spennende jobb i Italia!

Reklame | en annonselenke

Det er en trøtt jente som nå ligger i himmelsengen sin på rommet i Italia. Når jeg er på jobbturer gjør jeg alltid mitt beste, til tross for lite søvn, slik at jeg aldri nevner at jeg er trøtt / sulten / sliten eller hva enn. Jeg får dessuten mye energi av det vi driver på med her fordi det er spennende og noe jeg brenner for. Meeeeen, i natt var spesielt.. Vi bor nemlig i en gammel, litt avsidesliggende (og veldig fin!) villa på toppen av fjellet, og plutselig banket det på døren klokken 02 i natt. Med et brak. Og så enda en gang. Jeg var den eneste som var våken, eneste som fikk det med seg, og jeg lå resten av natten og var livredd for innbrudd. Så for meg at jeg skulle bli den neste Amanda Nox. Men jeg overlevde og dagen har vært skikkelig fin.

Dagen har i hovedsak bestått av besøk på fabrikk, og det kan jeg ikke dele enda. Dere eeeeelsker sikkert når influencere sier sånt? Det er nedturen ved å dele livet sitt, man må nesten fortelle at det skjer noe hemmelig selv om man ikke kan si hva det er. Som alltid når det er spennende ting på gang som har en gitt lanseringsdato! Men vi fikk vært litt turister også, vi kjørte inn til Firenze sentrum, spiste is (i regnet) og gikk rundt helt til alle ble for slitne.

Firenze er som Roma, synes jeg. Folk over alt. Det er fint og vakker arkitektur, men jeg klarer ikke å bli “blown away” når det er så mange turister. Og hestene som det er synd på, herregud faen ta folk som kjører i hest og vogn på ferie!! Uansett liker jeg italia, om jeg var kjent i området hadde jeg nok fått en bedre opplevelse for da kan man dra til lokale perler istedenfor å være midt i smørja. Og maten er god, selv om det ikke er sykt mye vegansk.

Genser fra Skappel / Kjole HER / sko Fila / solbriller fra quay 

Jeg elsker å gå kledd sånn her! Dott på hodet, stor strikkegenser, sneakers og kjole. Eller for å være helt ærlig, den dotten på hodet skulle jeg gjerne vært foruten, håret liker jeg i full glam. At jeg i det hele tatt fikk til å lage denne dotten med clip on extensions er et mirakel, det er så mange år siden jeg har holdt på med sånn styling selv. Pjuh. De gamle triksene sitter tydeligvis fortsatt!

Bygget i bakgrunnen, katedralen, er så massivt. Det ser nesten ikke ekte ut på bilder engang!

Kjole HER 

Huset vi bor i er derimot en perle! Langt unna alt, og veldig autentisk. Vet ikke hvor mange soverom vi har, men det er kanskje.. 12 stk? Et svært hus! Jeg har den fineste verandaen med utsikt ned mot byen.

Dette er spisesalen hvor vi møttes til middag i går, frokost i dag og nå nettopp – pizza. De som eier huset stiller med egen kokk så vi blir servert mat, det føles veldig Kardashian haha. Sjekk speilet oppå peisen, forresten. Noe så magisk!

 

  

Her hadde vi lunsjpause i mellom møter. Dorthe er en så fantastisk person, forresten. Hun er så tosidig og det elsker jeg, og kjenner meg igjen i. På mange måter er hun nok den mest glamorøse kjendisen vi har i Norge, og på den andre siden er hun så totalt ikke det. Hun er skikkelig nedpå, ikke glad i å posere, sitter som regel i en stor strikket genser og snakker med alle – og på lørdagene er hun fullt stylet og rapporterer om andre kjendiser. Elsker det.

 

Nå har jeg som sagt akkurat landet i sengen igjen, og ser frem til å sove. Om jeg klarer – det er jo en fare for at jeg girer meg selv opp med skumle historier i hodet mitt.

Jeg føler meg så heldig som får oppleve ting som det her, hver eneste uke av livet mitt de siste fem årene har jeg hatt nye inntrykk. Jeg opplever nye ting hele tiden, går ut av comfortzonen, møter nye mennesker og blir en litt kulere person på veien. 2019 har gått så fort allerede, og jeg gleder meg til å se hva året vil bringe – noe sier meg at det kommer til å bli ett år preget av det vi holder på med akkurat her, blant annet.. Ah, jeg tror dere kommer til å digge det. Bærekraftig, bra for psyken, fint, koselig. Alt på en gang!

I morgen tidlig reiser vi hjem igjen, vi hadde bare to dager med jobb her + en dag med reising. Da skal jeg til legen for å ta avføringsprøve, lol. Sinnsykt digg.

Håper dere gleder dere til hva som kommer! 

24 kommentarer
    1. Så kjipt at du ikke kommuniserer noe med oss i kommentarfeltet lenger 🙁 Tipper dere skal lansere en kolleksjon av strikkeklær eller noe sånt!

    2. Tror faktisk det var rumpeimplantatene du tok ut i Tyrkia i påsken. Med tanke på hvordan du har utviklet deg ‘stilmessig’, fått mer selvtillitt med trening, tatt ut silikon, nå er helt tyst om Tyrkia og rumpa er ikke lengre å se på noen bilder + at du her har på deg veldig oversized klær som skjuler den. Følger deg riktignok ikke på insta, så mulig jeg tar feil selvsagt, men har det litt på følelsen altså

      1. Det tror jeg ikke – hun hadde jo på stramme skinntights for et par dager siden og viste fram rumpa både på instagram og snapchat. Men noe må hun vel ha gjort, siden hun unngår alle spørsmål om Tyrkia.. 🙂 Har hun ikke vært der hadde hun vel bare sagt det og hadde det vært (bloggfri) ferie hadde hun jo bare sagt det også. Stillheten rundt det bekrefter jo bare at hun dro dit for grunner hun ikke vil vi skal vite.

      1. Hun sier ingenting under bilde på Instagram at det er fra påsken. Hun har rett og slett publisert et bilde av familien på ski og spør om hvem følgerne ønsker å gå på ski med i påska. Ingen illusjon som sprekker, ingen lurerier. Bare du som misforstår.

        1. Hun skriver jo «Feels like Sunday 🐥☀️ Enjoying the last day of Easter 🐰🐣» som tekst til bildet. Så jo hun gir uttrykk for av bilder er fra påsken.

        2. Om du skroller litt ned på liken så kommer du til et innlegg som heter «vaffelkos inne når det er storm ute» ref link. Innlegget er datert til 17 Mars. Skroll litt ned på den. I dette innlegget ligger det et bilde han CBE med Naia i fanget. Naia står. Akkurat det det samme gamle bildet la CBE ut igjen på Instagram met teksten «carolinebergeriksenno
          Feels like Sunday 🐥☀️ Enjoying the last day of Easter 🐰🐣».

    3. Du er en nydelig person, med en nydelig sjel! Unner deg alt godt, og vit at det står tusenvis bak deg når det er hundre foran deg.

      Stor klem!

    4. Herlig å se at du koser deg i Italia, legg gjerne ut enda flere bilder, kanskje av naturen der også? Selv elsker jeg bilder av hav og skog. Blomster også. Spennende for mange av oss andre å se hva Italia har å by på når det kommer til natur. 😀

      Gleder meg kjempemasse til produktene du holder på å produsere, jeg vet de vil være amazing fordi du er perfeksjonist og kommer aldri til å gi ut noen produkter, med mindre du er 100% fornøyd med dem selv og du er opptatt av etikk og kvalitet. Så vet det blir gull! Hadde hvert morro å eid feks en Sophie Elise selvbruning eller en Sophie Elise parfymeflaske 😀

      Koselig å se at du er sammen med Dorthe, hun er en dame med mye erfaring på godt og vondt. Hun virker også som å være et utrolig varmt menneske som har mye fint å gi og dele med andre.

      Wow spisesalen var utrolig vakker og veldig romantisk og søt💗

      Det er sant som du sier, du er utrolig heldig som får oppleve dette her. Du inspirerer meg veldig masse til å kjempe og ikke gi seg før drømmene er blitt til virkelighet. Alt er mulig, bare man tror på seg selv og våger å forlate komfort sonen sin. Det er da man vokser som menneske, og livet føles enda mere meningsfylt og man kjenner mestring og glede.💗

    5. Huff .. lyden av banking på en dør eller en ringeklokke når jeg ikke venter besøk er noe av det verste jeg vet. Det trigger traumer så innmari voldsomt for min del, til tross for at mitt traume på ingen måte har med banking på en dør eller en ringeklokke å gjøre. Veldig rart. Det er bare noe av det verste jeg vet, og jeg er kjempekresen på hvordan ringeklokken min skal høres ut, slik at den er så “snill” som overhode mulig.

    6. Fortsett med boktips!
      Er midt i Størst av alt nå, men syntes ikke den er sååå bra. Liker best virkelighets krim.
      Vil anbefale deg en bok og to serier
      -Kuppet, norsk bok
      -Cheat, Tv2 påskekrim
      -Dr. foster, Netflix. Mye sykere enn man skulle tro

    7. Haha, stemmen til Dorthe Skappel er egentlig et barndomsminne i seg selv! Elsker stemmen hennes! Husker jeg brukte å gå ned og legge meg på sofaen der hvor mamma og pappa satt og så tv om jeg ikke fikk sove, og på lørdagskveldene var det så kos og ligge der og høre på Dorthe sin stemme. :b Haha!

    8. Svevende skikkelig Nydelig bilder synes jeg å koselig innlegg og håper at du har koser deg masse ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🌌🐱🦋

    9. “Hei jeg er influenser og nå er jeg i Dubai, nå er jeg i Paris, nå er jeg i New York, nå er jeg i London, nå er jeg Italia, SE PÅ MEEEEGGG!!!! HER ER JEG FORRAN TÅRNET, HER ER MEG FORRAN DITT OG DATT SE PÅ MEG FØR JEG DØR AV OPPMERKSOMHETSMANGEL PLEASEEEEE!!!!” Ikke ett jævla bilde av noen av reisemålene uten selfie, ikke noe lærdom om kultur.. selfie, selfie, selfie …hvordan ser Firenze ut??? Hvordan er menneskene og kulturen?? Drikker dem bare vin og spiser pasta eller er det turister fra ende til annen, prøv å bry deg om stedene du faktisk reiser til eller bare dropp og dra dit

      1. Ville fått dorlig samvittighet av å kommentere sånnt på andre sine bilder, lets hope it gives u joy atleast

    10. Btw just gotta say Kristian Magnus is the real MVP. Er så fett å se folk som bare sprer positivitet og glede💛 Trenger flere folk her i verden som han;) blir faktisk litt rørt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg