mymuse rabattkode!

Jeg elsker ferien. Dagene går sakte men samtidig alt for fort, og i dag har vi vært på stranden for første gang. Vi bestilte en stor solseng og nøyt varmen, og jeg beundret mitt eget tydelige bikiniskille mot slutten av dagen. Som de andre dagene her i Spania bruker jeg all min tid i solstrålene eller under en parasoll med en ny bok. Slik en ferie skal være!

Og selvsagt tok jeg med meg fint undertøy fra Mymuse når jeg pakket kofferten hit. Dere vet jo hvor glad jeg er i undertøyet deres! Koden Sophieelise20 gir som alltid 20% avslag på alle produkter. 

BH – HER. Den gir så SYKT bra push-up!!!

Truse – HER 

Jeg er skikkelig glad for at jeg pakket dette settet med meg hit! Om du ikke visste det allerede har Mymuse en størrelseguide her, men jeg vil si det tilsvarer det samme som Change fører – og om noe ikke skulle passe, er det fri retur og bytting av produkter. Jeg lover, når du først bestiller derfra kommer du til å bli fornøyd. Det er alltid så herlig å få en fin, eksklusiv pakke fra dem med nydelig undertøy i god kvalitet.

De har også loungewear og badetøy, forresten. Rabattkoden min funker der også. Mye er allerede på salg, og alt er i god kvalitet.

Jeg har vært kunde av Mymuse i fem år og wow, jeg blir aldri misfornøyd. Det er ingen kanter på bh-ene som gnager, ingen ubehagelige stoffer og ingen misfargede truser etter en runde i vaskemaskinen.  Kjøper du undertøyet ditt der, så vet du at det varer i flere år. Samme gjelder badetøy.

Det er 30 dagers åpent kjøp i tilfelle noe ikke skulle passe, og fri retur. Leveringstiden er 1-3 dager! Og husk rabattkoden, Sophieelise20 💕

28 kommentarer
    1. Skikkelig koselig innlegg synes jeg å håper dere Nyter å koser dere masse hils til Kasper fra meg å si at jeg synes at han er kjempe kul fyr ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱🦋☀️🦅🌸🗻🏞🙏

    2. Jeg har også handlet alt mitt undertøy fra MyMuse i mange år og har veldig mange ganger brukt din rabattkode og spart masse penger på det.
      I dag kom det vakre nyeter og jeg var raskt ute og bestilte to bher og en truse! 20% rabatt på nyheter er helt konge!
      Takk for at du minnet meg på koden!

    3. Dette er det jeg mener er ett typisk dårlig hasteinnlegg av deg (som det er litt for mange av på bloggen din, og litt for lite kvalitet selvom det har vært noe bedre i det siste). Åpenbart ferdigstilt på 5 minutter, reklameinnlegg men med noe fra dagen i begynnelsen så det skal virke mer personlig og mindre som annonse, og i tillegg kan det telle som dagens innlegg når du har kastet inn noen ord om dagen på starten..

    4. Du trenger vel ikke push up nå som du har tatt silikon igjen. Og apropos det, hva er det du driver med? Du skal alltid dele løgn og halvsannheter. Du sier at du vil “holde alt som har med kroppen min å gjøre for meg selv” når du blir spurt om du har tatt silikon igjen, når du senest I GÅR slapp en podcast hvor en av temaene var rumpa di og du brukte den rumpepraten til å promotere podcasten i alle sosiale medier. Hadde du ikke tatt silikon ville du bare sagt nei, enkelt og greit.. At du vil holde kroppen din for deg selv må du lenger ut på landet med dagen etter at du ikke hadde et problem med å snakke om kroppen din og at du skal fjerne rumpa åpent i podcast. Jaja, det eneste du oppnår med å holde på sånn er å miste troverdighet.

    5. Uff, folk må bry seg mindre om hva andre mennesker gjør og få seg en hobby.

      Du er flott Sophie, og blir mer og mer reflektert med årene. Stå på; du er et godt forbilde!

      Et spørsmål: hvor tok du hull i ørene? Tenker på det samme selv:)

      1. Vanskelig å ikke bry seg når hun med glede snakker om fjerning av rumpa for hele Norge i en podcast en dag og neste dag sier at hun vil holde alt om egen kropp for seg selv.. Det blir bare for dumt.

    6. Enig Carmen! Så mye hetsing, klaging og syting! Og aaalt for ofte klages det på haste innlegg her… Hallo??? Forventes det en novelle hver gang Sophie skriver et innlegg??? Makan! Og ang. reklame… Har ikke typ alle det da? Det er en del av jobben deres, for å fatisk kan leve av dette! Er det så vanskelig å forstå? Blir så lei av uvitende mennesker som bare spyr ut lavmål kommentarer!
      Heia deg Sophie! Klem! <3

    7. “når jeg pakket kofferten hit” –> trodde du egentlig skulle til/pakket kofferten til Hawaii og Malaga-turen ble helt spontant på flyplassen?
      Ja da, sikkert flisespikkeri, men det har dessverre blitt sånn at troverdigheten din er veldig tynnslitt og man tviler på alt, f.eks. om du faktisk skulle til Hawaii i det hele tatt (+ mye annet!!)

    8. All troverdighet er borte. Ikke vits i å forklare engang. De som fortsatt tror på alt tullet ditt, vil nok våkne etterhvert.

    9. Har du tatt silikon igjen eller har dine naturlige bryster fått så mye fylde? Du ser hvertfall amazing ut <3

    10. Ah hahaha du ser dritbra ut <3 Puppene er vakre, og du er lekker <3 Det er bra du tok ut silikonen! Håper du ser det, er fornøyd, og at du liker deg selv nå! Det fortjener du, please se det <3

    11. Hei, reagerte på det du sa i podkasten din, du sier at man kan bli resistent/immun mot antibiotika om man spiser kjøtt det dyret har blitt foret mye med antibiotika. Det stemmer IKKE. Det er det som er så skummelt med antibiotika. Det er bakteriene som blir immune. Så overforbruk av antibiotika går ut over oss alle, selv om en selv aldri bruker antibiotika eller spiser kjøtt der dyr har brukt antibiotika. Men ellers er jeg veldig glad for at du tok opp at man ikke skal handle billig kjøtt fra Sverige!

      Hilsen sauebonde

    12. Du ser fab ut! Synd med all hetsen du får, den er ufortjent!! Du er både klok og rå, an not just a pretty face hunny <3 FORBILDE <3 <3 <3

    13. Du sitter på god kveld Norge og lyver og sier at det er fett, men ikke silikon du har i rompen, men nå er det plutselig silikon. Skal du liksom hylles nå for at du en gang skal fjerne silikon i rompa og fremme naturlighet selv om du garantert kommer til å fylle fett i den i samme slengen. Nå er jeg lei av at du får skryt for å fjerne fyllet i leppene, mens du kun tok det bort i overleppen og tok i nytt rett etterpå. Nå er det det samme med puppene. Du prøvde å lure leserne dine for en måned siden ved å si at de plutselig har begynt å vokse, men du har jo tatt silikon på nytt. Er helt feil at det også har stått i media. Ja du har lov å operere hva du vil, men slutt å lur leserne dine, de fleste av dem er barn. Jeg skjønner ikke at du ikke ser det selv

      1. Jeg får litt dårlig samvittighet, er vanskelig for andre å sette seg inn i din situasjon med negative tilbakemeldinger. beklager

    14. Så utseendefiksert du er så visste jeg allerede den gangen du fjernet silikon i brystene at du garantert kom til å legge inn på nytt. Det er en helt ærlig sak Sophie, har selv hatt silikon og fjernet, noe jeg angrer veldig for siden jeg savner puppene jeg hadde med implantater og gleder meg til å legge inn om igjen. MEN jeg har ikke gått rundt og skrytt av å være naturlig og silikonfri slik du har. Her har du sanket ros og skryt, for så å legge silikon inn igjen ikke mange månedene etterpå. Dette uten å innrømme det overfor leserne dine. At du ikke vil si noe om kroppen din blir for dumt, hadde du ikke operert om igjen så hadde du svart nei.

    15. Hvorfor er det så mye drittslenging her? Altså har man ikke noe fornuftig og si, så hold heller kjeft. Hva så om hun har tatt silikon i puppene igjen?. For meg ser det ikke ut som om at hun har gjort det. Og jeg syns hun er nydelig slik hun er nå 🤗🙃 hun skriver jo at bhene fra MyMuse gir litt pushup, man må ikke ha tatt silikon selv om man har struttepupper. 🙈🌺 Om hun sier nei til at hun ikke har gjort, hvorfor da vri og vrenge på alt hun sier. Hva så om om hun sier ditt på podcasten den ene dagen e, og datt den andre dagen?? Hvorfor henge seg opp i bagateller?? Det må da være andre fornuftige ting dere kan gjøre….?? Du er fin uanz Sophie Elise, ønsker deg en nydelig helg. 🙃🌺🤗 Drit i alle som slenger dritt og som tror dem vet mer om deg enn hva du selv gjør.. 🙈 “Bygdedyret” finnes over alt. Alltid er det noen som må ødelegge og slenge drit. Hev deg over det, slike mennesker bryr vi oss svært lite om!!

      1. Når hun har sanket så mye skryt for å ha fjernet silikonen i brystene så skjønner du vel at folk reagerer når hun legger inn på nytt? Dette skjønner Sophie også selv siden hun ikke vil bekrefte det.

    16. Topp kycklingar med stora heta bröst bara på denna webbplats! Följ länken, du kommer inte ångra det! –
      💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

      👉 💚KLICKA💚.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg