min nye greie?

Reklame | sunnybears

Det kan muligens virke som om min nye greie er å løpe rundt i skogen for å knipse bilder av betakaroten, men jeg klarer ikke å la være å bruke det nydelige området rundt hjemmet mitt som location – jeg skulle ha brukt mye mer tid der. Om du skal noe til Oslo anbefaler jeg å ta turen til østmarka, da finner du etterhvert til et vann hvor nesten ingen folk er å bader på hverdagene også 😎

Dere kjenner jo allerede til Sunny Bears og jeg vil ikke gjenta meg selv i det uendelige. Men! Det er viktig for meg å påpeke at jeg har null spraytan på meg på disse bildene. Nada og niks. Jeg skrubbet ned kroppen to dager på rad bare for å være sikker på at jeg kan vise dere resultatet som det faktisk er. Og solarium? Jeg har tatt ti minutter på to måneder, og det var i New York. Merk deg at jeg egentlig er hvit som et lik med mindre jeg hopper i solariumet flere ganger i uken eller tar spraytan, og her har jeg ingen av delene! Takket være disse vitaminbjørnene. Jeg liker ikke å være bleik og sånn er det, og jeg vil heller ikke utsette meg for mye tid i solariumet. Og spraytan? Vel, jeg har enda ikke funnet en som ikke blir stygg etter et par dager, men jeg jobber med saken. Da er Sunny Bears mitt beste alternativ!

Du trenger ikke å sole deg for å få farge av disse, men så klart, du får mest farge da. Men de fleste av oss er jo litt i sola på sommeren uansett! Jeg har forresten prøvd det meste av betakaroten som finnes, blogger som jeg er, og ingenting smaker så godt som disse eller gir en like god effekt UTEN å bli oransje. Det har jeg nemlig blitt før!

Det beste med Sunny Bears, er:

🌞 Skaperne bak SunnyBears er de samme som lagde den originale betakaroten i Norge. De har altså en haug med erfaring og 🌞 vet å lage det beste.
🌞 Bjørnene inneholder også Biotin som hjelper på hårveksten.
🌞Det er vegansk!
🌞 Det smaker sinnsykt godt!

Om du vil teste ut SunnyBears kan du finne mer info HER, og da får du 50% rabatt  ♥ 

35 kommentarer
    1. Hmm hvorfor har du redigert fargene på bildet så til de graaader hvis du mener man blir så veldig brun?

    2. Hei Sophie ❤️ Jeg har faktisk aldri kommentert før, men i dag ville jeg bare si at du ser så utrolig nydelig ut. I love your new makeover!

    3. Svevende skikkelig blå kult innlegg synes jeg vakker bilder å jeg tok et bilde av en sommerfugl i går jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌🐱🦋♥️✌☀️

    4. Veldig fine bilder – men det er faktisk ikke mulig å bli brun uten å sole seg 🙂 Litt biologi, så skjønner du at pigmentene i huden ikke funker sånn.

    5. På ingen måte ment som en formaning eller kjeft, men du er klar over at beta-karoten tilskudd er assosiert med økt risiko for kreft – for eksempel lungekreft og aggressiv prostata-cancer? Du pleier å være så reflektert og samvittighetsfull, så syntes liksom ikke at å fronte noe slikt helt når opp til din normale standard. Det skal jo sies at soling også er problematisk, misforstå meg rett, men allikevel. Et onde gjør jo ikke noe annet mindre ondt.

      Syntes forøvrig du var superfin på disse bildene. <3

    6. Liker deg og bloggen din veldig godt, men akkurat denne reklamen for disse bjørnene som du poster sikkert 2 ganger i måneden er jeg kritisk til. De smaker sikkert godt, men de inneholder kun 1,5mg betakaroten (så det blir 3mg når man tar dagens dose med 2 bjørner)!!!! og alle andre typer betakaroten er gjerne billigere og inneholder langt mer betakaorten, helt opp til 15mg. Synes det er synd at du skal reklamere for noe som rett og slett er en scam, det gjør ihvertfall at man blir mer kritisk til alle produktene du reklamrer for og «går god» for. Til dere som skal kjøpe betakaroten: Ikke kjøp noe som har en dagsdose på kun 3mg, kjøp en annen!!

    7. Kjønner at folk sitter å anbefaler kjemisk giftig dritt til leserne sine. Som lurer folk for penger for å bli brun tynnere whatever folk har et ønske om å bli.. Er det ikke bedre å finne økologiske sunne oppskrifter med frukt å grønt som kan gi de stoffene man trenger for resultater?

      Men hva gjør man ikke for å tjene penger 🙂

    8. Nå har jeg brukt dette i en mnd, og jeg er blek og er så å si aldri ute, og jeg har ikke merket noen forskjell, men så tar jeg bjørnene fordi de inneholder så mye biotin, og det håper jeg at skal kunne hjelpe på håret mitt. Men tenkte jeg bare skulle si ifra om det at man faktisk ikke blir brun av å bruke de uten å være i sola.

    9. Ingredienser (noe som burde komme tydelig frem): Maltosesirup, rørsuker, glukose, gelatin (pektin), surhetsregulerende middel (sitronsyre, natriumcitrat), L- ascorbinsyre, naturlig betakarotenpulver, naturlig smak (mango), koksnøttolje, farge (titandioksyd), D-biotin.

      Det er jo bare sukker med liten mengde betakaroten.

    10. Heier på deg og er fan av deg, men reklame for disse bjørnene syns jeg du er, og burde være, for god for. Det gjør bare at troverdigheten svekkes og at du får slengt mye unødvendige negative kommentarer mot deg. Nå har du jo trolig inngått en avtale om så og så mye reklamering for produktet i sommer, så da er det jo klart man må levere varen man har lovet leverandøren. Men håper du dropper slike samarbeid senere.

    11. Hvor er det du ser på ugly betty? Jeg finner det bare på abc, men er så my reklame 🙈 trodde det var på Hulu men var ikke der heller 😣

    12. Blir for dumt at du fortsatt skal reklamere for disse, alle vet at man ikke blir brun uten sol. Og du har jo reklamert for spraytan før og fortalt hvor fornøyd du var, så troverdigheten blir bare svekket for det du reklamerer for.

    13. Er det ikke slik at en bjørn inneholder 4 mg med betakaroten, det samme som 100 gram med gulrøtter? Kan du dobbelsjekke dette med sponsoren og matvaretabellen.no? Og vil vi ikke få i oss samme dose med betakaroten hvis vi spiser gulrøtter?

    14. I omtrent samtlige reklameinnlegg for sunnybears du har hatt skriver du at du har skrubbet kroppen fri for spraytan. Det reiser følgende spørsmål: dersom du faktisk hadde vært fornøyd, og ment at bjørnene ga deg brunfarge, hvorfor fortsetter du å ta spraytan (som du visstnok liksom skrubber av deg før hvert reklameinnlegg)?

      Du skriver at sist gang du tok solarium var da du var i New York. Kan jeg da minne deg på at du – mens du var i New York, publiserte et reklameinnlegg for sunnybears? Du tok altså solarium for å bli brun samtidig som du overfor dine lesere hevdet at det er sunnybears du blir brun av. Bare for å gi deg enda en påminnelse; i reklameinnlegget fra New York skriver du til og med: “Jeg spiser to bjørner hver dag, og det er så deilig å føle seg fresh uten å måtte hoppe i solariumet eller presse seg til det ytterste så snart solen skinner”. Men likevel hoppet du i solariumet.

      Troverdig much?

    15. Kan du legge ut nye boktips? Har egentlig aldri likt å lese bøker, men prøvde en av boktipsan dine og jeg elske de!!

    16. Kan du komme med strikke tips for nybegynnere? Fine oppskrifter? Vise ting du har strikket osv! Elsker det og har nettopp begynt selv! ❤️

    17. For ett par dager siden skrev du noe som berørte mange,hei det var den Sophie Elise vi er så glade i; hun som byr på seg selv og ikke er redd for å virke liten og dum..Nå er vi tilbake til bjørnene..jeg skjønner du må tjene penger,men ble likevel litt lei meg

    18. For ett par dager siden skrev du noe som rørte ved noe i alle,det er den Sophie Elise vi er så glad i-viser seg hudløs og ekte-så kommer de j… bjørnene igjen,skjønner du må tjene penger men ble litt lei meg likevel

      1. Du sier det egentlig selv, hun er en kvinne med mange ansikter. Alle er hennes, bruker de bare i forskjellige situasjoner. Kan og kalles manipulering eller min favoritt kynisme. Hun bryr seg ikke. Sånn er det. Hun gjør kun det som gagner hennes bedrift.

    19. Veldig fine bilder men det blir løgn å mene dette ikke er solariumsfarge. Solariumsfarge sitter i laaangt mer enn to måneder, og når du vanligvis tar solarium flere ganger i uka, bare at de siste 8 ukene har du bare tatt det en gang, så har du fortsatt grunnfargen fra når du tok ofte, og opprettholdt den med å ta igjen ila de siste 8 ukene. Og med betakaroten sitter brunfargen enda lenger. Det er løgn og juks rett og slett det du hevder og fremstiller det som at denne bilderedigerte solariumsbrunfargen er fra betakaroten alene. Betakaroten gjør ikke huden brun, man kan få et lite gulskjær av det men nesten ikke synlig for øyet. Det betakaroten gjør er å aktivere pigmenter sånn at brunfargen fra UV stråling holder lenger. Det burde også være obligatorisk å opplyse om helsefaren av betakaroten = A vitamin er helseskadelig over langtidsbruk og gir større sjanse for å utvikle kreft, det er svært viktig at mennesker som har høyere risiko for kreft som f eks røykere eller folk som spiser usunt eller har kreft i familien holder seg unna inntak av A vitamin fordi det øker risikoen kjempemye!

    20. Hei

      Jeg liker deg veldig godt, for du skriver vanligvis om hendelser resten av verden ikke har mye kunnskap om. Jeg hadde i den sammenheng forventet at du hadde skrevet mer om hendelser som media ikke har noe særlig søkelys på. Hendelser som for eksempel om alt det forferdelige som skjer i Sudan for tiden.
      – Mennesker som kjemper for menneskerettigheter.
      – Folk blir mishandlet på gatene.
      – Uskyldige mennesker blir drept på gatene
      – kvinner blir voldtatt

      Dette er noen få eksempler på det. Hadde vært fint om noen mennesker som når ut til så mange mennesker setter søkelys på slike saker.

    21. Meeeeget fascinerende at du til stadighet faktisk LYVER til leserene dine. Tror du virkelig at folk er så dumme at dem går blind på det du servere på bloggen din? I så fall tar du grundig feil. Du blir til stadighet mer og mer mindre seriøs. Ikke rart at du er tema rundt på diverse nettsider og unge jenter blir advardt mot deg. Du tar selvsagt ingen lærdom av feilene dine, og forsette i samme spor. Gjør deg selv og leserene dine en veldig stor bjørnetjeneste å slutt med all løgnene.

    22. Lurer på hvorfor du aldrig svarer i kommentarfeltet når du reklamerer for disse tulletingene???For din del håper jeg inderlig at du virkelig tror på det du selv skriver. Hvis du ikke gjør det vil dette skade troverdigheten din igjen. Jeg tror du vet akkurat hva sannheten er, men hva stopper deg for å si sannheten? Penger i kassa? Klart det er det. Du lyver til dine lesere og ler hele veien til banken. En kan kanskje si ikke den største løgnen da, men en liten kan bli til flere. Husk, det er troverdigheten til dine lesere du gambler med. Den har du slitt med lenge , og løgn etter løgn hjelper aldeles meg ikke.

    23. Hei 🙂 Ser at mange allerede har lagt igjen en kommentar vedrørerende det du promoterer til disse naive barna. Det stemmer at man må ha MINIMUM 15 mg for at det skal gi effekt, og sunny bears inneholder kun 3 mg.

      Når det er sagt, anbefaler jeg deg virkelig å gjøre litt research på hva betakaroten (i kunstig form, ikke gjennom mat) faktisk gjør med kroppen din. Det er ganske interessant lesning, og det er også litt skremmende. Bl.a vil den nødvendige dosen for å gi effekt, over tid, være farlig, og spesielt for mennesker med utvalgte sykdommer. (Hvis jeg husker rett, har du en av de sykdommene). Synes også det er fasinerende hvordan den høye dosen typ setter farge på huden på samme måte som skrumplever gjør deg gul/grønn.

      <3

      1. Tusen takk for flott innlegg. Dette må jo være interessant for SE, gode argumenter her for å slutte å reklamere for disse bjørnene.

    24. Tusen takk for flott innlegg. Dette må jo være interessant for SE, gode argumenter her for å slutte å reklamere for disse bjørnene.

    25. Du kan iallefall svare på spørsmål som gjelder vanlige ting som leserne lurer på. Eller leser du bare kritikken? Du har et veldig forutsigbart mønster i kommentarfeltet. Foreslår at du endrer på det. Så vil nok en del bli litt blidere. Enda mer hvis du er tøff nok til å svare kritikken i kommentarfeltet! Noe du ikke gjør for du vet du ikke kan vinne den diskusjonen. Det er feigt å ikke gjøre det, du vet like godt som alle oss tilsammen at bjørnene ikke virker og er helseskadelig over tid. Jeg ble lyse gul så anbefaler alle å holde seg unna slikt.

    26. Hvor mange ganger har du ikke sverget til spray tan som du eeeeeeeelsker, som holder seg i dagesvis. Løy du da eller lyger du nå? Og for å bli brun av betakaroten må du sole deg. Sier seg selv…..

    27. Men hvorfor tok du solarium til 400,- og spraytan til 4000,- i New York når man kun trenger disse bjørnene? 🙂

    28. Synes det er helt vanvittig og blåøyd av deg som influenser å reklamere for Sunny Bears.

      * Én døgndose inneholder 3 mg betakaroten. Samme mengde som i én gulrot. Det er ikke tilsatt mer enn 3 mg per døgndose fordi overskridelse av det gir økt risiko for lungekreft. Det er derimot helt trygt å spise gulrøtter. For ikke å snakke om prisforskjellen…

      * Fargen du får fra betakaroten er oransje, ikke brun, og har ingenting med pigmentene i huden å gjøre. Betakaroten fester seg i fettcellene i underhuden og skinner igjennom. Hvis du soler deg og får ekte brunfarge, vil brunfargen kamuflere fargen fra betakaroten.

      * Løpende abonnement? Really? Mange unge uten noe som helst økonomisk forståelse klikker godtroende hjem dette skvipet og brått sitter de der med et inkassokrav 5 ganger utgangspunktet fordi de ikke visste bedre.

      * Dette er et totalt overflødig produkt i markedet og det er unødvendig sløsing av plast.

      Håper du er litt mer kritisk og googler deg opp neste gang du vurderer en samarbeidspartner og ikke bare stoler blindt på det de forteller deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg