MY DAY

Reklame | to annonselenker Nelly

Jeg startet dagen med en treningsøkt hos min personlige trener. Om dere vil se mer av det, sjekk innom instastory! Jeg er så stolt av meg selv som har holdt treningen gående etter dansen, det hadde jeg helt ærlig ikke trodd.


Etter det tok jeg på meg min store, lilla fuskepels (som jeg er veldig flau over å gå rundt med for den er så ikke meg) og beundret himmelen langs Aker Brygge – herregud, Oslo er vakkert på våren! Jeg var skikkelig glad på grunn av en mail jeg hadde fått tidligere at jeg nesten hoppet bortover veien. Det er bare januar og jeg kan allerede si med sikkerhet at dette blir mitt beste år karrieremessig! Og det har jeg sagt hvert år siden 2015, og hvert eneste år har det stemt bra.

Fuskepelsen er gammel fra Missguided! 

Jeg gikk til Asia hvor jeg møtte to venner for å snakke karriere, vennskap og inspirere hverandre for året som kommer. Jeg spiste en tofu-bun, jeg elsker at de har en egen vegansk rett på det stedet. Dessverre er IKKE baten bildevennlig i det hele tatt. 🙂

Jevnt over prøver jeg å spise mye brokkoli, ingefær (som jeg hater) avokado osv.. Alt for håret og huden min. Jeg håper virkelig 2019 blir året der håret mitt vokser seg langt og tykt. Jeg skal spise naturlig mat, trene bra, gjøre hodebunnsmassasje, hårkurer, ta tilskudd (nå begynner jeg på hestevitaminer) og viktigst: null extensions.

Jeg hååååper det vil gjøre mirakler <3

Denne dagen har vært et maraton av mat, haha. For etterpå satt jeg meg i bilen og spiste bowl fra juicery, som en annen idiot. Jeg ble sittende lenge i parkeringshuset fordi jeg ville spise samtidig som jeg hørte på denne podcasten:

HERREGUD SÅ BRA!!! Litt synd at man vet hvordan den ender bare, men jeg elsker true crime I podcast så om dere har noen tips, fyr løs. Og jeg har mistet headsettet mitt, derfor måtte jeg gå til bilen for å høre 🙂 Når det kommer til Orderud: jeg er helt overbevist om at Veronika og Per sto bak drapet. Null tvil! Hva tror dere? 

I kveld kom Anne-Sofie hjem til meg, vanligvis ville vi kanskje tatt et glass vin men jeg konkluderte med å droppe det. Alkohol er ikke bra for meg akkurat nå + operasjonen er jo om bare et par dager. Vi gjorde akkurat som bestevenner gjør: la oss på hver sin ende av sofaen og slappet av helt til Anne-Sofie tok fatt og begynte på maten.

Skjørtet mitt finner du HER.
Topp HER.

Sånn har altså dagen min sett ut. En veldig fin dag, og jeg har så mye å se frem imot. I morgen smeller det 🙂 Jeg skal absolutt gjøre dette til mitt beste år! Og jeg merker jeg er på vei å bli den beste versjonen av meg selv. Jeg skal trene for min egen skyld, men ikke få angst om jeg dropper trening en dag. Jeg skal spise mat jeg har godt av, men ikke få panikk om jeg spiser usunt. Jeg skal jobbe hardt, men ikke kjøre meg utenfor stupet og klare å prioritere kjæresten min og venner i det hele (det klarte jeg ikke før). Jeg vil gjøre mer for dyr og miljø, jeg vil ta forholdet et steg lengre med min store kjærlighet, jeg vil unne meg en fin veske, jeg vil reise til USA med Kasper, jeg vil være i leiligheten til hans familie i Spania over en periode, og mer! Det er en lang liste, men det er tingene jeg kommer på akkurat nå.

Nå skal jeg snart jeg og Kasper se en episode “helene sjekker inn”, vår store favoritt haha. I morgen tidlig kommer en makeupartist hjem til meg for å legge sminke for dagen, SÅ deilig at jeg slipper å tenke på det selv. For et fint liv jeg har 🙂

43 kommentarer
    1. Tror på Veronika og Kristin jeg altså. Klart Per vet no, men her tror jeg på damene altså! Kom gjerne med flere slik pod tips:)

      1. Chatrine du Tror på damene? Veronica sier hun ikke har noe med drapene å gjøre og kristin sier at veronica har gjort det, hvordan kan du tro på begge da? De forteller ti forskjellige ting!

    2. Skikkelig kule bilder å kjempe koselig innlegg synes jeg koselig å høre at alt er toppers med deg DU er best varm og en kuling synes jeg ønsker deg alt godt å en vidunderlig fortsatt riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱♥️😀

    3. hei<33 vet ikke om du kanskje vet dette fra før av eller ikke, men jeg ville gro ut håret mitt og var veldig flink en periode og brukte ikke noe varme på det i det hele tatt og hadde da håret veldig mye i lav hestehale, plutselig så så jeg at håret som ligger øverst og som stikken er rundt hadde knekt helt av rundt hele hodet mitt!! Tenkte bare jeg skulle si ifra om det for det var noe jeg absolutt ikke var klar over, men kanskje du allerede vet hehe<3 Masse loove

    4. Du burde høre den svenske podcasten, «En mörk historia». Å da spesielt om Ärbogakvinnan. Det er så sykt bra!! 🙌🏻

      Fine flotte du ❤️

    5. Jeg digger både Someone knows something og Missing and Murdered fra CBC. Sistnevnte tar opp mye problematikk med urbefolkningen i Canada også, veldig lærerik. Og SKS har en så hensynsfull reporter, synes ofte at de er veldig respektløs (som for eksempel i Up and Vanished).

    6. Jeg har samme hår-problem som deg!! Alt for det skal vokse ut! 😭
      Men hestekur? Hvilken?! Jeg har brukt hair care lenge, men hjelper ikke…

    7. Hei, kanskje du kunne skrevet et innlegg om Avocado? Desverre er det slik at det er ekstremt dårlig for miljøet å produsere(og importere) da det krever 1000 liter vann å dyrke 1KG avocado :(( Og det er joo også gjerne i områder som ikke florerer av vann.. synes det er så kjipt da jeg eeelsker det selv <3 Ha en Fon kveld videre snuppa <3

    8. HØR : “the teachers pet”
      Denne podcasten er på spotify! Helt syk historie…..!!

      Pluss “dirty john” og “dr death” er også intressange.

    9. Hva synes du om at VG alltid bruker de samme rare bildene av deg? Er det med vilje? Leste nettop den tatoverings artikkelen og der brukte de det bilde de alltid bruker når du har på deg den blå genseren, alltid tatt i en litt rar og lite flatterende vinkel. Bildet har jo ingenting med artikkelen å gjøre engang.

    10. Du burde virkelig sjekke ut orderudsaken.no -der privatetterforskeren deres, Tore Sandberg bryter ned saken bit for bit, på en LANGT mer nyansert måte enn hva media og NRK-serien har gjort. Det råder ingen tvil om at Per og Veronika ikke har noe med det å gjøre, spør du meg (og mange andre) Kristin derimot er noe annet. Nye bevis, og tips vedrørende en spesifik person, peker i retning Kristin og hennes tilknytning til den joguslaviske mafiaen, som hadde mye å vinne på å ta familien av dage. Selv følte jeg meg sikker på at de dømte faktisk var de skyldige, men etter å ha sett disse youtubevideoene samt. mange intervju og uttalelser for øvrig av Per og Veronika -er saken en helt annen. Dette burde du virkelig se nærmere på.

      1. Youtubekanalen heter også orderudsaken, og du finner alle videoene der. Google gjerne “orderudsaken Tore Sandberg” for å få siste nytt rundt saken, som de nå forsøker å få gjenåpnet. Det er så mye hårreisende som er gjort fra politiets side, hva gjelder gamle og nye bevis, at en skulle tro de ikke var interessert i å legge seg paddeflate for vanvittig dårlig etterforskning i saken -i frykt for å tape ansikt. Anbefaler at du leser i kommentarfelt under YouTubevideoene også, hvor Veronika har lagt igjen noen kommentarer verd å lese. Det er en meget interessant sak, og jeg håper virkelig de får saken gjenopptatt -da det jo kommer til å kaste et helt nytt lys over det hele. Selv har jeg brukt litt for mange timer på dette allerede, men kanskje du ikke er mettet enda, og finner dette nyttig å få med seg. 🙂

        1. Nettopp! Ingen tvil. Veronica og Per er uskyldige. Justismord, der Veronica og Per ble felt fordi andre ville tjene på å holde visse kriminelle forbindelser skjult. Dette er storpolitikk, intet annet. Man må se langt bak den medievennlige teateroppsetning i forgrunnen her. Overrasker meg at folk fortsatt, i 2019, ikke forstår mer av medias og maktens spill til alle tider.

          Anbefaler også denne videoen: “Paust-saken, ikke Orderud-saken”: https://www.youtube.com/watch?v=mW2Hb75fPkE

          For de som ikke kjenner til privatetterforsker Tore Sandberg og hans arbeid, så er det verdt å google litt.

    11. Jeg tror Veronica og Per gjorde det! Utrolig spennende sak, har hørt mye podcaster og sett dokumentarer om dette.

    12. Herlig å høre du har mye positivt på gang! My favorite murder er f.a.n.t.a.s.t.i.s.k! Du må gjerne begynne fra begynnelsen så blir du kjent med de på en annen måte. Elsker de damene!

    13. Siden du vil gjøre mer for miljø og dyr i år (du sprer jo allerede et flott budskap angående begge deler) burde du stille opp på markeringen for ulven utenfor stortinget på lørdag!:)

    14. Sword and scale er den verste og beste true crime podcasten jeg har hørt. Sjokkerende saker, noen med ekte 911 samtaler. Tar ofte opp saker man ikke har hørt før, mer typisk «h*n borti gata klikka en dag». Tøft å høre på, men som han sier «The worst monsters are real.»
      Ellers anbefaler jeg også My favorite murder. Fantastiske damer som blander det hele med litt humor og også er opptatt av mental helse. 🙂

    15. Det var ikke Per eller Veronica, det er definitivt Kristin. Hun er bare flink til å lyve og lar seg ikke vippe av pinnen så lett og hadde forklaringene klare fordi hun var godt forberedt. Per skulle arve gården uansett, han løy om noen papirer om gården, det er alt. Han dreper ikke hele familien sin for å få en gammel gård han hadde fått uansett. Han var helt ødelagt i begravelsen.

    16. Det er ingen tvil om at Per og Veronika stod bak, mens Kristin sannsynligvis stod bak selve skytingen. All annen teori er ren konspirasjonsteori og det er en helt vanlig psykologisk reaksjon av dem å gå inn for å renvaske seg i ettertid. At oppegående norsk ungdom biter på slik konspirasjon og sludder er faktisk helt hårreisende.

    17. Hei! Jeg er også veganer og jeg vet ikke hvor informert du er om soya? Det er som palmolje – regnskogen dør. Forskjellen er vel bare at det ikke er frontet med samme intensitet i media.. Selvfølgelig er det vanskeligere med et vegansk kosthold når man holder seg unna soya/tofu, men det har går fint for meg etter jeg ble vant med det! Og det er noe man virkelig burde boikotte 🙅🏻‍♀️

      1. Soya som brukes til mennesker dyrkes som regel andre plasser, gjerne innendørs. Den soyaen som forårsaker enorm regnskoghogst er soyaen som brukes til dyrefôr i kjøttindustrien.

        1. Stemmer kanskje i 50% av produktene. Langt fra alle. Og soya fra Frankrike ol er alltid merket med hvor det er dyrket. Er det ikke merket er det «regnskog soya».

    18. Jeg håper og tror at 2019 blir ditt store år!! Det virker som at du virkelig har funnet en trygg havn i Kasper, noe som er utrolig hyggelig å se. Du fortjener det Sophie, nyt det! Og husk å ikke få panikk hvis du en dag våkner og ikke klarer å gjøre alt det du tenker at du skal gjøre, da kan du bare prøve på nytt dagen etter, det er lov <3

    19. Anbefaler «Kvinden med den tunge koffert». En dansk podcast-serie i en rekke av andre historier, knyttet til «Politiken». Dansk kan være utfordrende, men fortellerstemmen er tydelig. Den handler om en norsk kvinne som i flere år har svindlet mange for store summer i hele Norden. Blant annet har hun forflyttet seg fra ulike i kloster i Danmark. Hun bærer stadig på en tung koffert, både mentalt og fysisk. Her får du faktisk svar på mye gjennom episodene. I siste episode dukker det opp en twist som jeg ikke så komme.

    20. jeg er overbevist om at alle tre er skyldige men det er veronika og Kristin som utførte drapene, per hadde aldri klart det men han er like medskyldig som var med på planlegging osv.

    21. Jeg gleder meg til du skal du ut litt plast, så man kan lese bloggen din uten å få to ballonger trykt opp i ansiktet

    22. Du burde kutte ut avokado om du er veganer pga dyrevelferd! Dyr og mennesker tørster ihjel pga dyrkning av avokado, da det krever hel sinnsyk mengde vann å dyrke 1 avokado.

    23. Har du fylt leppene igjen? Ser sånn ut. Først sier du at du tar det ut for å få clicks og likes… også fyller du på igjen…

    24. Google Chris watts. Loooover deg du blir sittende lenge å leke FBI😜 forferdelig historie fra allerede AUG 2018. Ligger på truecrimepodden men den va ille så bra syns æ… sikkert fordi æ har sotte laaaangt over 30 timer å lest/sett opptak fra politiets bodycam ect. Lov mæ at du i det minste googler det🙏

    25. Fineste Sophie. <3
      Klarer du å holde deg unna extensions så tror jeg hvertfall det kommer til å gjøre underverker på håret ditt! Jeg merket i alle fall forskjell på håret mitt etter en stund uten extensions som jeg da hadde gått meg i 4 – 5 år.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg