noe hemmelig spennende

Reklame | to annonselenker

Jeg sovnet klokken 06 i morges og sov et par timer, før jeg måtte rushe ut døren til et møte etterfulgt av to parkeringsbøter på rad. Ingen av dem var fortjent. Alle som har prøvd å klage på en parkeringsbot vet hvor tungvindt det er, så man må nesten bare akseptere sin skjebne. Da er det fort gjort å bli forbanna, slå litt hardt i rattet når man kjører videre, tute litt ekstra i trafikken, kanskje rope på folk. Det fristet i dag siden jeg i tillegg lå kronisk femten minutter bak skjema. Men, jeg har lært meg noe. Så snart jeg aksepterte bøtene og tenkte “jeg skal ikke være sint for det her, men heller tenke på alt som faktisk går fint i dag” så ble dagen fin. Det hjelper hver gang. Er det ikke rart? Det får en jo nesten til å tro på Gud.

Det er egentlig typsik meg å tenke at universet er imot meg, eller at dette bare er “en av de dagene hvor alt går galt”, og heller velte meg i det negative. Det føles jævlig bra når man klarer å snu sitt eget hode og alt av jobb gikk veldig bra! Måtte gi meg selv en mental high-five der, fordi jeg ikke lot meg selv bikke over av stresset. Og jeg aner ikke hvordan jeg klarte å overleve før jeg fikk assistent!

 

Dagens antrekk! Genseren er fra Skappel Strikk, modellen heter Leah men jeg er usikker på størrelsen. Genseren var en gave og det er liksom ikke sånt jeg spør om når jeg får en gave, men oversized er den uansett!

Det som ser ut som et skjørt er egentlig en kjole, og du finner link HER. Men det er bare tre igjen på lager så det kan lønne seg å være rask! Skoene finner du HER, og ringene finner du HER.

På snakk om jobb, jeg har vært på et såkalt “spennende og hemmelig møte”, som vi alle elsker å høre om. Not, haha. Men nyheten slippes i august så heldigvis er det ikke lenge til. Vi holdt på til rundt 19:00 og så dro jeg for å møte noen venninner, vi hadde strikkekveld, haha. Jeg hadde aldri trodd de ordene skulle komme ut av min munn, men sånn har det blitt og jeg elsker det.

Alexandra Joner hadde med den søte hunden sin, har dere sett noe så nydelig? Jeg har så lyst på at det verker i kroppen, det var vanskelig å konsentrere seg for jeg ville bare kose. Jeg sender meldinger til foreldrene mine hver uke for å høre om de kan komme på besøk med Charlie, men enn så lenge har jeg ikke hatt så mye hell der..

Nå ble jeg plutselig litt redd fordi det er ganske mange smell som høres i det fjerne, så enten er det krig, eller så er det torden, eller så har naboen fest. Og han er pensjonist og prest, så jeg tviler, men man vet jo aldri. Jeg er forresten veldig redd for lyn, er alltid overbevist om at det kan treffe meg selv om jeg er inne i huset. Jeg er typen som ikke tør å holde i mobilen engang om det lyner.

Vel, god natt!

28 kommentarer
    1. Føler du at du har sluttet å spille på kropp/vise kropp i det siste fordi du har fått så mye kritikk på det? Eller er det en annen grunn til at du ikke gjør det lenger? Kanskje spm til ukens spørsmål om du ikke vil svare nå 🙂

      1. Jeg føler aldri jeg har spilt mer eller mindre på kropp bevisst, jeg gjør det jeg føler for. Om jeg er i “syden” eller andre steder er det mer naturlig at jeg viser kropp f.eks.

    2. Hahaha føler den det med strikking! Begynnte i oktober for å bevise til søstern at jeg kunne lære å strikke, å nå bare elsker jeg det❤️

    3. Hehe, når det kommer til parkeringsbøter har vel de fleste av oss smakt på dette, det er aldri hyggelig å få en hilsen av parkeringsvakten, men sånn blir det noen ganger.. Det er litt surt men ja ja, vi får jo ikke gjort så mye med det når bøtene ligger og hviler på vindusviskeren og smiler til deg 😀

    4. Jeg klarer ikke helt å forstå en ting. Du opererte først nesen din i Norge, men så var du ikke helt fornøyd, så du dro til Tyrkia. Der sier du at du ble fornøyd, eller det er det du har skrevet på bloggen tidligere. Nå har du operert igjen fordi det var vanskelig å puste og mye brusk, men det er her jeg faller litt ut. For i podcasten sier du at du dro tilbake til kirurgen for noen mnd siden som ødela den. Altså hvem kirurg da, i Norge eller i Tyrkia? Blir det da å forstå at det er den fjerde gangen du ordner på nesa nå som du også har gjort det i NY? Jeg har fulgt lenge med på bloggen og faller litt ut innimellom idet du skiver du var veldig fornøyde da du ordnet den i Tyrkia, men ikke i Norge, så sier du at du ordnet den igjen nå i NY fordi den var totalt ødelagt av den tidligere kirurgen.

      1. Det er jo mulig at hun i utgangspunktet var fornøyd med det visuelle resultatet etter operasjon nummer 2, men etter som tiden gikk oppsto det plager. Men ja, det blir vel egentlig fire operasjoner.

      2. Hei,

        Den kirurgen som ødela den for noen måneder siden var den samme kirurgen som opererte meg i Tyrkia i 2015. Han dro jeg tlbake til først for å fikse på den skaden han hadde gjort (med brusk etc), da jeg regnet med at han var riktig person for saken siden han også visste hva som hadde skjedd. Her gikk det fra vondt til verre, og neseveggen ble nesen helt ødelagt, pustingen ble verre og i tillegg ble den skeiv.

        Jeg var veldig fornøyd med det visuelle etter operasjonen i Tyrkia og som jeg har sagt flere ganger veide det tyngre enn å få puste, men så ble jeg eldre og ville heller fungere som normalt enn å se ut på en viss måte.

    5. Dette skrev du for 4 år siden; jeg har tenkt mye på dette, men om man som meg, føler en trang til å operere seg og finner nye komplekser hele tiden så er det en sykdom. Noe man blir avhengig av.
      Jeg måtte virkelig ta meg selv sammen da jeg begunte å se på muligheten for flere operasjoner, ikke fordi jeg trenger det, men fordi jeg ville ha en operasjon å se frem til.
      Følelsen av at det alltid må være noe nytt, det blir en avhengighet og noe man ikke skal ta lett på. Jeg har virkelig tatt en gjennomgang med meg selv og funnet ut at uansett hva det er så skal det ikke fikses på mer. Nå har jeg gjort det jeg skal gjøre og aldrig mer!!
      Hva skjedde med selvinnsikten du hadde for 4 år siden? Dette var faktisk bra skrevet, men nå blir det bare noe du skrev for å lure leserne. Trist at du gikk veien du selv ikke ville gå. Du har alltid vært fin, og er fin nå. Håper du ser det selv.

      1. Det er ikke sikkert det der er selvinnsikt. Det der kan også være en jente som fortvilet prøver å si det som er riktig, eller det som er forventet, eller det hun tror hun føler. Men uansett hva årsaken kan ha vært, så måtte jeg ta min siste operasjon på grunn av komplikasjon er etter min andre neseoprasjon, som jeg da tok i 2015 – over fire år siden.

        1. Du er en bortforklarings ekspert. Tror fremdeles du skjønte for 4 år siden at nå går jeg en vei jeg ikke burde. Det står svart på hvitt, ikke mulig å bortforklare. Du kan operere så mye du vil, bra at siste operasjon gikk bra og at du ble fornøyd. Men mønsteret ditt er avslørende.

        2. Så du tok en operasjon i Norge i 2013, en i Tyrkia i 2015 fordi du ikke ble fornøyd med utseendet etter den første. Så tok du en ny i påsken i Tyrkia og en ny nå i USA?

    6. Vet vordan du har det etter en halv uke så har jeg så LYST til å holde pus kompis inntil meg å kose det du kan gjøre er å høre med alexndrajoner om du kan få komme innom å kose med hunden hennes teater jeg da Nydelig å vakker bilder synes jeg å du er den beste synes jeg skikkelig koselig å hyggelig innlegg synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ☀️🦋🐱♥️🌌✌🙏

    7. Hvorfor bruker du 4400,- på solarium og spraytan i New York når du tar gummibjørner som skal gjøre deg brun uten sol? 🙂 I tillegg klager over hvor dyrt det er.

      1. Jeg klaget ikke, det var informasjon om hvor dyrt det er. Jeg er da veldig åpen om at jeg tar spraytan, og solarium en sjelden gang.

        Det var forresten ikke 4400 kr, det var 450 kr.

      1. Jeg foretrekker å ha den privat, men når jeg skal hente ut statistikk til f.eks annonsører må jeg skru av privat-funksjonen slik at man får tilgang på det. 🙂

        1. Men da blir vel statistikken du henter ut misvisende? Det er jo mange flere som ser innholdet ditt når du har åpen profil vs når du har lukket?

          1. Hu skriver jo at hu må skru av for å FÅ TILGANG til det…. er den på privat så får man ikke tilgang!!

    8. Tror de fleste hundene med sånn flatt tryne er avla så forvrengt fram at kraniet er for lite for hjernen – det er derfor øynene stikker ut, hjernen presser på. Samme med Cavalier King Charles. De sliter og med å puste for de er helt sammentrykt i trynet. Veit du ikke dette? De puster og peser og snorker – du veit jo nå hvordan det er å ikke få puste?
      Her er jo hodet helt ekstremt lite i forhold til kroppen og? Den ser jo misforma ut? Sjekk opp i dette, du som bryr deg om dyrene – sykt skuffa over innsikten din her!!!! Du av alle folk – du burde definitivt ikke kjøpe en hund fordi den er SØT! Kjøp heller en som får puste og som har plass til øynene i hodet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg