min jul

Reklame | for en venn

Håper juledagene deres er rolige. Jeg hadde mye angst først, som det pleier å være i julen, men det har roet seg nå og jeg har det mest bare fint. Ligger på sofaen dagen lang og ser på Greys Anatomy (Viaplay) og Solsidan (Sumo).

På snakk om serier. Jeg har faktisk aldri sett Ex On The Beach og heller ikke sett Paradise Hotel siden første sesong for ti år siden – og har ikke følt at jeg går glipp av noe som helst. Det har vært deilig å bruke tiden sin på annet. Men, for første gang gleder jeg meg faktisk til å se en “sånn type serie”, kanskje fordi det ikke er en sånn type serie i det hele tatt.. Nemlig Love Island! Jeg har sett litt på det britiske og elsker det, det er jo en serie om å finne kjærligheten, og ekstra spennende er det at alt filmes dagen før det slippes. Du følger liksom kjærlighetshistoriene live! Og forskjellen fra dette og type Paradise Hotel er at det føles ekte. Det er så mange følelser i sving og folkene som er med vil heller finne kjærlighet enn å bli kjendiser, og det er så fint! I dag ble casten sluppet og det ser jo ut som en pen gjeng og tror allerede Mie er min favoritt? Haha. Saklig å ta en slik avgjørelse basert på ti sekunder, men sånn er jo vi mennesker.

Hva er deres favoritt reality-program? Jeg vet at jeg kommer til å sitte klistret foran Love Island i heeeele januar, det går rett etter Sophie Elises Verden så for meg er det en naturlig overgang.

Så klart spiller det en stor rolle for meg at kjære Morten er programleder, jeg er så spent og nervøs på hans vegne! Dette er jo så stort, men serien kunne ikke ha fått en bedre programleder – jeg har vært så heldig å få mye inside information underveis som gjør meg ekstra spent 🙂 Innlegget må merkers som reklame fordi jeg og Morten kjenner hverandre men han har så klart ikke bedt meg om å skrive dette, haha.

Premieredagen til Love Island er 5. januar, og grunnen til at jeg husker det så godt er fordi min egen serie har sesongpremiere dagen etter – så det er en ekstra god grunn til å henge rundt på TV2 Sumo i starten av 2020. Alle episodene blir lagt ut gratis forresten, så du trenger ikke betale for Sumo!! Det er fantastisk, for begge programmene.

10 kommentarer
    1. Kjempe trist å høre men det er toppers at du føler deg bedre nå har også hatt en anseelse jule en vanlig tenkt mye på en god venn som ikke levere lenger i tillegg kom onkel robin og kent men det var koselig synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å pusekompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🦋🌸🌠😃♥️

    2. Mine to favoritt reality-program er Sophie Elises Verden og Bloggerne😍 Håper du har en fin romjul, Sophie – jeg gleder meg skikkelig til sesong 3 av serien din!!🤩❤️

    3. Hei!
      Jeg må bare spørre igjen.. Da du var på en miniferie på The Thief rett etter LA turen, så hadde du en “slouchy”(?) veske i snappen din i en sofa. Den var såååå fin og jeg lurer bare på hvor jeg kan få tak i den?

      Godt nyttår! ❤️

    4. A GREAT SPELL CASTER (DR. EMU) THAT HELP ME BRING BACK MY EX GIRLFRIEND.
      Am so happy to testify about a great spell caster that helped me when all hope was lost for me to unite with my ex-girlfriend that I love so much. I had a girlfriend that love me so much but something terrible happen to our relationship one afternoon when her friend that was always trying to get to me was trying to force me to make love to her just because she was been jealous of her friend that i was dating and on the scene my girlfriend just walk in and she thought we had something special doing together, i tried to explain things to her that her friend always do this whenever she is not with me and i always refuse her but i never told her because i did not want the both of them to be enemies to each other but she never believed me. She broke up with me and I tried times without numbers to make her believe me but she never believed me until one day i heard about the DR. EMU and I emailed him and he replied to me so kindly and helped me get back my lovely relationship that was already gone for two months.
      Email him at: [email protected]  
      Call or Whats-app him: +2347012841542

    5. Good day. Quick loans Service available here. I am a private loan lender that gives out both business and personal loans to individual at a low interest rate of 2% no matter your location. If you are interested Contact me (Whats App) number:+917310847059 [email protected] Mr. Sumiti

    6. Good day to all viewer online, my name is Albert Walker I am so overwhelmed sharing this great testimony on how i was checking for solution in the internet while miraculously i came across Dr Kachi who brought my ex Girlfriend back to me, This is the reason why i have taken it upon myself to thank this great spell caster called Dr Kachi, because through his help my life became more filled with love and i am happy to say that my ex Girlfriend who has been separated from me for the past 2years came back to me pleading for me to accept her back, This was a shocking to me my partner is very stable, faithful and closer to me than before, because before i contacted Dr Kachi i was the one begging my ex Girlfriend to come back to me but through the assistance of Dr Kachi, I now have my relationship restored. You can also have a better relationship only if you Contact Dr Kachi Email: [email protected] You can reach him Call and Text Number:+1 (209) 893-8075

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg