på date med… pappa

Reklame | invitert + sponset hårstyling

Det er noe helt spesielt ved dager som i går. Jeg måtte si det til pappa, jeg er så heldig fordi livet mitt er alt jeg kunne drømt om og så mye mer – om man ser på det overfladiske. Jeg kunne ikke ha drømt det så bra som det er nå engang! Jeg ble først sminket og stylet, hadde photoshoot til mitt nye prosjekt på TV (jobber med helt nye folk så det er spennende!) og så måtte all sminken og stylingen av igjen, fordi jeg skulle på Elle-festen og da ville ha en ny look. Det ble mye sminke frem og tilbake, jeg tok så klart ansiktsmaske da jeg kom hjem for å “gjøre opp for det”. Uansett, jeg føler meg som en prinsesse på slike dager. Jeg elsker å bli dullet med av folk jeg stoler på, og kunne lett hatt makeupartist hver dag. Noen synes kanskje det hadde vært stressende men det er jo tvert imot!

Vi var en liten gjeng i går. Makeupartist, frisør, assistent og stylist. 🙂

Sminken er av RMABEAUTY, hun er helt rå. Jeg har fått så sansen for hvordan hun forstår ansiktet mitt, spesielt øynene og nesa, hehe. De mest kritiske punktene.

Håret er av mine nye frisørjenter på Meraki Studio. Jeg har aldri hatt så fin blondfarge som nå.

Den flinkeste stylisten jeg kjenner har valgt ut klærne mine, nemlig Vita Mashandi. Ikke bare har hun en bok om styling ute nå, men hun har også en superinspirerende instagram!

Jeg hadde på meg en jakke fra Resume, øredobber fra Glitter og en clutch fra YSL, lånt på fjong.

Bilde: Elle.no 

Pappa var med meg på den røde løperen og festen videre, så klart. Jeg tror han har sett intervjuene våre hundre ganger etter at vi kom hjem.. Haha. Han endte opp med å feste lengre enn meg, ordentlig rockestjerne. Det var jeg ikke sjokkert over, han elsket å møte alle jeg jobber med. Jeg var uten alkohol som vanlig, men det legger ikke engang folk merke til. Jeg merker det, da. Jeg synes det er litt kjedelig, spesielt når det regner og kan gjerne vil “drikke bort” kulden. Men sånn er det! Jeg har bestemt meg for å holde meg unna alkohol når jeg er i Oslo, og heller drikke (om jeg ønsker) når jeg er på reise, om så i Harstad bare. Gleder meg til å fortelle Kasper at jeg ikke har drukket når han har vært borte, jeg tror han regnet med jeg kom til å sprekke, hehe.

Meg og min kjære podcastpartner, Fetisha! Hun var så pen i går, jeg elsket vippene. A little RuPaul-ish 😍 Noen kommenterte her at vi snakker for mye om sex på Status. Vi snakker nok litt om sex i nesten hver episode, det er jo uuuuumulig å ikke komme inn på det. Det finnes jo så evig mye å prate om der, hehe. Men jeg vil si podcasten vår er en god blanding av det intime, det glamorøse, det politiske og det hverdagslige. Du kan høre siste episode blant annet HER! Hallo, la oss gjøre dette til den største podcasten i Norge? Vi er allerede størst i vårt segment, altså jente-bestisser-som-snakker-om-livet.

Stor takk for at jeg fikk komme, Elle! Selv om det regnet var festen like glamorøs som alltid. I tillegg tror jeg kvelden var starten på et nytt vennskap for meg, som jeg egentlig har håpet på lenge.. 🙂

Foto: Elle.no 

Jeg var hjemme allerede klokken 22, og da tok jeg en ansiktsmaske, spiste sammen med mamma som er på besøk også, og så snakket vi litt. De skal hjelpe meg med hagen, snille foreldrene mine.

Da gjenstår det bare å spørre.. Hva synes dere om looken min i går? 

48 kommentarer
    1. Synes absolutt ikke det er for mye sexsnakk i status!! Ønsker meg en egen episode om bare det!😍 så gøy å høre på andre sine erfaringer/flauser/tips!

    2. Skikkelig kult innlegg synes jeg og kjempe stilig bilder synes jeg og du er DRØMMENES DANSE teater fantasi karusell mot blå og favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌🐱♥️🦋😃🐱✌

        1. Fantastiske kommentarer fra Kristian Magnus. Som en lysfontene, jeg må smile når jeg leser dem. Tenk om vi alle kunne ha vært sånn. Positiv , fargeriog raus.
          Heia på deg Kristian Magnus.

          Du er en tøffing SE. You go!

    3. Hvorfor sier du at du har tatt ut restylanen? Sist sa du at du har tatt det ut, men at noen klumper satt igjen. Men etter dette har du jo fått mye større lepper?😂 du er flott uansett da 😊

      1. Jeg har ikke tatt restylane etter at jeg “tok det ut”, men jeg har så klart rester igjen + fett fra 2015 som også ikke har gått helt ut. Det er lipliner.

    4. TUSEN TAKK det er kjempe koselig å høre synes jeg du er den beste sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🌌🐱♥️

    5. Kan du svare på Hvorfor du ikke komenterer eller skriver fakta info om betakaroten når du reklamerer for det? Er det fordi du VET det gir dårlig reklame, eller fordi du er ignorant?

      Du skriver ingenting om at mengden betakaroten ikke fungerer, ikke ett ord om helse risikoen ved og innta det. Hvorfor gjør du ikke det? Informere leserne dine? Du er jo veldig interessert i å informere om hvor jævlig maten på bordet vårt har det før den blir spist, hvorfor ikke informere om farene ved og spise gummibjørner med betakaroten?

      Synd at du enda etter så mange år i gamet er helt villig til å leke blond og idiot for og tjene noen kroner..

    6. Herregud så gjennomført og stilig du var fra topp til tå, skikkelig classy men likevel tøff på en måte. Applaus også for edruskap 👏👏 heia sophie Elise ❤️

    7. Hvorfor gjør du deg selv underbitt hver gang du poserer med åpen munn? Du er jo åpenbart ikke underbitt. Mye finere når du har kjeven normalt 🙂

    8. Så vakker du er! Stilen kledde deg – liker både, klær hår og sminke! Fetisha er også nydelig – liker poden deres veldig godt, dere er dyktige, reflekterte og morsomme.

    9. Du var en av de kuleste kledde i går, og sminken og håret var ON POINT!! Elsket at du hadde matchende spisse sko. Og ikke snakk mindre om sex i podcasten. Synes det er spennende å høre om haha. Men kan du pliiiiis begynne med Youtube igjen

    10. Fantastisk look! Stilig, litt edgy og litt annerledes antrekk, og med utrolig flott styling i tillegg ble de så gjennomført, og så kledelig!

    11. Er podcasten større enn Vanessa & Synnøve og Tusvik og Tønne? Det går vel under jente-bestisser-som-snakker-om-livet?

    12. Tromsø jenta skikkelig koselig å kjempe hyggelig at du Heier på meg nå ble jeg i godt humør og glad hilsen Kristian Magnus 😃👍🌌

    13. Så fin du er! Men hvordan klarte du å gå rundt i de skoene? Lånte samme av en venninne, de måtte RETT av da de var helt sykt ubehagelige :O

    14. Fin look 😍

      En ting; den siste episoden hadde ofte en høyfrekvent pipelyd i bakgrunnen som var Max irriterende 😖😖 plis sjekk hva det var og fiks d 😅👍🏻

    15. Ansiktet ditt er så sprøyta full nå at du ser ut som en voksdukke. Men det er vel det du higer etter. Du har virkelig sett deg blind på eget utseende, men ikke så rart når du bruker 7 timer av dagen på å se på deg selv i mobilen og gjøre «se så deilig jeg er»-blikk. Og det derre underbittgreia du har starta med er til å spy av

    16. Jeg fikk litt 60’s-vibber av looken, og det digger jeg! Det er noe glamorøst og nostalgisk over 60-tallsstil (i form av klær og styling vel og merke).

    17. Digger håret og sminken, kul veske. Litt too much med antrekket, men på et slikt event er det jo litt av greia vil jeg tro. Sex kan man egentlig aldri snakke nok om er min mening 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg