pressedag, rolex og suzanne brøgger

Reklame | annonselenke Nelly

Dere glemmer vel ikke premieren av Sophie Elises Verden i morgen, sant? Skru på skjermen klokken 22:00, eller se det hele dagen på TV2 sumo. Jeg skal gi ut gratis sumo til følgerne mine som sagt, men det kommer etterhvert. Det jeg lover skal jeg holde! ???? GLEDER MEG TIL DERE FÅR SE! 

Jakke: Missguided
Tskjorte: Calvin Klein
Bukse: HER. De er på 40% rabatt og verdens beste! Normal i størrelsen.

Jeg har hatt en såkalt pressedag, der jeg har flydd rundt fra det ene intervjuet etter det andre. I dag sto både P1, VG og Dagbladet på agendaen! Oslo har vist seg fra sin beste side i dag, så det gjorde meg glad da jeg fløy rundt. Tenk hvor mye solen kan gjøre for humøret? Hele byen blir et eneste stort smil, uansett hvor kaldt det er <3

For å holde blodsukkeret oppe spiste jeg verdens godeste donuts på Talor & Jørgen, dere MÅ dere dra! Men ikke spis en hel alene, da blir man kvalm. Less is more!

Jeg dro videre for å ordne tærne på Eger Skin Clinic, det er viktig at de matcher fingrene. Nå føler jeg meg litt rosa – så da fikk det bli sånn. Etter det hadde jeg brazilliansk voksing, og det har jeg bestemt meg for å slutte med og enten gå tilbake til å barbere hjemme, eller ta laser. Det er ikke verdt det med alle de inngrodde hårene.. På leggene har jeg null plager, men nedentil er det et helvete 🙁

Jeg dro innom Rolex for å se litt på klokker, som jeg egentlig aldri har vært interessert i men nå trengte jeg å bruke litt tid imellom planer. Med en gang jeg fikk den på håndleddet fikk jeg en spesiell følelse, altså jeg falt pladask! Jeg skal unne meg en dette året om jeg når visse mål jeg har satt. Jeg har jobbet så hardt de siste årene og er stolt over karrieren min. Så en fin klokke er definitivt på ønskelisten, og gjerne akkurat den over 🙂

I dag spiste jeg og Kasper lunsj på BA3 igjen. Som sagt synes jeg både maten og servicen er helt middels, men interiøret er perfekt. Om du skal på tur til Oslo og trenger noen fine bilder til instagram ville jeg anbefalt å dra hit! Badet er den store favoritten hos meg.

Høydepunktet det siste døgnet var riktignok middagen med det feministiske ikonet Suzanne Brøgger. Jeg vet ikke om så mange lesere av bloggen min kjenner til henne, men hun er en fantastisk forfatter og ikke minst kvinne. For meg var det en stor ære å bli invitert i middagen, og ikke minst utrolig inspirerende. Det beste med posisjonen min er alle menneskene jeg får treffe.. Og, møtet ga meg stor tro på at jeg er på riktig vei i karrieren min, uansett hva andre måtte si.

Nå skal jeg faktisk sove. Det virker kanskje forbanna tidlig, men jeg skal starte dagen med radiointervju og god morgen Norge. Om dere er våken hele natten eller trenger å se på noe til frokosten, legges Sophie Elises Verden ut klokken 03:00. Gi meg tilbakemeldinger underveis, da <3 Det setter jeg større pris på enn dere aner.

Og forresten! Podcasten til meg og Fetisha gjør det utrolig bra. EN STOOOR TAKK TIL ALLE SAMMEN SOM HØRER PÅ!!! Vi har nå over 60 000 lyttere og jeg har vært så glad hele dagen 🙂 Jeg gleder meg allerede masse til å spille inn neste episode, og mer av Sophie Elises Verden! FOR ET FANTASTISK ÅR!

PS: Jeg vet at det er jeg som snakker mest i podcastens første episode, men husk: dette er helt nytt for Fetisha og hun finner mer sin plass (og selvsikkerhet i formatet!) etterhvert. Vi kommer til å bli bedre og bedre! Neste uke får vi snakke om det vi liker aller best.. 😉 

33 kommentarer
    1. Hei.
      Om du var innom bjerke og så den klokken og du likte den råder jeg deg dra kjøpe klokken nå…
      er lang ventetid på klokker og når du plutselig tenker kjøpe den kan det ta år før den samme dukker opp eller er på markede.
      Om du ikke tror meg hør med hvem som helst som eier en rolex om hvordan det er få tak i slikt om dagen.

    2. Hvis du har mulighet til å ta laser så anbefaler det. Ellers vet jeg litt om voksing og inngrodde hår. Jeg har begynt å vokse hjemme jeg da. Men uansett så bruk produkter som er til etterbehandling av intimvoks og peel huden ofte. På slutten av dusjen bruker jeg decleor 1000 grain og skrubber godt der nede. Lufttørker og klapper tørt. Smører på decleor aroma epil expert creme post epilation ,den lille gule til intimsonen og ansikt osv. Minst annenhver dag med peel, men hver dag med krem etter vask.

    3. Elsker at du er så genuin og ekte Sophie! Lyser rett i gjennom på alt du gjør. Vet at serien kommer til å bli superbra, og gleder meg til å se den. (men tbh its you – så hadde lett sett hele selv om det bare var av deg sitte å drikke te uten å si noe)

    4. Digget første episode av podcasten, men skulle ønske den varte lengre!!! Gleder meg mye til ny sesong av serien din, du er så flink! <3

    5. Da blir det sannelig SEV til frokosten, gitt. Gleder meg til ny sesong! Podcasten var kjempegod, og jeg gleder meg også til å følge med videre der! Du gjør veldig mye bra for tiden og det du leverer blir bare bedre og bedre, både på Youtube, og med dine nye prosjekter (nå har jeg ikke sett SVE da, men tør gjette at det blir veldig bra).

    6. Tidenenes skuffelse når jeg logget meg inn på sumo denne morgenen for å se serien din også er den ikke tilgjenngelig i utlandet. Da kan jeg ikke se den før i sommer 🙁

    7. Du, jeg hørte podcasten deres her om dagen og likte den skikkelig godt! Gleder meg til fortsettelsen! Håper du har en nydelig uke:)

    8. Jeg gledet meg veldig til å se serien din, men jeg fant fort ut at det ikke var mulig, siden jeg bor i utlandet og serien ikke er tilgjengelig utenfor norge. Veldig synd! Jeg husker jeg kunne se sesong 1 i utlandet i fjor, så hvorfor er ikke dette mulig med sesong 2?

    9. Du stråler, kler deg så pent og ser så flott ut Sophie! Ble glad og motivert av å lese dette innlegget. Du klarer å formidle gleden din 🙂 Nå skal jeg se de første episodene av serien, og gleder meg såå mye. Perfekt start på dagen dette her <3
      Ha en fin dag!

    10. Inngrodde hår + epleeddikk på
      bommulsspad å smøre forran der du mest sannsynlig har inngrodde hår = ingen inngrodde hår.
      Har sliti med akkurat det samme siden jeg begynte å barbere meg etter lang tid med voksing , og fikk dette tipset av hun jeg vokser meg hos (Merisalu Beauty). Hvis du sliter med inngrodde hår etter vanlig waxing, så anbefaler jeg også sterkt Sugar Waxing, merisalu som jeg vokser meg hos klarer å ta bort hår som bare er ett 2/3 mm lange, helt amazing. Å man blir bare sinnsykt myk. Kan ikke måles med vanlig hot wax. Alle i USA bruker sugar waxing, det har de til og med brukt i tusenvis av år i Egypt, er helt naturlige
      produkter. Forundrer meg at folk enda bruker vanlig voks, å ikke har får med seg dette ????‍♀️
      Bare et tips????
      Men angående poden, skal det handle mest om deg eller er det en pod dere skal ha sammen? Håper bare veldig på at Fetisha også får en likeverdig stemme i poden, som når henne snakker om noe, alt fra tidligere personlige
      erfaringer og meninger, at du genuint viser interesse i det. Hadde det vært din pod så er det en ting, men dere har den sammen og regner med at dere jobber like mye med den. Fetisha er en interessant person som er flink til å snakke, så er veldig morsomt å høre på henne også ????????????‍♀️

      1. Skriver under på denne, sugar wax er utrolig mye bedre enn vanling hard wax, men er dessverre ikke blitt særlig populært i Norge ennå og det er derfor heller ikke så alt for mange salonger som tilbyr det idag.

    11. Kjempe stilig å kule bilder svevende kult spennende interressant innlegg synes jeg du er så Drømmenes å du får til det meste du har planer ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag og kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ????♥️????????

    12. Satt på podcasten på vei hjem fra jobb – og måtte sitte i gårdsplassen til den var ferdig for klarte ikke legge den fra meg!
      Gleder meg til neste episode – elsker at dere er så dønn ærlige. Kjør på! I kveld blir det serien din som skal rulle 🙂

    13. Hei Sophie!
      Jeg bruker laser hjemme! Kjøp en Phillips Lumea laser til hjemmebruk da vel! Min kostet ca 2000, mye billigere enn å gå på salong. Og det beste av alt, DET FUNKER! Hårene sluttet å vokse etter 4-5 behandlinger og nå tar jeg kun en runde en gang annen hver mnd ca. Prøv!

    14. Problemet er ikke bare at du prater mest i podcasten, men nesten alle temaer handler om deg. Jeg kjenner det er litt mer spennende å bli kjent med Fetisha.
      Du er jo midtpunkt på TV og i media, så det som appellerer med podcasten er at vi faktisk kan bli kjent med begge to.

        1. Så spennende, det ser jeg frem til 🙂 Hun virker utrolig morsom og når hun blir mer trygg så blir det nok en god dynamikk mellom dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg