never worth it

Reklame | annonselenke

Kjole: Love Triangle, link HER 🌸 Jeg leste et par kommentarer på at den er litt stor i størrelsen, men det synes ikke jeg i det hele tatt. Liker den skikkelig godt, men den er hakket tykkere i stoffet enn man kanskje skulle tro. Så perfekt for alle som bor litt opp i landet men likevel skal feste i sommer hehe.

 

I går kveld kjørte vi helt til Bømlo fra Oslo, og det tok litt over syv timer. Vi stoppet nesten ikke i det hele tatt for å rekke frem før det ble alt for sent, men vi var treige ut av døren og kom derfor ikke hit før klokken var 03. Nå har det vært mye frem og tilbake på meg i det siste! Men jeg våknet likevel opp glad i morges, jeg sovnet nemlig med en gang hodet traff puten og det er en deilig følelse! En annen ting som er bra: jeg har ikke drukket alkohol på kjempelenge, selv om jeg flere ganger har fått tilbudt det og jeg har vært med folk som har drukket. Ikke engang et glass vin, og det tror jeg absolutt hjelper på balansen i kroppen generelt! Det er faktisk tre uker siden sist dråpe! Nå høres jeg kanskje ut som en tørrlagt alkoholiker, og jeg har ikke “sluttet å drikke” (for den merkelappen vil jeg ikke ha på meg), men det her er første gang jeg holder unna aaaaalt og det likevel føles bra. Derfor kan jeg også sove lite, stå opp å være glad, ikke bli like sliten etc. Alkohol ligger jo lenge i kroppen 🙁  Vet jeg har snakket sykt ofte om å gi opp alkohol men så frister det samtidig å være sosial / feste / be crazy men for min del er det ikke verdt det, og har aldri vært verdt det. Jeg har bare ikke funnet motivasjonen til å gi det opp likevel..

Kroppen min har virkelig hatt det DRITT tidligere i livet og jeg skal aldri tilbake dit. Aldri. Det kunne aldri ha falt meg inn å gå tilbake til en usunn livsstil uten trening og med dårlig mat. I dag har vi vært i konfirmasjon og da spiser jeg så klart hva jeg vil, men forskjellen nå er.. jeg vil ha det sunne. Det føles ikke kjipt å velge bort alt som ikke er bra for meg, tvert imot føles det bare riktig 💕

NÅ er vi hjemme hos kusinen min osv, konfirmasjon er ferdig og jeg skal snart gå ned å joine de andre – som drikker vin, haha. Ellers tenkte jeg å gjøre litt research i kveld fordi jeg skal gjøre et så spennende prosjekt med TV2 nå i sommer, og da må jeg kunne maaasse. Det blir en utfordring! Og virkelig noe jeg brenner for, jeg tror dere kommer til å bli så stolte av meg, haha. 🐶 🐱

Ha en fin kveld! Vi kjører hjem i morgen tidlig allerede. 

20 kommentarer
    1. Skikkelig svevende Nydelig fantastisk vakker bilder synes jeg å kult innlegg synes jeg har vært å sett på hurtigruta midnattsol som la til kai i Farsund kommune ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌🐱🦋😃♥️☀️

    2. Hvorfor viser du nesten aldri ansiktet ditt på bilder om dagen? Blir litt kjedelig med bakhode og hånd foran ansikt osv..

    3. Bra for deg, Sophie 🙂 Har selv ikke drukket alkohol på 6 uker nå og skal heller ikke gjøre det på mange, mange måneder. Det føles deilig, og man får er nytt perspektiv på ting og selvsakt bedre helse. Jeg tror alle hadde hatt godt av å kuttet ut alkoholen i et år, bare for å oppleve hvordan der er. Spesielt de som kanskje har drukket å festet siden de var ungdom å nå er voksne.

    4. Føler du ikke at du som skal være så opptatt av miljøet, blir litt vell dobbelt moralsk når du lever av å påvirke folk til å overforbruke?

      Jeg skjønner at du syntes det er bedre at du gjør noe enn at du ikke gjør noe, men du som er en påvirker, påvirker faktisk utrolig mange mennesker til å kjøpe billige klær fra nelly eller billige tulle produkter som er svært skadelig for miljøet.

      Hvis du virkelig vil bry deg om miljøet, kan du prøve å få fokuset vekk fra overforbruk, slik som fks annijor. Reklamere for gode kvalitetsvarer man kan ha i mange år, og gode investeringer av kvalitetsklær som man kan selge eller arve bort når man har brukt dem.

      Les gjerne denne artikkelen: https://www.nrk.no/kultur/forsker_-_-overforbruk-av-klaer-er-den-storste-miljoutfordringen-1.13175142

      Artikkelen beskriver at nordmenns overforbruk av klær forurenser like mye som 800.000 biler. – Nordmenns overforbruk er en enorm utfordring.

      Jeg forstår at du fraskriver deg ansvar med å si at du allerede gjør så mye, men din virksomhet er faktisk noe av det mest skadelige for miljøet vi har i Norge. Denne kommentaren er i hovedsak ment til din instastory, hvor du har postet masse billige sponsede klær med en rabattlenke, som vanlig.

    5. Neei gud, jeg får helt hjemlengsel av å se bilde fra Bømlo. Er selv flyttet fra Bømlo for en god stund siden for å studere, men savner stedet hver dag ❤️ Kos deg mye, og god tur over fjellet i morgen! 😊

    6. Hva er varner sine etiske retningslinjer? Er det bærekraftig? Hvorfor reklamerer du for bikbok og fremdeles værstingen nelly? Du som er så opptatt av både dyrevelferd og miljøet må vel strengt tatt ta diskusjonene som hoper seg opp. Hadde vært bra om kommentarfeltet inkluderte deg også. Diskusjon er bra, men ikke når du fullstendig unnlater å svare på alt. Du er jo aktiv på instagram, så hvorfor ikke her?
      Det resulterer bare i krangling og veldig dårlige/stygge kommentarer. Det er ikke bra.

    7. Tips til lydbøker på ST

      – En mann ved navn Ove
      – Britt Mari var her
      -Mormor hilser og sier unnskyld
      – Alvdal bøkene
      -Natasja Kambush bøkene

    8. Heihei Sophie <3 Tenkte bare tipse deg om interessant lesestoff jeg tror du kanskje hadde likt! Jeg studerer sosiologi og når jeg hørte podcasten din her om dagen, bare tenkte jeg wow du er spot on på pensum, haha! Les på Ulrich Beck, superinteressant teori!! Digger deg, stå på

      1. Enig :/ Blogger typ 3-4 ganger i uken, og 3 av innleggene er reklameinnlegg! Hvis hun skal blogge såpass lite (som er helt greit) synes jeg også hun burde roe ned på reklamen. Var noe annet når hun blogget 2 ganger daglig, da var det mer greit å snike inn så mange reklameinnlegg synes jeg.

    9. Hei Sophie Elise 🙂 Jeg synes du så så anneledes ut på bildet du la ut av deg på Instagram og så at noen har laget et sammenligningsbilde:
      https://imgur.com/a/M5oEVm2

      Lurer på om du har gjort noe med nesen din igjen? Håper du blir fornøy og komfortabel med deg selv snart… 🙂

      1. Hvis hun har gjort noe med nesen kan det vel ikke ‘heale’ så fort? Hun var i Tyrkia i påsken, men om det er neseoperasjon så vil det jo være merker osv mye lengre enn bare en uke? For meg ser det bare ut som sminkeforksjeller på bildene, men jeg vet ikke? Synes hele opplegget er helt på trynet, og at SE burde vokse opp og ta ansvar snart. Da snakker jeg ikke om en eventuell operasjon, men stoppe spekulasjon, rykter og å skaper blest om seg selv på denne måten. Er så manipulativt at halvparten hadde vært nok – og jeg er vanligvis en ‘fan’ eller hva man skal si. Reagerer også på at instaprofilen er stengt bortsett fra når hun kjører samarbeid med enkelte annonsører. Privat profil helt til hun reklamerte for mydreams eller noe, så åpnet hun profilen (får mer trafikk på innleggene og dermed mer penger ettersom hun kan vise annonsør at “se så mange som har sett på reklamen min for dere”), for så å stenge den igjen etter innlegget hadde vært der i 24 t eller noe. La også merke til at denne reklamen var en del av bioen hennes de 24t, som strengt talt ikke er helt innafor vel ift reklamermerking? Fjernet nå ser jeg. Er ikke sikker på om det var mydreams hun reklamerte for, men tror det. #rantover

        1. Helt enig med deg kalstad. Dette blir for dumt. Dette er vel den mest uinteressante og spekulative bloggen disse dager. Trodde virkelig det fantes litt mer empati og omsorg for leserne enn det hun viser nå. Det er jo bare reklame om og om igjen. Manipuleringen er vel det verste, har mistet all respekt og melder meg ut. Huff, skammer meg selv som har fulgt dette i noen år.

    10. Hvis du har gjort noe mer med nesen, du som er så pen er det rett og slett sykelig og veldig trist. Håper du ikke har gjort noe, bare vært fraværende og tatt vare på deg selv. Men det er jo ikke rart vi lurer på hva som foregår. Ikke en eneste kommentar på noe som helst, innlegg som er ferdiglaget lenge før det postes, bilder med handa foran ansiktet, bilder bakfra og langt i fra. Det er jo veldig ulikt deg.Da blir det jo mye synsing og det er jo slik rykter starter. Det virker nesten som om du vil det skal skje eller vil du utsette det umulige? Du er både vakker og pen. Jeg håper du en gang blir fornøyd og ser det andre ser. Du er mer enn bra nok som du er!! Flott dame er du.

      1. Rart hvordan folk nå vil at hun skal fortelle om/hva hun har fikset på, mens om hun bare nevner et hårfeste blir det full heksejakt på henne 🙂 Er vel da ikke rart hun at hun ikke ønsker å skrive mer om ting hun gjør? Veldig rart å kalle noen et dårlig forbilde fordi de nevner skjønnhetsbehandlinger for å så kreve at de forteller om sine eventuelle operasjoner….

        1. Hun nevnte ikke et hårfeste, hun la det ut på bloggen og fortalte i detalj om prosedyren, og hvor hun gjorde dette.Forventer ikke at hun skal fortelle om noen ting, det kan hun ikke uansett. Bare lurer på hvorfor hun ikke kommuniserer mer. Strengt tatt er jo det selvfølgelig hennes valg, synes bare det er leit at det oppstår rykter om ting vi egentlig ikke vet noe om. Og det skjer jo når ingen hører noenting.

    11. Å kalle dette en blogg blir litt patetisk når vi ser all reklamen som postes i trengsel.

      Så kjedelig, og hvorfor gidder jeg egentlig innom her?!

      Ærlig talt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg