min nyttårsaften, der alle planer endret seg

Reklame | en annonselenke Nelly

I morgen vil jeg våkne opp uten fylleneverne, for de har jeg kjent litt ofte på i julen.. Det, og mange fakturer har spillt inn på hvorfor jeg blir hjemme – vi ønsket også å pakke ut det siste som manglet i huset, slik at vi kan starte 2019 med en hjemmekoselig følelse. Vi klarte det sånn halvveis: pakket ut to rom, men så ga vi opp og spiste pizza istedenfor. Å flytte inn et sted tar dobbelt så lang tid og blir dobbelt så dyrt som man hadde tenkt seg.. Oppussingen min for eksempel, den skulle koste 1 million. Jeg tør ikke engang å si hvor mye den faktisk kostet, men det gir meg noia!

 Spiser pizza ved kjøkkenbenken, og nachos på siden av. Jeg har på meg et matchende set i dag, og du finner link HER. Det er på 60% rabatt!

Kasper drikker jo ikke alkohol i det hele tatt og har holdt seg unna siden mars. Det passer seg ikke lengre om jeg blir full ved siden av han, eller – jeg føler ikke det er greit, ovenfor noen av oss. Flaut for meg, sikkert slitsomt for han.  I tillegg blir jeg fascinert over alle fordelene det ser ut til å bringe ved seg, som bedre minne, bedre selvtilitt, mer effektiv osv.. Bra kropp ikke minst, og en bra psyke! En kveld som dette kunne jeg sikkert drukket en del til vanlig, men nå holder jeg meg til ett glass og så slapper vi heller av sammen.

Mitt lille lesehjørne. Boken jeg leser om dagen er Nina Lykke – oppløsningstendenser. Den er helt fantastisk! Jeg elsker henne som forfatter. Hun skriver akkurat slik jeg skulle ønske jeg gjorde, og forsåvidt prøver på.. Alle forfattere har sin egen stil så klart, men det er ikke til å legge skjul på at man kan bli inspirert.

Kan dere se noen endringer på håret? Jeg har begynt med parykk igjen! Fra Freedom Cotoure og koster cirka 20 000 kr inkludert frakt. Og, settet jeg har på meg finner du HER. Det er er så fint!

Hvem av dere er klare for 2019? Jeg føler jeg roper dette ut på det tomme internett, for det skjer ikke mye på sosiale medier om dagen. Og deilig er da det! Jeg har knapt akseptert at 2011 er ferdig, sånn føles det. Og nå går vi inn i enda ett år.. Men, jeg er faktisk klar. Jeg har lært så mye dette året og føler meg sterkere og bedre enn noen sinne. Jeg føler meg vakker, smart og selvsikker. Herregud som jeg gleder meg til å bli eldre egentlig, med all den visdommen man får.

PS: Jeg og Joakim er ute med en ny videoblogg, du finner den HER. Den er veldig fin å kose seg med i det nye året, ettersom vi snakker om nettopp det.. Nemlig alt som har skjedd i år, og hva vi gleder oss til fremover!

24 kommentarer
    1. Skikkelig svevende blå palmesus kul bilder synes jeg og du er lun å en kuling av en going synes jeg spennende å interressant innlegg synes jeg du er favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god nyttår å en riktig god kveld hilsen meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🐱🦋

    2. Så koselig og ikke minst deilig å ta en rolig start på det nye året, spesielt etter det virker som om du har festet mye i julen. Også deilig å prøve å komme litt mer på plass i det nye huset. Tror parykken kan bli veldig bra om du lærer å sette på eller style ordentlig, nå synes jeg det så litt «off» ut på en eller annen måte.. Man ser liksom veldig godt at det er en parykk og at noe ikke helt stemmer. Men tror det kan bli veldig bra! Ha en fin kveld videre og godt nytt år! <3 Klem.

    3. Dritfin ❤️ takk for at du blogger, og du blogger godt! Takk for dette året, og godt nyttår!! ❤️

    4. Du klarte ikke å holde deg til den rolige kvelden nei.. (ref: instastory) Du endte selvfølgelig opp med å dra på fest og å drikke! Du kan skryte rolige kvelder med lite eller ingen alkohol opp i skyene så mye du vil, men man merker jo at det ikke er noe du FAKTISK liker! Byr sjansen seg til å feste og drikke, griper du den rimelig fort. Tror du må slite ekstremt med en indre uro når det og tilbringe tid med kjæresten din ikke var nok for deg.. Hva skjedde med «pizza, kos og film og jeg ville ikke hatt det på noen annen måte»?? Skulle ønske du faktisk bare var mer ærlig på bloggen og insta.. Vær deg selv liksom. Ikke lat som du liker ting du ikke liker.

      1. Haha, så dum du er? Om jeg ville feste “hver gang muligheten byr seg” hadde jeg ikke gjort annet. Vi dro innom noen venner og dro hjem igjen etter en time, så slapp av.

      2. Synes du høres utrolig bitter og misunnelig ut! Hvorfor i all verden legger du igjen en slik kommentar, og samtidig være anonym? Og hva har du å gjøre med hva Sophie Elise velger å bruke tiden sin på?
        Sophie Elise: Stå på, du er ei flott jente🙂 godt nyttår!

    5. Godt nytt år-og takk for att du alltid virker så ærlig og byr på deg selv på bloggen din-mange krever at du skal ordne opp i litt mye synes jeg-alt fra nyttårsraketter til det å drikke eller ikke;selv om du er på blogg har du tross alt ett privatliv!Ellers er nyttårsaften en litt melankolsk kveld hvor man liksom skal reflektere over året som gikk-og hva skjedde i mitt liv egentlig…Det virker som om ALLE skal på den kule festen som jeg ikke ble invitert på i år heller…

    6. Åh, så glad for at det gamle designet er tilbake! 😍 Nå ser det mer ut som en blogg igjen og mindre som en nettavis/nettbutikk! Beklager, men likte virkelig ikke løsningen med reklame i headeren..

    7. Så fint du har det 🙂 Håper du skriver mer om huset og oppussingen, farger og hvor ting er fra. ser etter inspirasjon til å pusse opp jeg også. fin på håret er du også 🙂

    8. Hvorfor lar du ikke håret ditt få en pause, uten extensions, farging og parykk? Slik at hodebunnen og ditt eget hår får luft og en pause fra alt det kunstige? La nå de som virkelig trenger parykk få bruke det.

      1. Unnskyld meg🤔. Hva er det for spørsmål»hva skjer med nippelen din?» Les litt om kvinnelige bryster du så får du til svar at det er ikke noen fasit for hvor høyt oppe/nede den skal sitte… Herregud, hva folk får seg til å spørre om🤯😬. Stå på du Sophie Elise☺️ Og godt nytt år til deg 🎉☺️

    9. Godt Nyttår Mye stygge kommentarer, du får Der sier jo mere om dem enn deg😂😂😂Stå på Flink er du Hårtips Nok B vitamin , Alltid luft tørke, ikke noe form for farge, eller striping.Dette gjelder mens du sparer, men viktig å stusse det litt, hver 6 uke Alt kosthold virker på hår, kanskje er det vitaminer du mangler? Lykke til, hilsen fra en mormor på mange år, som har hår som vokser , akkurat dobbelt så fort, som normalt😂😂😂Godt Nyttår Kos deg og gjør det du vil, NPR du vil Og bry deg aldri om dumme kommentarer

    10. Hei,
      Den lesestolen din var så fin, og akkurat en slik jeg gjerne skulle hatt hos meg. Vil du dele hvor den er fra?
      Mvh Kine:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg