LØRDAG

Reklame | invitert

Jeg må bare starte innlegget med å skryte litt av håret mitt. Herregud så fint! Jeg føler meg som Dorit i Real Housewives Of Beverly Hills, de som vet – de vet. Altså, jeg tror ikke dere forstår hvor vanskelig det er å style håret mitt. Det er kort og kjemisk klippet, så skal man ha volum må man ha masse clip in extensions. Og DET er ikke enkelt å skjule! Men Sebastian (sebastian.hairstylist) på instagram er helt vill. Han brenner sånn for det han gjør at jeg nesten blir rørt hver gang jeg setter meg i stolen der. Han har aldri sponset meg (tro meg, jeg har prøvd) men jeg nøler likevel ikke med å gi han masse skryt. Det fortjener han sånn.

Hver gang jeg setter meg i stolen hans forteller jeg enten hva jeg skal, hva jeg skal ha på meg eller hvordan jeg føler meg. Eller, om jeg ikke har peiling sier jeg bare “du får bestemme”. Og han drar det alltid i land, selv på meg som er så kresen. Så om du noen gang skal gifte deg eller på en fest hvor du trenger det lille ekstra, gå til Sebastian. Jeg er så fornøyd og har allerede begynt å planlegge hvordan jeg må sove i natt for å ikke ødelegge håret mitt, kanskje jeg ikke kan sove i det hele tatt? Haha. Verdt det isåfall. For meg som har 90% dårlige hårdager er det her litt ekstra spesielt. Og det beste av alt? Han styler håret sånn at ingenting gjør vondt! Ingen lugging, ingen kliper som klemmer her og der, ingen kløe. Både på debatten og på senkveld var det han som hadde ordnet meg. Om jeg noen gang gifter meg er det ingen tvil på hvem som fikser meg.

Det passet godt å være litt ekstra fin i dag, jeg hadde nemlig avtalt en date med Anne-Sofie. Som dere vet drar jeg sjeldent på eventer, det er så sjansespill om det blir gøy eller ikke. Men da Anne-Sofie nevnte at hun trengte nye mobildeksel kom jeg på at herregud, Ideal Of Sweden skal jo ha et event! Det begynte litt kjipt da vi sto ute i regnet og ikke kom oss inn på stedet vi skulle være, vi fant ikke frem, ringte på feil dør, ingen åpnet og jeg tenkte bare “jaja, velkommen til det glamorøse liv”. Men da vi kom oss inn var det så koselig, og jeg er glad vi dro.

Blazeren min er fra Nelly, men den var umulig i størrelsen så jeg dropper å linke. Jeg liker å informere dere om akkurat sånt, om jeg ikke sier noe betyr det at plaggene er normal i størrelsen. Da linker jeg – men jeg linker aldri til plagg jeg ikke er 100% fornøyd med selv.

Det ble bydd på både cupcakses, deksler og champagne. Jeg drakk ikke, men cupcakesene.. De gikk ned på høykant. Herregud jeg er så glad i kaker. Ostekaker, gullerot, brownies, det spiller ingen rolle. Og jeg får så forbanna vondt i magen av det også, jeg ville gråte i bilen på vei hjem og måtte spurte rett på do, men så er det verdt det likevel.

Verdens beste venn! Tenk at vi har holdt ut med hverandre i 24 år, hun er som en søster for meg. Og nå har hun snart master i historie. Så til de som sier jeg ikke har noen utdannede venner – jeg har virkelig det, haha.

Hun som alltid lager kaker for mine eventer, Sunnis Kaker hadde tydeligvis stilt opp her også. Jeg tror hun lager de beste kakene i hele Norge! Jeg ventet spent på at noen skulle skjære i denne kaken sånn at jeg kunne få spise (og få enda mer vondt i magen), men det skjedde ikke. Alle skulle bare ta bilder av den istedenfor, haha. Jeg kødder ikke når jeg sier at jeg seriøst leter etter grunner til å bestille kaker fra henne, for hun er den beste.

Vi møtte heldigvis på noen bekjente også! Her blokkerer vi veien for alle som ville ta bilde i fotoboksen. Hvor enn man snur seg på eventer som dette er det noen som filmer, tar bilder, dokumenterer og i det hele tatt. Jeg er jo intet unntak, men det er til å bli sosialt idiot av. Man aner jo ikke hvordan man skal oppføre seg, for så snart man snur seg er det blitz i ansiktet.

Takk for et hyggelig event! Nå tittet akkurat solen frem her også, og jeg er så glad for at det er 16 grader ute og våren endelig begynner å komme. Tidligere har jeg pleid å reise til varmere strøk på vinteren, men nå som det ikke har skjedd (og jeg heller ikke har planer om å reise) er det ekstra hyggelig. Jeg og Kasper snakket forresten om å ta tog til Spania i sommer, har noen av dere prøvd på det før? Hvor er det best å bestille? Det hadde vært så gøy å dele med dere, hvordan man kan reise bedre med tanke på miljø. Tog virker litt stress, men potensielt fantastisk? Jeg må jo bare prøve.

9 kommentarer
    1. Skikkelig svevende koselig å kult innlegg Nydelige bilder synes jeg koselig å høre at du og Anne Sofie skal på Eventyr kult ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀♥️🐱🌌

    2. Tog nedover Europa er sykt digg! I Frankrike har de lyntog og det tar bare ca 4 timer fra Paris og nesten helt ned til grensa til Spania! Du kan bestille interrail billett på nsb. Du kan feks velge interrailbillett som varer i femten dager, da kan du reise så mye du vil med tog på de dagene i nesten hele Europa. Det som er minuset med interrailbillett er at du ikke får en fast sitteplass på noen tog, så hvis det er fullt så må du sitte i ganga, nattog koster også ekstra som regel.. det som er digg er at du kan både ha storby og strand ferie på samme reise! Feks noen dager i Barcelona og så tog ut til strendene utenfor byen eller til where ever you want liksom!

      1. Jeg har hørt om det, helt sprøtt at vi ikke investerer mer i tog her til lands! Og tak for tips om NSB 🙂 Jeg er nok avhengig av fast siteplass (og helst seng om man skal være der lenge?)

    3. Hørtes ut som et morsomt event 😊 Favoritt youtuberen min, Eveline Karlsen, var visst også der 😍 De kakene og muffinsene så bare sjukt gode ut

    4. Hei, jeg tok interrail med familien min fra Oslo til Malaga (helt sør i Spania) i fjor sommer. Det var kjempe koselig og absolutt ikke stressende! Eller det kommer sikkert ann på hvor mye bagasje man har, vi hadde en del med oss og fikk med oss varmebølgen men det gikk helt OK! Det fine med å ta tog er at togstasjonene som oftest ligger ganske sentralt, så vi brukte bare å gå til hotellene vi bodde på! 🙂
      Vi betalte for å reservere sitteplass på toget, så vi hadde alltid et sted å sitte. Jeg tror dette er obligatorisk, men det kan godt hende at jeg tar feil … Det var uansett mange som satt i gangene på enkelte tog, så det var tydelig at mange ikke hadde reservert et sete på forhånd. Jeg anbefaler uansett at du gjør dette ettersom det er mye mer behagelig å reise når man vet at man har en sitteplass. Prisen på reservasjonen varierer fra land til land, men det var ikke spesielt dyrt. Det er bare å ta kontakt om du ønsker å vite noe mer! 😀

    5. Hei, hvem er jentene sammen med deg på siste bilde? Mener ikke huske å ha sett de før, men ser hyggelig ut! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg