på topp denne uka

Jeg ble inspirert av Kristina Andersen til å gjøre et innlegg om mine favoritter den siste tiden. Håper dere liker, jeg personlig er veldig glad i å lese lister på andres blogger 😘

På trening:
Jeg har virkelig vært elendig på trening i det siste. Ikke bare har jeg kommet meg avgårde alt for sjeldent (1-2 ganger i uka), men jeg gjør en dårlig innsats når jeg først er der. Om instruktøren sier at vi skal løpe med 6% stigning kan det hende jeg bare tar 4%, og sånn holder jeg på. Jeg kan skylde på sykdommen, men det føles likevel ikke bra. Men på treningsfronten triumferer likevel Barrys Bootcamp, og deres avdeling på Barcode! Hadde det ikke vært for dem ville jeg gitt opp treningen for flere måneder siden.  Jeg elsker lokalet der, selve rommet er motiverende med den dempede belysningen og møllene på rekke og rad. Eneste minuset; instruktører som har musikken for lavt og synger med til låtene. Det skjer heldigvis sjeldent, hehe.

I klesskapet: 
Det jeg bruker aller mest er skinnbukse som er høy i livet, syntetisk skinn så klart, og en hvit eller sort singlett. Gjerne en stor strikket genser over om været tillater det, om ikke – skinnjakke. Som dere vet kommer jeg ut med egne strikkede gensere om litt, så skapet mitt er fult av fine plagg akkurat nå. Jeg føler meg så heldig som har så mange håndstrikkede plagg fra folk jeg er glad i, eller som jeg har laget selv. Gleder meg til å vise dere!

På badet:
Jeg er så kjedelig på dette området og bytter nesten aldri ut produktene mine fordi jeg er livredd for kviser (som jeg får uansett, lol). Dere vet hva det går i; hudpleieprodukter fra Skin Ceutical, bodylotion fra The Body Shop, ansiktsmasker fra Maybeauty & The Body Shop og masse ulike parfymer. Jeg har begynt å vokse meg hjemme da, det er jo nytt og spennende.. Og begynt heftig med Bio Oil, igjen. Sånt går litt i perioder.

I høytaleren:
Miley Cyrus – Slide Away. Endelig har hun kommet med en sang som minner meg om gamle Miley, hun jeg har hørt på i alle de år , som har fått meg igjennom ensomhet, kjærlighetssorg, fra ung til voksen. I bilen på sydentur med familien, i høytaleren når jeg drikker med venninner, repeat. Den sangen er nydelig og settes sånn pris på av en ekte fan, jeg føler hun adresserer bruddet på en fin måte.

På kjøkkenet:
Et annet område jeg skuffer om dagen. Og da mener jeg ikke det åpenbare ved at jeg ikke kan lage mat, det vet vi alle, hehe. Men kostholdet mitt generelt har vært dårlig.. Så hva er favoritten min? Glutenfri cornflakes med soyamelk. Fancy.

Person: 
Kristine Ullebø, som hadde lansering av smykkekolleksjonen sin i dag, hvor jeg stakk hodet innom for å si hei. Hun er alltid så støttende og snill, ikke bare mot meg men alle. Slike er det få av Ellers kommer også pappa høyt opp her, han har stått sånn på for meg de siste ukene.

På Iphonen:
Visste dere at jeg aldri har hatt et eneste spill på telefonen? Ikke siden jeg spilte unicorn attack, første året på videregående. Det eneste jeg bruker telefonen til er å svare på meldinger, ringe en sjelden gang (jeg hater å snakke i telefonen) oppdatere instagram og snapchat eller høre på podcast. Så det ble visst ganske mye! En sjelden gang sjekker jeg også pinterest for inspirasjon, men det er mest når jeg har de “meningsmålingene” mine på instagram og trenger noe å bruke som bakgrunn.

På tv-en: 
Jeg begynte på den nye, norske serien “Beforeigners” på HBO i går. Så langt har det kommer ut to episoder, og jeg synes den er helt grei underholdning. Jeg hadde skikkelig høye forventninger men føler den sparker litt alle retninger og ikke helt klarer å dra meg inn i det “dypeste”, likevel er serien fengende og har et par veldig morsomme scener. Ellers følger jeg så klart med på valgsendingene når jeg har tid til overs, selv om mange av debattene er kaotiske. Men favoritten? Så klart min egen serie, hehe.

Gi meg gjerne en tilbakemelding på om dere liker innlegg som dette, eller ikke. 😇

48 kommentarer
    1. Det går seg sikkert til å Nydelig bilde kule bilder synes jeg synes du har et kjempe fint å stort bad og du er den beste uansett og favoritten min du er så ærlig ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god Natta fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ☀️🌌♥️🦋😀⭐🙏🗻🏞🌸

    2. Du er alltid kledd som en prinsesse, digger stilen din 🙂 Angående det med produktene, det er selvfølgelig ganske skummelt å bytte det ut uten videre, jeg liker å forholde meg til de produktene jeg bruker, leser at du liker det samme 😀 Jeg kan heller ikke huske å ha hatt et eneste spill på Iphonen, det er en god stund siden nå.. Likte veldig å lese dette innlegget! Ha en strålende natt!

    3. Kjempeflott innlegg☺️Kunne du også tatt med en kategori om bøker? Hadde i så tilfelle vært veldig kjekt å lese!

    4. Bare nysgjerrig, hvilken sykdom er der du mener du kan skylde på mht treningen? Kan ikke huske å ha sett noe om sykdom du har?🤔

    5. Hei 🙂 Først og fremst er jeg så imponert over hva du får til, har fulgt deg siden du begynte å blogge <3
      Og som meg er du ekstremt opptatt av dyrevelferd. Hva syns du om den ulovlige hvalfangsten og -drapene som skjer på Færøyene i disse dager?
      https://m.facebook.com/OpBloodyFjords/

        1. Så bra☺️ Savner de videoene dere har/hadde sammen, men skjønner at det er mye å gjøre for dere begge. Håper at søndagen har vært fin

    6. Du kan slette mitt innlegg. Jeg blingset på artikkelen, og så ikke med en gang at du ikke viste hvem du skulle møte. Ja huff, da må dette ha vært fryktelig for deg. Da blir det jeg skrev litt urimelig.

    7. Takk for musikktipset! 😃

      Er det noen ganger du klør i fingrene etter å laste ned et dårlig spill på mobilen? Høres så deilig ut å kutte alle spill på mobilen, men så har man den trangen som kommer i tide og utide hvor man ender opp med å spille flere timer fordi man kjeder seg…. Noen tips her? 😊

      1. Nei, siden jeg aldri har opplevd å spille på “ordentlig” er det heller ikke noe jeg savner! <3 Det aller beste er nok å slette spillene men å bytte det ut mot en annen hobby. Jeg er heldig som elsker å lese / strikke, for eksempel.

    8. Fint og personlig innlegg. Det jeg blir enda mer nysgjerrig på er hvordan du motiverer deg selv til å ikke gi opp trening. Hvordan fikser du det de dagene dørstokken plutselig har vokst en meter over natten?
      Og du…. kroppen er garantert mye mer fornøyd med 4% stigning enn 0%!

      Ellers kan jeg jo fortelle at jeg har startet min egen lille miniblogg nylig, for å dokumentere veien min mot å oppnå drømmen min og noen litt hårete mål. Det blir liksom litt mer forpliktende når det skrives ned.
      I mitt første innlegg sier jeg unnskyld til deg, men også tusen takk 🙂

      Aldri hadde jeg noen gang trodd at det skulle bli kjekkere å følge deg enn selve valgkampen, men det er det, og jeg er ikke det minste flau over å si det høyt.

      Lag deg en herlig høst!

      1. Lykke til med bloggen din, først og fremst! <3

        Jeg motiverer meg fordi jeg kom i så god form under Skal Vi Danse, og det vil jeg ikke gi slipp på. En urettferdig fordel der, med andre ord. Men det er også trenings om hjelper meg med å holde følelser i sjakk, har jeg en stressende periode får jeg utløp for det på trening. Det har rett og slett blitt helt nødvendig for meg!

    9. Hva synes du om bio oil egentlig? Har du opplevd at den fungerer godt på huden din? Bruker du den for arr, kviser eller strekkmerker? Jeg bruker den for ujevn hudtone og til tider litt dårlig hud, men synes ikke den funker nevneverdig på noen av delene😭😭

      1. Jeg bruker den på strekkmerker og arr, og ja – jeg opplevde at den funket veldig bra i perioden jeg brukte det. Men etter at jeg sluttet kom arrene / strekkmerkene tilbake. Jeg tenkte jeg skulle gi det et nytt forsøk nå! <3

    10. Den nye serien din er så fin og respektfull overfor funksjonshemmede! Derfor er det trist å observere at du senest idag bruker instastory til å definere deg selv som en loser, sitat: “æ ligg her som en loser” fordi du fortsatt har redusert aktivitetsnivå etter en ukeslang influensa. Vi er mange tusen der ute som har nedsatt funksjonsnivå hele fuckings året. Ingen av oss finner oss i å bli omtalt som losers. Du mente det sikkert ikke slik, men det kan være greit å bli bevisst på ordbruken. Alt godt.

      1. Jeg tror de aller fleste, også funksjonshemmede forstår at jeg absolutt ikke mener noe vondt. Og måten jeg sier det på i storyen er åpenbart på tull. Jeg mente det ikke slik, det er du også klar over, og jeg tror vi kommer ekstremt mye lengre om man ikke blir så fort krenket. For vet du, det hadde ingenting med deg, eller noen andre å gjøre. Takk for at du liker serien! <3

        1. Skulle bare mangle, serien er superfin!! 🙂 Men for oss som må ligge eller sitte mesteparten av døgnet, og som verken kan opprettholde et normalt sosialt liv eller arbeidsliv, er dette et svært sårt tema som er vanskelig å tulle med. Mange av oss blir latterliggjort ukentlig og daglig. Kalt for (nettopp) tapere, “sykdomsfakere” og det som verre er. I tillegg til å ha smerter fra helvete. Fra mitt perspektiv er det derfor naturlig å ta avstand til den type utsagn:) Når det er sagt synes jeg du gjør mye bra.

            1. Tusen takk selv, setter stor pris på det <3 Masse lykke til med alt fremover!! 🙂

    11. Denne uken har jeg din nye serie som favoritt❤️ Så flott å se den siden av deg og det var så interessante og spennende episoder. De skulle vart enda lengre enn bare 15 min ❤️

    12. Ti minutter inn i første episode av den nye serien din og jeg er så provosert!!!!!!!! Hvordan kan de sammenligne abort med Breivik? Det er så uintelligent og lavmål at jeg mangler ord. Og du klarer å vise respekt og stå i det, det er søren meg imponerende. Jeg hadde nok eksplodert, jeg blir fysisk dårlig bare av å se på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg