når jeg må roe ned

Reklame | annonselenker

Hallo mine fine! Akkurat nå sitter jeg i stuen min og venter på at regissøren for Sophie Elises Verden skal komme hjem til meg. Vi er fortsatt ikke ferdige med å filme, men det føles bra at siste halvdel av sesongen er såpass “aktuell”. Jeg har egentlig vært alt for dårlig til å freshe meg opp før vi filmer, jeg er så vandt til kameraer at jeg ikke lengre bryr meg. Men jeg angrer jo alltid når jeg ser det på TV, haha.. Så, jeg tenkte å ta dere igjennom rutinene jeg gjør hjemme på egenhånd!

Morgenkåpen er fra MyMuse og håndduken jeg har på hodet finner du HER.

Ansiktsmasker er jeg jo avhengig av, som dere allerede vet. Jeg kjøper ofte nye og elsker å teste ut alt på markedet! Som regel tar jeg ansiktsmasker 3-4 ganger i uken. Den jeg har meg her er fra Glam Glow, og du finner link HER. Helt ærlig aner jeg ikke om den funker, jeg merket ikke noe spesielt etterpå.. Men den er veldig insta-vennlig og de har masker i både rosa, gull, sølv osv. Den jeg har på meg er glittermasken! De lukter skikkelig godt forresten. Jeg påfører som regel maskene før jeg skal sove, og så lar jeg den virke samtidig som jeg leser en bøk eller spiser kveldsmat. Alternativt gjør jeg slik som i sta, lar den virke samtidig som jeg sitter i badekaret..

Lyktene er fra Bohus. 

.. Og da ser jeg alltid på serie og tenner masse lys! Nå var det Sophie Elises Verden. Jeg elsker episodene som har kommet nå, det er så morsomt! Mange har reagert på at jeg alltid sitter med macen på kanten slik som dette, men den står stabilt altså og har heller ikke strøm koblet til seg. Det ser kanskje ut som om den kunne falt i vannet men det er virkelig liten sjanse for det.

Jeg vasker med sølvshampo to ganger i uken, da pleier jeg å la den virke i håret en stund før jeg skyller ut. Det er et must for å holde håret “grått” og kaldt. Jeg bruker Fudge. Det er uten tvil den mest effektive men dessverre sliter den også en del på håret, og du kan for all del ikke bruke den på extensions uten å gjøre det i vannbad! Extensions suger til seg blåfargen og du ender opp med blått eller lilla hår på bare få sekunder. Ettersom Fudge sliter en del på håret (og jeg har slitt hår generelt) er jeg flink til å kure, jeg er fan av Kerastase og varier mellom hvilken jeg bruker.

Et par ganger i uken tar jeg spraytan hjemme, da er det viktig å skrubbe kroppen godt først slik at fargen både sitter lengre, men ser fin ut. Jeg bruker en scrub som heter Pommade Exfoliante, og spraytanen jeg bruker kommer fra Jetset Sun. Jeg har elsket den i alle de år, men nå leter jeg faktisk etter en ny favoritt ettersom Jetset Sun gir meg litt tette porer virker det som..  

Tøflene er fra River Island og utsolgt, men du finner samme i rød HER og beige HER 

Omg, jeg har egentlig ganske søte tær men her så det bare forjævlig ut, haha. Skikkelig lange og rare. En venninne sendte meg melding i dag å sa “du er liksom på et nytt nivå av voksen som går med tøfler inne hele tiden”. And yes, I do! Spiller ingen rolle om jeg fresher meg opp slik som her, eller om jeg har på meg normale klær. Alltid tøfler på!

Nå kommer som sagt creeewet mitt! Såååå glad for muligheten med serien. Kan noen gang ikke forstå at jeg har en egen serie, for det er jo helt sykt!

Hva er deres favorittprodukter å bruke hjemme? Jeg elsker å høre gode tips! 

37 kommentarer
    1. Elsker å bruke masker selv, men er super bevisst på typen jeg kjøper. Jeg hadde aldri kjøpt Glam Glow, synes det egentlig er litt synd at slike produkter selges og så mange kjøper det. Det er en gimmick, en trend, og som du sier – du har heller ikke merket noen effekt. Og bare negativ effekt for planeten. Det er en peel-off maske, men alikevel man kaster den i søpla og ingrediensene (mikroplastikk) er ikke bra for miljøet. Hadde anbefalt å søke litt opp selv for å finne masker som ikke er så dårlig for miljøet, som de på Lush er jeg veldig fan av. De har så fokus på naturlige ingredienser så du vet at det du vasker av ikke skader miljøet. Emballasjen kan man også ta med tilbake til butikken, og tar man med 5 tomme, får man 1 gratis. Min absolutt favoritt er mask of magnaminty – du tar den på ansiktet og instantly kjenner at det kjøler ned ansiktet. Digg! Og når man scrubber det vekk etter 10-15 minutter er det såå deilig. <3

    2. Høres toppers ut synes jeg kult å inspisere innlegg synes jeg fantastiske bilder å lurer på om vi kan finne til bake til magien du er svevende blå kuling av en going synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🌌🐱

    3. Kuring av håret, og å ha velstelte negler, er blant det viktigste for meg! De gangene jeg tar meg tid til å smøre huden med fuktighetskrem etter dusj, så føler jeg meg som et nytt menneske. Takk for inspirasjon til å bruke tid på selvpleie! 🌟❤️

    4. Må bare si det, men takk Gud en som viser frem sine strawberry legs som jeg kaller det. Alltid følt på det å ha slike prikker på leggene da jeg aldri ser eller føler noen andre har det.

    5. Har sett på serien, det tar seg litt opp, begynnelsen blei litt for mykje drama for min del si eg ikkje er vant med at venner krangler på den måten 😉 Men de siste to episodene var bra. Eineste eg lurer på er ho Charlotte, ho virke så stille og beskjeden og blir heller ikkje intervjua som de andre blir, så bare undra på kva greia er der 😉
      Men stå på👍 og glede meg til å følge videre:-)
      klem Gunhild-Malena

        1. Aha så bra ja så det i den episoden med den synske personen, haha både meg og mannen måpte litt då han spådde Joachim😂😂 og Joachim var dritkul dæ han berre ja kanskje det er deg eg skal møte?😂😂 Så vente spent på neste episode nå 🙂 Men forstår veldig godt det, tar jo tid å bli trygg, men hels til ho å sei ho var kjempeflink👍

    6. Jeg er helt avhengig av kjølende øyekremer med koffein på morgenen. Det gjør at du kvikner til og får et mye mer opplagt blikk. Noe jeg trenger da jeg i perioder må stå opp midt på natten for å dra på jobb.

    7. Hei! Hvis du er ute etter et tilsvarende produkt som fudge, kan jeg anbefale silver treatment (kur + conditioner) fra cutrin. Behandler håret samtidig som det blir kaldt og fint – uten å bli blått / lilla. Mye bedre for håret enn fudge, samtidig som det ikke blir like lett misfarget.

    8. Synes det er rart at du har valgt å teste ut et produkt fra Glam glow, når du visst nok skal være så opptatt av dyrevelferd(?) Glam glow er jo testet på dyr…

    9. Tips til sølvshampo som ikke slå deg håret: scandimin shampo og conditioner fra eleni&chris! Like effektiv som fudge, men er tilsatt masse pleie og skader derfor ikke håret 😊 magisk!

    10. Kanskje du vil forklare hvorfor du bruker og reklamerer for skrubb med plast i og ansiktsmaske med plast i som ikke engang «er særlig god, men instavennlig da»? I tillegg til å være testet på dyr?

    11. Hei. Du sa du var på leting etter en ny assistent for en stund siden. Leter du fortsatt, eller har du funnet noen?

    12. Jeg har hatt SEV sesong 1 på i bakgrunn mens jeg driver med morgensyslene mine, og jeg må ærlig si at (så langt) liker jeg sesong 1 bedre enn sesong 2. Årsaken er enkel, dere virker mer lykkelig i sesong 1 og det er ikke krangel og intriger i hver eneste episode. Tror det at produsentene har oppfordret dere til å ta opp såre tema og krangler på kamera gjør at sesong 2 har en negativ og anspent nerve, hvor sesong 1 oppleves som et frisk pust. Nå skal man ikke dømme en sesong før den er omme, men det er inntrykket jeg sitter igjen med så langt.

        1. Det ble kanskje formulert litt feil fra min side. Du fremsto som lykkeligere da (før og etter sammenbruddet vel og merke), men jeg har jo forstått via bloggen og videobloggene at du så absolutt er lykkeligere nå. Men det er nok heller nerven i sesong 2 som gjør at dere alle fremstår som mer amper og anspent. Men det kan være noe så enkelt som valg som blir tatt i redigeringsfasen, eller bruk av musikk. Men da blir jeg nysgjerrig på om andre har samme oppfatning, for det er jo da litt interessant. Jeg vet du har det bedre nå, men hele du havner i skyggen av kranglene dere har og du er tidvis ganske taus i sesong 2.

    13. Man bør barbere/vokse leggene 48 timer før påføring av tan og skrubbe 24 timer før for at det ikke skal legge seg i porene, siden de trenger tid på å lukke seg ifølge lovingtan. Går sikkert bra å både barbere og skrubbe 24 timer før da, hårene mine hadde rukket å komme frem igjen på 48 timer haha..

    14. Fudge er nå fornyet med opti plex teknologi. 90 %sterkere hår nå enn før. Heldigvis, da fudge er gull. Den har også en ny og supergod duft

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg