ny tatovering, sinte meldinger og kleine videoer

Reklame | en annonselenke Nelly

Jakke: HER (den er på 40% rabatt)
Toppen er kjempegammel men sikkert fra Bik Bok eller noe, hehe. En helt basic topp bare. 

Dagen startet med at jeg slumret meg igjennom alle alarmer som vanlig, og Kasper måtte til slutt dra meg ut av sengen (han sto opp tre timer før meg, og da føler jeg meg alltid som et vrak hehe). Jeg vil alltid ligge i sengen å kose når det er helg. Vi handler forresten kun mat hver 14. dag til huset og det er helt utrolig at vi faktisk har klart å holde den rutinen. Ingen spontane kjøp, og vi sparer masse penger – men når man er på den siste dagen, slik som i dag, har man ingenting mat i kjøleskapet så hva er poenget med å stå opp da?? 🙁

Jeg fikset fjeset mitt, fant frem klær samtidig som jeg hørte på podcast før vi dro oss inn mot sentrum. Jeg kan nesten ikke gjøre noe uten en pod i ørene og denne gangen ble det “Barnamorden i Arboga”. En veldig bra true crime på svensk! Hør den i kveld å bli fascinert, redd og sint. Tre digge følelser, hehe.

Jeg holdt jo tross alt på å sulte ihjel, så da ble det lunsj i sentrum. Da fikk vi også en liten date før Kasper startet på jobb (han jobber på Aleris og jobber ofte helger siden han studerer). Som dere vet skal han snart flytte fra meg, men bare i en måned. Det har jeg blanda følelser for. På en dårlig dag kan det gi meg nesten panikk å skulle være alene, for han drar meg sånn opp om jeg trenger det og er en viktig trygghet i livet mitt. Men samtidig ser jeg litt frem til å være alene, å vise meg selv at jeg faktisk er selvstendig. For det vet jeg så godt at jeg er, innerst inne. Det er bare så enkelt å glemme når man gjør seg avhengig av en annen person.

Det ble mat på BA3 – et favorittsted for drinker, jeg har kun vært der på kveldstid tidligere. Lunsjen deres derimot var ikke noe å skryte av, jeg ville gitt den terningkast 4+. Men interiøret og stemningen der gjør plassen verdt et besøk likevel! Så om du vil ta fine bilder til instagram, dette er stedet å gå til. Og om du ikke er like kresen på mat som meg.. Altså, jeg har kanskje spist for mye bra i livet.

Haha, vi spiste til og med dessert. Det er ikke dårlig for lunsj! De belgiske vaflene var magiske, de smakte skikkelig deig.

Jeg dro videre for å tatovere leppene mine, på bildet over har jeg på bedøvelse! Det var både vondt, spennende, fint og alt mulig som en skjønnhetsbehandling kan være, hehe. Jeg vlogget hele opplevelsen, fra start til slutt – jeg har bestemt meg for å satse på min egen youtubekanal. Tidligere har det ikke føltes riktig men nå kiler det i kroppen etter å få starte, så her skal jeg bygge videre med sminkevideoer, parykkvideoer, følge meg rundt i hverdagen min, meningene mine.. Og masse annet gøy. Den første videoen blir altså da jeg tatoverte leppene mine – en video jeg selv hadde ønsket å se. Om du vil følge meg på min egen kanal gjør du det HER – jeg lover masse spennende innhold etterhvert 🙂

.. Om du drister deg inn på kanalen min nå finner du derimot bare masse kleine videoer fra da jeg var yngre, hehe. Men det kan jo være verdt en titt også.

Forresten, båndet på hodet mitt finner er fra Samsøe Samsøe. Men jeg vet de har lignende på både Only, Pieces, Nelly og glitter! Jeg har begynt å elske hodebånd for dårlige hårdager, som er nesten hver dag. VI får passe på nå som det er vinter 🙂

Jeg og Kasper har vært ute bak huset for å fotografere litt. En gang i skuddåret glimter han til og ønsker å lære seg om foto, slenger seg ned på bakken for å knipse de beste bildene og jeg trenger ikke å kjefte eller mase i det hele tatt. Sånne øyeblikk gjør meg forelska, haha..

En perfekt søndag i mine øyne og det som gjør den enda bedre er at jeg faktisk er alene hjemme, spiser godteri i sofaen og skal jeg se på dokumentaren FYRE. Jeg så slutten av den tidligere i dag og den er SÅ bra! Jeg er obsessed allerede. Se den på Netflix og fortell meg hva dere synes, jeg ønsker å diskutere den med noen!

Jeg har sovet skikkelig dårlig i det siste forresten, og jeg kjenner det snurrer rundt i hodet mitt.. Jeg bruker minst tre timer på å sovne hver natt og våkner hele tiden, enten av en intens drøm eller fordi det klør sånn i beina :/ Hva kan det komme av? Jeg vet vel egentlig grunnen.. Det er fortiden som kommer og banker på.

Denne uken har vært litt tung for meg som dere vet, jeg trengte ikke dette akkurat nå – strengt tatt trenger jeg det aldri. Men nå begynner jeg å forstå at det ikke er meg som er problemet, selv om venner og bekjente av *han vi ikke snakker om* har sendt meg fæle meldinger etc. Not cool, og alle blir blokka så klart, men tenk at JEG må deale med det? Sykt. Men nå føler jeg meg sterkere og takknemlig for at jeg faktisk er en god person og at karma sikkert ordner opp – men man må si ifra likevel 🙂 Noen unnskyldning fra TV3 (eller forklaring) har jeg derimot ikke fått og det hadde jeg faktisk trodd jeg ville få..

UANSETT! Jeg er sterkere enn som så, og ser frem til å komme i gang med rutiner igjen. Deres støtte disse dagene har betydd så mye og alle som har gått igjennom det samme som meg vet hvorfor jeg reagerer som jeg gjør! Dere gjør meg sterkere, virkelig <3 Og løfter meg til å bli den beste jeg kan være!  Dette året skal jeg bli sterk, både fysisk og psykisk. Jeg gleder meg til å begynne å trene igjen, man har egentlig forbud en måned etter operasjonen (eller mer?) men jeg starter denne uken, litt rolig. Jeg har det så mye bedre når jeg trener og sjelen min elsker det. Faen heller om jeg faller av lasset nå, det skal ikke skje. Så hjelp meg om dere merker jeg faller av, hehe.

Klem til dere fine folk! Dere aner ikke hvor glad jeg blir for gjengen her inne når det stormer litt ellers. <3 

 

50 kommentarer
    1. siden du satser på din egen youtube kanal nå, vil det fortsatt komme videoer på din og joakim sin kanal? 🙃

    2. Vil anbefale deg å kjøpe tyngdedyne (10-15% av kroppsvekt) . De blir solgt bla. på clas ohlson. Gjorde mine netter helt annerledes.

      1. Lurer også på dry. Spesielt siden du spiser så mye ute. Spiser K også like mye ute? Det må jo være svindyrt? Hahah

        1. Jeg spiser ikke så mye ute som det kanskje virker, men ofte tar jeg møter ute (på spisesteder) siden jeg ikke bor så sentralt. Kasper spiser ikke like mye ute nei 🙂

    3. Når man skal være med i et tvprogram som Paradise Hotel så burde det vært et krav fra tv3 om rent rulleblad for å være med! Uansett om de “har forandret seg”.

      Men nok om det. Gleder meg til fler youtubevideoer! 😍

    4. Skikkelig kult å spennende innlegg synes jeg super stilig å vakker bilder synes jeg du er vakker både på innsiden å på utsiden synes jeg du er så positiv å bli lun og favoritten min håper alt er toppers med deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god uke fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🐱♥️🌌

    5. Du burde sjekke jernlageret ditt ang kløe i beina! Jeg slet også med det, helt til en venninne sa jeg burde dra til legen å ta blodprøve for å finne ut av jernverdiene mine.

      Etter en uke med jern»hestekur» var det allerede borte! Følte meg som et nytt menneske i forhold til energinivået mitt også:)

        1. Hei☺️ sliter selv med urolige ben som det heter.. Prøv å Google det så finner du noen tips😉 iværtfall lurt å ta magnesium hver dag, uansett kløe i bena eller ikke. Hovedårsaken er vel hovedsakelig stress, værtfall i mitt tilfelle. Det positive med det, er at det kommer i perioder, sjelden kronisk. Lykke til🍀

      1. Vil bare tilføye at jeg også til tider sliter med kløe/kribling i leggene og mangel på magnesium kan også være en årsak. Vil anbefale deg å ta noen blodprøver hos legen hvis det ikke gir seg 💖

    6. Når du “klør” i bena…restless legs,urolige ben..kramper? Om man har noe av dette,kan det være tegn på magnesium mangel. Shift sin SuperMagnesium (Heleskoste) er veldig bra. Ta en før man legger seg..1 time før eller noe. Man kan merke bedring ganske fort. Mye info på nett om dette mineralet.

      1. Det minner veldig om restless legs (i følge google). men jeg mangler ingenting, har sjekka meg og alle verdiene mine er heeelt på topp.. Men kanskje det blir bedre likevel.

    7. Synes det er rart hvordan Audun i 2015 ikke fikk stemme i finalen av PH fordi han klappet til Kevin under en fest. Men, en som tidligere er dømt for vold og har vist seg å være et ekstremt dårlig forbilde, han skal vi gi oppmerksomhet og “fame”. Fy faen så latterlige TV3 er.

      Han sier han ikke vil være kjent som eksen til Sophie. Kjære deg, du ble castet FORDI du er eksen til Sophie

    8. Så nettopp dokumentaren, og holy shit!! Heilt sykt, men førr en dokumentar! Anbefalingen dine slår aldri feil, og tar gjærne imot fleire om du har nån på lur <3

    9. Når jeg får perioder med «kløe i beina» hjelper det å dra til fysioterapeut. OG det hjelper å puste dypt med magen.

    10. Tusen takk for at du svarte det betyr alt for meg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🐱

    11. Så akkurat dokumentaren og har allerede anbefalt den videre til flere. Tusen takk for tips! Nesten speechless etter å ha sett den ferdig 😳

    12. HERREGUD så fine de bilde var av deg!

      Du har alltid vært nydelig men jeg synes du kler kroppen din så utrolig godt nå om det gir mening! Blir helt inspirert av deg!

    13. Kløe i beina kan komme av at oxynorm er på vei ut av kroppen- gi det noen dager så går det seg nok til 🙂

    14. Fyre var dødsbra. Ble skikkelig forbanna! Men denna fyren må jo ha noen skikkelig issues. Tenk å lure folk trill rundt på denne måten. Det jeg syns var aller verst var ikke de som kjøpte billetter til 250.000 dollar. De er det virkelig ikke synd på. Men alle de på øya som jobbet så hardt uten ei krone. Hun som eide restauranten og måtte bruke alle sine egne sparepenger på å betale arbeidere. Det er helt sjukt!

      Anyways, vi kan krysse fingrene for at det kanskje er noen oppegående mennesker med i paradise som gir han det han fortjener foran hele tv-Norge. Virkelig skjeller han ut og tupper han på huet og ræva over den bassengkanten. Du fortjener sykt mye bedre enn det der! Og selv om du får mye hatmeldinger så prøv å fokusere på all den gode støtten du får❤️

    15. Tips! Svenske Isabelle Strømberg har jo laget en slik leppetatovering video på sin youtubekanal 😊

    16. Jeg slet og med kløe i beina(restless legs) helt sykt plagsomt, men med magnesiumtilskudd forsvant det på dagen👍🏻😊 forresten skikkelig imponert og fasinert av deg om dagen, du er jo helt rå!🤩

    17. Så Fyre nå, og altså får litt sjokk. Sjokk over at sånt går an, og at han fortsatte etter at han fikk problemer..sosiopat til de grader.

      Du er så fin, og snill og god. Stor klem

    18. Fyre er så ekstremt bra. Så den faktisk igår. Syntes det er helt sykt hvor lang de klarte å selge den ideen, og at han fortsatte i soning med noe annet. Vet ikke om jeg skal bli irritert eller om jeg syntes det er fascinerende. Og ikke minst at alt begynte med insta. Sier litt hvor mye insta har å si i denne verden.

    19. Det kan være abstinenser etter oxynorm. Da jeg sluttet med tablettene etter jeg tok silikon slet jeg med å få sove i 3 uker etterpå. Hadde også kløe over hele kroppen. Det er vanlige bivirkninger. Håper det gir seg fort😘

    20. Hei. Jeg leser at du sliter med å sovne eller våkner etter kort tid pga urolige ben. Et tips fra meg er fotbad med epson salt før leggetid eller smør bena med magnesiumolje. Det roer hele kroppen, og hjelper deg å sove gjennom hele natten. Alle trenger god nattesøvn😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg