jeg svarer på rykter om meg selv

Jeg oppsøker ikke rykter om meg selv “frivillig”, det vil si jeg leser aldri kommentarfelt hos nettaviser, forum eller på Jodel. De få gangene det har skjedd har jeg endt opp med å bli frustrert fordi jeg (så klart) vil gå inn å forsvare meg selv, når jeg tross alt vet sannheten. Likevel får jeg fra tid til annen høre fra dere følgere, og fra venner, og nå har jeg bestemt meg for å svare ærlig på alt. 🙂

Håper dere liker videoen!

Det er mange som spør om hvor disse basic-genserne mine er fra.. Det er nesten alltid Holzweiler!

I dag sto jeg og Stine opp sent – alt for sent, vi var trøtte hele dagen på grunn av for mye søvn. Vi spiste god frokost sammen og så på Team Ingebrigsten som jeg har fått henne obsessed med, verdens beste serie og familie! Jeg kjørte henne til flytoget og så dro jeg til Isabelle Eriksen for å spille inn en video til YouTube, jeg har det alltid så hyggelig med henne.

Nå skal jeg legge meg, i morgen kommer Kasper hjem. Endelig, vi har vært lenge fra hverandre nå.

39 kommentarer
    1. Skikkelig kult å toppers at du er helt enig kjempe flott å stilig bilde synes jeg du er favoritten min og beste uansett av som skjer ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ❤☀️❄😃⛰💯🌐

    2. Å være nyansert er jo ikke helt det samme som å være dobbelmoralsk da. Problemet er at du leker moralens vokter mens du selv bryter nesten alle de kravene du stiller til deg selv. Støtter miljøkampen/selger produkter hos H&M, kritiserer alle som spiser kjøtt på en særdeles bastant måte, men når det gjelder pels og skinn så går det plutselig greit (ref podcasten). Det at dine produkter selges hos H&M er jo det samme som om at Joakim skulle ha inngått en sponsoravtale med Prior. Alle skal godta ting fra deg, men du godtar aldri at andre tenker i andre baner enn deg selv.

      1. Jeg forstår virkelig ikke når jeg har kritisert alle som spiser kjøtt på en bastant måte? I podcasten må vi dele våre meninger, om ikke hadde den vært kjedelig. Folk rundt meg får spise akkurat hva de vil, uten at jeg nevner noe som helst, eller gir dem et blikk av noe slag. 🙂 Og jeg hadde godtatt helt fint om Joakim hadde inngått en sponsor-avtale med Joakim, likt som at jeg ikke reagerer når vennene mine gjør reklame for kylling og så videre.

        1. Jeg siterer deg: “du kan ikke spise kjøtt men allikevel hevde at du elsker dyr”.
          Hvordan kan du da mene at du selv må få være “nyansert” og ha dobbeltmoral, men andre får ikke lov til dette?
          Du sier jo i mot deg selv.

        2. Jeg har ikke noe imot deg sophie og jeg syns du er nyansert med mange gode kvaliteter likedelt som med dårlige, akkurat som alle oss andre, og det er nok også mye av grunnen på hvorfor jeg følger deg, men også fordi du tør å være nettopp menneske. Men nå har du jo påstått noe som jeg tør å påstå er ganske bastant som at kjøttetere ikke er glad i dyr fordi at de spiser kjøtt, så det er nok ikke helt sant at du ikke gir dem noe blikk av noen slag.

        3. På verandaen til Henrik i sesong 2 av SEV var du veldig hard mot Joakim for at han spiser kylling hver dag. Du mente altså at det ikke holder å ha én ting man brenner for (som i Joakim sitt tilfelle er urettferdighet i klesindustrien). I tillegg har du, som andre her nevner, sagt at man ikke kan si at man elsker dyr hvis man spiser kjøtt. Det er også veldig bastant. Med andre ord kan ikke du være glad i planeten vår fordi du reiser svært mye, menneskerettigheter fordi du støtter H&M, eller dyr fordi du har skinnvesker.

    3. Om du har spist grandiosa og plukket av kjøttet er du ikke vegetarianer, det er kjøtt-saft over hele pizzaen og en god del av pengene for den går til kjøtt industrien!
      Og dette med rumpa; du trykket den falske rumpa inn i trynet på alle følgerne dine mens du faktisk enda sa det var vektoppgang og trening! Tenk hva det kan gjøre med dine veldig mange unge følgere? Hadde du holdt rumpa for deg selv så hadde det vært din egen private sak, men når du så og si har lagt ut bilde av rumpehullet ditt annenhver dag til tider så er det ikke lenger en privatsak, da begynner folk å stille spørsmål.
      Når du nå opererer igjen håper jeg du holder praten om på linge med bilder av rumpa. Og jeg har btw INGENTING imot oprasjoner da jeg har tatt noen selv og skal ta flere. Men det virker som om du aldri klarer å ordetlig se flaws i oppførselen din lenger. Og en ting til; heller ingen moral enn dobbeltmoral, for da kan man enda lære! Du kjære jente er på et sted jeg tror du vil miste mange følgere av veldig snart om du ikke innser at du er langt ut på tur med mye av det du sier… H&M får en STOR andel av hvert produkt du selger. Du bryr deg tydeligvis kun om penger nå. Her mistet du en følger du har hatt i mange år, og jeg blir nok ikke den siste akkurat nå sånn som du holder på.

      1. Sophie kan aldri vinne, uansett hva hun sier eller gjør så er det feil. Når hun ikke gjør som du forventer så kommenterer du, når hun gjør som du forventer så er det noen andre som må kommentere at det er feil.

        Tror vi alle kan konkludere med at dama er supersmart, hun har bygget opp en merkevare de fleste bare kan drømme om.

        Vil forresten si at jeg ser «flaws i oppførselen» din også, som går så hardt mot et menneske som bare gjør så godt hun kan. Ingen er perfekte, heller ikke du.

    4. Hvorfor henger du med isabelle? Har mistet all respekt for henne. Hun burde virkelig bli avholds, hun som har blitt dømt for vold under påvirkning to ganger!!!! Det burde ikke gjøres forskjell på jenter og gutter som er voldelig, det er like ille og burde bli slått ned på like mye.

    5. Hei!
      Du lurte på hva folk siktet til da de hadde lurt på om du og kjæresten din har et åpent forhold, og jeg tror kanskje det er at du har snakket om at du er på tinder for å møte jenter. Vet ikke hvorfor du er der da, men folk har nok tolket det som at du vil møte jenter i en annen sammenheng enn nødvendigvis bare vennskap 🙂

    6. Har blogg.no trøbbel med kommentarene? Det varierer med 0-11-17-18 kommentarer under samme innlegget hver gang man går inn🤔

    7. Hei Sophie! Digger deg og bloggen din, har lest den i alle år og blir aldri lei – føler alle innleggene dine er interessante og fulle av innhold! Uansett hva folk sier har du klart å holde deg relevant og interessant i så utrolig mange år 😀 Jeg lurer på noe ang. studiene til Kasper! Går selv psykologistudiet i Tromsø (2. året på bachelor). Hvilket år og linje er det han går? Har lurt på det såå lenge, er så nysgjerrig, haha. <3

    8. Enig at du har invitert til spørsmål angående rumpa ved å vise den så mye. Hvorfor la du ikke litt fett i hoftene da du opererte? Du fettsugde jo i tillegg og la i rumpa som du kunne brukt til hip-dipsa dine. Da hadde du ikke fått like mye sånn maure-rumpe-look. 🐜

    9. Et rykte jeg har hørt er at den kjeveoperasjonen du tok var kosmetisk. At du har lagt inn implantat for å få kjevebein. Hørte dette av noen som hadde snakket med Joachim ute på byen. Stemmer det?

    10. Syns du e et veldig voksent menneske me ei flott personlighet, å syns ikke du fortjene all den negativiteten du får.. Kjente mæ igjen i så mange ting du sa å håpe æ en dag finn ei som har nåkka oppi hode å tar vare på sæ sjøl, både fysisk og psykisk, som du vise om å om igjen at du gjør! Å ei som ikke ska drikke hele tia hadde vært et pluss.. Keep being u! Velkommen til Tromsø når den tid kommer å! 😊

    11. Syns du e et veldig voksent menneske me ei flott personlighet, å syns ikke du fortjene all den negativiteten du får.. Kjente mæ igjen i så mange ting du sa å håpe æ en dag finn ei som har nåkka oppi hode å tar vare på sæ sjøl, både fysisk og psykisk, som du vise om å om igjen at du gjør! Å ei som ikke ska drikke hele tia hadde vært et pluss.. Keep being u! Velkommen til Tromsø når den tid kommer å! 😊

    12. Syns du e et veldig voksent menneske me ei flott personlighet, å syns ikke du fortjene all den negativiteten du får.. Kjente mæ igjen i så mange ting du sa å håpe æ en dag finn ei som har nåkka oppi hode å tar vare på sæ sjøl, både fysisk og psykisk, som du vise om å om igjen at du gjør! Å ei som ikke ska drikke hele tia hadde vært et pluss.. Keep being u! Velkommen til Tromsø når den tid kommer å! 😊

    13. Aiiiii, her var det mange sure miner. Har ikke til vane for å kommentere på blogger, men føler kanskje for å si akkurat i dag at jeg er så glad for at du er en del av hele denne bransjen. Er det noen jeg føler ikke lyver og pynter på sannheten (iallfall ikke om viktige ting) så er det deg. Du er et flott forbilde for alle unge – og voksne, og virker for meg som et godt menneske.

      Takk for alle tankevekkere og underholdning du gitt meg i alle år. Bare husk at for hver negative ting folk sier til deg, er det hundrevis av oss som bare følger med og beundrer deg i det stille.

      Til slutt; herregud så vakker du er!

    14. Kan du adressere det med at en del av plaggene (bodyen f.eks) fra mymuse er identisk som andre merker sine? (honeypunch)

    15. Grunnen til at jeg har tenkt dere er i et åpent forhold er at du har sagt at du dater og har sex med jenter mens du er sammen med Kasper

    16. Du skjønner ikke hvorfor folk tror dere har åpent forhold. Du har sagt flere ganger at du ikke tror at mennesker er monogame. Om du hadde nevnt det én gang hadde jeg nok ikke tenkt så mye over det, men i en periode virket det som at dere snakket ofte om at “monogami ikke finnes”. PS: PLIS IKKE LEGG NED PODDEN.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg