siste dagen på Hawaii

Reklame | education first

I natt reiser Charlotte hjem og da blir jeg alene noen timer, og skal faktisk ha min første (og eneste) dag med undervisning sammen med EF!  Det er jo thanksgiving nå og skolen har hatt stengt – som dere vet skulle jeg jo egentlig reise hit for et par måneder siden og da ha fullt opplegg med skole (engelsk), men da det skjærte seg måtte vi flytte turen til første mulighet. Jeg har gått på skole med EF før og vet opplegget, men det var likevel viktig for meg å få om så bare en dag med undervisning. Sist gang jeg reiste hit gjorde jeg det alene, og ble kjent med en jente som i dag er en av mine nærmeste venninner. Så anbefaler jeg alle å reise? JA! Også alene!

Det er i tillegg EF som har planlagt alle aktivitetene vi har gjort her, så uten dem hadde det ikke blitt en like fin opplevelse. De er superflinke til å ta vare på oss (og alle andre studenter), og alt er lagt opp til at du skal bli kjent med folk. Vi fikk jo ikke vært med på undervisning sammen, men vi ble likevel kjent med folk som bodde i vårt studentbygg pga alle felles aktiviteter. Så anbefaler jeg å reise alene? Absolutt! 😘

Vi har bodd på skolen frem til nå, siste dagen ville vi ha på hotell bare for å ha opplevd det. I dag var det overskyet, vi våknet klokken 05:30 etter knappe fire timers søvn (er det kødd), og etter det har vi slappet av vekslende i senga eller ute. Et par venner av oss kom over, blant annet Julie som jeg faktisk møtte på tinder i Norge, haha. Hadde hun vært en gutt hadde det kanskje ikke funket like bra å være gode venner men vi har det skikkelig fint og er like på mange måter. Takknemlig for at Tinder kunne gi meg en så fin opplevelse, selv om jeg var dødsfull på daten vår og blir flau når jeg tenker på meg selv den kvelden…. Selv om det var en av de bedre første datene jeg har vært på.

I kveld skal vi være litt sosiale, det er sinnsykt mange studenter her på Honolulu og veldig mange norske. I morgen skal jeg være på skolen 08:30 – gleder meg til det, sånn skikkelig!

Husk at du kan vinne 10 000 kr å reise for hos EF, da kan du oppleve verden og samtidig lære språk. Du finner konkurransen HER. 😍

19 kommentarer
    1. Skikkelig svevende stilig å flotte bilder å spenende innlegg og du for du til det er jeg sikker på du er favoritten min og beste ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🌟🐾🌠🌌

    2. Kan du ha et innlegg eller en video om tips og triks for lave jenter, eller bare ting som gir en illustrasjon av lenger ben?
      😍😍

    3. Du skriver at dere bodde på skolen fram til siste dagen hvor dere bodde på hotell, men i forrige innlegg svarer du på en kommentar hvor du sier dere bodde på skolen i tre dager og resten på hotell. Forvirret much…?!

    4. Hvordan er det å være der? Jeg har hørt om Hawaii siden jeg var liten, men jeg har aldri tenkt på å reise ditt! JEg håper du nyter den fantastiske tiden der! Det er sikkert deilig og koselig å være der. Sikkert mange spennende mennesker også!

    5. Flaut for EF at du har bodd på hotell HELE TIDEN. Du har jo postet postet snaps/instastories av samme hotellutsikten og badegulvet siden du kom dit. Det kalles villedende markedsføring, hvor dumme tror du egentlig leserne dine er?

      1. Enig… I tillegg har det ikke blitt skrevet noe om skoletilbudet til EF; hva en kan forvente av læringsutbytte, hvordan timene er, fagtilbud, ulike nivå, osv. Hadde jeg vært interessert i å reise med EF er det dette jeg hadde ønsket å høre om, men i stedet har EF tydeligvis bare sendt henne på en vanlig ferietur. Lite gjennomtenkt mener jeg, men skjønner at det er mer gøy for personen som får det sponset 🙂

          1. «Oda» og «•»
            Skolen hadde «dessverre» stengt
            a k k u r a t denne uka hun var der pga thanksgiving… snakk om uflaks for SE 😂😂😂

            1. Haha, hvorfor er jeg ikke overrasket.. Det var jo veldig beleilig for bloggeren. Hun kunne jo uansett reklamert på en bedre måte med mer info da, men oh well :))))

    6. Hei Soph!!
      Hvor lenge varer “sophie15” koden på lyko? <3
      Dritt å ikke kunne bestille når nettbanken er nede :((((((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg