noen regler å leve etter

Reklame | annonselenke solbriller


I morges ringte klokken på 06:30 og jeg klarte likevel å få sovet åtte timer. Godt jobbet! Jeg har lært meg to ting: for å holde nervene i sjakk og hodet skjerpet er det viktig å få nok sovn og ikke drikke koffein (jeg har ikke rørt koffein siden etter Skal Vi danse). Anbefaler alle som sliter med litt tynne nerver eller angst under press å kutte koffein HELT. Det utgjorde en stor forskjell på meg!
Det første som sto på planen i dag var en hard økt med kondisjon og styrke, som jeg kom 20 minutter forsinket til på grunn av stopp i trafikken. Jeg orker ikke engang å prøve å regne ut hvor mye tid jeg bruker i bilen hver dag, men det er nok rundt tre timer med alle ærender frem og tilbake. Kjipt, men det er så mange fordeler ved å bo her ute, og jeg hadde jo uansett brukt lang tid på å komme meg imellom. Jeg var så nærme å kansellere treningen min, men som vanlig er jeg glad for at jeg dro. Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg anbefaler Barrys, men du burde ha litt peiling på i alle fall styrketrening før du går dit. Det tenkte jeg ikke før, men nå har jeg innsett at man kanskje burde ha oversikt over teknikk.

I dag slapp vi endelig en ny episode av Podcasten, og den finner dere enten på Spotify eller via linken HER. Jeg synes den ble skikkelig fin – og spesielt godt liker jeg praten om hvordan man kan tørre å være sexy foran kjæresten sin, det kan virke kleint for mange (meg selv inkludert). Akkurat nå har jeg en periode hvor jeg ikke føler meg digg uansett hva jeg gjør, og da er det fint å kunne være litt åpen om det. Det er jo ikke noe folk snakker om – og med god grunn for sex er privat – men når jeg er en offentlig person er det litt min oppgave å løfte frem også slike ting – spesielt siden jeg er for en god dialog. 

Jakke: Revolve
Solbriller: HER
Bukser: Gina Tricot (modellen heter Sienna)

I dag er ting litt sånn halvveis. Jeg løper inn av døra hjemme, fra det ene ærendet til det andre, oppvasmasken burde bli satt inn og ut, det ligger extensions på gulvet og jeg har ikke mat i kjøleskapet. Hva er mitt beste triks da? Minne meg på alle de andre gangene jeg har hatt det sånn her, og at ting faktisk ordner seg etterhvert. Det er jo ikke rotete for alltid. Jeg klarer å ta tak i det. Pust inn, pust ut.

I det minste har jeg vært nydelig på håret i dag. Det er Sebastian (du finner han på instagram HER) som har stylet meg. Han får til det hva enn! Jeg presterer så mye bedre når håret er fint, tro det eller ei. Det er viktig å føle seg vel for min del om jeg skal kunne stole på meg selv og egen dømmekraft i møter for eksempel. I dag hadde jeg et møte hvor vi prøvde å kartlegge merkevaren Sophie Elise for 2020 (!), det er så vanskelig å se for seg at det er noe jeg kan sette fast allerede nå. Men jeg vet det kommer til å bli litt endringer, og det er bare fint.

Det er ikke noe jeg heller vil enn å legge meg for å sove (bra døgnrytme, hallo) men jeg skal holde ut å få unna noen greier før jeg og Kasper endelig reiser på spa i morgen! Og der blir vi helt til den 13! Jeg skal vaske klær, faktisk ta tak i den oppvaskmaskinen, rydde litt diverse, tømme mailboksen.. Om jeg er i seng til midnatt skal jeg være happy, for da kommer jeg meg på Barrys i morgen også.

Hvordan har dere det? Skikkelig god stemning i kommentarfeltet om dagen, da blir jeg så glad. 

32 kommentarer
    1. Skikkelig svevende blå FLØYEL Nydelig å vakker bilder synes jeg og kjempe koselig intresant innlegg synes jeg å skikkelig koselig og kjempe hyggelig at du er fornøyd med meg som følger det varmer skikkelig ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🐱🌌

    2. Jeg er så enig med deg i det du sa i Youtube-videoen din om det å ikke ha tatoveringer. Hadde selv lyst på flere i mange mange år, men har til slutt endt opp uten en eneste en og er egentlig ganske glad for det nå. Jeg syns tatoveringer er utrolig fint, men av en eller annen grunn har jeg alltid landet på et nei når det gjelder meg selv.

    3. Akkurat det der med Barrys skal jeg rette deg på! Jeg trener nemlig der selv. Jeg hadde null peiling på styrketrening men har lært så sjukt masse der! Og kroppen min stiger i form deretter. Man trenger ikke ha særlig peiling på teknikk for å trene der som andre steder og det er tipp topp personlige trenere der! Eneste ting å kommentere på er pris men syns man det er verdt det og det passer for den enkelte er det superbra.

      1. OK så bra at du har lært mye! Jeg tror bare det er en liten fare for at man gjør enkelte av øvelsene feil om man kommer til en instruktør som ikke forklarer (noen av de er riktignok veldig gode på å forklare).

    4. Skjønner ikke hvorfor du motsier deg selv hele tiden?? Du sa jo at du aldri vasker klær fordi du har ei vaskedame som gjør det (mener dette var i en podcast, umulig å huske helt hvor fordi du driver med så mye forskjellig haha). Ikke at det er så viktig, men skjønner ikke hvorfor du ofte prøver å presentere deg på en annen måte på bloggen (mer jordnær på en måte) enn i alle andre sosiale medier?

      1. Det et for å sikre følgere og at vi skal få et inntrykk av Sophie som en veldig jordnær og vanlig jente. Det er lettere å få til det med den stilen hun har av og til. Jeg og leste at hun ikke vasker klær selv, og det er nok mye vi ikke vet som hun gjør i smug. Men det må hun nå, siden alt hun fremdeles driver med ikke kan postes. Noe som er akkurat det samme er måten du fremmer deg selv og mener det så inderlig er hvor vakker du er. Jeg er nydelig……., er så vakker i dag etc. Ja du er vakker, men er det rart? Du fremhever kunstig skjønnhet og operasjoner. Heldigvis ikke mer på bloggen

      2. Dette her er andre gang jeg vasker klær i dette huset, om man må være spesifik. Vi har kun vaskedame en gang i uka, og om man skal bort er det noen gang nødvendig å vaske klær oftere. Vet ikke hvordan jeg presenterer meg mer jordnær her. Jeg har vaskedame en gang i uken og har skrevet om det flere ganger.

    5. Så fine bilder!
      Hos meg har dagene vært veldig travle den siste tiden, men har prøvd å huske på å ta litt tid for meg selv iblant også. Vårtegnene har begynt å titte litt fram og det gir meg heldigvis litt mer energi (og det trengs)! Litt småskeptisk på å kutte ut koffein her nå som du anbefalte, jeg er svak der.. haha!
      Nyt spa med din kjære i morgen (i dag, siden jeg tydeligvis har vært oppe halve natten og trykt på mobilen.) wææ..

      1. Jeg vil skikkelig anbefale deg å kutte ut koffein, i det minste prøve på det en periode hvor du har mindre å gjøre!! Og, ikke scrolle på telefonen i sengen, hehe. Tusen takk og ha en fin dag <3

    6. Jeg kan si meg helt enig i den koffein-biten, jeg tror enkelte bør slutte med energidrikker, kaffe og lignende hvis de sliter litt med søvnen, det gjorde en stor forskjell for meg når jeg kuttet det ut helt. Det er faktisk et godt råd til de som ikke sover så godt 🙂

    7. Hei Sophie, i dag har vært en skikkelig drit dag men podden i morges og dette innlegget her var et lyspunkt i dagen, takk<3

    8. Nå har jeg sendt deg mail, skrevet på ig/face og ikke minst i kommentarfeltet. Skjønner at du har mye å gjøre, men fem måneder på svar blir for dumt…og skuffende..

      Ha en fin dag 🙂

        1. Skrev til deg etter bokturneen på sørlandssenteret da vi møttes, men det var en grunn til at jeg sendte det på pm, og ikke i kommentarfeltet her.

    9. Gleder meg så utrolig masse til produktene dine!!!🙌😃😄💗 Way to go girl! Jeg VET det kommer til å bli sukssess💗 Det kommer til å bli pent design, god kvalitet og god lukt! Du kan så mye om skjønnhet og er veldig estetisk av deg, så vet det kommer til å bli helt amazing!💗

      Du er virkelig heldig som har den muligheten å skape dine egne fine produkter som andre også kan få glede av💗🌟🙏

    10. Jeg er faktisk lei av at du skal ytre deg om alt mulig i media hele tiden. Ja, du er stor og ja du har en stemme, men må du bruke den hele tia? Kan ikke du bare holde deg til det du er flink til? Som selfies og blogginnlegg om interiør og kjæresten din? Det blir så veldig mye.

    11. TUSEN TAKK for at du svarte på kommentaren min blir kjempe glad å i godt humør ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🐱🌌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg