new york og new me

Reklame | eget merke

New York er den eneste byen bortsett fra Oslo hvor jeg får inn gode rutiner. Jeg står opp tidlig, drar for å trene, spiser god mat og går rundt omkring i min egen verden. Tar inn energien fra folkene jeg møter og nyter hvert eneste sekund. Jobber meg igjennom mailen uten forsinkelser, og kommer hjem uten å være bakpå. I dag testet jeg ut Barrys Bootcamp og helt ærlig, det var dårligere enn i Oslo. Jeg dro med en ny  venninne og hadde så lyst at det skulle være bra for å gi henne en god opplevelse, men nja.. Rotete opplegg og kjip instruktør. Jeg trener hver dag her, og har treninger med høy intensitet (siden jeg ikke har like tett program her som hjemme) og skal derfor teste Barrys igjen i morgen, men et annet studio og ny instruktør. Ellers skal jeg teste Switch Playground som er et studio vi ikke har i Oslo.

I dag var jeg hos kirurgen min for å få sprøyte nummer to (av totalt tre) i nesa, den siste kommer i februar, Gud forby at jeg får problemer med pusten igjen! Det var vondt, men fort overstått (jeg synes virkelig aldri noe sånt er vondt, så da er det ille).Jeg rakk også innom frisøren en tur for å få vasket og fønet håret, et så genialt konsept. De har egne frisørsalonger her som gjør kun det, og alle som jobber der er helt rå på styling.

 

Men.. Jeg kom egentlig innom for å fortelle dere at den 11.11.2019 skjer det noe veldig stort. Mitt helt eget merke lanseres. Mitt veganske, cruelty free og DØDSBRA merke! Jeg er så stolt at jeg får vondt i magen, altså jeg vil seriøst spy (herregud) fordi det betyr så mye for meg. Ligger våken på natta og grubler, hele eventyret startet med at jeg laget en power point for over ett år siden og plutselig sitter man her. Og alt startet fordi jeg tenkte “jeg skal lage det produktet jeg selv trenger, men aldri finner”. Veien derfra og hit har vært lang, med mange hinder og en lang periode trodde jeg det ikke kom til å gå. Og plutselig kom telefonen som endret alt.

Behind the scenes. Jeg får ikke dele de offisielle kampanjebildene enda. 

Det er så klart et helt team bak dette, men det er mitt. Mitt merke, mitt navn, min suksess og eventuelt også min feil om det ikke går bra. Det er både fint, skummelt og intenst å tenke på..  De siste månedene har jeg fått venninner som bruker lignende produkter til å teste ut mitt istedenfor, å gi meg ærlige tilbakemeldinger. Alle har vært så fornøyde og byttet ut sine gamle produkter til fordel for mitt. Det var det jeg hadde håpet på, men om det ikke var sånn, ville jeg ikke ha lansert. Alt er tenkt på, alt er kvalitetssikret, det er dødsbra og om folk gir det en sjanse vet jeg at de kommer til å elske det.

Mer info kommer.. Jeg håper dere er spente. Og jeg leste tilbakemeldingene deres, og jeg kan med stolthet si; produktet vil være innafor på pris, og billigere en mye annet i samme kategori. ❤️

Helt på tampen og veldig random; anbefaler dere å se dokumentarene “the push” og “darren brown – sacrifice” på Netflix. Bare gjør det! 

20 kommentarer
    1. Reklame, reklame, reklame.. Bare det vi får både her og på Instagram! Savner å få se mer av DEG og oppdateringer fra New York?! Men men.. Nå har det vært Skappel, MyMuse og så dette.. Og imellom der reklame for alt mulig annet. Skjønner at du lever av reklame og at du vil promotere egne ting, men det blir jo nesten aldri noe annet.

      1. Ja men det er jo klart. Det er jo dette Sophie driver med, og trolig kommer til å drive med i større grad i fremtiden.

      2. Er ikke BARE reklame vel! Man skulle tro at vi er vant til reklame nå, da de aller fleste influensere driver med det? Sophie er jo seff en av de. Ikke rart i det hele tatt! Dette er en STOR del av livet hennes. og hun har lyktes! Skikkelig bra jobbet Sophie! Du klarer ALT! <3

      3. Alle er jo hennes egne produkter? Når hun bruker natt og dag på å jobbe på prosjekter hun er spent på å lansere, så er vel det en like stor del av livet hennes som reiser, outfits, osv.? Kan ikke fortelle om seg selv og sitt eget liv uten å inkludere det hun jobber med.

    2. høres spennende ut skikkelig vakker bilder synes jeg kjempe koselig at du koser deg sophie Elise du er et godt menneske uansett av andre mener å sier ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie hilsen Kristian Magnus 😀❤💯👍☀️

    3. -Instagram: All I do is lay in bed…
      -Blogg: Rutiner, stå opp tidlig, spise god mat, trening, sprøyte i nesa (as we knew) og frisør (as usual)
      To forskjellige varianter gitt 🤷🏼‍♀️

    4. Stemmer det at silikonimplantatene dine bare blir større og større? Var det bare var noen titalls gram du la inn? De ser så merkbart mye større sammenlignet med perioden du var uten implantater.

    5. Det er enten reklame eller same sad story about angst og depresjon.
      tror med tid folk kommer til å bli lei dette. you cant play samme game with same people.
      og om noen skriver noe som er sannhet så later du som du er en leser og forsvarer lol. old tricks…
      du har ingenting nytt å by på og som alle ble lei anna rasmussen og barna så jeg er sikekrt at alle kommer til å bli lei deg og dine måte å bruke depresjon for å få lesere.

      1. Om det virkelig er hennes liv og folk syns det er kjedelig å lese, er det vel bedre å miste lesere gjennom å være ærlig enn å måtte forandre seg for å gjøre nett-troll som deg fornøyde? Om det er interessant får vel bare tiden vise… du er jo innom og leser, så det har funket så langt 🙂

    6. så nettopp det som ble skrevet i Daily Mail om deg og jeg synes det er trist fordi at du er ikke gamle sophie lenger… du leser så mye og prøver å endre ditt “image” med tid og det skjønner jeg for du har vokst og endret deg og er ikke samme sophia vi så på for eks 4 stjerners middag.(thank god) en bimbo som skulle følge snooki sin fotspor men har du har endret både utsende/ klesstil til mer elegant og gracefull younlady og til og med når du skriver jeg kan se du har mye kunneskap, mye mer enn meg og de fleste, selv om du ikke har gått på skolen… men Norge er et lite land her kan du fortsatt bli tatt seriøst for vi har ikke så mange kjendiser osv men om du skulle noen gang prøve deg på å bli tatt seriøst på internasjonal nivå så synes jeg det blir umulig pgn av sånne saker som dette. hvor de skriver https://www.thesun.co.uk/fabulous/10180418/woman-blogger-sophie-elise-reduce-size-bum-cheap-unnatural-butt-lift-turkey/
      BUM NOTE Woman, 24, desperate to reduce the size of her bum after ‘cheap ‘and ‘unnatural’ butt lift in Turkey when she was 19.
      som din følger og fan jeg blir litt sint at de skriver sånt. Hvordan fant de ut?

    7. Do as you preach? Oh, no, you don’t. Miljøgreiene du prediker blir jo en vits når du er ute og svir av CO2 i hytt og pine. Du flyr verden over hele tiden. Så er det forbruket, og hvordan du fremmer dette også nå med egne produkter. Reklame og butikk er oppmuntring til å bruke/kjøpe ting hele tiden, og nå tjener du sikkert enda mer siden det er dine greier.
      Troverdig influencer? Nei, på ingen måte.

      La oss håpe at du ikke forteller mer om plastikkjobbene du muligens gjennomfører. Det er nå regulert av regelverk i Norge.

    8. Gud så forferdelig mange som trør inn engelske begrep og setninger i en eller norsk kommentar her i kommentarfeltet. Har man sett litt for mye på Vegard Harm nå eller?

      1. Ser aldri på Harm, faktisk. Men har fått med meg at miljøet SE vanker bruker mye engelsk ironi og uttrykk.
        Poenget er innholdet, hva som formidles. Slik som miljø, og hvor SE møter seg selv i døra rett som det er.
        Det er som Ole Brum; Ja takk, begge deler?

    9. Åhh giiid nå skal sofie steen isachsen slippe ut en ny kolleksjon, IGJEN! UKE ETTER UKE ETTER UKE kommer det noe “nytt”. De eneste som ikke skjønner hva du driver på med er fansen på 12 år 🤣😂🤦 vi andre har avslørt deg for leeeenge siden! Økonomisk kan det ikke gå så bra for deg som må reklamere hver uke for noe “nytt’ du kommer med. Til syvende og sist er det bare den gamle dritten du prøver å selge forkledd i nytt innpakningspapir.

      😂😂😂🤣

      Hvordan var de greiene dine med klima og miljø? Stolt av å drepe jorda?

    10. Som lege lurer jeg veldig på sprøytene du får. Er dette noe du kunnet skrevet litt mer om? Nyt flotte NY?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg