nesten helt naturlig

Reklame | Sunnybears

Så hyggelig at dere likte den siste videoen min! Jeg får jo alltids litt noia når huset ikke er 100% klart men likevel skal vises frem, og så er det jo mitt innerste, mest personlige. Hjemmet jeg har skapt for meg selv. Vel, takk for fine kommentarer uansett!

Før jeg dro til New York knipset jeg disse bildene til dere, fordi jeg ville vise hvordan jeg ser ut uten selvbruning. Mange stiller jo spørsmålstegn ved at jeg kan reklamere for Sunny Bears når jeg likevel tar spraytan. Dessverre har jeg enda ikke funnet en selvbruner jeg er 100% fornøyd med og som ikke flekker av huden etterhvert, derfor må jeg ha brunfarge som gir grunnlag. Som regel er jeg også helt “naturlig” i fargen, slik som på bildene her. Tro meg, jeg skulle ønske jeg hadde funnet en spraytan som faktisk holder mål, men det har jeg enda ikke gjort og naturlig farge er det beste. Jeg tar så og si aldri solarium lengre, så denne brunfargen har kun kommet av kostilskuddet. Jeg elsker det! ☀️

Jeg er så utrolig fornøyd med Sunny Bears. Ikke bare smaker det såpass godt at jeg spør alle som kommer på besøk om de vil ha litt, men resultatet snakker likevel for seg selv. I tillegg blir jeg brun i ansiktet, noe jeg virkelig aldri hadde blitt naturlig. Jeg har testet mye forskjellig betakaroten, men dette er de beste! Jeg spiser to bjørner hver dag, og det er så deilig å føle seg fresh uten å måtte hoppe i solariumet eller presse seg til det ytterste så snart solen skinner.

Boksen er i tillegg fin, og ikke sånn som blir skitten av sminke etterhvert. Du vet, når man tar rundt omkring med brunkremfingre, haha..

Du kan ta Sunny Bears hele året så klart, fargen kommer uansett. I tillegg er produktet 100% vegansk og som sagt – det smaker så godt. Det er enda ikke for sent å bestille om du vil få fin farge til sommeren, men du må gi det et par måneder før du ser full effekt. Om du bestiller nå er du derfor sikret 💗

Om du har lyst til å teste Sunny Bears får du 50% rabatt ved å bestille HER. Tilbudet gjelder frem til i morgen, så det lønner seg å være rask om man vil kjøpe de til 149,-Jeg vet du kommer til å bli like fornøyd som meg ☀️

Nå skal vi bytte hotell her i New York, forresten. Håper jeg blir like fornøyd med dit vi skal nå! Da tenkte jeg også å røpe hvordan jeg får booket hotellrom til under 1000 kr natten i denne byen.

48 kommentarer
    1. Hvorfor har du ikke vist noen bilder fra New York siden første dagen dere kom? Virker litt rart, akkurat som om du har noe å skjule (bare når du opererer noe at du ikke viser nye bilder). Virker rart å ikke ville dele noe når man er i selveste New York! Og man ser jo tydelig, spesielt på hånda, at du også har spraytan på her.. Så er vel ikke spraytanen du ikke er helt fornøyd med akkurat, men disse bjørnene som tydeligvis ikke funker noe særlig i og med at du fortsatt bruker spraytan.

      1. M: Du bare mååå visst skape spekulasjoner og være nettroll til alt SE skriver du? Enkelt råd: Les en annen blogg 😊

        1. Anonym,Det er ikke M som skaper spekulasjoner , det klarer SE fint selv. Det er hennes valg å drive på som hun gjør, men må da også ta i mot rykter/spekulasjoner. Jeg sier ikke at hun må dele med oss, hun verner sitt privatliv og det er bra.
          Men alle vet jo at hun fortsetter som før, så klart det blir snakk om det. Det er ikke normalt å operere seg ihjel. Jeg synes det er veldig synd at den fine jenta aldrig blir fornøyd. Jeg er vel heller bekymret hvor dette vil ende.

    2. Nydelig å vakker bilder synes jeg og koselig å kjempe kult innlegg synes jeg og koselig å høre at du setter pris på tilbakemelding fra oss følgere du er som det blå sløret å svevende som en sommerfugl i juni måned ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️🌌🐱🦋

    3. Er du seriøst.. Hvorfor i alle dager gidder du i det hele tatt å reklamere for slike «utseende» piller😩

    4. Du som hele tiden framstiller deg som at du ikke reklamerer for alt mulig. Bio Oil også dette her. Det jeg lurer på. Kan du legge fram dokumentasjon for at de to tingene du reklamerer for faktisk fungerer? For Bio Oil er vel dokumentert det stikk motsatte og jeg vil gjerne se litt dokumentasjon på dette. Hvordan gjør det deg brunere?

      Hilsen Anette

    5. Lurer på om du tror på ditt eget svada. Filter på bildene og rester av selvbruning (som du også reklamerer for) gjør ikke at du er troverdig i denne reklamen i det hele tatt. Synd du alltid må promotere produkter som lover å forbedre utseendet til leserne dine. Det er okei å være blek, ha strekkmerker, tynt hår og tenner som ligger i det normale sjiktet på fargeskalaen. Håper du en dag forstår det også…

      1. Har tipset Forbrukertilsynet om det, og lagt ved screen shots av at innlegget ikke er merket. Det er for dårlig av noen som har blogget i mange år, og hvor det burde være den mest naturlige sak å skrive “reklame” øverst!

    6. Man blir ikke brun av betakaroten uten å sole seg i tillegg!! Slutt å reklamere svada!!!! Du har blitt så pengegriske og desperat etter cash. Det er helt katastrofe hvordan du behandler leserne dine med idiotisk og falsk info du har NULL dokumentasjon på. Forskning på flere av produktene du reklamerer for viser NULL effekt!! Skjerp deg helt serriøst.

    7. Placebo? Helsekontrollen kom fram til at verken haircare eller bioOil fungerer, så tipper det snart kommer en test som viser at de pillene her også er søppel.

    8. Ville anbefalt «jetzet sun». En sykt bra selvbruning i form av spray. Blir verken skjoldete eller stygg i fargen noe mange selvbruningskremer gjør. Du får kjøpt den på apotek 1. Anbefaler sterkt! Veldig bra til ansiktet.

    9. Jeg lurer på hvor mye dere tjener på disse vitamininnleggene. Det må være mye, siden det tydeligvis er verdt å selge troverdigheten sin for…

      Sunnybears døgndose inneholder kun 3 mg betakaroten. Andre betakarotener ligger på mellom 6 og 15 mg

    10. Vet du hva som er deilig Sofie? Å ikke bry seg om hvor brun eller blek man er. Der sitter du, kjendis med penger, besatt av fargen på huden din(og tusen andre ting) og her sitter jeg, lite kjendis, men lykkelig og anerkjent for å være veldig vakker slik jeg er.

      Jeg kom egentlig bare innom for å sjekke om du fremdeles styra på som før. Ser ut til at du må få enda et par år på nakken før noen dybde vises…

    11. Ser med en gang du har tatt spraytan like etter du laget dette fantastiske gul bjørn innlegget, du blir gulrot gul. Kanskje sunnybears gjør deg litt gul? På tide å være ærlig sophie. Fryktelig irriterende og forvirrende, du lyver så du tror det selv. Jeg har erfaring med betakaroten og jeg ble aldeles meg ikke brun. Legen lurte på om det var gulsott, men skjønte med en gang når jeg nevnte brun og blid med bjørn som smaker godteri !!Han har erfaring med slikt tull, det virker ikke.Tenk at jeg som voksen kvinne på 23 år gikk på lureriet ditt. Ikke stolt i det hele tatt. Jeg vil iallefall fraråde alle tilå prøve.Kvakksalveri hele veien til banken. Og den veien går selvfølgelig du gang på gang. Hvorfor ødelegger du din troverdighet gang på gang? Du hører ikke på leserne overhodet. Du bare tramper frem med en kynisme som har vokst seg enorm de siste årene. Det er vanskelig å forholde seg til deg når du behandler oss lesere som om vi er idioter.

    12. Herrregud for et hylekor! Når jeg skriver dette er det kommet inn 16 kommentarer 14 av dem, 14!!! er skrevet av jenter/damer som helt sikkert sitter på gjerdet og venter på neste innlegg, slik at de med sitt haukesyn kan studere bilde og tekst for så å kaste seg over tastaturet for å sette på plass denna altfor pene, rike, late influenseren. For et rikt liv dere må ha! Typisk damer å slenge dritt til de man føler seg truet av.
      God helg 🙂

      1. For guds skyld Bente! Så du hva jeg skrev? Gikk rundt gul i 2 måneder. Rart jeg reagerer på reklamen? Har du prøvd disse bjørnene? Hvis ikke bør du holde kjeft. Skrev innlegget for opplyse andre at det ikke virker. Legen min sa at en svak gulfarge er vanlig og det betyr at de ikke har effekt. Vi kan jo ikke se det på sophie siden hun alltid har spraytan.

      2. Jeg må bare få si at jeg hverken føler meg truet eller har et rikt liv. Men så lenge man er saklig så MÅ man kunne stille spørsmålstegn til ting som reklameres for når det er gjort for å skape salg. Eller syns du det er helt hårreisende? Jeg hadde LETT kjøp disse bjørnene om det faktisk gjorde meg brunere, noe jeg ikke tror det gjør. Hun har tidligere reklamert for flere ting som forbrukerinspektørene har slått fast at ikke fungerer. Så da lurer jeg på, når noen til stadighet hevder at de ikke selger troverdigheten sin for penger og kun reklamerer for ting hun kan stå inne for. Vis meg bevisene på at dette fungerer. Jeg er hverken sjalu eller føler meg truet, men jeg vil vite hva det er hun selger. Når jeg putter disse i munnen min, hva skjer da inni kroppen min som gjør at dette gjør meg brunere og da med en forskningsrapport. Ikke hva produsentene har fortalt henne hva hun skal si.

    13. Jeg er enig at noen av kommentarene her er litt stygge. Men synes også at mange får frem et viktig poeng, nemlig at Sophie mister troverdighet blandt leserene.
      Det må jo fint for Sophie å vite, i tilfelle hun vil gjøre noe med det.
      Husk at alle, uansett yrker, bør ta jobben sin seriøst og ikke minst forstå ansvaret den innebærer.

      I dette tilfellet tjener Sophie rått på å promotere et produkt leserene mener er tull. I tillegg er hun med på å skape et syn som tilsier at du bør være solbrun. Da er det helt innafor å være kritisk, så lenge det er konstruktivt.

      Og nei jeg er ikke en bitter eller sjalu dame som er ute etter å ta hun. Jeg er rett og slett bekymra over konsekvensen av ukritisk reklame som treffer unge jenter.

      1. Selvfølgelig kan man stille spørsmålstegn til mye influensere skriver og reklamerer for. Jeg blir oppgitt over de som har som hobby å kritisere, slakte, true andre. Ja, det er fint å si ifra, men sender de inn kommentarer dersom det er noe hyggelig som skjer? Nei, de må finne noe å pirke på, virker som de nyter tråkke på andre.

        1. Hvem slakter og truer andre? Klart det kommer kritikk når du jobber som influenser. Mange av dere er så hårsåre at det er tragisk. Ja, jeg blir skikkelig sint når dama igjen reklamerer for noe som ikke virker. Ikke prøvd det selv, men har noen venner som enten ble lysegule, eller merket ingenting. Skal en da bare føle seg idiotisk dum, eller som forbruker si i fra???.

          1. Mitt poeng er at jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder. Hvorfor må dere hele tiden passe på andre. Det er opp til dere å prøve ut eller ikke. Forhåpentligvis snakker dere med døtrene deres slik at de slipper å ta dumme valg, som å spise disse pillene 🙂

            1. For å unngå at andre kjøper et abonnement på et produkt som ikke virker. Derfor er det greit å si i fra. Du sier jo selv at det er dumme piller! Hva mener du da om henne som reklamerer for dumme piller? Jeg er for ung til å ha barn, men når jeg får skal jeg passe på at kritisk tenkning blir en del av oppdragelsen.

          2. Når man skriver; har tipset Forbrukertilsynet….. Tolker jeg det som at man prøver å skremme til taushet. Hvis du føler at du er dum dersom du leser denne bloggen, så er det jo ikke værre enn å la vær?

            1. Var en som tipset Forbrukertilsynet fordi innlegget var oppe i flere timer uten at det var merket som reklame, og det bryter jo reglene. Har ingenting med å true noen til taushet, men å faktisk melde fra når en som har blogget i 8 år ikke klarer å gjøre jobben sin ordentlig og merke slik en skal. Forbrukertilsynet vil gjerne ha tips om reglene brytes.

    14. Dette funker ikke, det eneste som funker er at folk boikotter, slikt lureri. Du bryr deg om miljøet men å lure leserene dine som har bidratt til at du er der du er i dag, det gir du en lang mars i! Fy f for en kynisk person du har blitt!! Skjønner du tjener store summer for å reklamere for disse bjørnene, og lage en sukkersøt reklame så du kan lure så mange som mulig. Lurer på virkelig hvordan kjæresten din som er så real egentlig aksepterer dette.

    15. Hvem slakter og truer andre? Klart det kommer kritikk når du jobber som influenser. Mange av dere er så hårsåre at det er tragisk. Ja, jeg blir skikkelig sint når dama igjen reklamerer for noe som ikke virker. Ikke prøvd det selv, men har noen venner som enten ble lysegule, eller merket ingenting. Skal en da bare føle seg idiotisk dum, eller som forbruker si i fra???.

      1. Når man skriver; har tipset Forbrukertilsynet….. Tolker jeg det som at man prøver å skremme til taushet. Hvis du føler at du er dum dersom du leser denne bloggen, så er det jo ikke værre enn å la vær

    16. Til Solfrid
      Helt enig – å lære barna sine til å tenke kritisk er viktig! Det er mitt poeng i denne debatten! I stede for å spy ut edder og galle så snart en blogge legger ut noe, kan man vel satse på at folk kan tenke sjøl!
      Med dumme, viste jeg til hvordan de som kommenterer pillene over. Jeg skriver forresten ingen ting om at jeg er positiv til dem. Det er alt av trollet kommentarer jeg tar avstand fra 🙂

      1. Bente, å lære barna sine å være kritisk er ikke alltid nok. Når det er et ytre press, om det så er ensidige politiske meninger eller tullete reklame, så er det lett å la seg påvirke uansett. Selv voksne lar seg som kjent påvirke av og til.

        1. Det er jeg uenig i! Barn, unge og voksne blir påvirket av medier og de vi har rundt oss hele tiden, det vil vi aldri få stoppet, og det skal vi heller ikke. Som forelder må man engasjere seg i sine barn liv og sørge for at de blir trygge nok til å ta riktige valg. Noen ganger går man på tryne, men med gode holdninger og verdier i bagasjen, reiser de fleste seg. Fra foreldre krever det mye jobb, man må sette av tid, snakke sammen, være tydelig på man mener er rett og galt, få til en dialog.

        2. Det er jeg uenig i. Det er foreldres plikt å sørge for at barna blir trygge på seg selv, at de vet hva som er forskjell på rett og galt og at de klarer å ta fornuftige valg. Alle foreldre må sette av tid til å snakke med barnet/ungdommen sin, sette seg inn i dets situasjon, bygge en relasjon som gjør at man snakker sammen om alt. Vi blir påvirket gjennom media, venner osv hele tiden. Å gå foran ungene og curle funker ikke, de må ta egne valg, så er det vi som foreldre som må sørge for at det blir de riktige.

        3. Helt enig Lim. Jeg ble faktisk med på bjørne kaoset og endte opp lysegul. Er yngre enn se, men ser meg selv som voksen, men uansett det er så lett å bli påvirket av alt fra hår, hud etc.at her må mer enn kritisk tenkning til. Du har hakk i plata Bente. Det er så mye mer som spiller inn når unge helt ned i 10 års alderen planlegger og sparer til operasjoner etc pga influensere uten samvittighet og selvinnsikt utsetter dem for et fullstendig uoppnåelig speilbilde. Husk når vi er små er den kritiske sans veldig liten. Vi speiler oss gjennom andre. Ser at mange influensere har stagnert, og det er bekymringsfullt. Dvs at en influenser på 25 tenker som en 10 åring. Hjelp!

      2. Dette er dine ord Bente, det meste her er kritikk og ikke eder og galle som du kaller det. Hun tjener millioner på dette og da synes jeg virkelig det er på tide at hun viser empati og omsorg for de som står for mye av hennes inntekt. Det er jo så mye der ute som kan reklameres for. Men det går i det samme gamle, miljøværstingen nelly der de fleste klær og sko omdannes til mikroplast, tabletter i alle former, selv sove tabletter. Vil du virkelig at vi skal hylle denne dobbeltmoralen? Det klarer iallefall ikke jeg. Synes du skal lese bloggen litt grundigere. Det skinner igjennom at du ikke er helt oppdatert i sakene vi snakker om. Ingen hetser her, hvis det blir gjort er det iallefall produktet og ikke henne.

    17. Bitch please… Du blir bare dårligere å dårligere på bloggingen, å nesten alt du poster er reklame. Tror du noen gidder å lese det..? Ikke er du brun på bildene heller, så ganske dårlig reklame. Tror du bør legge ned bloggen din snart, for den er kjedelig og holder ikke lenger mål. Assistenten du ansatte sover tydeligvis i arbeidstiden, siden du har det så travelt at du bare oppdaterer dritt.

        1. Bente ta deg en bolle og les bloggen. Det skinner igjennom at du ikke har peiling på hva som foregår. Mange av dine små svar heller mot hersketeknikk, og du holder narr…..ler av deg😆

      1. wow. snakk om å ha det dårlig med seg selv. vet du hva.. jeg synes bare synd på deg. men ikke sitt å bruk opp tiden din på å kommentere dritt til andre. hvis du ikke har noe fint å si ikke kommenter. og du er fri til å mene at bloggen hennes ”blir dårligere” men da kan du bare holde munn og gå til en annen side.

    18. Uff, det kommer altså så mange usakelige og spydige kommentarer. Å være en offentlig person betyr ikke at det er lov å skrive slike hatende meldinger. Noen føler at de blir brunere med betakaroten, og det bør da få være greit. Hvis dere er så i mot at Sophie reklamerer for det, eller Sophie generelt for den saks skyld, så er det faktisk ikke verre enn å ikke bevisst klikke seg inn på bloggen. Hadde mine barn eller mine foreldre skrevet slike stygge kommentarer som jeg har sett her, så hadde jeg altså blitt så flau. Hvordan kan dere forvente at hun skal klare å lære og vokse av hets? Jeg liker denne bloggen godt, og klikker meg inn her fordi jeg vil lese. Hvis jeg ikke vil ha betakaroten, så kjøper jeg ikke det. Greit nok, de påvirker en del unge jenter, men de aller fleste har lært å være kritisk til det man leser på nett. Håper dere alle har en fin dag, og klarer å fylle livene deres med gode tanker og positivitet 🙂

    19. Det er faktisk ingen av kommentarene her som kan kategoriseres som «hets», alt er kritikk, som hun må tåle når hun velger å poste såpass lite troverdig reklame.. Men hun bryr seg jo tilsynelatende ikke om kritikken, siden hun verken gjør endringer eller klarer å svare for seg. 🙂

    20. Bare å lese at produktet, dvs «sukkerpillene» er veganske er nok for meg. Hater virkelig at mange tror de er så drit-sunne, über-kule og miljøvennlige når man kaller seg veganer eller vegetarianer. Disse «trendy» og hip’e levesettene er like mye med på å forderve jorda som oss som spiser sunt men med litt kjøtt og fisk i kostholdet. Vi bidrar iallefall til at næringskjeden består! Klikker av dårlig reklame

    21. La nå hu dele det hu vil. Bare fordi hu er blogger trenger vel ikke de av dere kritisere det hu skriver for det er jo hennes blogg og hennes valg hva hu vil vise oss.

    22. Dama er inderlig opptatt av dyrevelferd, mer enn de fleste i dette kommentarfeltet. Hun har ytret at hun en gang ønsker å adoptere fremfor å få egne bare fordi det finnes så mange barn som trenger foreldre og at det er bedre å hjelpe et av disse enn å produsere flere. Om dere gidder å høre etter når hun snakker, så vil dere bli forundra over hvor mange fine tanker og refleksjoner hun faktisk gjør seg. JA, hun er utseendefiksert, men guess what?! Ingen av oss har kun en side. Ingen av oss er 100% kun en ting. Syns det er kjipt hun får så mye pepper for denne siden sin, men så lite ros for den andre, men så er jeg et menneske som faktisk hører etter og biter meg merke i de positive sidene ved folk fremfor den andre delen…. Skulle ønske det hadde en smittende effekt iblant.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg