MANDAG

Reklame | annonselenke rev:relations

MANDAG! Jeg er i så godt humør, det tikket nettopp inn en melding fra forlaget mitt som har gitt meg en gave.. To billetter for å se Michelle Obama live i april! Det hadde jeg ønsket meg, men ikke forventet å få. Hurra”

Jeg sitter I sofaen og spiser popcorn til “middag” etter en lang, krevende men morsom dag. Du vet når du er for sulten til å lage noe å spise, ikke engang en enkel brødskive? Haha, der er jeg nå. Jeg startet dagen i sminkestolen hos Dajana, kjørte videre til podcast, spilte inn reklamefilm hjemme for Storytel og så har jeg fått til to møter imellom der. Mandag pleide å være en dag jeg hatet, men nå elsker jeg den. Det blir en ny start og jeg suger til meg all energi jeg kan. Jeg er i full utvikling og forbedrings-modus, som dere kanskje merker hehe.  Jeg vet mange hater denne dagen men la oss prøve å snu det til noe positivt!

Jeg gleder meg skikkelig mye til i kveld, da skal min pappa, meg og Kasper og hans foreldre ut å spise sammen. For første gang noen sinne, hele gjengen altså! Ser sånn frem til litt kvalitetstid med fine folk som jeg ser alt for sjelden <3

Genser: HER
Bukse fra nelly, som omsider og dessverre er utsolgt.

Det er forøvrig veldig godt å ha kjæresten min hjemme selv om det bare er for et par dager. Det var en leser som påpekte at jeg nevner han i hvert innlegg og jeg kan oppriktig ikke forstå hvorfor det er et problem. Det er jo bare fint at jeg er forelsket og glad, han gjør meg lykkelig. Men så klart er ikke ting alltid like enkelt for oss heller selv om vi har et veldig sterkt forhold – og mer om det får du høre i morgendagens podcast!

Det var forresten helt sinnsykt mange av dere som spurte om blomstervasen min og hvor den er fra – noe som er forståelig, jeg elsker den! Min er fra Milla Boutique, men jeg har funnet en akkurat lik men til en mye billigere penge HER. Fjæren jeg har pyntet med er fra Kremmerhuset, noen ganger trenger det ikke være mer komplisert enn som så. Jeg ELSKER interiør. Det er min store passion, tragisk nok..

Håper mandagen blir fin for dere også! Gleder meg forresten veldig til dere får høre morgendagens pod. Vi måtte gi high-five etterpå, for den var virkelig vår beste hittil! 

35 kommentarer
    1. Skikkelig koselig å fint innlegg synes jeg du er så tøff og modig dame synes jeg og du er favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱🌌

    2. Har du ikke kontakt med mammen din? Føler du bare prater om faren din? Trur ikke jeg har sett at du har bilde av mammen din engang..

      1. Jeg har like nært forhold til begge foreldrene mine, men pappa er mer komfortabel med reising, og han hjelper med jobb + han er den som helst vil stille opp på TV osv, ikke mamma 🙂

    3. Glad for gleden din, Sophie!

      (Alltid tegn foran men, enten komma eller punktum.
      +
      noen sinne = noensinne
      sinnsyk = sinnssyk)

    4. Jeg lurte på en ting, så på VG (muligens Dagbladet?) Om at en prat med Dorthe Skappel var en medvirkende faktor på at du valgte å fjerne silikonet. Jeg lurer så fælt på hvordan? Hva snakket dere om?
      Elsket bloggen din og gleder meg til kveldens gåtur og jeg endelig kan høre på ukas podcast 😍 Mandager og tirsdager er min favorittdag når det kommer til kveldstur. For hører alltid på podcast. Og de to favorittene mine kommer ut mandag og tirsdag😂 merkelig at dere som akkurat har startet podcast allerede er på topp 2 lista mi. Deler førsteplass med Kvinneguidens venner, kan ikke velge hvem som er best av dere så da får dere dele topplassen, haha 😂

      1. Det var på god kveld norge, så den ligger på sumo <3 Tusen takk skal du ha forresten! Så ksoelig at du liker podcasten haha. Jeg elsker også kvinneguidens venner!

    5. Jeg har hørt podcasten din og aldri mer. Kan du slutta å hele tiden snakke om deg selv på høyde med kylie Jenner og diverse store stjerner? Dette blir for dumt

      1. Det krever ikke mye hjernekapasitet å forstå at hun ikke sammenlignet seg selv med Kylie, hun sammenlignet hvordan nordmenn reagerer på utenlandske kjendiser (eks Kylie) kontra norske kjendiser (eks henne selv). At det utenlandske kjendiser hylles for blir nordmenn slaktet for. Vi er alle særdeles klar over at Kylie blant annet er operert fra topp til tå, men hva kalles hun? “Goals”. Sophie er også operert, hva kalles hun? Plastikk. Vi godtar mye mer fra utenlandske kjendiser enn vi gjør norske kjendiser, og folk som Sophie som lever mer ekstremt enn en typisk kjent Kari Normann (typ Tone Damli) gjør får veldig mye tyn for det.

    6. Å lese bloggen din er dagens høydepunkt for meg <3 Blir så glad når det går bra for deg! Unner og ønsker deg alt som er positivt og bra! For all del….ikke stopp med å nevne kjæresten din og det er ikke for å være frekk mot dere andre fantastiske lesere men det høres nesten ut som det er litt sjalusi ute å går…(?) Jeg tar muligens feil men hallo, det finnes ikke noe bedre enn å lese om kjærlighet på denne måten! Leser altfor mye om mislykkede forhold og skilsmisser i mediene….* sukk*

      Så vær så snill Sophie, fortsett med å nevne lykken din, fordi det varmer å kunne vite at slik kjærlighet finnes der ute <3

    7. Hei! Hører på podcasten, og hørte den nyeste nettopp, og reagerer på 2 ting(tenker der er ok å komme med tilbakemeldinger?)
      1) Så mye negativ prat om følgerne, jeg vil tro at det er flere som kommenterer positivt enn negativt på dine/deres SoMe kanaler? Hvorfor gi de som slenger dritt så mye oppmerksomhet? Det jeg også tenker, er at det kanskje begynner å bli litt “old news”? Det kommer alltid til å eksistere nettroll, desverre.

      2) Dere prater mye om interne ting… Jeg som følger med på deg/dere er jo mer oppdatert, og forstår mye, men jeg tenker at det kanskje blir vanskelig for de som er nye lyttere.

      Utenom deeeet, så digger jeg dere og kommer til å fortsette å høre, se osv 🙂

      1. Tusen takk for tilbakemelding!

        Det er litt vanskelig å ikke prate om interne ting, vi prøver å forklare rundt dem underveis. 🙂 Vi har tenkt samme som deg, men det ble ikke helt velykka når vi prøvde å si “ja, her er det noen som synes jeg er pen, så koselig” om du forstår? Det er enklere å spinne rundt noe negativt, som i videre samtaler enn en positiv kommentar dessverre 🙁

        Men TUSEN TAKK! Hele podcasten eksisterer jo på grunn av positive tilbakemeldinger.

    8. Hei, Sophie! Så du skrev et innlegg om plasmapen-behandling på øyelokkene dine for en liten stund siden, og lurte på om du er fornøyd med resultatet? Jeg har selv litt hooded eyes, og vil gjerne prøve behandlingen om den faktisk fungerer 🙂

      1. Jeg har tatt plasmapen på øyelokk ,men det var bortkastede penger. Ingen synlig forskjell selvom huden er strammere. Brynsløft med kikkhullskirurgi i pannen er egentlig en bedre løsning. Plasmapen fungerer nok best på gammel overflødig hud (60 år +)

    9. Dritkult at du skal få høre Michelle Obama! Jeg er skikkelig sjalu <3 Håper du koser deg og lærer masse. Og håper du deler hvordan det er å høre henne på bloggen. Er veldig spent på å lese om det i april.

    10. Hei, Sophie!
      Du, jeg lurte på noe. Kanskje Kasper kan svare på dette eller du hvis du vet:)
      Jeg studerer selv i en annen by, men ønsker nå å flytte inn til kjæresten min (likt som deg og Kasper) det jeg lurer på er hvordan han gjør det med studie? Altså tar han å møter opp på forelesningene som er i oslo, men drar tilbake og tar eksamen der han går skole? hvem har han forhørt seg om når det kommer til ¨overflytting¨ av studie/ forelesninger?

      blir glad for svar

      1. Hei!

        Han drar til skolen sin når det er noe obligatorisk (som det er svært sjeldent, men akkurat nå må han være der i en måned), og så følger han noe av undervisningen i Oslo og noe gjør han på egenhånd (siden ikke alle fagene er de samme i ulike byer). Jeg vet ikke hvem han har forhørt seg med, men det gikk uansett ikke siden fagene ikke er de samme.. Så han må fortsette på denne måten en stund til. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg