mye tanker og mye greier

Reklame | annonselenker

Herregud, er det kødd så brun jeg er. Vanligvis må man vente syv timer før man dusjer etter spraytan men jeg hoppet i dusjen med en gang jeg kom hjem, tror jeg har valgt en nyanse for mørk denne gangen ass. Uansett! God fredag mine venner. Håper dere har det bra? For meg er alt helt OK, det var deilig å komme hjem etter å ha vært i Italia og jeg er sliten, men likevel gira på livet. Det har vært sinnsykt mye jobb denne uken, masse tanker i hodet og jeg har virkelig ikke hatt noe privatliv – som er viktig for meg. Jeg elsker å sette meg ned i sofaen foran en film alene, gå en tur til vannet ved siden av der vi bor med en podcast i ørene eller gå ut i skogen å gråte om jeg føler for det, eller tilbringe tid med venner. Men det kommer etterhvert, snart er det jo sommer.

kjole her / cardigan her (den er på 20% rabatt).

Jeg har hatt så mange tanker om livet og døden i deft siste, kanskje merkelig å si men terroren på Sri Lanka traff meg på en helt annen måte enn terror som er “langt borte” noen sinne har gjort. Mye fordi det er det fineste landet jeg noen sinne har besøkt, med de fineste folkene. Det fikk meg til å tenke på om jeg faktisk fyller livet mitt med det som gjør meg lykkelig – og hva er isåfall det? Og hvor vil jeg egentlig i livet, og hvordan skal jeg nå de målene uten å havne i en vond sirkel av stress, bli utbrent, og depresjon? Jeg har virkelig innsett at min siste timene kan komme når som helst, om så i morgen. Og det kan skje for de jeg er glad i også – alle besteforeldrene mine lever fortsatt så jeg har enda ikke sett døden på nært hold (bortsett fra da jeg mistet en veldig nær venn), så jeg har virkelig tatt tak i meg selv og blitt flinkere til å sette pris på de rundt meg. Jeg er livredd for at noe skal skje med familien min, Kasper, en god venn eller om så bare hunden min Charlie. Som sagt, det er mye tanker denne uken haha.

Flette: Sebastian på Park Lane frisør

I dag skal jeg og Kasper kjøre helt til.. Bomlø. Det tar syv timer i bil, jeg løy til Kasper å sa det tar seks for å få han med på det, og vi skulle egentlig vært ute av døren for flere timer siden. Vi skal i konfirmasjon til noen i familien min og jeg burde egentlig ha stått over, men jeg er alltid hun som “står over”, haha. Foreldrene mine kan ikke dra, søsteren min kan ikke dra, så jeg blir representanten for familien. Når vi først kommer frem blir det så koselig, men omg jeg gleder meg ikke til kjøreturen ass.

I bilen skal vi høre på lydbok, så takk gud for Storytel! Det kan jo faktisk være hyggelig å kjøre bil, vi prøver på det istedenfor fly denne gangen så får vi se hvordan det går 🙂 Da kommer sikkert noen til å si “åh men dere burde ta tog”, UANSETT HVA så måtte vi ha kjørt bil den siste strekningen og vi velger å gjøre det hele veien. Det blir feil uansett liksom..

Håper dere får en fin helg! 

13 kommentarer
    1. Jeg føler med deg ang livet og døden! Har alltid bekymringstanker, og er alltid redd for å prestere dårlig, osv osv. er slitsomt. Hjelper å lese at en kjent person som deg føler mye av det samme, merkelig nok. Takk for fint innlegg! Livet er skjørt og man vet aldri hva som skjer neste dag.

    2. Så bra skrevet om det med liv og død. Tror nok flere tenker på dette temaet enn vi tror! Så bra at noen skriver om det og legger opperksomhet rundt det.

    3. Savner kommunikasjon med leserne.. Virker så lite personlig for tiden. Har du egentlig LYST å blogge eller føler du bare at du må titte innom her en gang i blant? Synes det mangler litt passion, som du brukte å ha mye av.. Med det sagt, har jeg tenkt SÅ mye på døden i det siste også..

    4. Skikkelig svevende Nydelig bilder å kult innlegg synes jeg du er favoritten min og beste synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃🌌🐱♥️🦋

    5. Men hva skal du egentlig med spraytan hvis du skrubber det av igjen? Kan du ikke bare være deg selv Sophie? Spraytan, sukkerbjørner for å bli brun? (Men du svarer jo uansett ikke leserne dine :/)

    6. Jeg også elsker naturen, og går til vannet når jeg føler jeg trenger spirituelt påfyll. Det vakre med naturen er at du er alltid velkommen, vannet tar deg imot, trærne tar deg imot. Du kan bare være i naturen og bare være deg selv. Det er noe harmonisk og vakkert med det…og avslappende for kropp og sjel..spesielt for gamle sjeler som kan kjenne seg slitne og litt misforstått til tider..

      Hver eneste dag tenker jeg på alt jeg er takknemlig for, takknemlighet er en utrolig sterk kraft, og det sies at er du takknemlig for det du har, og setter pris på det. Skal du få mere og være takknemlig for. Spesielt hvis du velger å dele det du har med andre.

      Fletta Sebastian laget på deg var utrolig fin og vakker, skikkelig chic og du ser brun og fin ut!

      Lykke til i konfirmasjonen, bra du og Kasper er der for familien din 💗
      💗😃 Kos dere!

    7. Så jævli tragisk å se deg på NRK med Leo. «Føler meg for kul for å være her»

      Du er en drittunge. Voks opp.

      1. He he, klarte bare aa se litt av episoden. Leo taklet det Fantastisk, men Jeg ble ordentlig flau Paa dine vegne. Skikkelig barnslig , og du er eldre enn meg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg