planer september – slipp av kolleksjon, reiser, rumpe og en drøm

Reklame | to annonselenker + egen kolleksjon

Her kommer mine planer for september måned! Høsten er den egentlige starten på året, synes jeg.

💞 Jeg reiser til Harstad i morgen. Lillesøsteren min har flyttet til New Zealand og foreldrene mine er så klart veldig stolte, men også lei seg, som foreldre blir når man ikke skal se barnet sitt på lenge (vi skal for eksempel ikke feire jul sammen i år, vi aner ikke hva vi skal finne på? Føles ikke som noe poeng å sitte hjemme i huset da ingen av oss andre er særlig julemennesker). De har bedt meg om å komme hjem og da stiller jeg opp, i tillegg får jeg brukt tid med besteforeldrene mine, en venninne som har bursdag, og jeg får slått ihjel litt jobb sammen med pappa. Jeg ser skikkelig frem til det, og jeg blir helt til 11 september. Jeg tror ikke jeg skal reise dit mer før til jul med mindre mamma ikke takler å være uten barn i huset og tvinger meg opp! Eneste negative er at jeg ikke får sett Kasper på over to uker, han reiser også bort og vi overlapper hverandre litt. Men helt ærlig, å være borte fra hverandre er nesten nøkkelen til et fint forhold.

💞 Når jeg er i Harstad skal jeg trene strukturert ettersom jeg har falt litt av i det siste, jeg skal filme et par videoer til YouTube, og jeg skal endelig sette meg ned å skrive på ordentlig. Nå har jeg fått “landet” litt i hva jeg vil mitt neste skriveprosjekt skal handle om, og jeg har allerede laget et tankekart og sett for meg alle delene. Endelig. Tips for å skrive bok: start med slutten, og jobb deg bakover. Det er mye enklere å skape røde tråder og en sammenheng da. Jeg begynte på et bokprosjekt for litt siden og da jeg var cirka 1/3 på vei, forkastet jeg alt fordi det ikke var bra nok. Det føltes så klart bortkastet, men jeg lærte mye av det.

💞 Når jeg kommer tilbake til Oslo skal jeg farge håret mitt platinablondt igjen! Jepp, jeg vingler med håret mitt og sånn er det. Bestemmer meg, ombestemmer meg, farger igjen. Jeg kommer aldri til å få tykt og langt hår og extensions vil jeg i alle fall aldri gi opp, så det er bare å la meg styre på. Platina er riktignok det jeg alltid trives best i, uansett.

💞 Jeg skal holde tre foredrag i september. Alle for ganske ulike publikum (en fagforening, TV-bransjen og så for ungdom). Det blir veldig fint, jeg elsker å holde foredrag!

Jakken finner du HER.

💞 Å spille inn lydbok har bokstavelig talt tatt nesten ett år for meg, men tiden strekker ikke til. Nå er jeg snørrete og hes, så i dag måtte vi avbryte innspilling fordi stemmen min er så ulik de andre opptakene. Da blir jeg frustrert, for prosjektet skulle helst ha vært lansert for lenge siden. Tanken slo meg å heller leie inn en profesjonell for å spille inn resten, men det ønsket ingen av følgerne mine på instagram. Så da blir det jeg som gjennomfører, selv om det kan ta litt ekstra tid.. <3

💞 Kolleksjonen min med Skappel lanseres denne måneden! Jeg er skikkelig stolt over hele prosjektet. Det er ni strikkegensere, som alle er oppkalt etter steder i Harstad som betyr mye for meg, og en av genserne er oppkalt etter mormor. Et prosjekt jeg er så stolt over. Om du vil få tilgang på kolleksjonen litt før alle andre, skriver du deg opp HER. Vi har sørget for å bestille opp et stort lager, men om noe mot formodning skulle bli utsolgt, så vet jeg ikke om det kommer inn igjen. Derfor kan det være lurt å være tidlig ute! Til de som har spurt, det vil bli solgt både strikkesett og mønstre slik at man kan lage plaggene selv, men også ferdige gensere til de som ikke kan strikke.

💞 I anledning Skappel-slippet blir det intervju hos God Morgen Norge på lanseringsdagen, etterfulgt av et event i butikken for først dere følgerne mine (info kommer) og så lanseringsfest på kvelden. Det begynner å bli en liten stund siden jeg har arrangert noe sånt, det ser jeg frem til.

💞Det blir et nytt design på bloggen denne måneden. Nye farger, ny header og alt. Jeg vil gå en litt mer “nøytral” look i møte, nå som høsten er her.

💞 … Jeg skal gjøre en kjempegøy tv-oppreteden denne måneden som jeg takket ja til med en gang. Det store ønsket er jo å få oppleve alt en gang til, om så bare noen glimt..  Hint; direkte TV, jeg gjorde det i fjor men da “på ordentlig”, hvert år har de en episode som er med gjester.

💞 Jeg har konsultasjon med kirurgen for å fjerne rumpa denne måneden. Altså, ikke at operasjonen skal skje denne måneden i det hele tatt, men man må snakke sammen først, diskutere hva som har blitt gjort og hva som skal gjøres. Alltid en like rar setning å skrive, hehe. Jeg har allerede booket operasjonen og alt det (anerkjent kirurg som jeg stoler på), men jeg har enda ikke snakket med andre enn assistenten hans. Den klinikken jeg opererte på i utgangspunktet er heftig useriøs.. hvordan vite at en klinikk er useriøs; de sponser influencere (ikke meg, jeg har aldri fått sponset kirurgi), og du må ikke gjennomføre en konsultasjon først eller sende nødvendige papirer. Legen jeg skal til nå krever at man må sende inn alle mulige slags atester fra fastlegen, og i tillegg må du ha flere samtaler med dem. Spørsmål: er det bra eller dårlig at jeg deler det jeg skal igjennom? Det vil aldri komme anbefalinger om klinikken, dokumentasjon fra operasjonsrommet eller “triggende” bilder, men så langt har jeg skrevet litt her og der.

Skoene finner du HER / buksen er fra Norr.

💞 Jeg har en stor photoshoot med MyMuse denne måneden! Det ser jeg frem til, det er en fin gjeng og vi har jobbet sammen i så mange år. At samarbeidet kan bli tatt til “next level” er kult, nå som jeg har vært en del av gjengen i hele fem år.

💞 Jeg skal trekke en tann denne måneden. Ser ikke frem til det, men bak i kjeven har jeg en tann som vokser over den andre. Veldig rart, ettersom jeg har hatt regulering og egentlig fikk en “fresh start” på det punktet. Men tydeligvis har alt flyttet på seg.

💞 Det blir også enda flere hull i øret! Tenk at jeg gikk fra null, til nå åtte hull på cirka en måned. Jeg har lyst på enda flere, man blir totalt avhengig så snart man har satt i gang.

💞 Vi skal begynne å planlegge om vi kan gjøre noe mer lignende prosjekter som Sophie Elise Tester Norge denne måneden. Jeg har lyst til å bruke minst ett år på å spille inn, i såfall.. Så det er ikke noe dere trenger å være spent på helt enda! Det er utrolig hyggelig at så mange har engasjert seg og sendt inn fine meldinger. Jeg er enig med dere, det er en bra serie men vi kan gjerne gå enda mer i dybden. Og få mer enda flere av de som bor i landet vårt.

💞 Jeg skal både gi bort møbler, og selge enda flere på Finn.no denne måneden. I dag kom det noen for å hente et bilde og et gulvteppe. Jeg har blitt obsessed med Finn.no, og neste uke skal jeg hente et par ting jeg har kjøpt der også. De av dere som har testet både det og Tise, hva er best? For møbler altså. 

💞Den siste dagen av måneden skal jeg og Kasper dra på en tur sammen. Det gleder jeg meg til! Vi kommer til å ha veldig lite tid sammen frem til Desember og han skal pendle litt hit og dit.

Utover dette blir det som vanlig blogg, podcast og youtube imellom. 🙂 Og valget!  En sånn passe hektisk September, men likevel har jeg absolutt opplevd travlere.

62 kommentarer
    1. Skikkelig spennende å koselig og intresant innlegg synes at mauerne er så viktig for kloden å balanse til jorden synes pappaen din er tøff å kul ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌♥️🦋⭐☀️🙏🐜🐜🐜🐜🐜

        1. Sophie Elise Legg på Instagram snapchat vagina nakenhet orgmase uten bikini og undertøy lett kledd send venner og fans jobb i kondomeriet Tromsø og gamestop Jessheim og handle hunkemøller og Victoria SCREET sex med på Jessheim storsenter 21 september og andre dato før september 17 åringer og 18 år gutter jenter etterpå add dem på snapchat bilder fans venner nudes trewking uten klær kilitoris vagina rompa mage pupper
          Ta med isabelle Eriksen Martine Lunde og Rikke Isaksen Malin Håvardsdotter Lea Bratt berglund

    2. Ååå gleder meg så til å se hva du får til! Mormor skal få litt strikkearbeid denne høsten ihvertfall 💖

    3. Jeg synes det er positivt at du deler ting om operasjonen, vi hadde jo sett forskjell uansett etter det var utført, så da blir det ikke som at du skjuler noe. Det er mye snakk om at det påvirker andre osv osv, og det er jo bra at det er i fokus, – men samtidig er jeg for åpenhet og jeg tror ærlig talt dagens ungdom er mer bevisst enn noengang før på plastisk kirurgi, retusjering osv i sosiale medier 😊

    4. TUSEN TAKK for at du svarte på kommentaren min det betyr alt for meg sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🗻☀️🌌😀

    5. åå så fint innlegg! tusen takk for at du deler! jeg synes det er kjempe fint at du er åpen og deler angående operasjon av rumpa. personlig føler jeg at vi lesere får komme deg litt nærmere. fortsett å del❤️

    6. IKKE skriv om operasjonene. Hvorfor spør du i det hele tatt? Trodde alle diskusjoner, uenigheter og hat (dette fortjener ingen uavhengig av hva det er) hadde ført til at du nå visste svaret. Ikke skriv om det, ikke nevn det, gjør hva du vil med kroppen din, men hold det unna bloggen/bedriften din. Blir smått provosert over hvor vanskelig det skal være. Men jeg tror ærlig du har lyst og behov for å dele, og da er det vanskelig å la være fordi det er din plattform og din blogg, og du riktignok bestemmer.

      1. Uenig! Tror det er bra å snakke om at man kan gå tilbake på en operasjon, og også konsekvensene. Du er ikke “verdens orakel”, forresten. Du har en arrogant tone som om sannheten om temaet er skrevet i stein, basert på din tolkning av diskusjoner du har sett.

        “Hvorfor spør du i det hele tatt? Trodde alle diskusjoner, uenigheter og hat (dette fortjener ingen uavhengig av hva det er) hadde ført til at du nå visste svaret. Ikke skriv om det, ikke nevn det, gjør hva du vil med kroppen din, men hold det unna bloggen/bedriften din. Blir smått provosert over hvor vanskelig det skal være.”

        Dette er en naiv uttalelse. De som skriker høyest (de som er imot) representerer ikke nødvendigvis det gemene hop. Det er mer tabu å si at man vil høre om sånt enn motsatt. Det er mange som ønsker å lese om dette også fordi det er noe tilfredstillende med å se før og etter, høre om erfaringer, skjønne hva som driver noen til å ombestemme seg osv. At uttalelser handler om operasjoner gjør de ikke automatisk skadelige, usanne eller fordummende. Mye av kritikken har vært forherligelse av inngrep. I dette tilfellet er det vel mer motsatt. Man er heller ikke nødt til å være så nobel og si at man angrer pga resultatet, for å redde de stakkars påvirkede fra samme tabbe. Den generasjonen som vokser opp blir en gjeng snøflak som fornærmes av den minste ting slik det ser ut nå, om vi skal gi etter for å sensurere noe så lite som å fortelle om en operasjon som skal fjerne implantater. Klart noen unge blir påvirket, men til hva denne gangen? Til å ta ut implantater?

        Argumentet om å fjerne fokuset fra operasjoner er for sort/hvitt. For det ér en forskjell på å snakke om at man bør – og skal – ta implantater inn enn å fjerne de pga konsekvenser. Og fokuset på operasjoner eksisterer nå, så istedenfor å late som ingenting, så synes jeg uttalelser om endret mening og tanker rundt dette er en fin måte å “bøte på skaden”, for de som bryr seg om dét. Man må slukke en brann, ikke bare ignorere den, som en analogi. Igjen, mener ikke at alle skal angre og gråte over kosmetiske operasjoner. Mange er veldig fornøyde. Men om man frykter fokus på kosmetiske operasjoner og konsekvenser av dét; som et prinsipp trenger ikke fokus på denslags å være dårlig, jamfør manifestet mitt over. 😛

        1. Helt enig med deg Vilde, både i det at jeg personlig gjerne vil høre om det fordi det rett og slett er en del av Sophie Elise’s historie (selv om jeg selv aldri har vurdert noe operasjoner). Og at Caroline tar en unødvendig negativ tone. Det er helt tydelig forskjellige meninger om saken, så da er det jo fint å spørre om hva folk syns og mener. “Svaret” på dette spørsmålet er på ingen måte åpenbar.

        2. Så enig med deg Vilde, og et utrolig godt poeng – de som skriker høyest representerer ikke alltid mangfoldet, og det er jo nettopp derfor jeg spør. Slik at følgerne mine skal få være med på å definere innholdet og hva som passer dem, og i hvilken tone.

          Takk for kommentaren <3

          1. Du sofie skriker alltid høyest, men fy du representerer absolutt ikke mangfoldet. Trodde du virkelig hadde gjort deg ferdig med dette operasjons tullet. Bloggen er så mye bedre og finere å lese utenom dette enorme “meg meg meg” fokuset. Alle vet hvem,hva , hvor om dine inngrep. Hvorfor skalvi vite mer? Jeg har fulgt deg lenge, men det holdet nå for min del. De som vil vite mer er vel mer eller mindre sykelig opptatt av deg. Det igjen gir jo penger i kassa. Operasjonene har gjort deg ugjenkjennelig og overoperert. Det vet og ser vi alle. Ikke trykk mer slike ting i fleisen på osd. Vær deg selv og fortsett med gode og fine samarbeid. Der finner du lykken. Ikke fokuser, eller gpi gjennom gamle ting du burde gjøre deg ferdig meg. Akkurat som om du må rettferdiggjøre det du har gjort med utseende ditt. Det trenger du ikke, gå videre og snu ryggen til falsk lykke. Du har så my nå, bli voksen. Du trenger ikke alltid å forklare!

      2. Nei. Det er jo utrolig mange ulike meninger her, og jeg får også masse kritikk (også fra f.eks Kristin) når jeg ikke er åpen om det. Det er en forskjell på å “objektivt” snakke om noe man skal gå igjennom (som tross alt er en reverserende operasjon), og det å promotere av typen rabattkoder, fortelle hvor mye bedre livet blir, hvor mye penere man blir, info om klinikken, etc. Og som du også ser i kommentarfeltet, det finnes ingen fasitsvar og flere foretrekker faktisk at man gjør det.

        1. Reverserende var vel og din godt dokumenterte bryst reduksjon. Som plutselig økte i omfang en liten tid senere. Problemet er vel at du fikser og trikser med kroppen din, som noe hverdagslig som å gå til frisøren……, du har fikset på stort sett alt, men virker veldig fornøyd og lykkelig for at du kan holde på sånn. Det er ikke helt innafor lenger med spinkle tynne kropper med et haleheng av 2 brystimplantater hengende bak. Da er det på tide å gjøre noe. Du får den nok forma akkurat slik du ønsker.

        2. Hvem er Kristin? Og jeg blir bare forvirra av diskusjonen dere driver med Æ, vedr. operere inn/ut, whatever. Liker ikke plastiske operasjoner uansett. Og hu hei så mange hjerneceller som går fløyten for hver narkose! Narkose spøker man IKKE med!

    7. Jeg gleder meg så utrolig mye til kolleksjonen din med Skappel. Har ventet i mange måneder siden jeg skjønte at noe var på gang 😉 Det høres utrolig kult ut at du skal ha et lite arrangement på lanseringsdagen, det hadde vært kjempemorro å være med på! I morgen skal jeg til Oslo Strikkefestival og skal kjøpe inn litt garn til et liggende prosjekt, så det blir nok siste strikkeprosjekt før jeg starter å strikke på noen av dine!

      Jeg synes også fint at du kan dele om operasjonen. Det er en ting du skal i gjennom som jeg synes virker naturlig å dele med oss uten at det blir noe galt i det.

      1. Tusen takk skal du ha <3 Skikkelig hyggelig at du gleder meg! Det er bare å komme på arrangementet, jeg skal dele info på bloggen etterhvert.

        Og takk for tips <3

      1. De er av ull, men kommer av helt etiske forhold. Jeg har selv reist ned til fabrikken i Italia, som er en liten familiebedrift, og kan bekrefte dette. Det var viktig for meg 🙂

    8. Det er så herlig å se den miljøbevisste Sofie Isachsen reise til Harstad med fly, IGJEN! Og hva skal man si om søsteren som har reist til NZ? Lurer på hvor mange trær, insekter mm hun tok livet av på den lange klimavennlige reisen til andre sidem av jorden.

      1. Bare det at du harselerer med det lille «ikke-miljøvennlige» Sophie Elise gjør viser hvor lite du vet. Ingen er perfekt, hun gjør allerede mye, og bare det at hun gidder å engasjere seg er bedre. Kanskje du kan gå inn på facebook-siden til Sylvi Listhaug og klage der i stedet, så gjør du noe nyttig? 😉

        1. Kanskje den som skrev innlegget på Listhaug sin side kan ta hodet ut av sanden, og hive seg inn i diskusjonen. Neida, hun oppfordrer andre lesere til å gjøre det. Hva forventer hun ut av en diskusjon med frp? De er kjent for å bruke hersketeknikker, stygge ord og mobbing. En får det en ber om! For så å klage/sutre på bloggen om sympati og hjelp….hva faen kommer det ut av det? Viser bare hvor uendelig svak ho er i debatt og diskusjon. Jeg leeeer

    9. Synes faktisk det er bedre at du deler stedet du opererer deg (om det er bra så klart) enn at du holder det skjult. Hvis andre er i samme båt, er det greit med en ‘anbefaling’ enn å dra til et useriøst sted.. er ikke så lett å vite alltid.

      1. Hei!

        Jeg forstår poenget ditt, men det er “lett å vite” om man gjør research. Grunnen til at jeg har havnet på dårlige klinikker har vært mangel på dette, og at man faller for det som er billigst / gir en pakke-deal / andre influencere bruker / før-etter-bilder på instagram. Og slik skal det ikke være! Les masse om klinikken på nettet, og andres erfaringer, også om spesifike kirurger. Det er alltid tilgjengelig! ikke ta utgangspunkt i bare klinikken. Og for all del, gjør konsultasjon, da får man en feeling.

        Ikke reis med fly til tyrkia uten å ane noe om hvilken kirurg du skal til, eller uten å ha pratet med han først. Det er vel den gylne regel å gå etter.. 🙂

        1. Fint at du tar deg tid til å svare leserne dine. Forstår begge synspunkt. Og ja, håper for all del ingen reiser “uvitende” til Tyrkia.. 🙂

          Jeg er forresten IKKE hun som kaller seg sol nedenfor med den rare kommentaren haha..

    10. Din kropp, du gjør hva faen du vil med den. Angre, operere, angre og omså operere igjen. DITT VALG. Du er åpen, ærlig og legger ikke skjul på at man kan angre og deg er HELT greit. Når ble åpenhet neinei? Prøve og faile, det må da virkelig være lovt. Kjenner jeg blir provosert av alle som ikke skal ha deg til å skrive om ting, omså du aldri hadde operert deg, hadde det likevel vært folk som ville operert seg for å se ut som deg, eller en annen kjendis. SLIK VIL DET ALLTID VÆRE. Ta ansvar over egen kropp, slutt å tro at om Sophie slutter å skrive om operasjoner – vil folk slutte ta dem. Bullshit, er så mye mer bak et inngrep enn at eg blogger nevnte et par setninger om hennes.

    11. Jeg tror det er greit å skrive om angring av operasjoner, fordi kanskje andre også får vite at det ikke er unormalt og angre.. kanskje noen vil tenke seg om en ekstra gang. Spesielt når du ordlegger det ganske fint.

      1. “Problemet” her er vel at jeg ikke direkte angrer, jeg har ikke noen vonde følelser angående rumpa. Det er liksom ikke et kjipt kapitel i mitt liv. Men jeg “angrer” vel i den forstand at jeg ikke ønsker å ha den for resten av mitt liv og det burde jeg åpenbart skjønt at man må ha (men, man tenker ofte ikke så langt når man er yngre) så sånn sett…? Vet ikke hvordan man skal trå varsomt her.

    12. Okei.. så.. klandret du nettopp Sophie for å
      Ikke være miljøbevisst fordi søsteren hennes flyr til NZ? Spennende logikk du har der.

    13. Nei, seriøst, IKKE del om operasjoner. 13-14-åringer sitter og leser dette her. Greit du sier at du skal operere den bort, men så, ferdig snakka. Hva om du angrer og ikke gjør det allikevel? Om du opererer inn eller ut eller hva pokker du gjør med kroppen så blir det et sjukt KROPPSFOKUS! Sånn som du utbroderer det viser det dessverre at du fortsatt er usikker og ikke så voksen. Arrggh…

      1. Slutt og følg ho vel. Viss du Føler deg så krenket av noen du aldrig har møtt.. du kan ikke be noen du ikke kjenne gjere det..

      2. Om 13-14 åringer ikke leser om dette på Sophie sin blogg, så leser de uansett om det en annen plass. Det får være Snapchat, Instagram (HALLO verstingen) osv. Det er virkelig ikke mulig å gjøre alle fornøyd i dagens samfunn. Sophie blir kritisert når hun forstørrer rumpa, og så blir hun kritisert når hun velger å stå frem om at hun vil ta det bort. Hadde hun bestemt seg for at hun ikke ville dele dette, ja da hadde hun jaggu meg fått kritikk for det også. Det er ikke Sophie som skaper kroppsfokus, det er folk som deg (og Caroline lenger opp) som mener at dette ikke skal prates om, som gjør kroppsfokus til en «big deal». Det er dere som utbroderer dette. Sophie må få lov til å gjøre hva hun vil med sin egen kropp selvom hun er en offentlig person, nettopp fordi det er hennes egen kropp. Og vil hun dele om det på SIN plattform, la hun gjøre det. Hvis det er noen som ikke liker det, hva i alle dager gjør dere inne på hennes blogg da? Egentlig så bør dere heie på Sophie for at hun har «innsett» at større rumpe ikke nødvendigvis gjør deg finere enn det du allerede er. Og det at hun velger å dele det bør jo da være en bra ting?

    14. Setter så utrolig stor pris på at du bruker stemmen din til å snakke om klima! Har selv følt mye på klima-angst de siste årene, og føler det er så lite jeg kan gjøre. Jeg har sett hele Sophie tester norge og jeg elsker den! Spesielt den siste episoden. Jeg har fått så utrolig stor respekt for deg og håper at du fortsetter å bruke stemmen din<3

    15. Wow! For en måned da gitt! Må virkelig si at du får til sååå mye bra!!! 🤩 Håper på flere serier med deg! Så inspirerende og flott! Ang. operasjonen trur jeg du kommer greit ut av å skrive/prate om den! Stooor klem til deg flotte, gode! ❤️

    16. Hei, så deg på frisørsalongen i Harstad, hadde med meg 2 unger og var såpass opptatt av dem at jeg ikke registrerte hvem du var før du var gått. Hadde jeg vært mer tilstede ville jeg sagt at jeg synes du er et fantastisk arbeidsjern og knallgod skribent. Ikke alltid jeg er enig i det du skriver, og det er lov. Men du er rå og må stå på fremover! Ha en fin helg! 😊

    17. Kunne du kanskje ha satt i gang en gratis sumo i 2 uker kampanje igjen? Har så lyst til å se Sophie Elises verden og Hjerteslag men er student og må prioritere penger på andre ting.💓

    18. Hvilken klinikk gjorde du rumpe på som er useriøs? Var det C Z? Har spart penger for nese og bbl der men nyttig å vite om man bør styre unna! Hvor gjorde du nese sist? Den har blitt sååå fin!

    19. Nei, det er ikke vi som er i mot å «promotere» plastiske operasjoner som er de slemme her. Det er virkelig det samme om det er en operasjon for å sette noe inn eller å ta noe ut, det
      er like fullt plastiske operasjoner. Så dårlig språk noen av dere som svarer her har, tyder på at dere ikke er så gamle, og at dere burde holde dere langt unna steder som fokuserer SÅ mye på kropp. Viser blant annet til Aline over her som spør om klinikk etc, og har spart penger. Man kan jo pm’e henne og si man betalte flere hundre tusen i NY…?
      Jeg synes det har kommet så mange bra og positive holdninger fra deg i det siste, med strikkekolleksjon, klimapolitikk og annet fokus en kropp. Men det tar visst ingen ende dette kroppsfokuset.

      1. Jeg er 31 år og voksen nok til å ta et eget og godt gjennomtenkt valg. Ja , det er fryktelig synd at unge jenter opplever så stort utseendepress , jeg syns det bør være aldersgrense på 25 år på operasjoner, botox og fillers. Men vet du hva som også er viktig? At influensere er åpne med at de har operert, og at retusjert reklame merkes! For det er det at unge jenter tror dette er naturlig som gjør at de føler presset så mye og får lavere selvbilde, som igjen presser de til inngrep og fillers. Det er bevist fra studier i andre land hvor det er lovpålagt å informere om retusjering at ungdom er mer fornøyde med seg selv og skjønnhetsbehandlingstallene har fått ned, og det å være ærlig med at man har operert bidrar jo med å gi samme effekten. Da vet man at det er fake og unaturlig, at det ikke er seg selv som ikke strekker til eller det er noe galt med. Sofie Elise er åpen om at hun har tatt for spontane og korttenkte valg og angrer på det, og det bidrar til at andre heller ikke tar forhastede avgjørelser på det! Om derimot jeg som voksen ønsker å operere nesen etter å fått den knekt og ødelagt i voldelig forhold og rekonstruksjonen ikke ga meg ønsket resultat så er det mitt valg og et gjennomtenkt valg jeg har ønsket i 8 år, så da skal du ikke komme her å synse om at alle som opererer seg er unge og dumme og påvirker hverandre negativt. Jeg forstår poenget ditt men ting er ikke så enspora som du har satt deg fast i. Så ikke kom med en hersketeknikk om at alle som ikke er enige med deg eller alle som opererer seg må være unge og dumme.

    20. Fint at du er 31 og har tenkt igjennom dette Aline, og ikke bra at du har opplevd vold som bakgrunn for neserekonstruksjon. Men jeg lurer på hvor godt du har fulgt denne bloggeren? Hun ønsker ikke å utlevere gode eller dårlige klinikker, og har du ikke lest at hun «nylig»!var i USA for nesen? Når du spør om klinikker på bloggen tror jeg ikke du har sjekket grundig nok selv. Sophie oppfordrer til å lese grundig på nett, lese folks erfaringer og ta en konsultasjon i forkant for å være mer sikker. Her bør du høre på Sophieelises råd, og sjekke selv. Og, Aline slutt med å trekke hersketeknikk-kortet. Jeg har ikke sagt at de som ikke er enige med meg er unge og dumme? Jeg skriver noe om «noen» et sted. Kall det gjerne enspora, men jeg skjønte ikke logikken din her.

    21. Har du tenkt å gå tilbake til slik rumpen var før operasjonen eller skal du bare redusere den litt? ❤️

    22. Så ufattelig feigt av deg å ikke publisere de kommentarene som faktisk ikke er usaklige, men som du tydeligvis ikke tåler skal se dagens lys. Dronningen av dobbeltmoral:-)

      1. Nathalie, skal hun se dette innlegget ditt, er det lurt å legge det inn under dagens innlegg. Tror ikke hun blar tilbake såå mange dager. Btw, trodde SE tok imot både ris og ros i kommentarfeltet og besvart til og med de verste med høflighet.

    23. Jeg synes det er flott du deler det med rumpa, you go girl 💪🏽💪🏽💪🏽👏👏👏 Det er mange som opererer rumpa, og det skal man få lov til hvis man ønsker det, og man skal også kunne være ærlig og åpen hvis man ønsker å fjerne den igjen. Jeg har tenkt på det lenge selv, og ønsker å vite så mye som mulig om dette. Jeg synes ikke det er nooooe galt i om du deler bilder fra operasjonsrommet eller går litt mer i detalj om operasjonen og hvordan det faktisk er. Hadde satt stor pris på det faktisk. Du sitter jo på mye erfaring, og det er nyttig for oss som ønsker å gå gjennom det samme og som ønsker å gjøre et godt valg og være forberedt på hvordan det er og oppleves og gjennomføres. Å høre fra deg enn bare en kirurg og en klinikk som ønsker at man skal bruke pengene sine akkuratt hos nettopp dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg