new york neste!

Reklame | egen kolleksjon + rabattkode kidsbrandstore

Etter at jeg fikk Oura Ring som tracker søvnen har jeg virkelig blitt obs på hvor lite jeg faktisk sover. Jeg har åpenbart alltid visst at jeg sliter med søvnen (det merker man jo), men at det var såpass ille visste jeg ikke. I gjennomsnitt våkner jeg en gang i timen, hver eneste natt. Når alarmen til slutt ringer på morgenen føler jeg at natten har gått til å duppe av, frem og tilbake. I morges sto jeg opp og var mer pigg enn jeg pleier, spiste frokost og koste meg masse med Kasper, fulle av forventninger for den kommende uken. Det var deilig at ingen var hjemme hos oss og jobbet med oppussingen! I går fikk vi tapet forresten, gleder meg til å vise dere, jeg fikk sommerfugler i magen av å gå inn i rommet. 🙂  Vi hoppet i en taxi og nå er vi på vei til New York! Jeg ser frem til å komme meg til verdens fineste by, og ikke minst bygge nettverk med flere influencere som er der samtidig. Jeg kontakter bare de jeg vil møte på instagram og synes ikke det er flaut overhodet.  Dette blir gøy, jeg har aldri dratt på internasjonale influencer-event (fordi energien det krever meg ikke er verdt det), men kontakter er viktig.

Tilfeldig nok skal også en god venn av Kasper og hans kjæreste være med. Jeg inviterte dem over telefon ettersom jeg ikke kjenner dem noe særlig men gjerne vil bli kjent. Det meste av mitt og K sitt sosiale liv foregår i mine kretser ettersom vi bor i Oslo, og det har funket fint men jeg vil gjerne ta større del av hans kretser også.

Jeg reiser i Vika fra min egen kolleksjon, du finner den HER. Jeg har størrelse large! Ellers er det genser fra Madlady og tights fra kidsbrandstore. Hadde en haul med dem på instagram i går, så koden ELISE10 gjelder fortsatt og gir 10% rabatt på absolutt alt der, inkludert salg. Mange spurte om størrelsene der, det er enkelt å finne ut av da de oppgir målene i CM. 

Jeg kjøpte den nye boken til Petter Stordalen og tradisjon tro, en ny parfyme, Black Opium. Hørt mye blandet om denne boken men jeg tenker man får ta det for hva det er – en enkel selvhjelpsbok.

I går da vi kom hjem sjekket vi hvor det nye bildet skal henge forresten. Jeg tror dette blir en bra plassering. Når vi kommer hjem er alt ferdig i huset 🙂

Til tross for lite søvn – jeg elsker livet mitt! 

11 kommentarer
    1. Skikkelig svevende blå FLØYEL kule bilder synes jeg å koselig innlegg og du er alltid den beste synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀❤🌏🐼🌐⛰💯

    2. Hei vakre du!

      Dette er ikke relatert til innlegget, men jeg ville legge igjen en kommentar om kviser i voksen alder. Jeg er 28 og da jeg sluttet med p-piller da jeg var 26 dukket plutselig hormonelle kviser opp. Det var flaut og ubehagelig etter å hatt normal hud hele livet!

      Jeg forstår at du og mange andre tror at det ikke blir bedre, jeg prøvde alt mulig. Det er som regel komplekse årsaker til kviser og det er aldri bare fysisk, det er ALLTID følelsesmessige grunner. Huden handler om det vi viser til verden og i et spirituelt perspektiv handler det selvfølelse. For meg hjalp det å spise mer intuitivt, fermentert mat, og beinkraft (vet du er veggie, men må nevne det) men det som hjalp aller mest var å gjøre selv-aksept til min største prioritet. Affirmasjoner spesielt å fortelle meg selv at huden min blir bedre, at jeg er vakker uten sminke, at jeg er perfekt som jeg er. Selvom jeg ikke trodde på det i starten begynte jeg å tro på det etterhvert. Jeg visualiserte meg selv med perfekt hud. Og nå er det virkelig, huden min har aldri vært bedre og det spiller ikke så stor rolle om jeg skeier ut litt, drikker alkohol, hva slags hudpleie jeg bruker. Jeg vet at det ikke kommer tilbake, fordi jeg nå aksepterer og liker meg selv og ansiktet mitt mer.

      Beklager langt innlegg, men jeg ønsker å gi håp til alle som sliter med huden. Sjekk ut Louise Hay “you can heal your life” Hva du tenker og tror på er mer kraftfullt enn all verdens hudpleieprodukter!

      Ønsker deg alt vel Sophie 💕

    3. Derealization-syndrome, ok, du sier at du har den typen angst, er det diagnostisert eller selv-diagnostisert? Det er ofte greit å vite for flere av oss som har angst. Du sier jo at du «feel us»angående angst, men noen av oss folk med angst relaterer oss og er tryggest med andre som har fått diagnosen for å kjenne på likhet… Omg, hvorfor bruke rompa til absolutt alt om dagen? Blant annet for å fortelle at du har sluttet med nikotin, at du har sluttet med kaffe, og for å promotere tights og alt mulig annet. Du ble «obsessed» med tightsen, men du er jammen obsessed med rompa og…Lei…
      NY og nesefix, god tur, skulle faktisk gjerne reist dit sjøl, eier ikke flyskam jeg, men det koker nok her etterhvert angående det

      1. Det er ikke en type angst engang? Det kan trigge angst, men det er ikke en form for angst.
        Hun kan jo også fint snakke om angst uten å ha en angst-diagnose (selv om hun for alt jeg vet har det). Alle opplever angst, bare i forskjellige grader. Angst er et begrept som brukes av psykologer selv når det ikke er snakk om en lidelse. Det samme gjelder dissosiasjon, det er noe alle opplever en gang i blant. Det er bare forskjell på nivåer og hvor ofte.
        Det er ironisk at hun får hets for å snakke om det når andre skal leke eksperter, selv om de ikke kan så mye om det. Det rammer bare de som faktisk sliter.

    4. Hei ☺️ Du sa du skulle gi som en gave møblene etter rommet du hadde ( som en donasjon ( er dette glemt eller gjelder det ikke lenger ? Love u uansett ❤️

    5. Jeg håper du møter mange kule folk når du først er der!

      Jeg er så glad du snakker om dissosiasjon (derealization/depersonalization) btw! Jeg har selv en dissosiasjonslidelse og jeg kjenner ingen andre med det. Det er veldig få som snakker om at de har det i media og, så jeg er veldig glad for at du gjør det! Jeg visste ingenting om det før jeg selv fikk diagnosen, det snakkes jo så lite om. Jeg føler meg litt mindre alene.

      En annen ting jeg tenkte å foreslå er at du kunne vært med på å snakke om TeamTrees prosjektet! Det er jo så mange youtubere og influensere som er med på det nå, så det hadde vært kult om du også gjorde det! Jeg skjønner at du kanskje kvier deg for å snakke om noe som har med miljøet å gjøre da, når du har fått så mye hets. Jeg har vært enig med litt av kritikken, men noe av det folk har skrevet er jo helt jævlig. Du fortjener virkelig ikke det hatet du har fått.
      Men ja, jeg synes det hadde vært kjempekult om du også var med på å spre budskapet om TeamTrees!

    6. Lu, for det første så sa hun selv at hun hadde dette syndromet, da antar man at det er diagnostisert. I svar til meg skriver DU at dissosiasjon kun er en trigger, mens i din egen kommentar til SE har det plutselig blitt en lidelse og er diagnostisert hos deg…Forvirret much?? Er det en trigger eller en lidelse🤷🏻‍♀️. Du provoserer, og du trenger ikke svare meg, hadde holdt med din egen kommentar til SE.

      1. Vel, hvis man antar det er diagnostisert, så er det vel ikke noe vits å skulle mase om det?
        En dissosiasjonlidelse er en lidelse, dissosiasjon i seg selv er ikke en lidelse. Du kan være friskt mentalt og likevel oppleve dissosiasjon (pga lite søvn, å ha drukket mye alkohol, stress eller lignende). Alle opplever det, men de som har en dissosiasjonslidelse opplever det mye mer enn vanlig og i en grad at det påvirker livet mye. Dissosiasjon kan trigge angst og angst kan trigge dissosiasjon, men dissosiasjon er ikke en angstlidelse likevel? Så dissosiasjon er en trigger, dissosiasjonslidelse er en lidelse. Det er to forskjellige ting. Så nei, jeg er ikke spesielt forvirret. Det er vel heller du som er det asfjkl

    7. Klima og miljøsvinet Sofie Steen Isachsen er nok en gang ute å flyr og griser til verden. Du tar livet av milliarder av insekter, fugler og sørger for at Navaz på Fiji får havet innni stua si. Du er en hykler av verste sort. Har hørt du også spiser kjøtt så du er ikke mye veganer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg