sånn kan det gå

Reklame | annonselenker

I går kom foreldrene mine til hovedstaden, og det var så deilig! De siste dagene har vært kompliserte, og før noen kommenterer noe dritt – jeg er ikke lei meg over negative kommentarer, og ikke noe som har med sosiale medier å gjøre.

Man kan ha ekte problemer selv om man virker sterk eller har “bein i nesa”. Men nå begynner ting å lette litt heldigvis. Og igjen, hva er i det hele tatt et ekte problem? Om man har det kjipt spiller det jo ingen rolle hvorfor, følelsen er tung uansett. Men som tittelen på den siste podcasten vår sier.. “det kunne vært verre”.

Til noe litt mer overfladisk. Herregud, så glad jeg er for at jeg har det overfladiske som et pusterom. Sminke og klær, det redder meg again and agan 😘

Det er ikke lenge siden jeg skjønte at jeg ha highwaist-jeans, aldri det motsatte. Jeg er lav med korte bein, og er nesten avhengig av å ha høy midje for å se best mulig ut. I tillegg skal de være stramme, men likevel må rumpa på plass, de skal skape en illusjon av rundere hofter, være behagelige og ikke for lange i beina. Og det er nesten umulig å finne! Favorittmodellen kommer fra Gina Tricot og heter Curve LT Blue Destroy. Herregud for et navn, forresten. Det høres ut som et våpen. 🙄

Jeg har tipset dere om disse tidligere også, men siden jeg ofte får spørsmål om hvilke jeans jeg bruker som faktisk passer og faktisk ikke er for dyre, så får dere holde ut med samme tips en siste gang. Jeg bruker min normale størrelse, og synes buksene tilpasser seg godt. Men, dette er en favoritt for mange så de blir fort utsolgt! Finnes i butikkene til Gina Tricot eller på nett HER, der er de på 30% rabatt nå. 😍

Toppen min finner dere forresten her, og smykkene jeg bruker kommer herfra. 🌹

Jeg skal sove hos foreldrene mine (som bor i tante og onkel sitt hus) helt frem til søndag. Gleder meg til å bare koble ut alt dritt..

29 kommentarer
    1. Så koselig med nytt innlegg! Høres sikkert teit ut, men klikker meg ofte inn her, og håper alltid på noe nytt. Så gøy når det er det! Så bra at ting begynner å lette litt, håper du får noen fine dager med foreldrene dine 🙂

    2. Skikkelig svevende vakker bilder å kjempe koselig å hyggelig innlegg synes jeg du er så snill å varm person å favoritten min ønsker deg alt godt og ønsker deg en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱☀️✌🦋🌌🏔🗻

    3. Har samme kroppsfasong som deg og føler meg virkelig dritfeit i den type bukser.. føler rumpa blir helt formløs og at fettet på hoftene tyter ut.

      1. Hva så at ho reklamerer for en bukse ho er fornøyd med?
        Å hvorfor i alle dager plager det deg hva Kristian Magnus kommenterer? Jeg syns alltid det er koselig å lese kommentarene hans.

        Kanskje like greit du ikke orker mer, for du kan like gjerne gå å være negativ og kjip et annet sted, sånne mennesker som deg skaper bare dårlig stemning uansett, adios

      2. Nei, nå må du gi deg zuzy. Hva har Kristian Magnus gjort deg? Annet enn å være positiv og skrive fine meldinger. Her går du over grensen. Heier på deg Kristian Magnus. Du virker som et veldig godt menneske 😊👏

        1. Er så enig med deg👏🏼😍🙏🏻 Kristian Magnus er fantastisk !!! Alltid så god og snill! Flere som han, Takk!😍🙌🏼

      3. Jeg synes du er fantastisk, Kristian Magnus!!! Jeg tror Sophie Elise blir veldig glad av de gode kommentarene dine, jeg blir i alle fall i godt humør av å lese dem❤️
        Zuzy, adios!!!
        Ha en fin helg med foreldrene dine, SE😊

      4. Frivillig for deg å klikke deg inn her! Og KM må få skrive på den måten han vil! Vär litt snill da!

      5. Han du sikter til er en hyggelig kar men har ikke de samme forutsetninger som deg og meg❤️ om du skjønner. Alt er velment uten baktanker.

    4. Zuzy: ta deg en jævla stor bolle og hold munn, drittlei av den dritten du kommer med, se heller på deg selv før du i det hele tatt uttaler deg lille venn…….

      heia Kristian Magnus,tommelen opp for deg

    5. Yes, tenk om alle var som deg kristian Magnus. Verden hadde vært god.
      Iallfall dette kommentarfeltet. Jeg er ikke alltid enig med deg Sophie Elise, men skjønner ikke vitsen med alle disse grusomme kommentarene som folk lirer ut av seg. Du er jo en flott dame som engasjerer deg i viktige saker. Det går ann å være enig om å være uenige. Angrep på person er helt uakseptabelt. Du er en tøff dame som står støtt når det stormer rundt deg.

      1. Ja Idnar heldt enig. Jeg ville hatt KM om jeg hadde skrevet blogg. En god medvandrer tenke jeg. Tror han liker puser også. Gull er han.

    6. Jeg har tatt en j…stor bolle Anne, jeg har holdt munn, men det virka ikke🙀🤣. Kristian Magnus og pusekompis Sofie Elise er superfine de. Er bare så utrolig morsomt å lure dere bloggpolitiet utpå👏🏼😊! God kveld til alle

      1. Zuzy, det er så stygt å bruke gode mennesker for å lure andre. Det blir ikke bedre fordi du skulle lure “bloggpolitiet “. Tror stort sett alle med et hjerte og hodet på rett plass ville reagert på dette. Bruk deg selv neste gang og ikke en uskyldig part.

    7. Du e er en unik person Sophie Elise. Tror det er første gang jeg kommenterer noe på en blogg i en alder av 28.

      jeg har tittet innom bloggen din i ny og ne helt siden du startet. Gud bedre meg som du har stått på. Jeg leste et innlegg fra 2018, gikk gjennom noen kommentarer…. jeg bare skjønner ikke hvordan folk Klarer å skrive så mye negativt dritt. Forøvrig heller ikke andre blogger som angriper hverandre ..

      Etter jeg leste disse stygge kommentarene vil jeg bare sende deg en god klem og si herregud hvor du har stått på. Jeg beundrer deg oppriktig! Alt du har gått gjennom, allikavel sitter du bak skjermen og skriver etter alt du har vært gjennom. Du er helt sykt sterkt. Det skulle vært flere influensere som deg ❤️

      Fortsett med det du gjør … du har virkelig vokst på disse årene, i å bli en sterk og selvstendig person.

      Håper tiden vil bli bedre for deg. Så hååååper jeg at dagens folk kan slutte med å trykke folk ned i dritten med anonyme kommentarer. Hva opp når dere med dette???

    8. Hei sophie.
      Jeg har så utrulig komplekser for at jeg har så korte bein. Å leser at du ofte skriver at du hae det også.. kan du være en knupp å måle beinlengden din? Fra skrittet og helt ned til gulvet? Vi er ca like lang og vært så bra for meg å vite hvor lange bena dine er.. siden jeg ikke tenker over at du har spes korte bein ift lengden din.
      Da hadde jeg blitt så glad og satt stor pris på 😊
      Klem 😊

    9. Hvorfor tror enkelte jenter at de er så sinnsykt unike fordi de er 160 cm? Altså please, 67% av alle jenter i Norge er jo typ 157-165.

      Hadde du derimot vært 190 så kunne man kalt seg unik. Men din høyde er normal, så nei du er ikke i kategorien omg-så-liten-og-så-sykt-kort-du-er-så-søt, som du liker å tro. Du er i kategorien normal.

    10. Hvorfor tror enkelte jenter at de er så sinnsykt unike fordi de er 160 cm? Altså please, 67% av alle jenter i Norge er jo typ 157-165.

      Hadde du derimot vært 190 så kunne man kalt seg unik. Men din høyde er normal, så nei du er ikke i kategorien omg-så-liten-og-så-sykt-kort-du-er-så-søt, som du liker å tro. Du er i kategorien normal.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg