sophie elise x mymuse

Reklame | egen kolleksjon

Plutselig var det høst, og da skjer det alltid mye på en gang i min bransje. Våren er for å planlegge, sommeren er for å justere detaljene og så kommer høsten, da alt slippes ut i verden.

Det har ligget i kortene en stund etter seks år med samarbeid, men det har ikke føltes riktig før nå og jeg har ikke visst hva jeg kunne bidra med – slipper jeg noe, så skal det være 100%. Men sakte men sikkert begynte det å komme på plass for meg, ting jeg aldri fikk helt til å stemme når jeg kjøpte det andre steder.. Hvorfor fantes det ingen korsetter som faktisk gir deg fin midje, uten å være for stramme men med elastiske bånd? Hvorfor er alle lounge-sett helt rare i størrelsen? Hvorfor finner jeg ingen morgenkåper som både er glamorøse, men også behagelige? Slik gikk jeg frem.. Og nå kommer min egen eksklusive kolleksjon for MyMuse! Det er loungewear, pysjer, morgenkåper, et par korsetter, strømpebukser og et undertøyssett. Alt i ypperste kvalitet til en snill pris – og laget for å kunne vare i mange år. Er det en ting MyMuse kan, og leverer på, så er det kvalitet.

Ikke minst, om du er lav (slik som meg) kan jeg garantere at buksebeina ikke blir alt for lange. Det irriterer meg sånn når jeg kjøper stramme bukser (nesten for stramme) som på toppen av det hele subber i bakken når man går. Det kommer så klart et godt utvalg av størrelser, og alle plaggene er elastiske.

Dette er limited edition, og når plaggene har tatt slutt kommer de ikke inn igjen. Kolleksjonen slippes den 19.10.2019 på morgenen, men om du vil ha tilgang til alle plaggene kvelden før kan du melde deg på HER. Om ikke, er det bare å sitte klar på morgenen for det er ikke så alt for mange av hvert plagg. ❤️

Tro meg, vi har gått så mange runder med denne kolleksjonen slik at jeg skulle bli hundre prosent fornøyd med både kvaliteten, men også snittet. Spesielt det rosa settet! Det tok lang tid før jeg kjente at YES, men nå er det virkelig perfekt. Jeg har brukt kolleksjonen i flere uker og får alltid så mange komplimenter, og det er fint å se at vennene mine har forskjellige favoritter. Jeg tror det finnes litt for alle.

Dette er bare en liten smakebit, mer kommer. Men, som sagt vil jeg anbefale forhåndssalget, da er du sikret din favoritt. Det finner du HER.

Jeg kom akkurat hjem og luften har gått litt ut av meg. Skal ta meg et bad og slappe av, trenger det. 🙂 I morgen tenkte jeg å lage et innlegg om mine “favoritter som ikke er sponsa”, så om det er et spesielt produkt dere ønsker å se, hyl ut. 

21 kommentarer
    1. Håper det blir mindre reklame og lister med «tips» og mer innlegg fra hverdagen sånn nå på slutten før du slutter å blogge. Ikke ment som kritikk, men et ønske (som du selvfølgelig ikke må ta til etterretning heller) 🙂 Gleder meg til denne kolleksjonen slippes, jeg tror ihvertfall jeg skal kjøpe det rosa settet.

      1. Tusen takk skal du ha! 🙂

        Ja, hverdagsinnlegg er absolutt mulig å få til. Har bare vært under inntrykk av at folk liker det minst.. Men, I can fix 🙂

    2. Hei 😊 Du skrev for en liten stund siden at du håpet vi ville fortsette å følge deg. Mente du da på IG eller Snap? Håper inderlig du fortsetter der 🙏
      Tusen hjertelig takk for alt du har delt fra livet ditt i såå mange år! Det har vært en fornøyelse å følge deg 🙌🏽

    3. Det er så gøy å se at du samarbeider med andre folk og brands. Fortsett slik <3 Du gjør en knallbra jobb. Og må ikke tenke noe annerledes <3 håper du har en fin kveld videre!

    4. Pyjamas ski banani ski a litte Roy e ski litte Tor å Sverre ror i værret å ola Diger som sitter på på Dovrefjell og Frode ski a Rolf e ski bjarte surre rundt i sin egen værden og den blå timen Eventyr magisk kjempe stilig bilder å kult å intresant innlegg synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌😃♥️🌠☀️🌠✌⛰🗻🌎🌐

    5. Så spanande eg skal følge med når kolleksjonen kjem. Er det du som har designa alle klærne då? Skjønar du skal slutte å blogge, fulgt deg sidan du byrja å blogge og du har inspirert meg jaffal. Klart ikkje alt du gjer eg er enig i men sånn er det ko naturlig. Var så koselig den gonga eg møtte deg på boklansering i kristiansand 🙂 Følger deg både op insta og snap:-) klem frå Gunhild-Malena
      Ps har smått byrja å blogge ta gjerne ein titt: https://miniblogg.no/gunhild-malena

      1. Tusen takk skal du ha! <3

        Jeg har ikke "designet" fordi jeg ikke kan tegne plagg, men jeg har bestemt både farger, former, materialer etc.. Utifra å kunne peke, tegne litt basic, forklare, vise inspirasjon og sånt! Men selve den praktiske designingen er det noen andre som har gjort. Klem!

    6. Skjønner du slutter. Blogging er på vei ut. Bare synd du ikke rakk å vokse nok til å bli en influenser som kunne påvirket mange positivt, på et høyere/dypere plan. Det hadde mange satt pris på tror jeg! Håpet i flere år at det ville være en naturlig utvikling, du er den eneste som skriver godt nok til å overleve bloggernedturen, som nok vil ramme alle.

    7. Plaggene ser veldig fine ut. Jeg gleder meg til de slippes. Lurer bare på om de også passer til de som er høye? Tenker spesielt på den rosa buksen, synes den er så fin men om den er kort kan jeg ikke kjøpe den.

    8. Så flink du er! Blir spennende å se ditt eget merke.
      Forresten, hvor er den NYDELIGE bokhylla de fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg