night

Reklame | en annonselenke

Lokal tid: 18:24 
Norsk tid: 00:24

Det er så rart hvordan kroppen bare vet at “ok, nå kan du slappe av litt, da er det på tide å bli syk”. Det slår aldri feil. Heldigvis fikk jeg låne Hulu av en følger (som Netflix, bare bedre) og kan derfor se på Frustrerte Fruer og Ugly Betty, hurra! To av mine favoritter igjennom tidene – for den spesielt interesserte kan jeg meddele at Frustrerte Fruer kommer tilbake på Viaplay i juni! Jeg misunner faktisk den som enda ikke har tatt del av livet til fruene på Wisteria Lane. Den serien er best 💗

Kasper er liksom ute å lever sitt beste liv, mens jeg ligger i senga og har kløe i beina fordi jeg vil gjøre det samme. Jeg hadde ikke trodd jeg kom til å få reise til USA i hele år, eller til neste år heller for den saks skyld, og nå er jeg i min ultimate favorittby uten å få ta del i den.. Det er så typisk. Men i dag føler jeg meg faktisk helt grei, så i morgen er det ut for å oppleve! Da kan jeg endelig tipse dere om bra restauranter, shopping osv  🎉Jeg har alltid høy standard, men ekstra høy når jeg er på reise og kan derfor love at tipsene er gode. Det skjer ikke at jeg gjør noe “random” på reise, alt er nøye planlagt. Jeg har ikke gått inn på et spisested og “sjanset” på at det er bra på sikkert fire år.

Vårt nye, lille rom. 

Vi byttet hotell i dag forresten, nå er vi på The Roger som ligger i et område jeg liker godt, NoMad. Hotellet er bra og rommet vårt er helt OK, men man kan seriøst ikke ha høye forventninger i denne byen. Om man får et rom man klarer å bevege seg rundt på uten å kræsje i veggene er man heldig. Hver eneste gang jeg reiser benytter jeg meg av Secret Escapes, en nettside som gir deg gode tilbud på både fly og hotell. Derfor må vi også bytte hotell så ofte ettersom jeg har booket de dagene som har best tilbud! Alle som har vært i New York vet hvor dyrt det er for bosted, men her betalte jeg på det billigste 450 kr per natt. Det er virkelig en helt sinnsykt god pris for to personer, og i alle fall mpt standaren vi får. Og nei, det er ikke sponset. Det hadde vært drømmen! 🙂

Andre apper jeg bruker mye er foursquare og happycow for mat, og nå som jeg ligger på rommet bestiller jeg en del fra UberEats. 

Tøfler HER – det er kun 3 igjen på lager, så det gjelder å være rask.

Og hallo dere, hvor søte er ikke disse tøflene? Er så glad jeg tok de med meg på turen, og på flyet var de virkelig tipp topp.

Vel, i morgen skal jeg være bra igjen! Som jeg har bestemt meg for. Heldigvis har jeg ikke møter før søndag og onsdag. 

8 kommentarer
    1. God bedring ❤️ misunnelig på å være i New York!… Sitter her i en hytte fra 40-tallet på 3.døgn uten innlagt vann 😂👌men det er topp det også

    2. Masse god bedring <3 Man trenger heldigvis ikke gjøre de mest crazy ting for å skape minner i en slik by! Håper resten av turen blir fin og at kroppen gir deg litt fri! 🙂

    3. Trist å høre at du er syk. Krysser alt for en rask bedring, slik at du kan nyte både ferie og jobb i New york👏. Sender lykke til og klemmer.

    4. Skikkelig svevende Eventyrlig Nydelig å vakker bilder synes jeg og koselig innlegg og du er DRØMMENES DANSE teater fantasi karusell mot blå Eventyr himmel i juni måned kuling synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🌌☀️✌🦋🌻

    5. Sist jeg var i NY så bodde jeg på et Hilton hotell, svæære rom med gigantisk seng. Så kjenner meg ikke helt igjen i det det at hotellrommene i NY er så små akkurat 🙂

    6. Endelig kommer Frustrerte Fruer tilbake på viaplay! Ser det om igjen nå med kjæresten men er foreløpig bare på sesong 1. Han liker det overraskende godt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg