jeg skal pusse opp – igjen!

Takk for alle tips om magen og huden min i går! Jeg var faktisk hos legen i dag og fikk samme svar som alltid, “ikke noe galt her”, selv om jeg vet at noe er galt i spesielt magen og at det kanskje har påvirkning på huden.. Jeg skal svare på alle kommentarene etterpå! 

Det er så viktig å trives hjemme, og jeg har bestemt meg for å aldri mer gå rundt i mitt eget hus å føle at ting ikke er helt optimalt. Siden vi flyttet inn her har jeg bare oversett gjesterommet og gangen oppe, det har ikke vært prioritert og irritert meg litt hver gang jeg går forbi der.. Men jeg hadde ikke så lyst til å gjøre noe med det, det føltes så dumt siden jeg nettopp har brukt mye penger på å pusse opp nå nylig. Pappa var faktisk den som overbeviste meg, han poengterte flere ganger hvor viktig det er å elske hjemmet sitt. Og når pappa sier noe tar jeg alltid det som et klarsignal, hehe.

Gjesterommet skal bli.. Et meditasjonsrom! Og gjesterom, så klart, men med sovesofa istedenfor seng. Her skal vi ha meditasjonsputer, lysestaker i ulike høyder, et bra lydsystem og tv-en skal vekk (selv om vi er flinke til å ikke se på TV tar den fortsatt opp for mye tid og oppmerksomhet). Forhåpentligvis blir det et fantastisk sted for gjestene våre også.

Jeg mediterer jo ikke så mye, men det blir uansett bra med et sted hvor man kan trekke seg unna litt og forhåpentligvis bli bedre på me-time. Enn så lenge har vi faktisk et lite oppsett på gjesterommet, men det er langt ifra noe proft opplegg..

TV-en tar så mye plass, ouff.. Liker ikke dette rommet i det hele tatt, så det blir fint å få gjort noe med det! Da kan jeg endelig være stolt av alle kriker og kroker av dette huset.

Jeg er sinnsykt usikker på hva jeg ønsker meg på gjeste/meditasjonsrommet, sånn spesifikt. Det er mer en abstrakt tanke akkurat nå. Jeg elsker kombinasjonen av rosa og grønt, men det er jo ikke så veldig “zen”. Men en rosa sovesofa (om det finnes?) og en grønn tapet med noe skog på hadde vært så fint, eventuelt gul sovesofa og blå tapet eller motsatt.

Her er litt inspo til farger og diverse! Det kommer til å bli sinnsykt vanskelig og interiørarkitekten min aner heller ikke hva hun skal se etter, haha.. Hun kommer til oss neste uke! Jeg klarer ikke helt å slå fra meg ideen om speil i taket heller, derav den halvnakne damen midt i all inspirasjonen. 

 

Om noen av dere har tips på nettsider hvor det selges div. meditasjons/yogautstyr så setter vi stor pris på det! Eller et godt høytaleranlegg som kan henges rundt i hele huset? 💖 💘

Nå skal jeg bare slappe av! Har vært å så dårlig form hele dagen og i morgen har jeg opptak fra 11-21. 

38 kommentarer
    1. Jeg er VELDIG fornøyd med SONOS sitt høyttalersystem! Finnes i mange ulike størrelser etter behov/rom, også har de et stilrent utseende 👌🏽

    2. Har du prøvd osteopat for magen din? Det gjorde underverker for meg. Hadde samme problem som deg. Var litt skeptisk, men det funket for meg 😊

    3. For magen anbefaler jeg Annegret Baumann, holder til på klinikk for liten og stor på Tøyen 🙂 veldig flink og spesielt på hvordan kroppen henger sammen med tanke på mat osv. Har hjulpet både meg og mange jeg kjenner med problemer ingen lege har funnet svar på. Og dette kun ved endring av kost og enkelte tilskudd.

    4. Ja.. speil i taket blir bra vettu, da får du ligge i sengen og ta usmakelige selfies av deg selv. Lurt!

    5. Skikkelig svevende Nydelig å vakker bilder skikkelig kult meditasjons rommet synes jeg og kulings å intresant innlegg synes jeg du er svevende blå LYSET fra Nord Norge ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱☀️✌♥️🌌😀🙏

      1. Speil er portaler for onde energier og ånder så ikke ha det i et meditasjonsrom. Da kan alle djinns følge med og også ta hus i ditt åndelige liv ved å presentere seg som gode guides i meditasjonen men som vil lower your vibration i stedet for å raise it. Generelt skal man ikke kikke seg for mye i speilet sånn generelt heller for man vil begynne å se seg selv på en måte som ikke er reell, fordi demonene mindfucker en og får en misfornøyd eller opphengt i ting man ellers ikke ville vært opphengt i, sånn at de lower your vibration og distraherer en fra å komme videre åndelig sett og utvikle sjelen sin. De manipulerer på alle måter de kan for å forhindre det, og kan også manifestere seg i andre mennesker osv. En demon er ikke sånn som man tror, men energier fra minus siden som trekker en i minus , hvor man kan beskrive Gudekraften som pluss siden.

    6. pinterest.com/indosefrance har alltid fitness wear og alt annet snax, kanskje til og med noe Yoga greier av og til. Søk om du finner noe på siden min =)

    7. Et tips som virker veldig merkelig men som faktisk er det eneste som har funket mot kviser for meg er sperm. Haha, jeg har slitt med uren hud på ryggen og typen min kom med tipset.. jeg trodde først ikke på han men allerede etter første runde hadde kvisene trukket seg tilbake!! Han kom meg på ryggen, vi smørte ut og lot det sitte en time for så og dusje det vekk.. jeg googlet rundt, men fant ikke så mye om det og tenker at det må være fordi alle hud-businesser hadde gått konkurs:Pp verdt er forsøk iaf. Funka ekstremt for meg og alt ble borte etter 3-4 ganger!

      1. Typen din kom med tipset ja… haha dævver! Snart får du også høre at sperm kurerer halsbetennelse og hemorider. 😂

    8. Så spennende!
      Jeg kan virkelig anbefale Sonos. Man kan kjøpe høyttalere og mulighet for å koble til høyttaler man allerede har. Og alt styres via en app. Jeg elsker det!

    9. Det høres veldig spennende og deilig ut med et meditasjonsrom 😃 Har du sjekket pinterest for inspo? Utrolig hvor inspirert man blir av å snoke litt rundt der.

      Mitt tips til deg er: en fin saltlampe, div krystaller, buddah, en stor fin grønn palmeplante… Jeg ville gått for en tung mørkebrun kiste, bord e.l… Telysholdere i sterke ulike farger, gullelementer, drømmefanger…. Åh.. Nå fikk jeg lyst til å innrede et sånt rom selv! Blir spennende å se hva du ender opp med 😉

    10. Hei!
      Anbefaler å sjå denne filmen om endometriose https://youtu.be/TS3BNPy-TmY
      Eg gikk i mange år med kramper i magen flere ganger i mnd. Hadde store smerter og besvimte ved flere anledninger. Eg fikk påvist cøliaki men krampene gav seg ikke. Legene gav opp og sa at noen hadde vondt og måtte leve med det. Etter at eg såg denne filmen forstod eg at det måtte være dette eg hadde. Fekk henvisning til gynekolog ved sykehuset og ble operert iløpet av 9 mnd. Har fått et nytt liv uten kramper og migrene (som var hormonell migrene) Lykke til ☺️

    11. Så herlig at du setter av et rom for meditasjon 🙏🏼☺️ Ser du har noen krystaller, og jeg kan anbefale deg å kjøpe et par ametystgrotter til å ha i meditasjonsrommet. De gir en vidunderlig energi. Samt en diffuser til eteriske oljer. Syngeboller fra Himalaya er også nydelig. Jeg ville malt taket mørkt, så du får en ‘hule/grotte’ følelse, det tror jeg hadde blitt lekkert ☺️ Blir gøy å se hvordan det blir! 🙏🏼 Ha en fortsatt fin dag 🙏🏼🌟🙏🏼

    12. Hei! Ikke sikkert du leser dette, men tenkte jeg kunne komme med noen gode råd ang. mageproblemene og hudproblemene dine. Tarmen er kroppens største og kanskje viktigste organ, og alt den mottar påvirker resten av kroppen. Du har mest sannsynlig matintoleranser, og dette er ikke noe legene sjekker. De sjekker kun akuttreaksjoner, dvs allergier og ikke forsinkede reaksjoner som kommer av matintoleranse. Du burde sjekke ut «Funksjonelt medisinsk senter» i Oslo. Der jobber det spesialister på intoleranser. Råder deg til å ta en blodprøve der som screener intoleranse mot 96 typer matsorter. Du vil da få tilbakemelding fra de ang hva du reagerer på. Dette har hjulpet meg utrolig mye! Har selv blitt bevisst på hva jeg må holde meg unna. Og konsekvensen av det er: renere hud, mindre magetrøbbel (les: aldri mer oppblåst), mer energi og overskudd og mindre nedstemthet! Anbefales virkelig med oppfølging hos de! Lykke til 😊

    13. ser at noen her nevner Sonos, og det vil jeg absolutt si meg enig i. Det er utrolig bra. En liten høyttaler gir sinnsykt god lyd og du kan synkronisere alle høyttalere i ulike rom, eventuelt spille av forskjellig lyd fra rom til rom hvis du vil det. Styres via en app der du legger til hva enn avspillingstjeneste du bruker, feks. spotify. Hvis Kasper feks har lyst å endre sang så går han bare inn på appen og gjør det siden det er synkronisert over wifi, genialt at alt ikke styres fra bare en mobil. Så slipper du at all lyd fra iPhonen kommer ut i høyttalerne slik som det vanligvis gjør når du ellers ville koblet til med bluetooth

    14. Anbefaler virkelig Sonos sitt høyttaleranlegg! Med de kan man bruke alle i hele huset samtidig eller hver for seg, super god lyd også!

    15. Så fint med mørkt hår! 😍❤ du er så pen! Og kroppen din er så goals! Hva heter kirurgen du hadde på comfort zone? Jeg har bestilt operasjon til novemver og jeg vil ha DIN kirurg så det blir mest mulig rumpe som du har. Love u!!!! 💜💜

    16. Jeg har et tips til yoga/meditasjonsutstyr.
      Har selv alt av puter og futonmatte herfra og er kjempe fornøyd. Denne «lille» yoga skolen har produsert dette Lotus merke selv og det er så deilig å bruke både til yoga, meditasjon eller bare å sitte/ligge å slappe av på (spesielt store matta, runde puta, «banan» puta, sylinderputa..
      de har og en den musikk de selger som passer inn på et slikt rom ☺️

      Klikk på yogabutikken i fanen så finner du produktene. Ellers har de en fysisk butikk ved botanisk hage. Nyt 🙏🏼

      https://www.yogakurs.no

    17. Kanskje du skal høre med Casper om han har noen tanker? Virker ut i fra bloggen som om alt blir gjort på din måte. Vet du eier huset, men dere er to stykker som bor der.

    18. Hei

      Kom over Grönlid sovesofa i vinrød fra ikea, og tenkte at det kanskje kunne være noe for deg 😊 Søk også opp putetrekk i fløyel fra H&M home med artikkelnr 0746742001 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg