roe ned

Reklame | tre annonselenker + rømskog spa

I dag gikk jeg ned på gymmet for å trene, lovte meg selv at jeg ikke skulle ta snarveier på treningen bare fordi jeg var alene (dere vet, man bestemmer seg for å ta ti øvelser men ender opp med bare halvparten fordi ingen følger med deg). Det gikk fint, og jeg jukset ikke mye. Vi spiste stor frokost, stor lunsj var litt på spa og badet i kaldtvannstank (absolutt et kjøp for fremtiden!) og så leide vi til slutt en motorbåt på hotellet. Planen var ingen. Vi skulle bare drifte litt rundt, ta med en bok, slappe av, snakke.

Det er lenge siden jeg har vært ute med båt på denne måten. Men, da jeg var liten var jeg nok på havet flere ganger i uken, mamma tok meg og søsteren min med ut i en liten robåt og så fisket vi. Vi pleide å holde et fiskehjerte hver i hånden og ha veddemål om hvilket som ville slutte å slå først. Det virket aldri barbarisk den gang, og det gjør det egentlig ikke nå heller selv om jeg ikke kunne gjort det samme i dag. Jeg har mye respekt for det å fange sin egen mat. Jeg er så glad for den oppveksten, jeg kan enda høre latteren til foreldrene mine da de, på sene kvelder rodde ut med venner og fisket, og jubelen som kom om de dro opp noe spennende. Mye av oppveksten har vært turbulent men hjemme har det alltid vært trygt, og det å sitte i en liten båt minner meg om det. Og tenk så mye bra som har kommet av det turbulente, det ga meg skriveglede, bloggen og motet til å stå igjennom stormer. 

Genser: HER. Sykt mange spørsmål om den på instagram hehe.
Bukse: HER. Jeg skriver aldri hvilke størrelser jeg bruker, men denne var litt spesiell. XS og akkurat perfekt lengde i beina og ikke for stram over rumpa. Det skjer ALDRI.
Sko: HER.

På kvelden dro vi faktisk tilbake til samme går sist, vi klarte ikke å la være. Jeg la mobilen igjen på hotellet slik at jeg kunne nyte tilstedeværelsen med dyrene uten å føle at jeg bare må fotografere, det er jo fort gjort om man er med så mange nydelige skapninger.

Det fineste med å ha vært her på spa er faktisk den turen med båten og når vi besøkte gården. Takk til Rømskog Spa for at vi fikk komme, vi har elsket det.

Denne uken har vært så rolig og fin så langt. Assistenten som letter under jobben som tidligere stresset meg (jeg er så evig takknemlig for deg, Andrea!) og så har jeg fått en spennende mulighet neste uke som jeg har valgt å takke ja til, etter litt frem og tilbake. Jeg forteller dere på søndag eller lørdag. Jeg må i alle fall reise bort i litt over én uke, selv om bloggen henger med.

28 kommentarer
    1. Skikkelig svevende koselig blå palmesus Eventyr kult innlegg synes jeg å Nydelig vakker bilder å koselig å se deg i godt humør og glad du er favoritten min og beste ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god Natt fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🌌🐱😀✌

    2. Nå må du ikke lure deg unna treningsøvelsene 😛 Neida, de fleste gjør vel det, men det går jo egentlig utover en selv, eller kanskje ikke? Det deilig å skippe noen øvelser, man har jo vært og trent, så da går det vel sikkert bra xD hehe

    3. Du ser nesten ut som en annen person etter at du fikset på nesen igjen i påsken. Ikke så rart, med tanke på hvor mye nesa faktisk gjør med ett ansikt.. En slik stor endring som alle ser uansett, synes jeg du kan og bør være ærlig om. Det er noe annet å promotere eller reklamere for skjønnhetsbehandlinger eller operasjoner, men å svare ærlig på en såpass stor forandring er ok. Leste denne kommentaren et sted og er så enig:

      «Dette irriterer meg kjenner jeg, hele nese-pratingen. Fordi. Kristin G’s angrep på SE har nå mest sannsynligvis ført til én endring, SE vil ikke snakke om kosmetiske inngrep, ikke med det aller første virker det som. Noe som provoserer fordi det er jo klart og tydelig at noe er nytt med nesen, men hun føler vell selv at hun har fått munnkurv. Noe som da fører til spekulasjoner, rykter og bare irriterende sladder. Dette vinner absolutt ingen på.

      Så, kjære SE. Du har lov til å snakke om det, men ikke promotere det. Det vil si, ikke gå rundt å si hvor du har blitt operert, det er det absolutt ingen som vinner på. Det er i gråsonen for markedsføring for plastisk kirurgi. Det er greit å bekrefte eller avkrefte det som er synlig er faktisk innafor. Ingen trenger å vite om intimkirurgi, ingen trenger å vite om du har fettsugd lårene dine, ingen trenger å vite om du har brukt laser på strekkmerkene dine. Det er unødvendig å videoblogge at du får botox og gummi sprøytet inn i ansiktet. Det er forskjell på å promotere og selge en løsning på et privat kompleks, og det å fikse på noe så synlig som nesa. Du er fortsatt en vandrende reklameplakat for neseoperasjoner, men du trenger ikke å tatovere nummeret til kirurgen i panna for å være det.»

      1. Men hvorfor er det så livsviktig for deg å få det bekreftet? Hvilken rolle spiller det? Jeg personlig ser ingen forskjell, men jeg skjønner ikke denne voldsomme trangen til å få SE til å bekrefte alt mulig. Hun er ikke verken politiker eller kongelig, og velger selv hva hun vil dele og ikke. Nå syns jeg du heller skal glede deg til 17. mai i morgen, og fokusere på at livet forøvrig inneholder mye mer enn detaljkunnskap om nesa til Sophie Elise:)

        1. Helt enig med Eva. Synes det er veldig rart at folk føler at de har krav på et svar fra Sophie. Jeg skjønner godt at hun tier. Ingenting godt kommer av at hun deler det, og ingenting godt kommer av at hun kjører en hvit løgn og benekter det. Hun har tross alt erfaring med begge delene. Vi lesere har ingenting å vinne på at hun er åpen om operasjoner, og hun har en del å tape på det. Så hva med at vi bare legger den ballen død.

          1. Enig med dere! Kunne ikke brydd meg mindre. Er her inne fordi jeg liker bloggen, ikke for å finne feil og stille andre til veggs. Heldigvis har jeg nok av ting som er viktigere å fylle tida mi med enn å slenge dritt til andre….. og derfor tipper jeg at jeg har det bedre med meg selv og kan nyte livet livet mer enn de som hele tiden må finne feil hos andre 🙂

            1. Enig! Enn hvis det hadde vært omvendt, at hun hadde vært åpen om evt. en operasjon. Da hadde det blitt hylekor da og gitt.

    4. Jeg vil bare si hvor glad jeg er for at du og Kasper har funnet hverandre. Du er i veldig god balanse når dere er sammen og dere utfyller hverandre veldig godt. Glad for at ting er litt mer stabilt enn det var med Robin f eks, du har blitt veldig voksen❤️

      1. Jobben er jo å reklamere, det er det bloggere lever av. At det virker som det er mer reklame enn tidligere er at bloggere ikke var så flinke til å merke med reklame før.

      2. Ja, hun må jo markere det som reklame hvis hun bruker klær og lignende som har blitt sponset på et tidspunkt. Selvfølgelig står det «reklame» på nesten hvert innlegg da. Men det er jo ikke det samme som at hun har skrevet et innlegg for å reklamere for et produkt, slik du antyder

    5. Reklame
      Reklame
      Reklame
      Reklame
      Reklame

      Null respekt for leserne dine, du ønsker bare å bruke dem som inntektskilde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg