premiere & mest sett på sumo!

I dag er det endelig premiere på Sophie Elises Verden! Du kan altså se det på TV2 Sumo allerede nå, eller skru på TV2 livsstil 22:00 i kveld. Jeg gleder meg masse til å høre hva dere synes? SERIEN ER NÅ DET MEST SETTE PÅ SUMO!!! 

 

Dette er beskrivelsen av de to første episodene som nå ligger ute. På SUMO får du også se bonusklipp! Men som sagt, bare skru på skjermen i kveld også. 

Jeg er så fornøyd med denne sesongen. Den skiller seg veldig fra den forrige, og de to første episodene er – åpenbart – bare starten. Det blir både drama, kjærlighet, forvirring og store valg som må tas, for oss alle. Hvordan bevare et vennskap gjennom forandringer i livet? Hvordan si ifra på ting som er vanskelig, om ikke umulig? Hvordan var det å fjerne silikon – og hvordan var det å kjøpe hus, uten å fortelle det til kjæresten sin? Hva skjedde akkurat da jeg trakk meg fra Skal Vi Danse? Alt dette, OG MYE MER kommer i årets sesong

I dag har jeg vært på p3, god morgen norge og litt annet. I kveld er det en liten fest for å feire alt det kule som skjer! 🙂 

52 kommentarer
    1. Ååååå skulle ønske jeg fikk sett! Har hverken tvkanaler eller Sumo for øyeblikket. Så håper på en god deal på sumo snart så jeg kan se! Gleder meg!

    2. Gratulerer så mye med både podcast og ny sesong av serien! gleder meg skikkelig til å se det seinere idag 😀
      Jeg har et spørsmål, som jeg har spurt om før, men ikke fått svar. Så jeg ble usikker på om dette var noe du ikke ville snakke om eller om du bare ikke har sett det, så jeg prøver igjen: Kan du fortelle mer om dine opplevelser hos healer? Er spesielt interessert i hvilke erfaringer du har med tidligere liv (husker du nevnte dere skulle prøve det). Vurderer selv å gå til ei jeg har hørt er flink, men er usikker.

    3. Skuffet. Synes det er i samme leia som bloggerne, tigerstaden osv.
      Ikke noe nytt, kun nye mennesker 🙁

      Synes dessuten det virker rotete og lite sammenheng i storyen. Mangler en rød tråd. Virker som om at det nøstes opp under mye drama, kun for å få drama.

    4. Når får vi tv2sumo kode? Har ikke tv og har veldig lyst til å se, håper ikke det er sånn at man må legge inn kortinformasjon. Det er litt juks, da prøver de å lure oss til å fortsette abonnomentet.

      1. Det skulle jo bare mangle når man får en gratis periode. Man er da ansvarlig selv for å si opp abonnenter i sitt eget navn.

    5. Hei Sophie.
      håper du leser denne kommentaren.
      jeg bruker egentlig ikke å kommentere.
      men vil bare formidle hvor dumt jeg syns det er at du legger ut om alle dine “behandlinger”
      jeg forstår du syns det er opp til enhver å klikke seg inn på bloggen.
      men for meg og sikkert mange andre er det en vane.
      Du tjener mye penger, og har råd til slike behandlinger.
      Men ønsker du at unge jenter skal føle seg presset til å bruke lønna si får å måles opp mot dette?
      Du står for mye bra. og dette er ditt liv og din blogg.
      Men tusenvis at jenter blir påvirket. å presset om å se bra ut har aldri vert større..
      Gleder meg til å se serien din ikveld. og håper at du vuderer å blogge mer om annet istedet.

    6. Skikkelig super stilig å kjempe fine bilder synes jeg koselig å svevende Eventyraktig kult innlegg synes jeg skal se på sophie Elises verden i kveld gleder meg masse til det å Tusen takk for at du du svaret på kommentaren min på sist innlegg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️

    7. Ikke sett serien enda, men har satt den på opptak 🙂 Må bare si wow til coveret på Natt og dag. Fy flate for ei dame du er 😀 Du ser helt fantastisk ut, puppene dine er helt smashing. For et cover. Helt nydelig. Du burde være så stolt! For coveret, podcasten og serie.

    8. Så skjønn Kasper virker!! Så langt liker jeg dennne sesongen veldig mye! Liker veldig godt at vi også får komme tettere på Fetisha
      ❤️

    9. Gratulerar så mykje! Gler meg til å sjå serien. Ein tanke eg har tenkt mange gonger: Syns Kasper er heldig som er saman med deg – tenk så mykje innsyn han får i dine reflekterte og viktige og interessante tankar, som får han til å utvikle seg og bli eit betre menneske 🙂 Klem <3

    10. Skulle du ikke gi leserne dine muligjet til å få tilgang til sumo for en periode? Får aldri sett på tv mens det går og sumo har jeg ikke 🙁

    11. Eeelsker Fetisha! Og Kasper!! Og seff deg! Men veldig gøy å «bli kjent» med de som står deg nærmest også:) Digger at denne serien finnes????

    12. Må si at jeg ble ørlite skuffet over de to første episoden. Veldig likt sesong 1 (foreløpig), og det virker litt tilgjort. Men jeg har troa på at det tar seg opp!

    13. Ååå jeg elsker den allerede! Det er så gøy å se at du har så ekte venner rundt deg og ikke minst kjæresten din. Blir så glad på dine vegne! Gleder meg til å se videre.

    14. Jeg gråter allerede før første episode er ferdig. Jeg er så glad for at du trekker frem ting som er så viktig her i livet, og kjenner meg igjen i så mye (selv om, som Joakim sier, så ser hele Norge på deg når du har det vanskelig). Tusen takk for at du deler av deg selv, og hjelper mange av oss til å forstå at det ikke er farlig å være psykisk syk, osv.. <3 Gratulerer så mye med sesong 2, og stå på videre!! Du ER et forbilde!!

    15. Kasper virker så utrolig skjønn og så smart og reflektert! Han er utrolig heldig som har deg og vice versa. Dette var første gang jeg så han på ekte og ikke bare på bloggbilder. Denne sesongen virker veldig lovende og jeg gleder meg til å bli bedre kjent med de nærmeste folka rundt deg! Spesielt Joakim, han er hysterisk ????

    16. Jeg vil bare si unnskyld. Unnskyld for at jeg har dømt deg så mye. Jeg har ledd av deg og det du gjør og det du sier, så mye. . Det har vært god underholdning i mindre givende minutter av livet. Ler ikke bare fordi jeg har mislikt deg så mye og har syntes du har brukt for mye tid og energi på å pushe og kritisere deg selv, men fordi du samtidig er veldig kul, og du fremstår som veldig god og skjønn samt livlig person. Selv om vi har to vidt forskjellig liv og har vidt forskjellig utseende, så er vi faktisk veldig like på mange områder personlighetsmessig. Hvordan vi tenker og forventninger vi har av oss selv og de rundt. Vi er nok alle mer lik enn det vi liker å innrømme..! Du er åpen og ærlig. Etter å ha sett to episoder av serien din har jeg absolutt ikke endret mening, men ser mer av hvor god du er og egentlig hvor normal du er i situasjonen du er i. Håper du slutter eller trapper ned på plastisk kirurgi fordi du er mer enn fin nok som du er, og jeg tror det fort kan gå fra skjønnhet til udyre, men fortsett å vær deg selv. Du er skjønn og absolutt helt fantastisk og håper du fortsetter å gjøre det du liker og hva som gjør deg lykkelig. Du har mange gode tanker og meninger, samtidig innrømmer du at du bare er et menneske du også. Heier på deg ???? ta vare på deg selv. Verden trenger “sånne” som deg.

    17. Hei Sophie 🙂
      ELSKERRRR den nye sesongen så langt, den blir garantert like bra som sesong 1, for den elsket jeg!
      Lurte på om du vet hva de to siste sangene som ble brukt episode 2 i bakgrunnen heter? Den hvor dere er på vei til byen og den når dere er på byen 🙂

      1. Tusen takk for fine kommentarer <3 Jeg vet ikke, MEN jeg har spurt produksjonen nå om å få en liste over låtene slik at jeg kan lage en spotify-liste! <3

    18. Hei, flott du ser ut! Men hvorfor bruker du så ofte løshår? Finere uten. Og hvorfor har Fetisha parykker hvor hennes egen hårlinje stikker 1 cm frem i panna? Jeg tror helt sikkert hun er penere uten parykk. Lykke til videre, flott du har dropper puppene, det kaller jeg forbilde! Fortsett å engasjer deg i viktige politiske saker, der er så bra.

        1. Hei igjen og takk for svar! Nå googlet jeg Fetisha og så hun med småfletter og hun så nydelig ut. Løshår der og sef, men hun var så pen, fint ansikt og hodeform. Jeg synes dere er heldige med utseende uten ekstrahår begge to. Lykke til videre med serie og blogg og kjærlighet ????

    19. Leste nettop et innlegg fra 2014 og ble satt ut over hvor mye du har endra deg! Du har blitt en voksen ung dame, både utseendemessig og i hodet❤️ Du har kommet ufattelig langt, viktig å huske på!

    20. Hei skjønne dame!<3 Hærregud, sååå bra de første episodene var!!! O.M.G!!!<3 Bloggerne ble sååå kjedlig nå liksom, haha! 😉 Gledes til fortsettelsen!!! Og du var så fin på god morgen norge!!! Du er bare så voksen i måten du prater på, har god peiling på sååå mye! Du er jo så ung enda! Det skal du være jævlig stolt av altså! Makan til dame du er! Du er virkelig min favoritt av ALLE! ÅÅÅÅÅ!<3 Love you!<3 Stooore, gode, varme klemmer fra meg!<3<3<3

    21. Gleder meg til å se episodene! Jeg har ikke sett sesong 1, så jeg får binge den først. Jeg må vente til du gir ut koden, men ventingen er vel verdt det <3

    22. En av de beste seriene som noen gang har blitt slupper ut. Elsker denne flotte serien og håper det kommer mange episoder i fremtiden, fortsett med å lage dette! Ha en strålende dag Sophie Elise!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg