pusser opp igjen

Reklame | omtale egen kolleksjon

Jeg kjørte hjem fra spa i morges, havnet midt i rushen og fikk Charlotte på jobb. Etter det har jeg klippet håret (elsker det), vært innom Skappel, tatt meg en powernap til støyen av oppussing på naborommet, og så jobbet jeg meg igjennom mailen. Herlig. 

Gode nyheter! Kolleksjonen min for Skappel er inne på lager igjen! Genseren har bare ligget ute et par timer, og uten min promotering har det allerede solgt veldig godt – folk var ivrig etter å ha stått på venteliste lenge, forståelig nok. Så om du skal sikre deg et strikkesett bør du være rask! Det er så mange som har spurt meg når plaggene kommer inn igjen, og det hadde vært leit å se at de samme nok en gang ikke rekker å bestille. Jeg har på meg Vika i størrelse large for en oversized feeling, alle andre gensere har jeg i XS. Trykk her for å komme til kolleksjonen, da får du høstens fineste og mest behagelige strikk ❤️  Perfekt å ønske seg i julegave fra en mamma / bestemor som kan strikke!

Kameraet mitt synger på sitt siste vers.. Så beklager litt dårlige bilder. Genser fra Holzweiler, de er best på basisplagg. 

Det eneste rommet jeg ikke pusset opp da huset ble totalrenovert var gjesterommet. Jeg hadde noia på grunn av alle pengene som gikk til oppussing og bestemte meg for at det “ikke var så viktig med et uferdig rom”, men siden den gang har det irritert meg så klart. Note to self: gjør alt ferdig når du først er i gang.

Nå har folkene som pusser opp holdt på et par dager, og selv om det er helt jævlig nå som det står på med alle eskene rundt omkring, møbler vi ikke aner hvor vi skal plassere og fremmede folk i huset fra tidlig på morgenen av, så kommer det til å bli perfekt resultat, og vi reiser jo tross alt til New York i helgen og slipper å bo midt i det verste. Det er naborommet til soverommet vårt, derfor blir man ekstra påvirket av bråket etc. Vi skal blant annet få et stort speil over hele veggen, og bygge inn en seng der skapet pleide å være før. Tenk så koselig å komme på besøk hit å sove i en liten hule i veggen, Stine Mari blir den første i november. 🙂

Rundt kroken, som man ikke kan se på bildet, er sengen. Er noen av dere interessert i å vite farge på veggene er det bare å spørre i kommentarfeltet. Vi skal ha tapet på veggene også, men først skjer malingen. Målet for rommet er en zen og behagelig atmosfære, og er en gave fra meg til Kasper.

For de spesielt interesserte, her kommer bildene interiørarkitekten min Katrine har sendt meg.. Dette er jo et lite rom, men hun er kreativ og finner alltid på de beste løsningene. Hun er ikke sponset, hver eneste krone av huset og oppussingen min har jeg betalt selv.

Det har vært en rolig dag ettersom jeg egentlig skulle ha vært på spa, det trengte jeg. Vi snakkes i morgen! Forresten kan dere fortsatt stemme på meg som årets influencer, her. Det setter jeg stor pris på. 💓

18 kommentarer
    1. Kanskje litt rart spørsmål, men jeg lurte på om det er Fetisha sitt ekte hår på bildet hun har lagt ut fra Son spa? (Har ikke Instagram, så får ikke spurt henne selv haha). Hvis det er løshår/parykk vet du hvor det er fra? 😳 det var helt nydelig, og min naturlige hårtype er ganske lik, men det er “ødelagt” pga. medisiner jeg må ta 😪

    2. Ønsker deg LYKKE til med oppussing å jeg synes bildene er kjempefine å håper dere koser dere masse å nyter spa du er den beste uansett av som skjer og favoritten min ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌🌻🌼♥️☀️🐶⛰🗻🏝🏔

    3. de serveringsbrettene var jo bare nydelige! vet du hvor de er fra? forsøkte å google på “brett fra gan”, men havnet på LinkedIn på profilen til Brett Gan lol!

    4. Hvorfor har du egentlig ikke noe spons på oppussingen din? Ble skikkelig nysgjerrig, føler jeg lett hadde gjort det for å spare penger om jeg hadde hatt muligheten 😮
      Gleder meg til å se resultatet, elsker stilen du har i resten av huset!

    5. Jeg bestilte genser i går og har enda ikke fått noe bekreftelse på mail. Syns dette er litt rart mtp at man ikke får noe kundenr/ordrenr ved bestilling.. Vet den gikk gjennom siden pengene er trukket

    6. Hei!
      Spurte på IG om hvor kolleksjonen din ble produsert, av hvem og hva slags fokus du har på bærekraftige materialer etc. Fikk svar at det var innlegg på bloggen om det, men fant det ikke. Så lurer på om det var nevnt i en bisetning, og at det var derfor jeg ikke fant det? Evt kan du linke til det?

    7. Hei prøver å bestille besse i de fargene du har på bildene,dvs 2 farger,ferdig strikket i str small,kommer kun opp x stra small. Skjønner ikke dette jeg. klemma

      1. Hvor får jeg svar fra dette da?. Har sendt sp til kundeservice,om de er utsolgt for small er det jo bare å bekrefte dette,synes besse er helt nyyydelig å blir så lei meg :(. Uansett håret ditt er helt smashing :). Klemma fra Trondheim.

    8. Stine-Mari virker så utrolig koselig! Det er så innmari hyggelig at dere fortsatt er gode venner – hu ser ut som en ekte venninne for deg som har støttet deg og du henne i alle år. Kommenterer sjeldent, men måtte bare poengtere at det er så utrolig kult å se ekte vennskap!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg