my new hair

Reklame | for en venn + en annonselenke nelly

ALTSÅ DERE!! NÅ ER JEG ENDELIG HJEMME HOS FORELDRENE MINE!! 😍❤️ Jeg er så glad for det, et jævlig døgn med bursdag er endelig overstått og jeg kan senke skuldrene og føle meg litt bra igjen. Å få tilbringe så mange dager her som jeg skal nå (10 dager) er en drøm i oppfyllelse etter en hektisk høst. Og ikke minst fikk jeg møte min nydelige hund igjen!Genseren min finner du HER på 20% rabatt. 

Rett før jeg dro var jeg hos Fetisha på Jan Thomas Studio og farget håret, pluss satte inn nye extensions. Jeg er så fornøyd med fargen, den er en perfekt iskald blond som jeg tidligere har slitt veldig med å få. Derimot er det litt uvant å ha tape igjen, jeg har hatt keratin i over ett år og trives nok bedre med det.. Men tape er det som sliter minst på håret, og passer veldig bra om man allerede har litt hår, men for meg som har så kort synes jeg keratin er best. Så ja, jeg er litt sånn halvveis fornøyd med at jeg gikk bort fra keratin, tape passer ikke meg helt. Nå bruker jeg hairtalk extensions, de selger kun etisk handlet hår som er i supergod kvalitet og det er et stort pluss, vi har allerede farget det uten at det merkes.  Med tape er det også en fordel at man kan bruke håret igjen og igjen, dermed blir det ikke så dyrt etterhvert. Meeeen jeg personlig ville nok anbefalt tape til de av dere som faktisk har litt hår fra før av, da ser det best ut. Eventuelt om dere kun ønsker tykkelse istedenfor lengde.

Fetisha er uansett SÅ FLINK på det hun gjør! Det er alltid så morsomt å henge med henne i salongen og jeg er alltid glad når jeg går derfra. Dessuten er salongen hun jobber på så fresh! Dere kan gå inn på instagrammen hennes @fetishamlynn, send henne en melding for å booke tid. Hun har 20% rabatt på ettervekst og minicolour ut året, så om du vil få en kald tone i håret f.eks er dette et perfekt tidspunkt 😘 Jeg skal være ærlig å si at jeg har begynt å tenke på parykk igjen.. Noe Fetisha også er best på, hun bruker jo parykk selv hver dag. Hun har prøvd å overtale meg til å gå tilbake igjen slik at vi får spart ut mitt eget hår, og nå tror jeg faktisk jeg skal gjøre det? Funfact: i hele denne musikkvideoen bruker jeg parykk. Og faktisk i denne så, det kan jo se veldig fint og naturlig ut.. Da brukte jeg fra en nettside som heter freedomcoture og jeg er ganske sikker på at jeg skal bestille derfra igjen når jeg har spart penger (det koster rundt 20 000 kr for en parykk). Vi får se!

15 kommentarer
    1. Skikkelig koselig å kult innlegg synes jeg å kjempe fin å stilig bilder og super kos å se at du og kompis koser dere skal kose med pus kompis når jeg kommer hjem til mamma og papsen ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld og god jul til deg fra meg sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    2. Kos deg masse i Harstad! Savner forresten litt at du svarer på kommentaren, spesielt i innlegg der du spør om tilbakemeldinger? 🙂 Ellers synes jeg nok at extensions er finest, man skal være veldig god på det for å få parykk til å se bra ut.. Og husker at det var veldig tydelig når du brukte parykk, da du ofte hadde litt av ditt naturlige hår «foran» så man liksom så hvor parykken begynte.. Hvis du skjønner hva jeg mener? Haha. Men for all del, må jo være praktisk når man skal spare til lenger hår selv 🙂

      1. Hei! Ja, jeg var litt off i kommentarfeltet noen dager, men nå er jeg tilbake!

        Og ja, jeg skjønner godt hva du mener! Nå måtte jeg hatt et ordentlig kurs i det, for eksempel av Fetisha siden man ikke kan se at hun har parykk i det hele tatt. Det hadde vært så deilig om jeg klarte å spare til langt hår selv!

    3. Du e nu så fin å ærlig å hærlig sårbar. Den som tørr å vise sårbarhet offentlig vill æ si har en styrke som få har. Ønske dæ å dine god jul😊 klem fra Tromsø

      1. om man har en bra parykk kan det se veldig fint ut, i tillegg slipper man å slite på sitt eget hår, det tar kort tid å style osv. Det er mange gode greier ved parykk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg