overnattingsbesøk

Reklame | to annonselenker

I går kveld dro vi faktisk på overnatting hos noen vi aldri hadde møtt før, annet enn et kjapt hei på Gardemoen og en melding på instagram. Man tenker kanskje at det er sporty av oss å bare dra på overnatting til noen som potensielt sett kunne vært mordere, for man vet jo aldri. Jeg synes det er minst like sporty (om ikke mer) av de som faktisk inviterte oss hjem til seg, og var så gjestfrie. Jeg takker så klart ikke ja til alle som spør om vi kan møtes, da hadde jeg kun vært med fremmede folk hele tiden og det hadde tatt mye mer energi enn det gir.. Men, vi fikk en god vibe og bestemte oss for å dra. Og det gikk så bra! De hadde et nydelig hjem her utenfor Marbella, vi spiste god mat og snakket om alt mulig til langt på natt. Jeg legger meg som regel tidlig, så å være våken til etter midnatt er sent for meg.

Jeg skal innrømme at jeg faktisk ble litt brisen også. Det ble noen glass med hvitvin.. Men heldigvis er jeg ikke dårlig i dag i det hele tatt, min hovedmotivasjon for å ikke drikke er det fysiske (trening) men aller mest det psyiske, jeg pleier å bli så langt nede. Ikke denne gangen heldigvis.

I dag lekte vi oss lenge i bassenget.. Jeg har smilt så mye av disse bildene. Det lyser kjærlighet lang vei.

Det er jo hus i utlandet som virkelig er ferie, og ikke måtte stresse opp for å kapre seg en solseng. Kanskje det er det man skal sikte seg etter? Neida, hus i utlandet er ikke noe jeg strekker meg etter, faktisk. Jeg skal kjøpe en ny leilighet i en annen norsk by snart, men det får dere vite mer om siden. Jeg skal begynne ordentlig med leilighets-letingen når vi er tilbake. Det kommer til å bli vanskelig å gjøre det fra en annen by.

Vi dro derfra i ettermiddag, jeg hadde en frisørtime. Som dere vet liker jeg å dra for å få vasket og fønet håret, og det er så verdt det. Den tiden jeg bruker hos frisøren går alltid til å svare på mail eller være aktiv på sosiale medier, når jeg gjør det selv bruker jeg flere timer (pga alt løshåret) og det er bortkastet. Her i Spania koster det cirka 200 kr hver gang for vask, føning og styling, og det holder i tre dager om man ikke bader. Perfekt.

Nå i kveld har vi vært ute å spist litt bortenfor Mijas, på en restaurant som heter El Higuerón. Det var så fin utsikt, anbefaler dere å ta turen. Klientellet var litt mer eksklusivt, gøy å observere folkene der.

Ellers har vi begynt å planlegge en episode av podcasten som Kasper skal være med i. Da blir det bare meg og han, det føles best sånn. Jeg tror det kommer til å bli veldig fint og det har drøyd lenge med å finne en innspillingsdato, vi skal spille inn på søndag men jeg vil tippe vi ikke slipper den før om et par uker. Episodene jeg og Fetisha spiller inn handler mye om hva som er aktuelt akkurat nå, de kan derfor ikke spilles inn og så slippes flere uker senere. Den med K blir jo mer tidløs.

Kjolen er fra Neo Noir, link HER. Skoene er fra Adidas, link HER

Nå venter tøying! Som dere vet prøver jeg meg på spagaten.

19 kommentarer
    1. Artig at du skrev på insta at ALLE spurte om kjolen…., ikke jeg. Men du virker litt gladere for tiden. Håper det varer.

    2. Kan du skrive ett langt innlegg om hvordan det er å være forelsket i noen som er glad i deg, men elsker deg ikke, sånn som du elsker han. Er jo ikke sånn lengre men ja, trenger bare sårt ett hardt og ekte innlegg om det, og jeg elsker skrivemåten din og har fulgt med i flere år siden du startet. Trenger liksom å lese hvordan det er å stå i det, for kjenner at mentaliteten min er ødelagt. Der man er uklar og langt langt vekke i en annen verden men samtidig VELDIG klar over hva som foregår. Vil lese ett innlegg om hvordan hemmelige forhold kan ødelegge ett menneske.

      Forstår også om du ikke vil det, men du er best i dette og forklarer liksom så … ahh ærlig og jævlig bra!

      1. Hei!

        Jeg har skrevet en hel bok om det, “elsk meg”. Jeg vet ikke om du har lest den? Ville kanskje først ha anbefalt deg å lese den, som sikkert er mer givende enn et innlegg med meg som ser tilbake på vonde følelser. Den ble jo skrevet litt mer i stundens hete. Lykke til, det er vanskelig det du går igjennom men veldig menneskelig. <3

    3. Så bare at dere har overnattet hos noen dere har fått melding av på Instagram skal på konsert med Isakband den 23 August det blir kjempe koselig å kult synes ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god Natt fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🙂✌🙏☀️🐱🦅🏔🌌

    4. Har du satt inn mindre implantater? Det er helt innafor i så fall, må være rart å gå fra kjempe pupper til naturlige. Ser i hvert fall veldig fint ut 💕

      1. Hei, og så snill du er! <3 Jeg har bestemt meg for å holde _alt_ som har med kroppen min å gjøre, for meg selv. Det er ikke verdt den psykiske påkjenningen det koster å være åpen om alt. Vi får se om det endrer seg i fremtiden men nå trenger jeg en pause.

        1. Det er veldig forståelig. Ingen andre har noe med det, selv om folk dessverre liker å tro det. Veldig bra at du setter den grensen selv med alt press om å være åpen! Helsen først. Du må gjerne slette kommentarene, var ikke klar over at dette var tilfellet 💕 Og kos dere videre på ferie, ser deilig ut.

    5. Hei.
      Jeg er fast leser av bloggen din og etter du annonserte for secret escapes booket jeg hotell gjennom dem i New York.

      Jeg ankom hotellet og det var helt annerledes på bildet enn i virkeligheten og levde virkelig ikke opp til standarden. Jeg ble også fortalt at jeg ikke hadde betalt for reisen på hotellet og måtte betale igjen der (+2000kr mer av en eller annen grunn)
      Jeg valgte å klage og kansellere resten av oppholdet da det rett og slett ikke var mulig å bli på hotellet.
      Verken Secret Escapes eller hotellet påtar seg noe ansvar for dette og bortforklarer hele situasjonen.
      Jeg mangler nå 10 000kr på kontoen min og ble nødt til å booke meg inn på annet hotell.

      Ville informere deg om dette siden du gjorde et samarbeid med de og dette oppleves rett og slett som svindel fra Secret Escapes.

    6. Du har jo nettopp snakket om rumpa av fjerning av den både på bloggen og i podcast, så dette gir ingen mening. Men når du gir et sånn svar på om du har tatt implantater eller ikke kan du like gjerne bare si ja. Hadde du ikke gjort det hadde du jo bare svart nei. 🙂 Så du bekreftet det egentlig uansett..

    7. Tusen takk for at du svarte meg du er den beste synes jeg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🙂♥️

    8. Topp kycklingar med stora heta bröst bara på denna webbplats! Följ länken, du kommer inte ångra det! –
      💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

      👉 💚KLICKA💚.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg