roast og terapi

Reklame | premium white

I dag skal jeg på et dagsbesøk til Dale Store Gård. En vegansk gård! Jeg har falt litt for griser det siste året, og ikke minst lama, så jeg ser frem til en ettermiddag ute i det fri. Med en gang jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg kaste meg i bilen. Skikkelig glad for at jeg får komme på besøk!

Noe annet nytt er at jeg faktisk skal bli roastet på Sentrum Scene den 23. august. Du kan finne mer info HER. Det er en bra gjeng som skal på scenen og jeg er så klart i den vanskeligste posisjonen. Gleder meg til jeg skal roaste dem rett tilbake. 😊Tror det blir en interessant og jævlig bra kveld.

Ellers har jeg hatt det fint på hotell alene. Herregud, det trengte jeg, det er godt å komme seg ut av huset en gang i blant. Bare å sitte i sengen å stirre ut i luften.. Men dere kjenner jo meg, så klart ble jeg sittende i badekaret også, haha. Jeg hadde sverget å ikke se videre på Handmaids Tale, men så klarte jeg ikke å holde meg og det ble noen episoder uten Kasper. Er det bare jeg som ikke er så veldig fan av denne sesongen? June får alt for mange sjanser og skulle det vært litt “reelt” hadde hun blitt hengt på veggen for lenge siden. Selv om jeg kan forstå det i tilfelle kommandanten hennes og Serena er litt “glad i” henne.. Elsker serien uansett. Og spesielt tankevekkende er den i disse tider.

Sist vil jeg bare minne dere på at Premium White fortsatt er på 65% rabatt fra original pris. Jeg er – som dere vet – veldig glad i denne tannblekingen og har brukt den i et par år! I starten blekte jeg ganske hyppig men nå kjører jeg mest på etter behov. En pakke varer lenge og under kan dere se hvor mye innhold jeg har i en “sprøyte” etter.. sykt lang tid. Jeg vet ikke hvor lenge jeg har hatt denne pakken, men det er lenge!

Premium White gjør ikke vondt, hverken på tennene eller tannkjøttet. Jeg er relativt “sensitiv” og får ising i tennene ganske fort. Her er det ikke noe problem.

Anbefales, anbefales! Det er et sommertilbud, så vær raske.

Nå skal jeg sette meg i bilen. Gleder meg til å være litt med dyr, kjenner jeg trenger den ekstra “terapien” i dag. 😊

14 kommentarer
    1. Synes bloggen din bare blir kjedeligere og kjedeligere om dagen. Skjønner at du er opptatt og at det blir få innlegg, men når de få innleggene enten er reklame eller uinspirerte innlegg som er slengt sammen på ett par minutter er det ikke lenger så gøy å klikke seg inn her, selv for en fast leser som meg. Satser på at det bare er en dårlig periode og at det tar seg opp etterhvert, for elsker virkelig å lese her til vanlig 🙂

    2. Svevende skikkelig blå kule bilder synes jeg og du er en smart blogger å favoritten min håper at alt er toppers med deg jeg skal til Danmark en uke og puse kompis skal på kattehotel i mens ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱♥️✌🙏🌌😀☀️

          1. Det er nok et banneord, jo 🙂 Jævel kommer fra ordet djevel. De fleste banneordene i Norge kommer fra religion. Ord en egentlig ikke skal si fordi Gud blir sint på deg

            1. Ordet jævlig har fått status som interjekson. “Han hadde det jævlig vondt” der “jævlig” er et uttrykk for følelsedmessig eller fysisk reaksjon; altså interjekson.

    3. Faen .. har besøk (av en som ikke snakker norsk) da du skal bli roastet. Ellers hadde det vært utrolig artig å se.

    4. Takk for koselig besøk Sophie, det var fint å endelig få hilse på deg og Kasper 😊❤️ Det var liten tvil om at dyrene likte å ha dere her også, ikke alle Karen legger seg ned for å få magekos av 😁🐽
      Ha en super uke, hils Kasper fra oss!
      Anette og Andreas

    5. Hvis du har lyst til å se en av tidenes sjukeste serier på Netflix som akkurat har kommet med ny sesong, der spenningsmomentet er HELE tiden og du fortsetter å bli heeeelt mind blowned. Da må du se den tyske serien DARK. Jeg liker alle de samme seriene som deg og kan garantere at denne kommer du til å elske. Fått 8,6 stjerner på imdb. Den er helt sinnsyk, om tidsreising og masse helt sjuke ting som virkelig får deg til å tenke på den hele tiden. Ikke en eneste kjedelig episode!! Og man merker ikke engang at den er tysk! Har veldig lyst til å få en review av deg til den!

    6. Hei Sofie, veldig tøft av deg å la det bli roastet! Jeg har vært på standup en del og enkelte komikere har slengt diss om deg og det syns jeg er så dårlig gjort. Ingen av vennindene mine er noe “fan” (men heller ikke misliker) deg og til og med de har sagt flere ganger at det er dårlig stil at voksne mennesker hakker på en ung jente sånn. Skjønner at det ble en gimmick etter du var med Henrik men det her pågår enda. Og det går liksom ut på enten ducklips eller at du er dum og blond. Som feminist så syns jeg det er en ukultur at utseendet skal forbindes med hvorvidt man er dum eller smart, det kommer fra patriarkalske kvinneundertrykkende holdninger som liksom mener at damer bare duger til å knulles.
      For eksempel sigrid b.t og else k.f og sofie f da som er feminister burde holde seg for gode til å disse deg på den måten.

      Jeg syns du kan disse dem tilbake, f eks at else kåss er 45 og har fortsatt samme prompehumor som en fem åring, mens du i det minste utvikler deg og vokser (elsker btw den voksne stilen du har fått deg og syns det er så deilig å se du skrive mer om samfunnsproblemer og spiritualitet enn sminke. Btw kanskje Kasper vil skrive et gjesteinnlegg om hvordan det var på Stille camp?)

      Tilbake til roasten, diss de på at du tjener tjue ganger mer enn dem selvom de har jobba tjue år lenger. Og på at de snakker om deg som haters men er hyggelige mot deg backstage og du trodde falskhet på den måten tilhørte ungdomsskolen. Og når du mange år (4?) etter flørten med henrik fortsatt er brukt som tema i standupen hans så er det kanskje ikke du som var mest hekta allikevel 😉

      Sofie, disse folka her er sjakaler i fåreklær, de er ikke noe snille med deg, men de må være falske fordi du rett og slett setter de ut av spill med å heve deg over deres lavmål og er hyggelig mot dem. Det fortjener de faktisk ikke, men ingen liker ubehagelige situasjoner og å bli konfrontert eller å miste kontakter som kan gi de litt shine, (sånn som else, ingen fans under 50 år så da må hun smiske seg på deg for å føle seg litt ungdommelig igjen) men nå har du sjansen din til å ta dem og jeg syns du skal ta dem først og fremst på moral som gjør at de faktisk tenker over det i ettertid, og slutter å snakke dritt om andre folk og andre folks suksess. Dette nailer du!

      Og forresten sååååå koselig at dere har vært på gård <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg