PORTUGAL

Reklame | link kolleksjon skappel

Jeg er i Portugal sammen med vennene mine for å filme og henge. Ikke verdens heldigste timing ettersom jeg har mye som skjer hjemme og det er vanskelig å slippe alt bare fordi jeg er her, hodet mitt er litt alle steder. Men jeg prøver. Vi bor i et veldig fint hus med nydelig utsikt, temperaturen her er helt grei. Det funker fint å gå ute med en litt varm genser og når vinden ikke blåser, er kjole en mulighet.

Kjolen er fra tidligere i år, Nelly. Usikker på om den fortsatt er på lager.. Den er virkelig så fin.

Vi var på vinsmaking i dag. Jeg har jo hatt som en “regel” at jeg ikke drikker i Oslo men i utlandet, likevel følte jeg ikke for å gjøre det denne turen. Om jeg ikke er helt ovenpå er det ikke noe vits å gjøre det verre. Vinsmaking funker faktisk om man er edru også, man bare smaker – og spytter ut igjen.

Besøkte et kapell gjorde vi også. Elsker interiøret på slike steder, om det er lov å si, haha.

Jeg og Charlotte har faktisk vært her i Ericeira tidligere, for fem år siden. Det er en surfelandsby, og det var første gangen jeg sto på et brett. Det fikk meg til å innse at jeg har surfet (til og fra) i fem år, og enda ikke har våget meg ut på nivå 2.. Det er definitivt på tide neste gang jeg drar på surfereise.

Vi har fine dager her i villaen. Gode samtaler, fine folk. <3 Både foran og bak kamera, jeg er så glad i alle sammen.. Boligen vi bor i heter Ericeira Hills, så fint.

Genseren min er fra Skappel, Dalen heter den. Oppkalt etter stedet jeg lekte mye på som barn.. Den funker jo på alt! Så deilig å pakke den med seg i kofferten.. Du finner den HER.

Det er forresten mange som har spurt meg om jeg har blitt singel, men nei det har jeg ikke. Vet ikke helt hvor de ryktene kommer fra, men jeg ville bare avkrefte.

Uansett… I morgen kommer det en stor nyhet her. Jeg kommer til å skrive et langt innlegg, å bare fortelle alt som det er. Rett og slett.  Litt forsinket på grunn av masse greier som har skjedd, men nå.. Nå er alt klart. Følg med her i morgen.

18 kommentarer
    1. Kan du PLIS tenke deg om før du tar bilder fra kapell og kirke i Portugal? Og sånn ellers for den saks skyld. Respektløst :/

      Slikt gjør man ikke i Norge og samme gjelder for Portugal. Det blir som om du skal ta bilde av meditasjonen når du er på silentretreat med typen(veldig dårlig eksempel, men kanskje du da forstår), den reisen er hellig for han… og kapell, kirke, kloster osv er hellige for religiøse.

      1. Nei, nå må du gi deg, din tullebukk!
        Kapellene er til og med ratet i Google, og det finnes nesten identiske bilder på nesten alle turistguidesider (fra Portugal) du søker på.
        Og jo, slikt gjør man også i Norge, og nei det blir ikke det samme som å ta bilder på stillecamp.
        Denne var tynn. Det er lov å ta bilder av hellige steder, både i Portugal og i Norge.

        Neste!

    2. Ryktet om at du er singel stammer nok fra litt forskjellig du har nevnt her på bloggen. Har tenkt tanken selv og, selv om jeg ikke har skrevet det noe sted 😅. Du skrev jo en lang tekst for litt siden om en krangel elns, husker ikke detaljer, som handlet om Kasper og deg. I tillegg har du ofte nevnt i flere innlegg at ting er vanskelig/personlige greier/noe på hjemmefronten osv. Blant annet i innlegget om podcasten.
      Men! Det er jo veldig hyggelig å høre at det ikke er tilfellet! Jeg heier på deg og Kasper. Han virker virkelig bra.

    3. Mulig det er jeg som er litt uvitende nå, men er det ikke _egentlig_ meningen at man skal spytte ut vinen på vinsmaking? Man skal vel ikke drikke den, men mange gjør det fordi det jo blir litt morsommere da, haha. Har alltid trodd at den “rette” måten å gjøre vinsmaking på er å spytte ut etter at man har gurglet vinen i munn/hals? 🤔 Ikke at det er viktig assa, haha

      1. Ja, du er litt uvitende. Profesjonelle som jobber med å lable viner, typ folk som jobber på polet osv gjør det sånn. Det handler om du smaker på vinen fordi det er i profesjonell jobbsammenheng og at du er helt avhengig av å ha alle sansene klare for å skille ut de forskjellige smakene og luktene i vinen. Er helt annerledes når man gjør det på privaten med venner, da er det ikke meningen at man skal spytte ut! Ikke engang profesjonelle spytter ut på privaten!

        1. Da skjønner jeg – takk for forklaring. Aldri vært på vinsmaking selv, så aner ikke hvordan det funker (verken i jobbsammenheng eller privat), haha 😊

    4. Produktene dine har jo vært ute i butikk i over en uke. På HM blandt annet. Så den store avsløringen blir jo ikke så stor?

      1. Hun har lander mange produkter i det siste. Både Skappel, HM/Mymuse, og nå kommer enda et. Tror nok det er en selvbruning 😎 spennende for de som liker sånt da! Jeg elsker å være bleikfis, så kommer nok aldri til å kjøpe det😅

    5. Takk for at du tar oss med til Portugal! 😍 still, litt trist å ikke få invitasjon, hvis det er lov å si? Haha
      Men, fargen på kjolen din får huden din til å gløde litt ekstra!
      Du er nydelig som alltid, varme tanker ♡●

    6. Hei Sophie Elise!
      Jeg vet du har et stort dyrehjerte og jeg så en trist sak i dag om at det er en hel koloni med hjemløse katter som har slått seg ned ved et avfallsanlegg utenfor Harstad og trenger hjelp. Dyrebeskyttelsen i Harstad kan ikke ta imot flere katter og prøver å etterlyse etter folk som kan være fosterhjem for noen av kattene deres slik at de kan ta imot de stakkars kattene som er ute i kulda på avfallsanlegget.

      Fult mulig at du allerede har lest denne nyheten på Dyrebeskyttelsen Norge sine nettsider, men siden du er fra Harstad og har en stor omsorg for dyr, så tenkte jeg at det kunne ikke skade å informere deg om det. Din stemme er stor og betyr mye, så det kan jo nå ut til flere om du opplyser folk om det på en av plattformene dine.

      (Vil bare si at jeg hverken er fra Harstad selv eller jobber innenfor dyrebeskyttelsen, bare ei jente fra Vestfold som for så vondt langt inni dyrehjertet når jeg leser saker som dette)

      Tusen takk ellers for alt du gjør for dyrene våre <3

    7. Kjøp deg fra Kondomeriet Tromsø nipples suckers Fetish
      Orgmase videregående skole kjæreste kondom legg ut bilder Instagram snapchat vagina Bikini Tommy Hill fighter undertøy sex stønner av damer jenter og kåt pupper kilitoris fitte rompe

    8. Skikkelig flotte bilder å kjempe koselig å hyggelig at du koser deg i Portugal Nydelige bilder synes jeg å håper du for lade batteriene din ønsker deg alt godt og en riktig god dag fra meg å puse kompis sophie hilsen Kristian Magnus 😀🌌🦋❤

    9. Jeg er på en vei mot å bli veganer og savner så da du skrev veganske tips. Prøvde i dag frossenpizzaen du tipset om for en stund siden og den var så god!

    10. Hei alle sammen, dette er den mest fantastiske tingen jeg noensinne har opplevd i hele mitt liv, og jeg trenger å dele dette store vitnesbyrdet. Jeg vil bare si takk til Dr.Amiso for at jeg tok tid til å hjelpe meg med å formanere den fortryllelsen som bringer tilbake eks-kjæresten min som plutselig mistet interessen for meg etter seks måneders forlovelse, men i dag er vi gift og lykkeligere enn aldri før. Jeg ble virkelig forbløffet og sjokkert da Anne begynte å tigge om tilgivelse og for at jeg skulle akseptere ham tilbake. Jeg mangler ord, og jeg vet ikke hvor mye jeg skal formidle min takknemlighet til deg Dr.Amiso, du er en Gud som er sendt for å gjenopprette ødelagte forhold. Han liker å hjelpe folk med å oppnå sine ønsker, finne ekte kjærlighet. Hvis du har et problem og du leter etter en ekte og ekte veiviser for å løse det problemet for deg. Prøv den store Dr.Amiso i dag, for kreft- eller skilsmissesaker, Jobbfremming og suksess, helse- eller ekteskapelige problemer, ønsker å bli kjent i verden, vinne rettsaker, selskapet nekter å betale deg, noen form for problemer i det hele tatt, slutte å gråte, jeg fant ut at det å ta urtemedisinen sin det beste. å få sine ekselskere tilbake, slutte med voldelige forhold, finne suksess, tiltrekke lykke, finne sjelekamerater og mer. Kontakt ham i dag, og la ham vise deg underverkene og forundringene i hans kjærlighetsformuleringssystem. Han leverer resultater på sitt beste innen ekte stavebesetning. Send en e-post til Dr.Amiso på [email protected]
       

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg