min søndag

Reklame | egen kolleksjon

Jeg kom akkurat hjem, det lukter rykende fersk pizza i leiligheten og jeg sitter med en følelse av takknemlighet. I kveld lanserte jeg et lite og intimt event for kolleksjonen min – jeg tror de fleste i min bransje kan skrive under på at man ikke trenger et stressende event hvor det er masse presse, man står rett opp og ned og kaos når det er søndag! Så, jeg inviterte kun et par mennesker, holdt festen i en leilighet og ville gjøre det så komfortabelt som mulig for alle. Man fikk komme å gå når man ville.

En så fin og behagelig kveld, det trengte jeg virkelig. Det er mye kaos i livet akkurat nå så jeg setter pris på hvert øyeblikk som føles problemfritt.

Jeg hadde på meg morgenkåpe fra kolleksjonen som du finner HER (elsker den), body fra kolleksjonen HER – gammel bukse fra Nelly og sko fra Weekday, mener jeg det er.

Rosa glam laget av beste Ragnhild. Jeg elsker å jobbe med henne og blir så glad over hvor bra karrieren hennes går. Vel fortjent. Hun er også modell på bildene for kolleksjonen hos MyMuse.

Fine dekorasjoner. Vi tenker forresten på å lage en pop-up shop i Oslo slik at dere får prøvd plaggene, kjent på kvaliteten, møtt meg og så videre. Hadde det vært av interesse? Vil ta det på en lørdag slik at så mange som mulig kan komme.

Mine fine.

Ragnhild, Fetisha, Sandra, meg og Joakim. Alle i plagg fra kolleksjonen. Gøy at vennene mine liker den så godt, både jenter og gutter.

Vi serverte sushi (både vegetar og vanlig), cupcakes og drinker med og uten alkohol. Man fikk bare si hva man likte og så lagde bartenderen utifra det. Jeg merker ikke lenger at jeg ikke drikker, det var en deilig milepæl å komme over. Fordelene er så mange at jeg ikke kan se for meg å gå tilbake til livet slik det var før.

Jeg er så takknemlig for at folk stiller opp på eventer som dette, jeg tar det ikke som en selvfølge. Alle er voksne nå og har så mye som skjer på hver kant, og et vennskap handler ikke lengre om å se hverandre hele tiden men et par ganger i året. For min del ville det virkelig ha vært no judgement om folk ikke kunne stille opp, men jeg setter likevel pris på det.

Nå skal jeg se på Team Ingebrigsten og sove! I morgen tidlig er det opp for å spille inn pod. Denne uken kommer jo plaggene til dere som har bestilt, jeg gleder meg til å se bilder. Lov meg å sende, jeg legger ikke ut men vil ha det for min egen del.. 🙂

16 kommentarer
    1. Nokk.

      Er så skuffet over den kolleksjonen din. Du har fått så mange ekstra følgere for dine tanker ommiljø og miljøetiske valg. Inkludert meg.

      Heldigvis kan dine egne lesere tenke for seg selv, og vi vet når nokk er nokk.

      Dette er en ren billig og plastikkfull kolleksjon som både ser og vil definitivt føles billig ut. Det at du ikke har mote sans er greit, men at du stiller deg bak en kampanje som bare skal selge tross ditt såkalte moralske miljøkompass er bare feil.
      Jeg er fan, og miljøsøster, men nå bare skuffa.

      Du beviste alle fordommene vi lesere har kjempet mot. Idag failet du oss.

      #forbilde eller #fasade?

      I år får du ikke min influencer stemm, men #gullbarbie.

      Dette er meninger og ikke angrep. Jeg beklager om det føles annerledes, jeg vil bare dele ærlighet. Om du hører så varer det lengst.

    2. Ragnhild ser ut som en milliard dollar!🔥🔥🔥 Å du ser ut som en overoperert dårlig kopi. Sorry not sorry..

    3. Du ser helt nydelig ut, Sophie! 💕 Trist at folk fortsatt, i 2019, har behov for å rakke ned på andres utseende. Operert eller ikke, du er så vakker🤩✨
      Elsker hvor naturlig, men glam sminken din var «i dag»☺️

    4. Skikkelig koselig å kult innlegg synes jeg i går hadde jeg en kjempe dårlig kveld og nå skal jeg på pøben i Farsund der drikker jeg cola å snakker med kompisene mine du er alltid den beste får meg å håper alt er toppers med deg å Kasper ønsker dere alt godt og en fantastisk riktig god dag sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌠♥️😃🌎🏔

    5. Du er nydelig Sophie!! Takk for at du er du, og at du tør å fortsette din egen vei. Du inspirerer og motiverer <3

    6. TUSEN TAKK for at du svarte på kommentaren min det betyr alt for meg sophie Elise♥️ hilsen Kristian Magnus 😃🌎

    7. Oi. Har du tatt panneløft eller direkte øyebrynsløft? Eller er det fra plasmapen som vi aldri fikk høre noe mere om hvordan gikk? Øynene dine ser jo helt strekt ut…. men kan du fortelle hvilken av dem du har tatt? Jeg skal opereres øyelokk i desember men unnskyld å si det vil ikke det hvis det er det du har gjort med dette resultatet..

    8. Hei! Du skriver at det luktet rykende fersk pizza! Har du tips til veganske ferdig-pizzaer, evt hjemmelagede? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg