SOPHIE ELISES VERDEN – SESONG 2 kommer allerede i januar!

31. januar på TV2 livsstil og TV2 sumo. 

Men herreGUD for et vakkert vinterland Oslo har forvandlet seg til. Gaten jeg bor i er kritthvit og himmelen farges rosa.. Som å leve i en drøm. Når vinteren er som dette, elsker jeg den 🙂 Og da passer det vel perfekt å dele en stor nyhet jeg har holdt fra dere i snart ett år, herregud det kribler i magen!

Kjære dere!!!! Om bare 2 uker er det premieren av Sophie Elises Verden sesong 2!!! Jeg er så glad for dette, sesongen er full av drama, tårer, ekte vennskap, altså alle som har sett serien sier de får fysisk vondt i magen av å se på men klarer ikke å la være for man blir virkelig sugd inn i vårt drama. Vi har fått inn to nye “karakterer”, og jeg har aldri i mitt liv sett noe lignende på norsk TV. Dette er SÅ BRA!!!!! Vi har virkelig laget en ekte serie, og i denne sesongen handler det ikke bare om meg – men om en gjeng. Der man baksnakker hverandre, blir uenige, og hvem vet.. kanskje ikke klarer å finne tilbake?

Så skriv datoen ned i kalenderen, book en date sammen med venner for allerede om TO UKER, altså torsdag 31. januar smeller det på TV2 Livsstil og TV2 Sumo. Jeg kan fortelle såpass at det vil gå to episoder av gangen, så du får med andre ord en hel times materiale 🙂 Jeg må også si: det skjer mye allerede første episode. Er det en ting denne serien ikke er, så er det kjedelig! Jeg hater å se på serier der det bare er feelgood (selv om man må ha litt av det også), man trenger humor og å komme under huden på folk.

Du har vel sett sesong 1 av Sophie Elises Verden? Om ikke ligger alle episodene HER. Sesong 2 er virkelig noe helt annet, jeg er så glad for å ha to nye venner på laget: Henrik og Charlotte, dere kommer til å elske dem. Sesong 1 handlet om å treffe veggen, denne handler om.. Vel, litt det, men ALLER MEST om alt mulig annet haha. Det er glam, det er festing, det er utseende, det er krangling, kjærlighet osv.. Det minner meg litt om The Hills!

NÅ: for å feire dette skal jeg spise en bedre middag ute, hej hej voksenlivet! 

59 kommentarer
        1. Man kan ikke få sumo om man ikke har norsk bankkort….

          Hilsen ei som bor i Danmark og ikke får sett sumo

          1. Jeg har akkurat samme problem. Sendte en melding til TV2 fordi jeg syns det er helt forskrudd at de ikke aksepterer Paypal. Så får ikke sett snurten av dette dessverre.

    1. Visste det var det det var!! Har jo sett kamerateamene følge med dere på forskjellig 🙂 Blir sikkert bra, men som alt annet reality (og sesong 1 av Sophie Elises verden) er det jo «planlagt reality». Mange ting som er planlagt for kameraene, mener ikke drama og situasjoner nødvendigvis, men turer som er planlagt fordi kameraene følger dere, osv.

      1. Ja men så klart er det planlagt at vi skal filme og at noe annet må skje enn at man sitter i hvert sitt hjørne og scroller på telefonen – det gjelder jo hvilket som helst TVprogram! 🙂 Så lenge ingenting av dialogen eller drama er planlagt, og at vi ikke vet helt hva som skal skje, så føler jeg ikke det spiller noen rolle om vi har avtalt å gå en tur liksom :*

    2. Gleder meg kjempe masse til å se Sophie Elises verden super kult å spennende å interressant innlegg synes jeg er fantastisk god det har jeg alltid ment du er favoritten min ønsker deg alt å en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🌌🐱

    3. Yessss! Dette gleder jeg meg enormt til, du er så utrolig tøff som tør å åpne deg på denne måten💙 #sophieelise4prez

    4. Så gøy! Gleder meg til å følge med😊men skjønner ikke at man kan leve et liv med så mye drama🤔 Har min vennegjeng og tror ikke vi har kranglet eller hatt noe spesielt drama innad i gjengen siden ungdomsskolen. Hadde dog blitt en veldig kjedelig serie😅

    5. Ser virkelig fram til en ny sesong <3 og må berre sei at Joachim burde blitt bytta ut med enkelte i bloggerne og fått vert me der, sjølv om han e mykje inne for han e venn med dei fleste 😉
      Glede meg som sakt enorm:-D

    6. Ææh!! Dette passer jo såå dårlig midt i semesteret med både ex.phil, psykologi og eksamener.. jaja, det må vel ofres noe, for den traileren der slukte meg allerede🙊

    7. Rått! I min ikke-kranglete, ikke-dramatiske (men dog jævlig stressende) hverdag er det gøy å kunne forsvinne litt inn i en verden som er så voldsom. Skjønner naturligvis at serien gjenspeiler en dramatisk versjon av ditt liv, da klipperne fjerner alt det “normale”. Hvem vil se folk som pusser tenner, barberer legger og støvsuger liksom. Det er en reality-serie, ikke en dokumentar-serie, og der ligger forskjellen som jeg tror mange overser.

    8. Måtte du trekke deg fra skal vi danse pga denne serien for at det skal bli drama, ? Jeg fikk litt angst av denne traileren faktisk

    9. denne serien virker så sinnsykt iscenesatt. Bloggerne er mye bedre produsert, og ekte. Kom tilbake til det!

    10. Hadde en liten anelse av at dette kom til å skje i nærmeste fremtid. SÅ STAAAAAS! Gratulerer, Sophie <3 Gleder meg til å se!

    11. «100.000 for jacuzzi men ikke 2 pakker is» hahahah altså jeg elsker Joakim. Og selvom det smeller litt innimellom når dere krangler og uenige så virker dere som en ufattelig fin gjeng. Jeg har egentlig ikke fulgt med på hverken bloggerne eller SEV før, kun YouTube kanalen deres men jeg gleder meg masse til dette!! Elsker at det er litt drama🤟🏻❤️

    12. HERREGUD Æ GLEDE MÆ! Tidenes gladnyhet, og sjukt perfekt timing!!! Har min (forhåpentligvis) siste eksamen 30. Januar før æ drar hjem for vinterferie, så da kan æ kose mæ med både serie og boka di på tur hjem 😍😭

    13. Hhaha, dette ser sykt underholdende ut, for en trailer! Trodde ikke dere kranglet på denne måten en gang, men det er vel bare sunt. Dere er en fin gjeng 😀

    14. Gleder meg som en unge! Elsker at du/dere viser alt.. både positivt og negativt, krangling og kjærlighet. Gjør at man virkelig tenker “godt det ikke bare er jeg som er litt fuck til tider” Fordi vi er vell alle det til tider? håper jeg, haha

    15. Vet du at hunder kan bli miljøskadet? Synes så utrolig synd på hunden som sitter foran deg og er redd når Fetisha klikker.. Tenkt litt? 🙂

    16. Hvor mange gram har du nå?

      Skal du ta brystløft i tillegg?

      Kommer du til å skrive om prosessen og legge ut bilder?

      Skal du ha dren?

      Tar du de ut for smerter/kapsel eller fordi du ønsker et mere naturlig utseende?

      Hvor mange ganger har du ppperert puppene til nå?

    17. Hva er dine forventninger for tiden etter operasjonen, og hvordan tror du at du kommer til å reagere på det mtp. din psykiske helsetilstand?

    18. Tror du at du kommer til å føle deg like attraktiv etter operasjonen? (Med tanke på intimitet, klær etc..)

      Hva tenker du om arrene? Skal du fjerne de med laser på sikt, nå som de blir mere eksponert? Eller tror du at du får heng over?

    19. Hva f….,dette må jo være hyggelig å lese dagen før en operasjon-jeg tror ikke dette var vennligsinnet ment eller tar jeg feil🙃😡Ønsker Sophie Elise alt godt i morgen og skjønner at dette er vondt og vanskelig for henne-og at hun ikke gruer seg for mye-Det hadde jeg gjort vet jeg-Går det å tenke litt bedre om hverandre tror dere?

      1. Ikle vondt ment i det hele tatt 🙃 bare spørsmål til spørsmålsrunden hun annonserte på ig.

        Trist at du trekker konklusjoner før du har all fakta. Tro litt bedre om mennesker så får du det også bedre 🥰

    20. Ønsker deg først og fremst lykke til i morgen.
      Jeg skal selv gjøre den samme operasjonen på tirsdag og gruer meg veldig om dette er ett riktig valg for meg. Jeg syntes det er fantastisk og kjempe modig av deg å være så ærlig om kroppen din! Og jeg heier masse på deg! 👏

    21. Dette blir gøy, gleder meg masse! Men håper ikke du mener baksnakking som i å prate bak ryggen om dine egne venner? Eller misforstod jeg? For det er ganske ufint i en god vennegjeng, føler jeg da..

    22. Dumt at du har blitt, om mulig, ENDA dårligere på å blogge hittil i 2019 enn du var det siste halve året av 2018. Ikke vits å si at du har så mye motivasjon og er klar for å levere på bloggen dette året når det overhodet ikke stemmer overens med hva du tydeligvis har lyst til. Kan du ikke bare legge ned bloggen eller ta en pause om du ikke synes det er så gøy lenger (og har mye annet å gjøre)? Starten av dette året har vært elendig, nesten barr egenreklame og annen reklame, de andre innleggene du har skrevet innimellom er helt uten innhold og dybde, nesten ingen bra bilder, og er slengt sammen på 10 minutter maks. Skal du blogge lite, sørg ihvertfall for at det ene innlegget du blogger om dagen eller hver 2. dag er BRA! Er ikke meningen å «dra deg ned», og har virkelig prøvd å gi deg en sjanse, men når du virkelig ikke leverer må du tåle kritikk, spesielt når du har lagt opp til det med å si at du er sååå klar til å levere på bloggen og har så mye motivasjon, men så skjer det ingenting her inne som tyder på det.. hvis dette er hovedinntektskilden din som du sa til meg en gang tidligere, er det synd at du fortsetter å legge null energi på dette i forhold til alt annet. Hvorfor ikke bare droppe det i stedet?? Eller, skjønner jo hvorfor siden du tjener mest penger her egentlig..

    23. WOW som jeg gleder meg til å se resultatet etter operasjonen, jeg er sikker på at du kommer til å se helt bomb ut uten silikonene😍 Hilsen ei som vurderer å fjerne sine også

    24. Har nettop kjøpt Elsk meg og lest ca halvparten. Må si jeg er mektig imponert, har alltid undervurdert deg og tenkt at du er en litt enkel og shallow person men så feil kan man virkelig ta. Slik som han navnløse fyren i boka sier, du er kompleks. Så fort man tror man har sett alt overrasker du og kommer med refleksjoner og observasjoner jeg aldri trodde du gikk og tenkte på. Jeg ser på deg på en helt annen måte nå, med så mye respekt og beundring. Har aldri hatt et lignende kjærlighetsforhold slik som du beskriver, men jeg har opplevd å nesten miste meg selv i kampen om å komme inn i en vennegjeng. Å dra ut å feste hele tiden når jeg egentlig bare vil være hjemme,le av vitsene til folk jeg egentlig hater, late som om jeg kunne mye om litteratur og latinske forfattere med navn jeg ikke kunne utttale engang, lyve på meg å ha sett serier jeg aldri har hørt om, lese meg opp på historiske og politiske begivenheter samt sette meg inn i amerikansk politikk, lyve om å like musikk og mat jeg aldri ville ha spist alene. Har både ledd, smilt og grått mens jeg har lest, og jeg er skuffet over meg selv fordi jeg alltid har jattet med når folk har snakket nedsettende om både deg og rosabloggere generelt. Vet ikke om du leser dette i virvaret av kommentarer du får, men jeg håper at selv om boka ikke slo helt an hos andmelderne er det publikummet som blir truffet som er det viktigste her. Og en ting til, hadde noen sagt til meg for noen år siden, når jeg fortsatt prøvde å imponere disse snobbete smartingene at jeg kom til å ha en Sophie Elise bok i bokhylla hadde jeg nok gjemt den eller lagt den et sted hvor den ikke var så synlig. Nå derimot, nå kan alle få se at jeg elsker denne dama! Og jeg elsker Kardashians, jeg elsker Paradise Hotel, jeg elsker helt vanlig mat og teite Internett memes i stedet for intelligent humor med brodd. Og det er så føkkings deilig, for å bruke et så velartikulert ord. ❤️❤️❤️

    25. Tenk at æ skulle gå fra og ikke like dæ, til og elske dæ. Mamma kalle dæ før ho dær Sofia 😂 Nydelig jente både utenpå og inni. Glede mæ til og se på serien!!

    26. Hei! I episode 2 på ca minutt 19 så er det en sykt kul sang, og jeg finner den ingen sted! Vet du hva den heter? Kan du spørre produksjonen? Hahah har såå lyst å høre den, den er så bra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg