jeg reiser i morgen!

Reklame | annonselenke lyko

I morgen reiser jeg på ferie (jeg blogger om hvor jeg skal senere), og jeg gleder meg veldig, selv om jeg gruer meg til shamingen i kommentarfeltet og derfor har jeg ikke blogget om reisen før nå, haha. Sånn kan det gå. Jeg trenger en uke med sol, bad, strender og bøker, herregud jeg har kjøpt og lest så mye bra i det siste som jeg gleder meg til å anbefale videre! Jeg skal ikke ha med meg så mye skjønnhetsprodukter, huden må få hvile, men håret har jeg stresset litt med. Det er ingen hemmelighet at saltvann sliter på håret, og jeg skal ha en uke med surfing.. Sist gang jeg kom hjem fra en slik reise så håret mitt ut som dreads. Heldigvis har jeg nå funnet en hårolje som faktisk er så god at jeg nesten ikke kan tro at det er sant – si hallo til Bjuwti!

Om det er noen som kan gå god for en hårolje, så er det faktisk meg. Det skal enormt mye til for at mitt hår ser frisk ut, ettersom det er så ødelagt. Jeg har veldig fargebehandlet hår og har ofte korte hårstrå som stikker opp litt her og der.. Jeg går til verdens flinkeste frisøren som har gitt meg løshår i topp kvalitet, men mitt eget hår er det verre å redde (kun min egen feil). Bjuwti samler alle disse hårene, gjør at slitt hår ser frisk ut, og i tillegg er den varmebeskyttende. Du får en fantastisk glans og jeg lover – du vil bli fornøyd! 

Du finner bjuwti HER. Den er på kampanje nå og koster 188 kr, men koden SOPHIE15 gir 15% ekstra rabatt (på hele Lyko).

💕 Håroljen samler de slitte tuppene og gir håret glans. Perfekt for deg som har fargebehandlet hår, løshår eller slitte tupper.

💕 Varmebeskyttende opp til 200 grader! Hallo, hvor genialt å få to produkter i ett?

💕 Den er vegansk og cruelty free.

💕 Ingen parabener!

💕 En flaske varer sykt lenge, ettersom du trenger så lite produkt hver gang. Jeg vil tippe du ikke trenger å kjøpe ny oftere enn to ganger i året.

💕 Prisvennlig! Bjuwti er på tilbud akkurat nå og koster bare 188 kr, men jeg har en rabattkode SOPHIE15 som gir 15% ekstra rabatt på hele Lyko i to døgn fremover.

Rabattkoden SOPHIE15 gir faktisk 15% rabatt på hele Lyko.no! Men rabattkoden er bare gyldig i 48 timer, så du må være rask. De har masse andre merker der også, men jeg er litt ute av “gamet” og aner ikke hva mer jeg kan anbefale.. Men, du finner blant annet foundationen jeg bruker der, Milani conceal perfect 2-1.

Om du har flere favoritter på Lyko, så fyr løs i kommentarfeltet. 

24 kommentarer
    1. Jeg skjønner deg godt jeg ! Hadde jeg vært deg, godt med penger ingen barn og en fleksibel jobb hadde jeg reist masse også. Jeg er 34 år 4 barn kV student , men unner unga og meg en luksusferie i året i Mallorca på barnas hotell med sunving, skulle gjerne reist mer😪 MEN glad jeg kan reise en gang i året 🙏🏼 Jeg er ikke helt fan av deg, men du er abseloutt ikke et dårlig menneske på noen måter. Du er ung , nyt livet mens du kan ! Verden er din østers 🤩

    2. Koselig å kjempe kult at du for å slappe av det under jeg deg vakker bilder synes jeg å du er favoritten min ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️😃🐶☀️🌌⭐🗻⛰🏔

    3. Har ikke noe med innlegget ditt å gjøre, men jeg hadde satt veldig pris på et svar..

      Jeg har en veldig bred nese og har et ønske om å operere. Jeg er norsk, men studerer medisin i øst-europa, så mulighetene er jo “mange” i og med at jeg bor “midt” i Europa.

      Om du hadde valgt igjen, ville du operert deg i utlandet på nytt? Eller er Norge å anbefale? Jeg har jo hørt at Tyrkia er gode på neseplastikk, men føler alle nesene ser HELT like ut etterpå. Og tror ikke de er så gode på brede neser, men kan ta feil.

      Men skjønner at du ikke vil fremme kirurgi, men jeg synes det er vanskelig å gjøre research og føler en trygghet i å høre med deg.

      1. Det kommer helt an på hva du skal operere og hvor i utlandet. Er veldig glad for at jeg korrigerte nesen i New York men ville aldri ha gjort det noe annet sted.. 🙂 Min nese ble helt ødelagt i Tyrkia.

    4. Alltid gått å reise bort <3 jeg skal selv til Thailand på fredag 🙂 ønsker deg en fin ferie og en fin kveld videre 🙂

    5. Har ingenting imot at du reiser, så lenge du ikke gir andre refs for det, noe jeg følger du har innsett og beklagd deg for selv. Håper du får en kjempefin tur!😊

    6. Tipse om produkter, kjøpe, bruke, kaste. Miljø?
      Bloggere reklamerer for de samme produktene. Troverdig?
      Kritikk for dobbeltmoral, manglende selvinnsikt og moral. Hvem kaster sten?

      Mennesket hyler, sparker og slår med sine verbale taklinger. Hat.
      Mennesket stryker kjærlig, roser og hyller med touch av visuelle hjerter. En slags kjærlighet.

      Dag etter dag.

      “Sånn går no dagan”

      Det er lov å reise på ferie. GOD tur!

    7. Kos deg masse på ferie, jeg reiser selv til Paris om en uke, og kjenner jeg virkelig trenger den ferien. Tar med flere nye bøker jeg kan lese på både fly og spisesteder der, og gleder meg til flere bok anbefalinger fra din side. Jeg satte også stor pris på videoen din angående samme tema for en stund tilbake siden, og fullførte nettopp “Forbilde”, i dag faktisk! Gleder meg til å begynne på “Elsk meg” om litt. Uansett, drit i shamingen som vi så fint sier her oppe i Nord, og nyt ferien din, den har du virkelig fortjent <3

    8. Folk shamer deg ikke fordi du reiser, folk konfronterer deg fordi det er latterlig dobbeltmoralsk at DU shamer andre, som feks da fetisha dro på Nelly arrangementet.
      Du har selv valgt å kritisere andre for at dem ikke er miljøvennlig.

      Practice what you preach

    9. Ps: koden virket ikke på alt , virker bl.a ikke på elixir merket,men ikke overraskende da det er heller sjeldent noen gir rabatt på det merket.

    10. Hei. Hvilken foundation anbefaler du? Favoritten min var også nude fra Christian dior. Og jeg finner bare en ikke en som jeg liker like godt lengere. Har du tips?

      1. Ja, jeg liker Nude om jeg har en periode med ganske ren hud.. Men som regel har jeg jo ikke det, så da bruker jeg Milani Conceal perfect 2-1 i fargen 04. Elsker den!

    11. Jeg kan gå god for Bjuwti, den er fabelaktig!🙌 God ferie, jeg er misunnelig! ✈️🏖️🌴

    12. Klimaaktivisten Sofie Isachsen reiser nok engang på ferie med fly. Klima og miljøsvinet sier en ting men gjør noe annet. Vi vet alle at for klima aktivister gjelder egne regler. Det er “de andre” som må følge reglene til klima aktivister som som Sofie Isachsen, for dere kan reise så mye dere vil siden dere er “godhetsapostler”.

      Håper ferien din blir dritt med dårlig vær pga “klimaet” 😂😂😂

    13. Jeg synes ofte at håroljer kan få håret til å se veldig fett ut, hvordan fungerer denne mtp det? Får ofte krusete hår med småhår som stikker ut, men ønsker ikke at håret skal se fett ut heller!

    14. Har du prøvd moroccanoil sin? Jeg kjøpte bjuwti etter anbefaling på Isabel Raad sin blogg, men den er virkelig ikke like bra som moroccanoil. bjuwti legger seg mer på toppen av håret synes jeg.

    15. Ønskeinnlegg for denne uka; hvordan/hva du pakker til reisen, og tips til reiseantrekk når man skal ut å fly! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg