jentetur

Reklame | inneholder omtale egen kolleksjon

God kveld fra Son! Vi kom frem hit i ettermiddag, spiste lunsj, gjorde intervju med BBC (over telefon) og dro rett på spaet. Jeg har spilt ihjel Selena Gomez sin nye låt, hun er min favorittartist. Før var det Miley Cyrus men de siste årene har det altså vært Selena som gjelder.

Eplejuice i glasset.

 

Bikinien er fra NA-KD. Hannalicious sitt design i tilfelle dere vil søke opp.  

Vi bor på Son Spa, det kan egentlig ikke sammenlignes med noen andre spa-hoteller (mer intimt og likevel så luksus) og jeg elsker det. Vi ble oppgradert til en fin suite og rommet vårt er mer som en toroms leilighet! Jeg har tatt med meg Fetisha og Charlotte hit, som en slags takk for det siste året og at de har valgt å vie mye av sitt privatliv til å filme med meg. Selv om jeg har blitt flinkere til å både gi klemmer og å vise at jeg er der, er likevel dette min måte å vise kjærlighet. Å gi bort gaver eller opplevelser, fordi jeg er så heldig å ha mulighet til det.

I dag fikk jeg forresten en veldig morsom mail, som har med Forbilde å gjøre. Jeg kjente at det stakk i magen, men på den gode måten, slik type adrenalin som jeg elsker. Ah, som jeg gleder meg til å vise dere. Det har lenge vært en stor drøm som nå går i oppfyllelse. Kanskje jeg får forteller mer allerede innen jul.

Kimonoen er fra min egen kolleksjon og du finner den her. På snakk om det..

En av mange hyggelige meldinger som har tikket inn i dag. Så fint å høre, hun har kjøpt loungeset og body. ❤️

Jeg skulle egentlig ha vært på Son i to dager men jeg trenger å dra hjem allerede i morgen. Jentene må reise da uansett, og jeg hadde først planlagt å være et døgn alene fordi det virket nødvendig. Det fristet ikke så mye å være hjemme siden vi pusser opp og Kasper uansett holder på med eksamen.. Men jeg landet på å kjøre hjem likevel. Vi skal ha møte om skjønnhetsmerket mitt (som igjen, ikke er sminke) på fredag, et ganske stort møte og jeg har masse å forberede slik at alle skal få en nøye gjennomgang av mine planer, hva jeg forventer, hva jeg trenger og hva mine visjoner er.

Forresten, hva er viktigst for dere i skjønnhetsproduktene dere kjøper, bortsett fra effekt? Er det pris? Lukt? Det etiske? Design? Jeg vil så klart treffe full pott på alle. For meg privat kommer faktisk lukt veldig høyt opp, etter effekt. 

53 kommentarer
    1. Hei Sophie.
      Jeg ligger her i sengen pg av sykdom ( anorexia), veldig dårlig nå, men så alt for god tid til å tenke.
      Er helt alene, vært det de siste årene og gruer meg til jule tiden hvor alle skal kose seg, shoppe og være med fam og kjente. Jeg har ikke noe av det og ikke råd til noe uten om det vanlige jeg må ha. Godt jeg ikke spiser mye….men selv med mine 49 år så er jeg som en unge i hodet. Kan ikke huske sist jeg fikk en jule gave, bursdags presang eller noe. Lurte på om vinneren av jule kalenderne var trukket? Hadde vært så stort å vinne, tenkt mye på det. Da hadde julen blitt fin for meg også. Vill ikke mase, men tenkt på den fineste kalenderen jeg har sett. Har ikke hatt kalender siden jeg var barn og fikk sjokolade kalender. Klarer ikke slutte å drømme…tenke på kalenderen før jeg vet at konkurransen er over.

          1. Kjære Siw, ikke bry deg om Andreas, ser han kommenterer andre nedover her, det ene verre enn det andre..
            Håper så inderlig du vinner kalenderen, historien din gikk rett i hjertet mitt ❤️

        1. ÅÅhhhh……nå begynte jeg å stri gråte….. Første jule kalender og gave jeg har fått på mange år. Dette blir det største som har hendt meg på det jeg kan huske. Dette har vært nok et tungt år og ble enda mer lei og fikk så mange tanker etter at jeg leste at Lene Marie Fossen var død av anorexia, 33 kg. Det kunne vært meg….Folk glor, stirrer etter meg, hvisker og blikk som måler meg opp og ned, så jeg har angst for å gå ut også. Men! Nå kjente jeg en glede jeg ikke trodde jeg hadde, og nå går jeg den beste jula i møte med en julekalender <3. Og gaver hver dag!!!!!! Mer en jeg har fått noen gang. Tusen takk, kan ikke takk nok og tårene stopper ikke…..men denne gangen er det gledes tårer <3. Og takk til dere " der ute" som var så gode å gi meg fine tilbakemeldinger <3. Det var magisk følelse og mitt øyeblikk med litt positiv oppmerksomhet. TAKK <3

          1. Til Siw: Jeg blir helt rørt over gleden du viser. Håper du får ei fin førjulstid og at du storkoser deg med kalenderen!

    2. Skikkelig koselig å positivt å kult innlegg det er så velfortjent at du for en jentetur til son håper dere koser dere masse å hyggelig dere svevende vakker å Nydelige bilder å du er så modig lun og snill å varm og tøff dame synes jeg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god Natta fra meg til deg å fra puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🌌☀️👍⛰🗻🐱

    3. Pris. Jeg er en av de som ser på det å bruke 500kr for en 50g krem til ansiktet som totalt tull, når det er så mye som effektivt funker til langt mindre. Favoritten min of all time er en krem til 190kr. Jeg har ødelagt og ekstremt sensitiv hud som hater alt og flasser, bryter ut og sprekker av mindre. Høyt oppe på problemhud. Har stort sett det meste jeg bruker fra the ordinary, og kvalitetsoljer som koster meg under 150kr, for jeg vet hvor jeg finner kvalitet til minste pris. I’ve beenaround the block, og har testet ut all mulig hudpleie o.l for å finne det som funker for min sinna og triste hud, og ingen av de overprisa har levd opp til noe. Ikke bli en av de…

      Ingen parfyme, unødvendige ingredienser. Hater parfyme i hudpleie til ansiktet, kroppen går så vidt, men kun til spesielle events, da jeg og veldig mange reagerer på for mye parfyme.
      Effekt er jo en selvfølge.

      Plis ikke vær en av de som bruker navnet sitt for å skru opp prisen.. det er så lame.

      1. Hvorfor tror du det kun er kjerringer som har hudproblemer? Dere dytter på dere med sminke for å late som dere ser bra ut. Ta imot din sæd og hold kjeft

        1. Hei Sophie! Et tips å kanskje blokke slike personer som Andreas? Så slipper vi å lese dumme, idiotiske og meningsløse ord og kommentarer 🙂

      2. Tusen takk for veldig godt innspill. Er helt enig med deg angående pris, og at det ofte er litt random om de produktene funker eller ikke.

        Jeg kommer ikke til å bruke navnet mitt for å skru opp prisen på produktet, vær sikker på det. <3

    4. Lukt og pris er viktig utenom effekt. Det etiske ser jeg som en selvfølge pga ditt engarsjement i miljø og dyr.

      Nå er ikke jeg noen ekspert på hudpleie (hvis det er det du skal lansere) men jeg føler de mest kjente “beste” merkene både dobler og tredobler prisen bare fordi de kan. Prisen kommer jo så klart an på mengden, men jeg synes ikke man skal måtte betale mer enn 300 kr for en liten/medium krukke med en skikkelig god krem.

        1. Ah okay. Da venter jeg i spenning for å se hva det neste er. Gleder meg! Jeg sitter for øyeblikket og strikker en blå Fie-genser.

      1. Det er trist at du føler du må rakke ned på alle andre, Andreas. Håper hvertfall at du har det bra, da slik oppførsel gjør at man blir noe bekymret over din psykiske helse. Lykke til i livet!

    5. Så koselig! <3 For meg er det viktigst at det ikke er testet på dyr og effekt, (like viktig) deretter pris. Klem! <3

    6. Kjempefint fint og koselig at du gjør dette for vennene dine Sophie! Du er herlig. Hører på Pod’en deres hver dag på vei til jobb, hører gamle om igjen når det ikke er noen nye, det er en så fin måte å starte dagen på! 🌸
      Også lurer jeg veldig på hvor den hvite jakka fra snap er fra? 😍

    7. Hva tenker du om at Carl Aksel sitter i fengsel for grovt bedrageri? Han er tiltalt for å ha brukt statusen sin til å svindle unge jenter og tatt opp lån i deres navn for flere milioner kroner.

    8. Det viktigste i produkter er ingrediensene og at de ikke irriterer huden på noen måte! De skal ikke gjøre huden tørr, fet, oljete, kløete, sår osv. Så lenge ingrediensene er gode og resultatet blir bra, så har det ikke noe å si hva det lukter eller ser ut som.

    9. Pris! Merker at produkter influensere selger er SÅ overpriset. Hadde gledet meg til å kjøpe kosesettet ditt fra mymuse, men det har jeg bare ikke nok penger til.. Jeg tenkte likevel at jeg skulle kjøpe det med kombinasjon av litt sparepenger, men neppe hele 1200kr for et sett laget av billig materiale ☹️

      28% polyester = plastikk
      22% nylon = plastikk
      50 % viscose = billig versjon av “silke”

      Ellers digger jeg deg 🙂 lest bloggen siden 2012

    10. Pris helt klart. Unge mennesker (som er din målgruppe) har ofte ikke råd til å kjøpe selvbruning til 300kr+++

      1. Selv om flere i kommentarfeltet mener noe annet, så er det faktisk vanskelig å lage (store) produkter til under 300 kr om det skal være både vegansk, resirkulerbar plast, uten billige tilsettningsstoffer som kan gi uren hud / kløe / irritasjon etc, om man i tillegg ønsker å produsere noe annet sted enn bare Kina.

        Så, om billigst er det aller viktigste, så får man dessverre ikke de beste produktene og langt ifra det mest etiske. Men er helt enig med noen over her at man ikke trenger å betale 600 kr for en liten fuktighetskrem, det finnes grenser. 🙂

    11. Et fint design på produktet er alltid et pluss, men ville ikke betalt ekstra for det.
      Effekt er definitivt det viktigste, og at produktet helst ikke inneholder noen form for parfyme. Heller ikke eteriske oljer/naturlige dufter som foreks lavendel da jeg er like sensitiv mot det som vanlig parfyme. Det er spesielt viktig at ansiktsprodukter ikke inneholder noe parfyme. Dripping gold fra SOSU i fargen ultra dark fra beautybay er den beste selvbruningen jeg har prøvd. Jeg liker bedre selvbruning som er varm i undertonen som Dripping Gold enn oliven/grønn som St Tropez og Bondi Sands da jeg synes en med varm/rød undertone gir en mer «vært 2 uker i Syden look» Når det kommer til pris så betaler jeg «gjerne» 200-400kr for en god selvbruning som har sånn 150-200ml innhold. Jeg tror at det er selvbruning du kommer med og håper at du enten kommer med forskjellige undertone eller at den du kommer med har varm undertone.

      Jeg er veldig spent på produktet og kommer nok til å kjøpe og teste uansett <3

      1. Tusen takk for et veldig fint innspill! Jeg er også glad i at det lukter så lite som mulig, og mine produkter kommer til å ha en svaaaaak duft av kokos (nesten ikke mulig å legge merke til). <3 Og jeg er enig med deg angående varm undertone, man vil jo ikke se grønn ut! AH, jeg tror du kommer til å elske produktet.

      2. Enig! Hvis jeg skal kunne bruke det, spesielt i ansiktet, må det være uten eteriske oljer også.. holder ikke at det bare er fritt for syntetisk parfyme. Naturlige dufter er minst, hvis ikke mer, irriterende for huden… så ingen lavendel, sitrus eller sånne ting😊 Sjekk listen til Paulas Choice over hvordan parfyme ser ut på ingredienslister… hold deg unna fragrance, parfum/parfume/aroma, linalool, citronellol, cinnamal, limonene, geraniol, eugenol, lavender oil, rose flower extract, bergamot oil, ylang-ylang oil, lemon, lime, orange, tangerine, peppermint, spearmint, eucalyptus, cinnamon osv… Eteriske oljer og parfyme vil bare kunne skape potensielle problemer…😊 Lukt er ikke viktig! Trygghet kommer først😉 Stå på videre😊😊 Er kjempe spennende!

    12. Det viktigste er at det ikke er dyretestet eller inneholder parabener, aluminium eller andre giftstoffer. Det må ikke være parfyme, for den parfymen de tilsetter kremer o.l. er ikke ren og gjør at produktene harskner fortere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg