Kræsjet nettside og lansering

Reklame | egen kolleksjon

Nå er kolleksjonen ute! Det har gått utrolig bra så langt, og jeg har blitt rørt av alt engasjementet. Tusen takk. Du finner hele kolleksjonen HER

På grunn av så høyt trykk med kolleksjonen kræsjet hele nettsiden i natt! Det var mange som kom igjennom og fikk kjøpt plaggene de ønsket seg likevel men jeg beklager på det dypeste til de som satt oppe og ventet, men heldigvis ordnet alt seg rundt 01. Alle jobbet på spreng for å få det fikset og teamet satt oppe til langt på natt og svarte folk på mailer via kundeservice, så jeg håper alle følte de fikk den hjelpen de trengte! Nå funker derimot alt som det skal.

Vi startet dagen på God Morgen Norge, det var koselig som alltid. Etter det dro jeg og fine Dorthe til butikken for å se litt, hun hjalp til med å vaske å rydde, jeg hjalp til ved å miste en smoothiebowl på det nyvaska gulvet.. Haha. Det kom innom en del kunder som jeg fikk sagt hei til allerede da, skikkelig gøy å høre når noen kommer bestemt inn i butikken og vet nøyaktig hvilken genser de skal ha. Det var også innom et par bestemødre som kjøpte for barna sine, de ble jeg stående å snakke en stund med. Skikkelig fint å kunne skape det båndet mellom folk.

Butikken er pyntet så fint! @torkablomster på instagram har laget denne planten, jeg skal selv bestille noe å ha hjemme.

Elsker denne genseren.

Nå er jeg hjemme for å spise litt å kjempe mot tidenes mensensmerter, så ille som det er nå har jeg faktisk ikke hatt det før. Håper ikke det blir verre med årene. Jeg skal lage meg en hjemmelaget varmeflaske og slappe av, ta en smertestillende og så komme meg til butikken igjen. I mellomtiden leser jeg litt også, fint å få et “pust i bakken” sånn midt på dagen.

Liker denne boken godt forresten. Veldig lettlest, morsom og litt mørk, og en fin “studie” på en hverdagslig måte om kjærlighet.

Vi ses der klokken 16:30! Om dere har noen spørsmål så svarer jeg som vanlig i kommentarfeltet, selv om det kan ta litt tid i dag. ❤️

59 kommentarer
    1. Kjempefine plagg Sophie, bra jobba! 🙂 Når kommer det inn garn i flere farger? Har såå lyst på Vika i fargen Plomme!

        1. Kjøp deg playstation 4 pro 1tb sort 4000 kr Spille Fortnite Overwatch og Tom clancy division 2 ps4 Call of duty wwi ps4 mange spill

          Forhånd bestill call of duty modern warfare ps4

    2. Jeg var en av de som satt oppe å venta i natt 😂 Kom meg heldigvis inn til slutt. Jeg rekker ikke innom i kveld fordi jeg skal på sykehuset, men jeg skal innom butikken i morgen og prøve litt forskjellige størrelser. Kasfjord er min favoritt! Klarer ikke vente på levering, så håper de har alt av garn i morgen i butikken også 😁😍 Gleder meg!

      1. Åh, så leit å høre at du satt våken, men samtidig; TAKK! Og så fint at du kommer inn på butikken i morgen, det er koselig. Og lykke til på sykehuset! <3

    3. Skikkelig koselig å kult innlegg synes du svarer døm som er ufine veldig flott du er så god å varm person synes jeg vakker både inne og ute på kjempeflink synes jeg du er Nydelig fantastisk kule bilder synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god dag fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ☀️🌌🏔⛰🗻😃🐱✌🐶🐕

    4. Jeg klarte ikke å komme meg inn på siden i går, men fikk heldigvis fått bestilt i morges uansett 🙂 Bestilte en kasfjord strikkepakke i grønn/sand 😀 gleder meg masse til den kommer og jeg får begynt på den! Kan hende jeg må strikke en til min søster etter hvert også, siden hun også forelsket seg i den (men ikke kan strikke hehe)

    5. Da har jeg bestillt å gleder meg til å begynne å strikke 😁👌 Sku ønske boken din også kommer på lydbok etterhvert. Er så fint å strikke å lytte samtidig😊

    6. Da har mammaen min vært å kjøpt Nona og Fie til meg, og jeg har bestemt meg for at dette er en perfekt mulighet for meg til å lære meg å strikke. Så når jeg skal hjem neste gang skal jeg starte på Fie genseren, gleder meg veldig til å kunne bruke de to fantastisk fine genserne masse i vinter. <3

    7. Mulig æ misforstår litt, men ka mene du med bestemødre som kjøpe til barna? E det pga alder du kalle di bestemødre, eller nevnte du det sjøl? Eller sku det stå bestemødre som kjøpte til barnebarna?

    8. Gratulerer! Og så nydelig du var på God Morgen Norge. Jeg MÅ vite hvor alle smykkene dine var fra – i ørene og på fingrene!! Hadde satt stor pris på om du oppdaterte oss, ble veldig frista til å ta flere hull selv 🙂

    9. Gratulerer så masse! Utrolig fine gensere, de ser kjempegode ut! <3 Kanskje ganske random å spørre om, men lurte på om du fortsatt går på Tancare og om det fungerte for deg? Eventuelt om du vet om noe produkter som er bedre? Har gått på Tancare i over et halvt år nå, og ser ingen resultater, så jeg vurderer å slutte på de. Tok det lang tid før du så resultater?

    10. Har akkurat hørt siste podcast – og er helt uenig i at du har vært for hard når du snakker om miljøet. Det er så VIKTIG at du som når ut til så mange bare sier det som det er, helt ufiltrert. Og ja jeg kan noen ganger tenke at du er litt dobbeltmoralsk, men hva gjør det? Jeg lærer mye av deg, og du gjør at jeg får lyst til å gjøre en større innsats. Folk må bare slutte å få alt til å handle om deg – det handler om planeten vår og fremtiden vår! Heier på deg!! 👏👏

      1. Strikk en genser, og se hvor lang tid det tar deg. Så skal du se hvor mye du ville tatt for å selge den… Det er mye arbeid. Og det er ull. Det er en helt fair pris

        1. Kanskje det, men blir ikke mange som ikke kan strikke som kommer til å kjøpe en sånn genser. Det er altfor dyrt for veldig mange.

            1. Men du vil reklamere for og dele ut rabattkoder til billigbillige Nelly som masseproduserer klær i land som er notorisk kjent for underbetaling av fabrikkarbeidere? Makes sense?
              Er vel helst din egen betaling du bryr deg om, ikke arbeiderne som lager klærne. Dobbeltmoralens dronning slår til igjen ser jeg.

    11. hvordan kan en person som deg som er “opptatt” av dyrevelferd lansere gensere som er laget av ull? er det liksom “dyrevennlig” ull eller det som rett og slett dobbelt moralsk?

        1. Så du er helt sikker på at dere ikke bruker ull fra mulestede sauer? Jeg lurer faktisk, for jeg vet ikke.

        2. Utifra hva jeg kan se så er det bare MYK og DOTS garnet som har merinoull som ikke kommer fra mulestede dyr. Og SKAPPEL står ikke på listen over merker som ikke bruker noe ull fra mulestede dyr.

    12. Tidenes stygeste genser også til den prisen 🤣🤣🤣 Men man må vel selge noe som ligner på seg sjøl fra innerst til ytterst 🤣🤣🤣

      1. Du må være ganske stygg på innsiden selv, som gidder å kommentere slikt på bloggen til en dy tydeligvis ikke liker. For et kjedelig liv du må ha, håper du får den hjelpen du trenger 😉

      2. Føler du deg bedre nå?
        Dette sier alt om hvem du er som et menneske. Synes synd på deg, SierEnTingGjørNoeAnnet.

    13. Sitter her i sofaen å hører som alltid på din og Fetishas podcast. Elsker den tilfeldige mixen på temaene deres, det får det til å føles mer autentisk ut. Nesten som om dere sitter i sofaen med meg! God blanding av heavy topics og selvironi. Men da du casually dro opp at du har blitt voldtatt fikk jeg direkte vondt i magen å ble kvalm. Helt apatisk å helt random. Skriver ikke dette for å kjefte på at du burde følt på kvinnekampen da, for det er jo dine følelser og meninger. Men ble oppriktig bekymret for din helse. Jeg sitter igjen med mange spørsmål, å må spørre for å få ro i sjelen min, har du kommet deg over voldtekten? Hvordan? Hva? Hvorfor? Jeg har selv opplevd overgrep å sliter med paranoia og det å stole på nye menn. Det virker jo som om du klarer deg fint å det er jo bra om det stemmer, men har du noen tips? Hjelper det å gå til psykolog for det eller er det noe som alltid kommer til å være en stygg del av meg som jeg aldri kommer til å glemme?

    14. Hva synes du om han som driver BliVakker, som er åpent abortmotstander og sender bilder av aborterte fostre til kvinner som har tatt abort?
      Ser andre influencere nå går imot ham.

    15. Meget fine gensre <3 har dessverre ingen som kan strikke for meg og kan ei strikke selv – så da blir det for dyrt å kjøpe.. det var synd. Men lykke til med salg uansett 🙂

    16. Har så lyst på den genseren 😍 men kan ikke strikke og bestemor som kunne det er dessverre gått bort for mange år siden, er fortsatt veldig glad i den siste strikkegenseren jeg har igjen som hun har laget.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg