krystaller, pupper og hår under armene

Reklame | en annonselenke Nelly

Jeg måtte sende pappa ut døren da jeg skulle holde foredrag tidligere. Det var faktisk hans forslag, at jeg sikkert ville gjøre det bedre om ikke han sto å hørte på – og han har nok rett. Selv om jeg har verdens snilleste og mest forståelsesfulle pappa har han ikke lest bøkene mine for eksempel, og det er vi begge glad for, og vi har et klart skille på hva man deler og ikke deler. Enkelte av mine historier skal ikke en far høre, og jeg er glad han forstår at han sånn sett ikke er mitt “publikum”. Uansett gikk foredraget bra, og jeg har fått pappa hekta på Tusvik & Tønne som han faktisk aldri hadde hørt før! Apropo podcast: jeg og Fetisha har spilt inn vår første episode, blitt signet av en bra plattform og er ready to roll i januar, hurra.

.. Siden pappa ble forvist ut døren er det ingen bilder fra foredraget, men jeg koste meg masse på Lurøy! Takk for en fin dag. Jeg fikk mye skryt av arrangørene og alle virket fornøyde, så da smilte jeg hele bilturen hjem. Jeg hadde vært så nervøs at jeg knapt sov hele natten 🙂


Bh: HER. Den er så fin og god, gir bra støtte og et lite løft. 
Bukse: Pretty Little Things. Hørt masse dritt om den nettsiden men jeg er alltid fornøyd med kjøpene derfra.

Etter jeg kom hjem har jeg rukket å trene litt kjapt, tatt solarium og signert papirene mine på Fornebuklinikken. Det fikk meg til å innse at det bare er tre uker til puppene mine ryker! De er enda en såpass stor del av min identitet, føler jeg. Lurer på om jeg kommer til å endre personlighet, haha.. Vi får sjå. Det går som det går. Jeg har kanskje ikke en likegyldig innstilling til livet og døden, men jeg har det totalt motsatte til my tits.  

Mange har spurt om disse ringene også, jeg fant dem da jeg flyttet men er ganske sikker på at de er fra nelly, som alt annet jeg eier. Neglene har jeg fikset på Eger Skin Clinic! De er egentlig ganske lys blå, men nå er jeg skitten, lol.

Jeg fikk smykket jeg har på meg hos Kasper i bursdagsgave (blant annet). Det irriterer meg at jeg ikke husker hva slags krystall det er, men den skal visstnok hjelpe meg med den eksistensielle angsten, roe meg ned og gi trygghet. Det blir spennende å se om det funker, jeg har ikke sånn veldig tiltro til krystaller men det var likevel en fantastisk fin gave å få. Er liksom krystaller noe man må “praktisere” eller kommer det av seg selv? Og angående håret under armene mine.. Folk syntes det var veldig rart på instagram og jeg fikk seriøst sure meldinger fra menn, lol. Fra min side er det hverken et feministisk budskap eller noe jeg synes er fint, jeg bare gir faen og enkelte dager og uker har jeg hår under armene, andre ikke. Noen ganger glemmer jeg å barbere, og bryr meg liksom ikke om det. Thats that!

Nå skal jeg på besøk til noen venninner, spille spill og lage mat. Er ikke så stor fan av å spille spill, så det får gå som det går haha. Har alt for stort konkurranseinnstinkt og kan seriøst bli forbanna på lagkameraten min om ting ikke går veien. Og! I morgen skal jeg endelig få filmet “hva jeg spiser i løpet av en dag som veganer”-video. Håper den vil falle i smak! 

24 kommentarer
    1. Skikkelig kule bilder å spennende å interressant innlegg synes jeg håper det gikk bra å du er en lun å en kuling av en going synes jeg og favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god jul å helg fra meg å katten min sophie Elise 😃♥️🐱🦋

    2. Hei Sophie! ❤
      Ville bare tipse deg om at å transplanterte fett til puppene blir mer og mer populært, og selvfølgelig mer behagelig. Hadde tenkt å tipse deg i det andre innlegget der du skrev at du var nervøs elns for å fjerne silikonen. Ikke at du ikke kommer til å være superflott uten silikon eller noe i puppene asså for fin blir du uansett!! Men ville bare tipse deg. Stor klem 💜

      1. Angående det å transplantere fett til brystene så kan jeg absolutt anbefale det. Jeg har gjort det, og resultatet er. Rikelig helt naturlig og fint. Overgangene i formene blir så autentisk at det er utrolig. Anbefales! Kan også anbefale plastikkkirurg om noen er intr.

          1. Beklager at jeg anbefalte det. Ser at det skal stå virkelig og ikke rikelig.
            Prøvde bare å si at det ble bra for meg, men sa i går ingenting om at jeg har rekonstruert etter kreft.
            Tenkte da at det ikke var relevant.
            Måten du svarte på fikk meg i svarte kjelleren mentalt. Jeg beklager at jeg prøvde å bidra positivt.
            Jeg har sånn stort sett sluttet å prøve å tro at jeg bidrar med noe. Så da skal jeg la vær med det, og overlate til andre. Bring IT on, om det er noe mer uansett fra hvor.

      2. Hei! <3 Ja, jeg har snakket med kirurgen min om det, men jeg har ikke noe fett å ta av og det er dessuten sterkt frarådet å fjerne silikon, for å så sprøyte inn litt fett (som ikke er i nærheten av å romme det volumet som blir fjernet). Det kommer til å se rart ut, og er noe man eventuelt må vente med. Sier min kirurg, da! 🙂 Klem <3

    3. Vet du ikke at hudleger fraråder solarium. Synes det er uheldig at du som har mange unge lesere som ser på deg som et forbilde reklamerer for solarium.

      1. Reklamerer? Nå er det slik at det uansett er 18 års aldersgrense på solarium, så de unge leserne som plutselig føler trangen til å ta solarium bare fordi Sophie har navnt det i et innlegg – må nok pent vente 🙂 Ser ikke problemet, men du måtte vel bare ha noe å pirke på. Troll

    4. Tusen takk for bidraget ditt til Julelunsjen for ungdom, i Lurøy kommune! Vi satte stor pris på at du kom og delte noen av dine erfaringer med oss. Lykke til videre, Sophie Elise!
      Vi har lagt en oppdatering om arrangementet på vår hjemmeside, om du vil lese. God Jul, 😀

    5. Smykket du fikk er antageligvis en Svart Onyx 🙂 Jeg kan ikke så mye om bruken til krystaller, men liker idéen og tanken bak dem.

      Litt om Svart Onyx(funnet på nett): kraftig beskyttende stein, som absorberer og omdanner negativ energi til possitiv energi. Svart Onyx hjelper med utviklingen av emosjonell- og fysisk styrke og utholdenhet, spesielt når man trenger støtte i tider med stress, forvirring eller sorg. Svart Onyx hjelper deg å ta kloke beslutninger.

      Bruk Svart Onyx for å oppmuntre til lykke og hell. Svart Onyx er en stein som gir deg styrke, og den kan gi støtte til selvdisiplin. Fordi den bidrar til å beholde de fysiske minnene, kan Sort Onyx være nyttig for å lege gamle sår eller tidligere livsproblemer.

      Svart Onyx er fantastisk for meditasjon og drømmer. Når du bruker Svart Onyx for noen av disse formålene, er det anbefalt å bruke en sekundær jording stein i kombinasjon med Onyx. Svart Onyx hjelper en til å bli herre over sin egen fremtid.

      Emosjonelle spørsmål og plager: Beroligende, fjerne negativitet, jording, redusere angst, redusere negativ energi, beroligende.

    6. Heisann! En fin julelesning er mitt kapittel i boken jeg er med i. Har sendt det over til deg på fjaseboka. Så håper du leser å får en liten piff i jula! Kan også annbefale på det sterkeste jul på solstein! Da får du gode historier å mye glede 😁

    7. Åh, det er så digg når foredrag går bra! Den følelsen etterpå – den er som en god rus, det! :b

      Bra jobba! <3

      Fin du er, forresten. Det var det første jeg tenkte da jeg traff deg og. At du er skikkelig pen!

    8. Deter har ingenting med akkurat dette innlegget å gjøre, men mener å ha sett at du har noen lilla(?) uggs i tidligere innlegg.. Hvor har du kjøpt de? 🙂

    9. Synes det er skikkelig fint at du har hår under armene, selv om det ikke er ment som et statement eller noe sånt. Folk har i dag så ufattelig fjerne holdninger til kropp, spesielt til kvinnekroppen. Det er da ikke noe som er ufemenint med hårvekst under armene eller noe annet sted på kroppen, det er jo en helt naturlig del av å være kvinne, til tross for hva folk tror. Håper at jenter som egentlig ikke vil barbere seg tør å ikke gjøre det når de ser at du ikke gjør det! Jeg elsker at du ikke lar teite folk påvirke valgene du tar. Stå på!

    10. Hei!:) kordan strl har du bhn? E så usikker på di calvinklein strl, har en anna type som e i large å den e liiten!:O

    11. Krystaller må renses, ellers vil dei inneholde mange fremmede energier, og då virker dei ikkje. Når den er rensa, aktiverer du den med din egen energi og eventuelt hvilken av dens virkning du trenger mest.
      Det finnes flere måter å rense på:
      •kok vann som du tilsetter salt. Når det er avkjølt, legger du krystallen i vannet og lar den ligge over natta. (Enkelte krystaller skal ikke renses i vann, da de enten er vannløselige eller fordi de fysiske egenskapene påvirkes av vannet: Selenitt, Lapis Lazuli, Malakitt og Turkis.)
      •Legg den i ei skål med salvieblader. Gjerne over natta.
      •Plasser den sammen med en bergkrystall (den er selvrensende, og renser i tillegg andre krystaller). Gjerne over natta.

    12. du er så sjukt selvopptatt, bilder av deg i alle slags vinkler. du er syk- Hvor ble innlegget av hvor du skrev om at de fleste dager er ok. Sletta det? Der var det mye kommentarer som var på sin plass. Men nå får du trøst hos mamma og pappa. Uff du er slitsom å lese om, men må liksom følge med på galskapen din lell.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg