kjærlighet i seks år

Reklame | mymuse

Kjolen finner du her.

Jeg tenkte å vise dere noen av mine favoritter fra MyMuse, nok en gang. Tenk at vi allerede har samarbeidet i seks år, og 2019 byr på mye spennende for vår del. ♥

I dag kan jeg gi dere en rabattkode som jeg tror er den største personlige koden jeg har hatt på MyMuse, sophieelise25 gir 25% rabatt på hele kjøpet ditt (men kan ikke kombineres med andre eventuelle tilbud). Vi snakker undertøy, badetøy, treningsklær og mer. Personlig er jeg glad i loungewear og nattøy, og kjolen på bildet over er faktisk nettopp det. Men likevel kan den brukes til så mye annet også, for eksempel på fest eller bare til hverdags. Men å sove i den.. ah, det føles som en drøm. Eller å bare slappe av hjemme. Om du har en kvinne i ditt liv du vil gi det lille ekstra hadde jeg faktisk gått for denne kjolen. Eskene de kommer innpakket i er som en gave i seg selv!

Nå som jeg lette rundt på nettsiden deres fant jeg så mye annet fint jeg vil bestille, du finner utvalget her. Jeg får ikke ubegrenset med spons altså, så jeg skal faktisk benytte min egen rabattkode hehe. Snakk om å bli solgt av sin egen reklame..

Visste du forresten at MyMuse har gratis retur og 30 dagers åpent kjøp? Du trenger altså ikke være redd for å gå på en smell når det kommer til størrelser.

Jeg har snakket om MyMuse så mange ganger at dere sikkert kan det på rams, men jeg kan ikke understreke nok hvor fornøyd jeg er. Jeg har aldri fått noe derfra i dårlig kvalitet, eller undertøy som ikke har passet perfekt, eller en pysj jeg ikke har endt opp med å bruke hver dag etter å ha fått den. Det er ikke bare når man er i et forhold man “trenger” å føle seg vel, jeg gjør det minst like mye for min egen del også. Jeg elsker å gå rundt hjemme å føle meg fin i eget selskap.

Bhen jeg har på meg her er dessverre utsolgt, noe som er synd. Det er en av mine favoritter og jeg måtte bestille den på ny da jeg fjernet puppene.. Men, du finner utvalget av bher her.
Kimonoen er helt nydelig og i det deiligste stoffet jeg vet om. Den er også fin å bruke til hverdags og bare over en vanlig singlet og jeans, for eksempel. Du finner den her.

Her kommer litt tips ☀️

♥ En venninne spurte meg om størrelsene deres på undertøy, og det er altså ikke “kinastørrelser”. De har en størrelseguide som du finner HER, jeg personlig tar utgangspunkt i størrelsene jeg bruker på Change.

♥.. Men som sagt, kundeservicen er så bra at om noe skulle bli feil er det bare å returnere helt gratis, så får du velge ut nytt.

♥ Om du kjøper undertøy fra MyMuse vet du det vil holde i flere år. Min første BH derfra fikk jeg i 2015 og den har jeg fortsatt, selv om den ikke passer da jeg fjernet silikon, så klart.. Men, den holdt helt frem til da.

♥ Rabattkoden min er aktiv i en uke fremover! Så, husk sophieelise25 som gir 25% rabatt. Før har jeg vel aldri kunnet gi mer enn 20%

♥ Alle komonoer og loungewear fra MyMuse er i såpass god kvalitet at du også kan bruke det som et vanlig klesplagg. Du trenger overhodet ikke å være redd for slitasje.

♥ Badetøyet deres er også fantastisk. Fargene forsvinner ikke, alt sitter som det skal og jeg får seriøst spørsmål om hvor jeg har kjøpt plaggene hver gang jeg bruker noe fra MyMuse.

Undertøyet jeg har på meg her er det BESTE! Så bra push up, men likevel ikke ubehagelig. Du finner den HER.

Pysjen er så klart utrolig deilig også, du finner den HER.

Jeg hører mange sier at de sliter med å finne undertøy som faktisk passer, er behagelig men som også er sexy. Da har du ikke shoppet på riktig sted kan jeg fortelle deg, for jeg har aldri opplevd så mye som en gnagende bøyle eller en nipple på avveie med MyMuse. Det vil jeg bare påpeke én gang for alle, du kommer garantert til å bli fornøyd. Jeg hadde aldri orket å ha dette samarbeidet i seks år om ikke.

Så, husk å shop det du trenger for i sommer (som kommer til å vare til NESTE sommer og hele livet ditt) nå mens det er rabatt. ♥

7 kommentarer
    1. Du kan ikke si at du ikke har mye reklame på bloggen når dette er det 3. rene reklameinnlegget på én uke! Skjønner at du må merke vanlige innlegg med reklame når du har annonseinnlegg og sånt, og det er ikke problemet. Men når du har 2-4 rene reklameinnlegg i uka er dette faktisk veldig mye og mer enn mange andre bloggere. Før hadde du kanskje det samme som du har i uka på en måned. Synd at bloggen kun er en ren inntektskilde for deg nå og ikke noe du virker å bry deg noe særlig om bortsett fra å tjene penger. Skjønner at du må tjene penger også selvfølgelig, men du burde være kritisk til hvor mye og hva du reklamerer for..

    2. Og den sunnybears reklamen er veldig lite troverdig når man ser hvor bleik du er når spraytanen begynner å gå bort.. Velg heller å reklamere for ordentlige ting, en stor blogger som deg har muligheten til det! Du må ikke ta alle tilbud du får..

    3. Svevende skikkelig Nydelig å vakker bilder synes jeg og kjempe koselig intresant innlegg og kos dere kjempe masse å masse LYKKE til ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🌌🦋🐱♥️😀✌

    4. Jeg bestilte fra Mymuse etter jeg leste en av dine reklamer8 her. Jeg pleier ikke å stole på reklamene dine om tulle piller, fordi funker ikke what so ever. Men undertøyet ditt var så sykt fint at jeg måtte bare prøve. Angrer ikke et sekund, for det var virkelig verdt det. Mymuse samarbeidet ditt bør du fortsette seks år til, for det er amazing quality på alle måter 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg