jeg tok fem piercinger, samtidig

Hei dere!

Akkurat nå er jeg kun hjemom for å spille inn en video, det gjelder å være effektiv om man skal få tid til å sjonglere så mange ulike sosiale medier og samtidig ikke ta noen av dem for gitt, haha. Men det er verdt det! Jeg skal nemlig videre inn på podcast-innspilling, jeg er så glad vi har klart å holde podcasten gående i sommer selv om vi begge har vært på ulike steder, og vært opptatte. Vi bestemte oss da vi startet for at vi aldri skulle ta fri, med mindre det skjer noe helt ekstraordinært så klart, og det har vi holdt.

I morgen tidlig reiser vi til Hawaii, og den turen tar sammenlagt 20 timer. Jeg skal fortelle dere mer om den turen senere – resten av kvelden kommer jeg nok til å pakke, og egentlig burde jeg legge meg tidlig, men jeg stikker nok innom her i løpet av kvelden for å fortelle dere mer om reisen. Jeg vil ikke plutselig sitte på flyplassen, med stress, og så løper tiden fra meg og vi får ikke snakket sammen før jeg er på Hawaii.

Enn så lenge kan dere sjekke ut min siste video. Jeg tok 5 hull i øret samtidig, og her kan dere se hvordan det gikk! 😅

5 kommentarer
    1. er helt enig i det å være effektiv er en bra ting å være koselig å kult innlegg synes jeg å du er så modig å tøff og snill å kjempeflink synes jeg håper alt er toppers med deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🐱🌌☀️✌🦋🐩🌸

    2. Spørsmål: Kommer du til å dele din erfaring med piercingene? Hvordan heles de? Var det lenge vondt i ettertid?
      Da har jeg endelig bestemt meg for hvor jeg vil ta mine piercinger. Har lenge lett rundt på nettet og fundert på studio, men dette fremsto som veldig bra. Så da går jeg for det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg