NY VIDEO – HOUSETOUR!

Det tok sin tid, men nå er endelig housetour ute! Og i kjent stil blir man jo aldri ferdig med å kjøpe nytt, flytte på ting, pusse opp.. Haha. Det er fortsatt mye jeg ønsker å endre på og møbler som må kjøpes, men dette var jo bedre enn ingenting. Om noen av dere har tips til hvor jeg kan kjøpe fine gardiner og gulvtepper, let me know. Jeg elsker sort, men det suger jo til seg støv så det får bli noe annet.

Ellers har jeg det fint i New York, bortsett fra at jeg er veldig kvalm og forstoppet om hverandre. Som alltid når jeg er på tur. I morgen bytter vi hotell og da tenkte jeg å komme med noen gode tips til dere, for eksempel hvordan jeg finner de beste spisestedene og hvordan jeg får booket så billig hotell. 🙂

 

20 kommentarer
    1. Såå fint hus du har! Spesielt badene synes jeg er SÅ fine.. <3 Håper du har det fint i New York!! Håper kanskje du deler mer i dagene fremover, synes du har delt så lite til deg å være, lite på Instagram også :/ Synes selv det er spennende å følge folk som er ute og reiser, haha.. Men det må jo være opp til deg såklart, du må jo ha tid til å nyte midt oppi alt også, så gjør akkurat som du vil:) PS: Hva mente du med at du ikke har laget YouTube videoer pga mye diskusjoner om deg på sosiale medier? Har det vært spesielt mye prat i det siste og er det ikke vanlig at folk prater om deg som offentlig person? Ble litt nysgjerrig på hva du mente, for har ikke merket noe spesielt mye rundt deg i det siste egentlig (etter blesten rundt debatten la seg såklart..). Men, skal avslutte verdens lengste kommentar her. Håper på nye videoer oftere fremover, man får liksom se en annen side av deg. Klem!

    2. Utrolig fint!
      Du burde sjekke ut partylite lysene dersom du elsker dufter! Det er naturlige aromaer og lukter mye mer konsentrert, men ikke for intenst slik IKEA lysene kan være(vet noen får hodepine av IKEA lysene, men ikke partylite lysene)

    3. Elsker flisen på badet😍 kor e de fra?

      Satt sminke bordet mitt fra soverom til walk in, å no bruke eg det hver dag ☺️

    4. Hei sophie! Så fint hus du har. Soooophie søte sophie når du åpnet skuffen din i gangen og viste et kort fra en lesere du fikk på bokturne hoppet datteren min av glede fordi det er henne som lagte det til deg. Har aldri sett henne såååå glad. Du betyr så mye for så mange. Du er så snill og jordnær menneske. Vet ingen i hele verden som gidder å beholde et kort fra en leser. Sophie jeg håper du får alt du ønsker i livet ditt. Love you sophie😍😍😍

    5. Så fint du har det. Likte spesielt godt badet og klesrommet. Jeg får aldri nok av interiør, så vis gjerne mer av det. Første gang jeg legger igjen kommentar hos deg. Har ikke fulgt deg, men titter mer og mer innom bloggen din. Digger at du strikker!

    6. Hei spohie 🙂

      Du forteller veldig bra, huset ditt/deres er kjempe fin. Synes du er en kul jente. Og bare stå på og du skal høre på magefølelsen, ingen andre skal påvirke dæ.

      Glede meg til å se hagen og hagemøblene når du kommer så langt.

    7. Endelig en housetour hvor man faktisk rekker å se mens de filmer samt at du tar deg tid til å fortelle.
      Ofte når andre filmer er det bare ‘svusj svusj’ gjennom og man får hverken inntrykk av helheten, romløsninger eller detaljer. Bare fordi det skal se så “proft” laga ut, men det er jo ikke vits når man ikke sitter igjen med noe annet enn en haug av spørsmål som burde vært unngått.
      Så; bra jobba! Gjennomført og personlig stil! Gleder meg til å se hagen og få litt inspirasjon der 🙂

    8. Skikkelig koselig å kult innlegg synes jeg jeg lurer på om det er lurt å ringe en dame som jeg har gått i klasse med har så LYST til det men er usikker på om det er lurt svevende skikkelig vakker å vidunderlig bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🏔⛰🗻🏞☀️♥️🐱🌌

    9. For en rasistisk og antisettisk podkast du nylig publiserte. Hvordan kan du få deg til å si så mye løgn og oppgulp om Israel som du gjorde der det forstår jeg ikke.
      Hold deg til det du eventuelt kan noe om og la verdenssakene som du ikke har noe greie på ligge!

      1. «Antisemittisk» skulle det stå. Måtte skrive det her for jeg fant ikke noen redigeringsmulighet.

    10. For et fint hjem, og en veldig fint filmet og redigert video! Tror du gjorde lurt å i vente med denne videoen til du fikk planlagt godt og hyret flinke folk til jobben.

    11. Steike så fint du har det, imponert over orden og stil, og alt du får tel. Fortsett å lese bøker, og fortell gjerne om det på bloggen din, bokorma er kul.

    12. Hei Sophie Elise.
      Den tapeten fra hotellet i London va skikkelig lækker😍, skjønne godt at du har valgt den!
      Når det gjelder gardiner, så tenkte jeg nesten med én gang at du burde prøve (sorte) plissé-gardiner (av den typen som har både opp- og nedtrekk. Og med din fantasi (og økonomi…), kan du få trykket på et bilde/motiv som passer deg.
      Ellers ei flott og gjennomført stilfull leilighet 👍
      Ønsker deg en flott sommer, og lykke til med hagen!

    13. Herregud for et nydelig hjem. Skikkeig lukseriøst. Du får nyte tiden i NY. Håper du blir bedre i formen.

      Jeg pusser opp her hjemme og lurte på hvor du har fått laget den bokhyllen? Nettside eller firma? Trenger tips!! Er så kult 😍

    14. åhh så fiint!!
      kunne du ikke ha laget et innlegg om hvor du liker å kjøpe interiør, digger stilen din! <3

    15. Så utrolig fint du har det hos deg😍 Skikkelig inspirerende!

      Et lite tips i forhold til de eskene du har i walk in rommet, jeg hadde nemlig samme «problem» som deg der, men jeg kjøpte rett og slett et passe stort klesstativ der jeg hang opp alle klær jeg trengte å ta bilde av🙌🏼 Veldig oversiktlig og så ser det mer ryddig ut (og Kasper blir fornøyd🙈). Eventuelt kan du lage seksjoner på stativet med forskjellige brands og merket de forskjellige klærne med sånne mini whiteboards som du da kan visne ut og skrive nye brands på etterhvert som du bytter ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg