PREMIERE – nå er serien ute!

Nå er endelig Sophie Elise Tester Norge ute! Du kan se de tre første episodene HER.

Jeg er allerede helt overveldet av den fine responsen. Så mange har sett episodene allerede, men tilbakemeldingene betyr enda mer. Jeg får lange meldinger fra dere som har blitt både provosert, engasjert og rørt til tårer. Dette er min første gang som programleder, første gang det er mitt ansvar at folk skal åpne seg opp, og at jeg gjør en god jobb betyr alt! Takk for at jeg har fått lage en serie med mening. <3

Husk å se episodene HER!

Jeg har fullt opp med lansering i dag. Det er intervjuer, planlegging og kommunikasjon med TV2 som står på planen! I kveld skal jeg delta i valgstudio samtidig som blant annet Sylvi Listhaug. Vi snakkes mer her i morgen, men i mellomtiden fortell meg gjerne hva du synes? Hvilken episode liker du best? Min favoritt var abort tidligere, men nå står eldreomsorg meg ekstra varmt om hjertet etter alle meldingene fra dere. 

49 kommentarer
    1. Jeg må bare si; Wow Sophie Elise!
      Tommel opp for deg!
      Jeg var på roasten av deg på fredag og ble særiøst slått i bakken over hvor nydelig vakker du er!
      Diggeste dama i norge uten tvil!

      Også så jeg nå første episode av den nye serien din nå, og da kjenner jeg at jeg blir skikkelig imponert over deg! Du tørr å stå opp for dine meninger. Du er en beintøff dame og jeg heier på deg!

      Sist vil jeg bare si(siden det motsatte ble sagt flere ganger på fredag) at om min datter hadde vokst opp til å bli som deg- så hadde jeg vært veldig stolt!

      Hilsen småbarnsmamma, 29 år

      1. Jeg er så enig med deg!
        Har små barn selv, og om treåringen her har oppnådd halvparten av det Sophie Elise har når hun blir 24, kommer jeg antageligvis til å dø av stolthet og blir sånn ufordragelig mamma som skryter av ungen til alle som vil (og ikke vil) høre på 😂

        Sophie Elise: du er tvers gjennom nydelig! Både på innsiden og utsiden ❤️

    2. Blir mer og mer imponert over deg Sophie Elise. Er mye jeg er uenig med deg om som sikkert har med aldersforskjell å gjøre men mye er jeg veldig enig i og den samfunnsengasjerte Sophie er den jeg liker best.
      Og supert du bruker stemmen din til å nå et ungt publikum som ofte er vanskelig å nå ut til.
      Har sett alle 3 episodene,og heier på deg.
      Hilsen Bestemor på 60+

    3. Den nye serien din er AMAZING! Blir bare mer og mer imponert av deg! Takk for at du lagde denne serien, veldig stolt <3

    4. Du er så utrolig rolig å behagelig på den serien! Å svarer så reflektert, dette kledde du!

      Synd det bare var 3 episoder tilgjengelig, kunne binga den serien hele dagen..

    5. Så utrolig fin serie! Episode 2 traff meg spesielt. Har heller ingen venner som er funksjonshemmede, og har på en måte aldri relatert meg til det. Ble sjokkert og provosert over den manglende universelle utformingen i Bogstadveien. Som sagt, kjempefin serie <3

    6. Just WOW!
      Jeg har fått et helt nytt inntrykk av deg som menneske, noe mer ekte en deg skal man lete lenge etter.
      Jeg er 27 år å leser lite blogger å følger lite med på sosiale medier, men din blogg og dine programmer må jeg følge med på.
      Du gir meg en så hverdags glede å viser det norske folk at det er greit å være seg selv uansett hva å drit i hva andre sier.

      Å dem som prøver å takke deg ned eller peker finger er ikke annet en sjalu for alt du har fått til og får til, ferdig snakker!

      You go girl!

    7. Kjære Sophie Elise♥️

      Når jeg så den første episoden, dette med abort. Så begynte jeg å grine når jeg hørte hva dem sa.

      Jeg har tatt abort selv, noe som har vært tøft og ikke minst vanskelig å snakke om mtp alle fordommer mot dette.

      Jeg er nå mamma til en jente på snart 7 år, jeg tok abort året 2011.
      På en måte er jeg glad for at jeg ikke beholdt det barnet, for da hadde jeg ikke vært mamma til hun jeg er mamma til i dag.

      Jeg skammer meg når presten mener at abort er værre enn voldtekt. At man faktisk skal få et barn når man kanskje er 10 år om man er blitt voldtatt. Men hvis man ikke beholder, så er man en barnemorder? Jeg skammer meg på presten og de andre som går i det toget, og synger «Jesus elsker alle barna». Da elsker han de som tar abort. Jeg skammer meg på deres vegne, fordi at de ikke ser hvor slem og dum dem er!

      Du er et fantastisk menneske, du er tøff og du er ekte tvers igjennom!❤️

      OG DU ER INGEN BARNEMORDER !

      Vi sees i hælvete Sophie Elise, der skal vi stå sammen og bli gode venner❤️

      Stå opp for deg selv, dine meninger og det du tror på !

      Aldri forandre deg!

      Håper jeg får et svar fra deg på e-post ❤️

      1. Tusen takk for en så ærlig kommentar! <3 Jeg føler meg ikke som en barnemorder, men isåfall får vi danse sammen i helvete. Der havner jeg, og mange anre jeg synes er kule 8) MASSE KJÆRLIGHET <3

        1. Mente ikke at du er en barnemorder eller at du burde føle deg som en ! For det er du ikke ! Beklager så mye om du følte det var det jeg mente <3

    8. Kjære Sophie Elise.

      Jeg er 10 år eldre enn deg, har ikke instagram og leser sjeldent blogger. Alikevel får jeg med meg mye gjennom nyheter, tv og annet, men jeg kommenterer aldri.

      Denne gangen skal bli min første gang, og den er skrevet av hele mitt hjerte, hele min sjel. Jeg klarer ikke la være! Håper du virkelig tar den til deg og husker den på dine dårlige dager.

      Du er fantastisk. Du er helt helt rå… Du rører andre mennesker ved så mye du gjør og sier. Jeg er også en sterk dame, har mye vondt i bagasjen men aldri gitt opp. Samtidig har jeg hatt svake stunder, som alle har. Men hadde jeg fortsatt bloggverden etter der du har stått i? Det vet jeg ikke.

      Du, at du fortsatt står oppreist vakrere enn noen gang, skjønnere og klokere. Du er en inspirasjon. Du har hatt så mye stygt, og fortsatt må du tåle mye stygt fra folk som må tråkke på andre for å heve seg selv. At du holder ut…. Fy søren for et mirakel du, du er helt amazing-som gir andre mot og styrke.

      Stå på, fortsett med å være akkurat den du er! Du har så mye å gi oss, både ungdommer og voksne Fy søren, alt du står i er helt sykt imponerende-du gjemmer deg ikke, men møter verden, helt målløs er jeg.

      1. Wow.. Denne serien!!
        Jeg gleder meg til å se flere episoder.. Sett alle tre i dag.. 🙂
        HANDS UP for deg!!!
        Du viser nye sider av deg selv og jeg liker det skikkelig godt 😉

    9. Synes det er såå bra at du står opp for det du mener, og jeg gleder meg til å følge med videre på serien:-)
      Jeg håper bare ikke at dette gjør hatet mot kristne enda sterkere, fordi det er ikke direkte slik som det legges frem her det nødvendigvis fungerer for alle. Det er stort sett veldig viktig for oss å respektere andres meninger og valg, og å dømme noen er da en like stor synd som å ta abort eller ha sex utenfor ekteskap. Jeg blir direkte flau over at noen som har samme tro som meg ikke klarer å lytte og respektere. Fordi – man trenger ikke være enig i alt, men respekt skal man ha uansett. Det synes jeg er dumt at noen kristne ikke klarer. Det er også så mye snakk om at vi alle skal få være som vi vil, like den man vil, gjøre som man vil, si det man vil. Med mindre man er kristen, da kan man holde kjeft og gå. Det er litt skummelt å se på at dette fremmer kristendom på en “negativ” måte, om du skjønner. Samtidig som det også er skremmende å se at noen er så direkte stygge mot de som har en annen menig, det synes jeg ingenting om. Jeg er selv kristen, men prøver mitt beste å være en god lytte, være åpenhjertet mot mennesker og respektere andre uansett. Håper ikke du (eller andre i samme situasjon) føler deg altfor trampet på. Spennende å følge med på deg og serien 🙂

      1. Hei «e»
        Jeg har en svigerinne som er kristen, og for henne er medmenneskelighet, forståelse og omtanke for andre det viktigste. Og andres valg i livet, selv om hun ville valgt annerledes selv. DA respekterer jeg hennes tro fullt ut.
        Denne pekefingerholdningen mange av dem i episode 1 hadde, var skremmende og sneversynt. Håper og tror de fleste kristne er som deg og henne.

    10. en sterk første episoden men viktig informasjon til alle oss mennesker å du er så modig å tøff og smart synes jeg skal se på di neste Episodene en hver dag gleder meg masse masse til det svevende skikkelig kule bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ☀️🌌🐱🗻🦋🐱♥️🌸🙏✌

    11. Du gjør deg utrulig godt som programleder!! Ja takk til mer 😀 Dette var spennende, jeg liker denne “Greta Thunberg” innstillingen som folk viser mer og mer av for tiden, sier ting rett ut, spør, graver, og undersøker. Det er skikkelig kjekt å følge med på og det engasjerer.

    12. Wow Sophie. Jeg har aldri vært spesielt «fan» av deg, fordi vi er alt for ulike. Så en episode av den nye serien din, og jeg er faktisk imponert over deg. Har fått en nytt inntrykk av deg som menneske. Tusen takk

    13. Jeg har alltid sett at du er ei varm og godhjerta jente. Det gleder meg at flere får øynene opp for hvem du er. Har sagt det før og sier det igjen, jeg hadde vært superstolt hvis du var mi datter! Hilsen dame på snart 50 🤗

      1. Jeg er også 50 år og har sett «bak fasaden» hennes lenge hvilket inderlig godt menneske hun er, noe som kanskje har vært vanskeligere for den yngre generasjonen. I disse tv-seriene fikk vi se hennes egentlige jeg, og hadde jeg hatt en datter i nærheten av henne, hadde jeg vært superstolt 💜

    14. Hei 🙂 kjempe fint program Sophie:) la også merke til den flotte lysegrønne lange blazeren din som du har på i episode 2, hvor er den kjøpt?
      Stå på , du er rå 👍🤗👊👊

    15. Stemmer det at serien din ikke ligger der lenger? Finner både bloggerene og Sophie Elises Verden, men ikke Sophie Elise tester Norge 😕

    16. S girl, love you 🙂
      Hvordan får det med alle ballene i luften?
      Fan av deg og dine meninger.
      Kort og godt, du er nydelig.
      Stå på baby☺️

    17. Du Sophie altså…
      Nå har jeg sett de tre første episodene av ‘SETN’, og atter en gang sitter jeg her og kjenner på hvor “betatt” jeg blir av deg og ditt vesen. Betatt på en sunn og fornuftig måte altså, jeg er en dame på 50 😃 fra Harstad t.o.m. ❤

      Du har altså en heeelt unik og særegen måte å møte mennesker på, å kommunisere på og å formidle på, som forbløffer og gleder iallefall MEG enormt.
      Du stiller så ærlige – og ikke minst direkte – spørsmål. Spørsmål jeg har vondt for å tro noen andre programledere ville turt, for du stiller de spørsmålene vi alle lurer på men som ikke er ‘korrekt’.
      Og du innrømmer like ærlig og direkte din egen uvitenhet, uten tanke på hva seere måtte mene og synse om deg. Denne kombinasjonen gjorde disse tre episodene til noe ekte, noe vi aldri har sett før. Totalbildet av deg, både som programleder og ‘privat’, blir terningkast 6🎲
      Jeg håper du aldri lar deg ‘temme’, men fortsetter å være den unike Sophie Elise som du er!
      Peis på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg