Oura Ring

Ler av meg selv i speilet der.. Haha. 

 

Oura Ring

For litt siden bestilte jeg en Oura Ring, ikke sponset. Den kan sammenlignes med en pulsklokke (som jeg for ordens skyld aldri har hatt og derfor kan lite om, jeg refererer bare til alt jeg har lest) men denne tracker også søvn og kroppstemperatur. For meg som sliter med søvnen store deler av året er dette midt i blinken, og nå kan jeg muligens få svar på hvorfor? Er jeg veldig stressa på spesielle tider av døgnet og hva er mine mønster? Og hvor mye sover jeg egentlig? Og når trener jeg som best? Appen som er koblet opp mot ringen skal visstnok kunne fortelle meg at “i dag burde du ikke trene fordi du er slapp” eller ” i dag er det perfekt å trene”, og så videre. Det blir spennende å følge med på.

Jeg har jo nettopp bestilt ringen og har enda ikke fått noen fasit på hvor sunn og frisk jeg faktisk er, og hvor mye jeg sover i løpet av en natt. Selv om jeg kan sove i 8-9 timer er det ikke sikkert jeg har like mange timer effektiv søvn, og derfor er mye trøtt. Prisen var litt over 3000 kr og så kommer toll i tillegg som alltid.

Jeg tenkte bare å tipse dere i tilfelle noen andre sliter med søvn eller generelt sett er interessert i å forbedre seg selv. 🙂

I morgen begynner vi å pusse opp gjesterommet, så nå er det fullt opp med å rydde ut derfra etc. Oppdaterer dere mer om det! 

30 kommentarer
    1. Skikkelig kult å intresant å spenende innlegg synes jeg å svevende blå vakker bilder og koselig å kjempe kulings at du er fornøyd å hils til Kasper fra meg a Heia på deg ønsker deg alt godt å ønske deg en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️😃🐱🏝🏔⛰🗻

    2. Jeg sliter også veldig med søvn, og dette hadde jeg aldri hørt om. Så veldig spent på å høre dine erfaringer etterhvert:)

    3. Leste nettopp Dagblad-saken om deg, og stusser fælt på hvorfor du feilopplyser om alderen din da du opererte rumpa. Dagbladet skriver at dette var for omtrent 5 år siden. Dette kan selvfølgelig være dårlig research fra deres side. Alle vet at dette var i februar/mars 2016, selv om du har slettet alle innlegg på bloggen fra turen din til Tyrkia hvor “venninna di skulle operere nesa”, som det ble sagt. Altså 3 1/2 år siden. Men at du sier til Dagbladet at “- Jeg gjorde det i Tyrkia og tenkte billig og bra, sånn man kan tenke når man er 19 og ikke tenker på konsekvenser”, det er jo faktisk bare løgn! Du var 21, og fylte 22 samme år. Kan du ikke bare være ærlig?!
      Når det er sagt, gratulerer med to fine kleskolleksjoner, mye fine klær.

      1. Jeg tenkte akkurat det samme. Alle vet at hun var nærmere 22 enn 19. Skjønner ikke hvorfor du må lyve om alt, sophie

      2. Jeg skrev i mitt opprinnelige blogginnlegg at jeg var 19-20 år, men at jeg ikke husket helt nøyaktig. Det stemmer som du sier at jeg var der i januar 2016 og at jeg hadde fylt 21 år for cirka en måned siden. Spiller det virkelig noen rolle? Har det noe å si om jeg var 20, eller akkurat fylt 21?

        1. Ja, fordi det handler om hvordan du bevisst bruker “ung alder” for å unnskylde deg. I hvert fall når du sier at du var 19 og liksom tenåring når dette valget ble tatt. Det oppleves som manipulasjon av media og leserne dine, og leserne dine har fortjent bedre. Det er ikke meningen å høres kvass ut i det jeg sier, så beklager det.

          1. Er ikke 21 også «ung alder»??? Jeg vet i hvertfall at jeg oppførte meg ganske så likt da jeg var 21 som jeg gjorde da jeg var 19 🙂 Tror ikke jeg tenkte særlig «voksent» før 25 om jeg skal være ærlig. Tar bad life decisions i dag og til tider, i en alder av 29. Går an å hvertfall FORSØKE å være et empatisk menneske, Marte. Just sayin 🙂

            1. Det handler ikke om å ikke være empatisk. Man må kunne være kritisk uten å bli beskyldt fof å være uempatisk. Dette er typisk hersketeknikk å si.

    4. Spennende! Hold oss oppdatert, dersom det fungerer bra må jeg kanskje sette en slik på ønskelisten til jul 🙂

    5. Hei gammel dame som kommenterer her. Blir så lei alle “teite” komentarer om både det ene å det andre.synes folk bør skjerpe seg!. Nydelig header <3. Elsker bessegensern,har satt meg på venteliste,desverre dårlig på å strikke. stå på,du er bare go <3

      1. Sliter å desverre med søvn,har prøvd det meste,blir heldigvis ikke hysterisk” lengere,men ja det er veldig slitsomt,stooor klem <3

    6. Begynte med aktivitetsklokke for 3 dager siden og det er kjempespennende!! 😁 Å se hvordan man såver, tid i dypsøvn, lettsøvn, REM tid, og den er utrolig treffsikker. Er hekta 😍 har fitbit charge 3. Men en ring hørtes mer spennende ut! Hold oss oppdatert!

    7. TUSEN hjertelig takk for det sophie Elise det varmer du er den beste uansett av som skjer sophie Elise♥️ hilsen Kristian Magnus☀️

    8. TUSEN TAKK for en så kjempe koselig å skikkelig hyggelig kommentar Randi hilsen Kristian Magnus 😃☀️

      1. Du er en vidunderlig solstråle, Kristian Magnus, det må du aldri tvile på – takk for positiviteten din og at du alltid sprer glede og kjærlighet:)

        Klem til dere begge!

    9. Drev å bladde gjennom Daily Mail på Snapchat isted. Har du tenkt over at du blir omtalt som “a Norwegian singer”? 😂 Festlig.

      1. Hun skriver jo i innlegget hva hun tenker er grunnen til at hun omtales som singer?

        SE: er veldig nysgjerrig på ringen! Bruker selv treningsklokke som måler mye lignende (betalte litt over 2000,- for den) så spennende om det funker på samme måte med det du har kjøpt!

    10. R TUSEN TAKK for magiske god ord jeg skal huske det du er så snilt av deg synes jeg hilsen Kristian Magnus ☀️😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg