min helg i bilder

I helgen har Stine Mari vært på besøk hos meg. Det var så gøy å få vise henne det nye huset, og vi begge fikk slappet av og ladet batteriene 100%. Skikkelig deilig at vi ikke dro ut, festet eller gjorde noe sånt.

På bildet over poserer vi på kjøkkenet mitt, drikker hvert vårt glass med julebrus (sukkerfri – den var minst like god!) og gjorde oss klar for en laaaang dag med shopping på IKEA.

Og fy faen så koselig jeg har det på IKEA, haha! Da får jeg kjøpt et helt lager med duftelys, klesshengere og sånt som man trenger. Angrer på at jeg ikke kjøpte fake blomster, for de har så mange fine der. TIPS TIPS!

Halve greia med å være på IKEA er maten. Vi spiser alltid først, og så går vi å handler på full mage. Nå bor jeg rett ved IKEA så vurderer nesten å dra dit for å spise middag alene? Det er jo så billig og godt, i tillegg kan man lade bilen der gratis. Man skulle nesten tro dette var et betalt reklameinnlegg for IKEA, men nei.

Grønnsaksbollene der er noe av det beste jeg vet om! De har et skikkelig bra utvalg av vegetarmat! Ikke vegansk dessverre, men det fikk gå for denne gangen når det ikke er andre alternativer. Eller, jeg kunne jo kuttet bort sausen og potetmosen men men.Her hadde jeg vært på IKEA i to timer og begynt å bli lei, haha.. Stine er en sånn person som kan gå rundt “bare for å se” i flere timer og jeg vet ikke om noe verre. IKEA i all ære, men jeg har ikke tid i livet mitt til å se på brødkniver og knagger i flere timer om jeg likevel ikke skal kjøpe noe. Der er mer, sleng de jævla duftelysene i handlevogna og spis de grønnsaksbollene, og så kjører man hjem i godt humør før man blir forbanna.

Som dere kanskje vet var jeg redd for å kjøre i Oslo før, men nå tuter jeg rundt i min egen bil (nissan) hver eneste dag og frykter ingenting lengre. Stine har også vært redd for å kjøre i Oslo men nå i helgen lærte jeg henne opp, og til slutt kjørte hun hele tiden. Det kan være skummelt når man kommer fra et lite sted og kjenner alle veiene inn og ut, ikke er vandt til å kjøre med GPS eller flere filer osv.. Men nå kan vi begge!Da vi kom hjem spiste vi boller, drakk julebrus og koste oss skikkelig. Det er alt for sjeldent vi bare setter oss ned og nyter.. Disse bollene var forresten en historie i seg selv. Hun dama som solgte dem ble nesten forbanna for at bare kjøpte to boller istedenfor seks, og jeg bare “nei jeg kan ikke spise seks boller, da blir jeg så oppblåst” og hun bare “men du er jo så tynn” altså ØH.. Hva har det med saken å gjøre, MÅ jeg kjøpe seks boller fordi jeg er tynn? Haha, veldig rar logikk.. Det ble bare to boller på meg, altså.

Forresten hva syntes dere om programmet til meg og Leo i går? Dere kan fortsatt se det på NRK NETT-TV.

I kveld kommer Anne-Sofie til meg, vi skal rydde endelig pakke ut alle klærne mine! Jeg føler jeg har levd i esker og kofferter helt siden juni, det skal bli så godt å endelig få litt system å begynne å kle meg fint igjen.

NÅ – jeg skal sminke meg, rydde litt og så skal jeg forberede meg for morgendagen. Da skal jeg intervjue en av de som har søkt om å bli assistent! Jeg måtte flytte en del av møtene denne uken, så rekker kun å ta et par. Tenk at over 400 søkte!? Det har vært så vanskelig å velge ut, men nå er jeg litt på vei, haha.

KLEM! 

20 kommentarer
    1. Det meste av det smågodtet er ikke vegansk, faktisk ikke vegetarisk engang 🙂 Men høres ut som en koselig kveld! Bra du tok en rolig helg når du slet såpass psykisk at du ikke klarte å dra på signeringer, hadde vært litt feil å dra ut og feste da liksom

      1. Det er stor forskjell fra tid til annen tid. Også stor forskjell på jobb( forventninger ) enn fritid uten press !

      2. Ååååh – en ting til . . .
        «negativ og anonym» kan du egentlig bare holde meningene dine for deg selv . . Om du ikke kan stå for de lissom !
        Ja . Det var alt 😂😂😂😂

      3. Siden det var en relativt nedlatende holdning i kommentaren din: å dra på signering krever MYE psykisk, og jeg vil gjerne gjøre det da jeg har overskudd til å gi tilbake, ikke måtte ta pauser og få et potensielt anfall av angst.

    2. Hei. Bare lurer litt på hvorfor du sa til jenta i «jorden rundt på seks steg» at rumpa di var ekte? Du har jo selv sagt at den ikke er det og at du aldri har sagt til noen at den er det.

      1. Hei! Jeg var usikker på når programmet ville bli sendt på lufta da vi filmet, og jeg var ikke nødvendigvis klar for å åpne meg om det da. I tillegg ville jeg ikke at noe sånt skulle ta fokus fra et så fint program 🙂

    3. Jeg ble så forvirra av den rosa på fatet. Trodde det var skinke, og syns nesten det var rart at du ikke påpekte at det var vegetarisk pålegg med tanke på kommentarer du ville få hvis ikke. Meeeen så så jeg at det var fatet som så sånn ut. Haha, synet bedrar gitt.

    4. Super koselig å kult innlegg du får meg alltid i godt humør og glad skikkelig kule bilder synes jeg du har en kjempe kul humor du er best å favoritt min ønsker deg en fantastisk riktig god uke sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😃♥️

    5. Hei! Bra episode med deg og Leo i går, men husker du skrev på bloggen at du var den eneste som ikke ble syk på turen, eller husker jeg kanskje feil?😅 Siden du sa i episoden at du må ha spist noe dårlig ellerno

    6. Jeg må bare pirke fordi språk er viktig 😛 😉 Du skriver “IKEA i all ære, men jeg har ikke tid i livet mitt…” men det heter ikke det 😛 Om det skal være riktig (og det bør det jo) så heter det “all ære til IKEA, men jeg har ikke tid i livet mitt…” Ser at du bruker denne vendingen ofte, “kjæreste i all ære” feks. “all ære til å ha kjæreste” om man nå skal bruke den vendingen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg