PODCASTEN ER HER

PODCASTEN ER UTE!!! WOHO.  Du finner den ved å trykke HER

Dager som denne, hvor man skal slippe noe man har planlagt lenge er alltid spesielle. Jeg spretter opp av senga, full av nerver og forventninger. Og lansering av podcast har gått over alle håp, vi topper nemlig alle kanaler og tilbakemeldingene er nesten utelukkende positive! Bortsett fra at jeg de siste dagene har fått så sinnsykt mye hat (og trusler!) på diverse sosiale medier at det nesten ikke er til å tro. Jeg er på en måte vandt til det og blir ikke trist der og da, men det bygger seg opp en frykt inni meg. Som at jeg ikke tør å være alene hjemme eller synes det er skummelt på kvelden.. Det finnes så mange rare folk. Jeg kan ikke annet enn å blokkere det ute og late som det ikke skjer..

Podcasten vår kommer ikke til å handle om noen spesifikke tema, vi ønsker bare å by dere inn i samtalen vår – som er skikkelig jenteprat. Akkurat som når vi sitter i sofaen med hvert vårt glass vin 🙂 Vi snakker om alt og ingenting, våre meninger rundt dagsaktuelle saker og hva vi har gjort den siste uken. Selvfølgelig kommer det litt dypere fortellinger her og der, jeg gleder meg veldig til Fetisha er klar for å dele sin historie. Hennes oppvekst, blant annet. Her holder vi ingenting hemmelig og det kan jo overskriften i diverse aviser bevise allerede nå 🙂

Så hver tirsdag kommer vi til å slippe en ny episode! Hør på og nyt hver tirsdag fremover. JEG GLEDER MEG!!!


Jakke: Missguided
Sko: Eurosko. 

En ting som alltid er litt “trist” med dager som denne er fraværet av de man bryr seg mest om. Altså, jeg har fått melding fra to venner som har gratulert men ingen andre sier noe – og sånn er det alltid når jeg lanserer noe stort. Men, det kan like gjerne være min egen feil. Jeg har bestemt meg for å hver eneste dag sende en fin melding til noen jeg bryr meg om, ut året. Det virker kanskje overdrevent, men folk gjør mye bra og fortjener skryt. Venninner som sliter med både jobb og skole. Venner som alltid er i godt humør. De som gir deg energi. Jeg skal sende en fin melding hver dag, og forhåpentligvis starte en trend der man er flinkere til å skryte av hverandre. Ofte tenker jeg at folk er så gode og smarte, men glemmer å si det. Jeg tror de fleste tenker at jeg har så mange som skryter av meg siden jeg har følgere, og det har jeg, men det betyr litt ekstra når det kommer fra dem som kjenner deg personlig. Vel, jeg får starte med meg selv istedenfor å bare være bitter haha. Håper noen av dere er med meg på prosjekt “gled en person”. Det trenger forøvrig ikke være noen du kjenner heller <3 

46 kommentarer
    1. Sykt fin ide! Skjønner at det er kjipt, men prøv likevel å husk at den viktigste kjærligheten i livet er den du sprer og ikke den du mottar. Da vil det begynde en kjedereaksjon av gode ting uansett❤️ Det var hands down en av de mest underholdende podcastene jeg har hørt. Dere er flinke!

    2. Gratuleeeerer med podcast <3
      Må innrømme at jeg aldri har vært på bloggen din før, har bare lest saker om deg i media. Du er super! Ikke tenk så mye på hva andre sier, jeg velger å tro at dem er sjalue for alt du har fått til i en så ung alder. Jeg heier på deg! Klem

    3. Hvis du er veldig redd hjemme og går rundt med klump i magen din, som ikke er noe ålreit. Så er det ikke dyrt å skaffe seg ekstra overvåkning eller
      lignende. Veldig mange som gjør det nå. Alt fra overvåkning til escape room. Hadde jeg vært offentlig, så skulle jeg defintly hatt et escape room ☺️ Bare for å føle meg 100% trygg hjemme.

    4. Tusen takk for at du delte. Jeg er midt oppi noe av det samme selv. Avsluttet nylig ett forhold med en gift mann, og det er så sykt vondt, men det var nødvendig. Det du beskriver i podcasten er som jeg selv skulle sagt det selv. Trengte virkelig å høre at jeg ikke er alene, vi er nok mange som har opplevd å miste seg selv i tro at man da vil få en annen. Jeg har gjort så mye sykt at jeg tror folk ville blitt skremt om jeg fortalte hva. Det å heletiden rettferdiggjøre det han gjør, «ja men han ringer ikke fordi han har mistet telefonen, han må være veldig opptatt med noe nå» osv. Så går man bare å venter på en melding eller at han ringer. Herregud så mye tid jeg har brukt på å vente! Og så ble alt det vonde verdt det når vi endelig var sammen. Takk for at du delte, det sitter en her nå å har veldig nytte av din historie, og gjett om jeg skal ut å kjøpe boka di!

      1. <3 Føler veldig med deg. Boken min kan nok ikke gi deg svarene, men jeg håper den gjør at du føler deg enda litt mindre alene. Det er forferdelig å ha det sånn.

    5. Kjempefin idé! Og du skal vite at du imponerer mange av oss som sitter her i det ganske land. Nei, vi er ikke vennene dine, og det betyr definitivt mer å høre det fra de som står deg nær. Men vi er de som velger å følge deg til tross for at vi absolutt ikke “må” eller “burde” fordi vi kjenner deg, vi rett og slett vil følge deg. Du er kul, du er sterk og du har en ståpåvilje som har fått deg dit du er nå.

    6. Kul podcast! Jeg kan ikke si at jeg ble overrasket over at boken din handler om Henrik T, jeg tror mange har fått det med seg.

      Kommer podcasten til å handle om Fetisha også eller bare deg? Hadde vært interessant å høre om bakgrunnen hennes, mtp at hun veksler mye til amerikansk når hun snakker (og at du har sagt hun kommer fra USA??)

      En podcast om bare deg er også kult, digger deg og syns det var gøy å høre på <3

    7. Ikke slutt å vær den du er, og ikke la folk med dårlig selvbilde og fritidsproblemer ødelegge for deg, og la deg eie deg med frykt ! Stå på videre❣️

    8. Likte podcasten godt, stortsett fin flyt i samtalene. Skulle gjerne hørt litt mer om fetisha, selvom det er veldig koselig og høre om deg og. Kanskje litt mer frem og tilbake om begge, slik at det ikke bare føles et intervju. Vet ikke om det bare var mitt headsett men virket som du pratet en del bort fra mikrofonen? For stemmen din ble svakere flere ganger som om du snur hode når du pratet. Litt forstyrrende. Og til neste gang, prøv på en litt smoothere overgang på reklamen som foodora (?). Haha det var litt komisk, helt ute av det blå nesten midt i en samtale “jeg er sulten… Foodora”. Ellers keep up det good work! Alt du får til Elsie imponerer stort! Gratulere så mye med alt!

      1. Åh, det var nok headsettet ditt for lyden er perfekt hos meg og har heller ikke hørt noen andre snakke om det :/

        Når det kommer til Fetisha er jeg 100% enig, om ikke kunne jeg bare hatt den alene – jeg ønsker at hun skal dele mer av seg selv, for hun har både en fantastisk historie, men også en rå humor og personlighet! Men det kommer, hun må bare bli litt mer trygg i formatet men blomstrer allerede. <3

        Jeg liker når reklamen kommer litt brått, hehe! Men kan tenke på det ja <3

    9. Tenkte jeg skulle høre på podcasten din ikveld! ???? Gratulerer så mye med “dagen”! ???? Nå har jeg fått boka di i posten her, så nå skal jeg starte denne onsdag morgenen med å begynne å bla i den tenkte jeg! Blir spennende! Lest litt av utsnittene du har lagt ut bare hittil, og fy faen kvinnde – Du skriver råbra!! ♬???? Ha en fin dag! Klem Lise Marie ❤

    10. Hvorfor får du mye hat og trusler akkurat nå, er det pga den abort greia? Sender masse kjærlighet din vei, kjipt at hvis man prøver å gjøre noe bra så blir det alltid møtt med hat.????❤️

    11. Hi Sophie,
      lowkey obsessed med humoren din. Du er sykt søt og morsom.
      Fikk en ide om at det hadde vært dritkult om du hadde laget en egen kleskolleksjon med miljøvennlige/bærekraftige klesplagg med climate change sitater etc. Ik, det høres litt teit ut, men har sett litt på nett og det er skikkelig trendy nå og vanskelig å få tak i i Norge. Og siden du ønsker å få frem viktige klimabudskap, kunne du gjort det via mote! Bare en ide, hehe.
      Digger deg

    12. Gratulerer med podcast, digget den! Eneste var at slutten var litt brå haha så måtte spole tilbake og høre det to ganger for skjønte ikke at det var ferdig, trodde bare spotify hang seg opp eller noe? Menmen kanskje det er meningen haha. Gleder meg til å høre mer om Fetisha også, merker veldig at du er vant til å svare på intervjuer når dere snakker sammen – men altså sykt naturlig og fin flyt mellom dere <3 Da du snakket om å lære og være glad i seg selv og at du så lang tid hadde gått og tenkt stygt om kroppen din ble jeg helt rørt. Både fordi jeg vet at utrolig mange har det sånn og fordi jeg og kjente meg så godt igjen, bare at jeg ikke hater kroppen min jeg hater liksom meg og personligheten min. Som er litt annerledes men herregud fortsatt ikke noe grei måte å være på, til syvende og sist har du bare deg selv i livet så deg selv burde du jo i alle fall være støttende ovenfor. Kanskje dere kunne snakket litt om hvordan tenke fine tanker om seg selv? Eller du kunne snakket om det i en videoblogg hvis podcast-planen er full. Tror mange hadde hatt nytte av det og det et dessverre så utrolig vanskelig å snu tankemønsteret sitt når du er vant til at din go-to-reaksjon i en hver situasjon er å trashe deg selv. Altså herregud hadde noen snakket så stygt om bestevenninnen min som jeg tenker om meg selv så hadde jeg faen klikket, men det er jo ca umulig å stå opp for seg selv mot seg selv. Masse lykke til videre gleder meg til mer pod og sesongstart i morgen!!!

      1. Jeg skjønner hva du mener! Jeg personlig er fan av podcaster som slutter litt “brått”, fordi jeg føler meg så distansert fra dem jeg hører på om de begynner å si “hadetbra”, siden man egentlig vil føle seg på “innsiden”. Men det er absolutt noe man kan tenke på!

        Og du aner ikke hvor mye de fine ordene dine betyr for meg! Podcastplanen er forresten langt ifra full, og å snakke om hvordan man liker seg selv, eller finner frem på den veien, er et utrolig godt tips. Jeg er på ingen måter i mål, og sitter ikke med fasit i hånd. Men jeg skal prøve å komme med så gode tips som jeg får til.

        TUSEN TAKK <3 håper du klarer å bli din egen beste venninne snart.

    13. Vet ikke hvorfor jeg alltid føler for å tipse deg om ting, haha. Men du som liker Orderud-podcasten burde se serien “Hvem drepte Birgitte” på TV2 Sumo. Den har særdeles lik atmosfære og fortellermåte. Samtidig som at det ble en gigantisk familietragedie til slutt.

    14. Koselig å spennende innlegg synes jeg skikkelig kule bilder synes jeg gleder meg til sophie Elises verden i morgen kveld klokka 22 ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ????♥️????????

    15. Må bare få sagt at jeg syns du er en utrolig sterk kvinne.
      Gleeeeeder meg til å se serien din i morgen.

      Ps: kan man ikke finne ut hvem den/de er, som truer deg? Skumle greier ????

    16. Jeg syns det var en gøy podcast, og kommer sikkert til å bli enda bedre etterhvert! Men jeg syns det var litt drøyt med tre “reklameinnlegg” på en halvtimes podcastepisode..

    17. Gratulerer med bok, med podcast og med TV serie. Du er så flott; ung, men moden, modig men sårbar, reflektert og så impulsiv. Jeg er en godt voksen dame, som heier på deg og ønsker deg alt godt.

    18. Hvilken serie fikk du tilbudt 700.000 for å være med i to uker? Fikk det ikke med meg, det var så lavt…
      Elsket podcasten, gleder meg til neste episode<3

    19. Jeg hørte på podden i morges og jeg likte den, kult å høre på, lo masse. Ser du skriver at Fetisha blir enda mer delaktig senere og det syns jeg er fint. Fikk skikkelig sansen for henne også. Gleder meg til neste pod, bra jobba dere <3

    20. Hei Sophie (og Fetisha)🙃
      Digger podcastene deres å ønsker virkelig å lytte på dere mer😊
      Men en ting som jeg har lyst til å ta opp som jeg merket ble litt slitsomt å høre på etter 10 episoder ++ er når setningen: «Vist/om du skjønner hva jeg mener» eller ordet «100%» blir sagt utallige ganger i løpet av en episode. Flere jeg skjenner som syntes dette blir litt slitsomt å høre på, meg selv og. Jeg kan misliker å høre «skjønner du hva jeg mener?» fordi det virker så nedverdigende ovenfor meg som feks har slitt endel psykisk å føler meg dum når jeg hører setningen. Veldig mange kan relatere seg til det dere prater om, så fint om dere dropper å bruke denne setningen for mye da det er en uting for mange.
      Men uansett, stå på damer! Dere er flinke❣️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg