pizzanights

Reklame | annonselenke Nelly

Kjolen min finner du HER.

Jeg er så sliten nå at jeg holder på å selv om jeg absolutt ikke burde være det!  Jeg la meg rett etter midnatt i går, jeg har blitt hun kjedelige som legger meg full på soverommet bare for å “sjekke noe på mobilen” som jeg skulle i går, men lukket øynene noen sekunder og så sover jeg der til neste dag og må bli fortalt om alt det morsomme som har skjedd uten meg. Ikke at det egentlig gjør noe for jeg elsker å sove, haha! Og så unner jeg folk å ha det morsomt uten meg også. Altså jeg elsker egentlig å være full, men nå har jeg begynt å få en skikkelig dårlig følelse med en gang jeg er ute av kontroll og sier noe dumt, sender en rar tekstmelding osv.. Jeg har begynt å overanalysere i fylla!!! Faen så dumt, det er jo det stedet man skal slippe alt sånt! Betyr dette at jeg er voksen? 😩

Så, denne søndagen blir brukt på en perfekt måte, formen tatt i betraktning. Jeg og kjæresten har ladet opp for en skikkelig kosekveld med pizza, filmen “de utrolige 2” som man kan leie på iTunes og masse kos. Jeg likte filmen – den har tatt en litt feministisk vri uten at det ble for mye, og lærer barn at kvinner også kan være sterke osv uten at det blir totalt nørd – for det synes jeg ofte feministiske budskap mot barn kan være, litt på kanten.  Elsker barnefilmer og kommer alltid til å gjøre det 💖

16 kommentarer
    1. Jeg bare lurer på en ting, var det ikke du som var forelska i en jente gang? Er litt i samme situasjon, tror kanskje jeg liker en jente men jeg er så sinnsykt usikker. Har alltid vært forelska i gutter og har aldri sett på jenter på den måten før i det hele tatt. Kunne du ha skrevet litt om dette, hva du tenkte og hva det var du falt for ved denne jenta? Utseende eller personlighet? Jeg tror at siden jeg ikke tenner på jenter så må det nesten være personligheten hennes, men blir så utrolig usikker på om dette bare er en fase eller om jeg faktisk er skeiv. Og jeg har liksom ikke lyst til å bli plassert i denne bifil boksen, i tilfelle dette bare er ett engangstilfelle. Ah, herregud dette er forvirrende, jeg aner ikke om hun i det hele tatt liker det samme kjønn

      1. Ikke overanalyser….. kjærlighet er kjærlighet, forelskelse, kort eller langvarig, det spiller jo ingen rolle. Noen ganger møter man ett fantastisk menneske! Om du ikke vil blir plassert i en boks så kanskje ikke tenk så mye på hva du du skulle være: skeiv, bifil…..

        Jeg har vært i et forhold med ei jente. Men er nå sammen med en gutt. Jeg tror verken jeg er bifil ei eller at jeg var i en fase. Noen ganger blir man bare forelsket… så jeg har ikke satt meg selv i boks.

        Du kan kanskje gjøre det samme som hvis det var en gutt… tilbringe tid sammen og se hva som skjer. <3

      2. Jeg skjønner hva du mener, jeg var også sinnsykt usikker og JA jeg har vært forelsket i en jente før. Men jeg kan gjerne skrive om det, så tusen takk for et godt tips! 🙂

    2. Skikkelig kule bilder å jeg skjønner at det kan bli mye i blant sånn er det for meg også og en dårlig mage følsen stemmer sstort sett ønsker deg alt godt og en riktig god Natt fra meg å katten min sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    3. Ingenting er bedre enn en skikkelig pixar og pizzakveld! Hadde fått inntrykket av at du holdt deg unna alkohol en stund fordi du ikke “elsker å være full”, forresten?

    4. Skulle gjerne ha sett mer av kjolen du hadde på deg på julebord på Morten Hegseth sitt julebord (og kanskje noen bilder fra kvelden, men skjønner om det er for mye å be om). Den så utrolig fin ut og så ut til å kle deg veldig bra!

    5. Så igår på NRK serien du deltok i, å stusser så veldig på hvordan du kan få deg selv til å lyve til folk rundt deg, som det med rumpen som du selv valgte å dele fremfor kamera, og så å si at den var ekte. Det er jo absolutt ikke lenge siden du spilte inn denne serien?
      Bare skjønner ikke det, hr selv silikon, å kunne aldri finne på å lyve hvis noen skulle spørre, ikke det at man kommer opp i den situasjonen der folk spør om boobsa mone lizm.
      Jeg undrer mer rundt hvordan en person kan gå rundt å lyve for andre for selv å virke mer «spesiell», for du har tydeligvis skapt en del vrangforestillinger for deg selv siden du har et klart syn på hvordan du vil se ut og vil at andre skal se deg. Veldig rart syns jeg, og skuffende å se dette på TV å få et helt annet syn på deg enn det du fremstår her på bloggen.

      1. Ikke så rart egentlig, hele bloggen er jo en fremheveing av ego personfisering. finn en post som ikke begynner med “jeg” – og som regel er det ….”jeg og bla bla gjorde osv.

        Bloggen og insta er laget for fremheving av S.E. som vel se på meg – ikke det at jeg er en ekspert på mennesker men skaper et rimelig sjevt bilde av det virkelig liv uten for media – ta bort blogg , insta , tuben for et år kan være intresant å se hva eller ikke minst hvor intektene kommer fra

      2. Jeg spilte inn den serien i mai i fjor, så det begynner å bli en stund siden jo. Da hadde jeg ikke uttalt meg om den saken selv, og var usikker på når / hvordan jeg skulle gjøre det PLUSS jeg ville gjøre det på MIN måte og ikke i noen random sekunder på et tv program. Det kan hende du hadde løyet om du enda ikke hadde fortalt det til familien din, og det ble filmet i tillegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg