jeg reagerer på mine gamle (og verste) antrekk!

Subscribe på kanalen min HER 😍

Jeg sitter her i sofaen, spiser is, og har endelig fått lastet opp en ny video til kanalen min! Det var både morsomt og kleint å ta et dypdykk i mitt eget arkiv, for å finne frem alle rare antrekk jeg har hatt på meg. Når man har delt livet sitt på sosiale medier i så mange år, da er dette den største lasten man får med seg.

Om dere har forslag på videoer dere vil jeg skal lage, så setter jeg hjertelig stor pris på det! Bokvideo er allerede på vei 🙂

24 kommentarer
    1. Synes det er så synd når du bruker hele «dagens blogginnlegg» på å dele en video du allerede har delt på sosiale medier og som vi som subscriber får med oss uansett. Jeg synes det er morsomt med challenges (alle som er populære på YouTube), vlogs og hauls kanskje. Synes reaksjonsvidoer kan bli litt kjedelig, men gøy med ny video fra deg da, og at det var en reaksjonsvideo litt utenom det vanlige:)! Håper du får en fin kveld videre..

    2. Hei fine deg!

      Så instaposten du akkurat la ut, og tenkte på om det kanskje kan være cbd-oljen som gir deg dårligere hud enn normalt?:)

      Ha en så fin dag som mulig, og blir den ikke fin så er det alltid en ny mulighet i morgen;)

    3. Skikkelig svevende blå FLØYEL koselig å kjempe kult innlegg synes jeg å skikkelig vakker å strålende kule bilder synes jeg du er en tvers igjemmom god og den beste håper alt er toppers med deg DU er så tøff og modig Heier på deg ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus ♥️🌌😀✌☀️🐱🏞🗻

    4. Dette er seriøst det verste jeg har sett. Du bagatelliserer at du ØDELA en dyr kjole du lånte gratis. «Det va bare såå lite som mangla», vel det er faktisk irrelevant, saken er at det MANGLA noe av kjolen som du selv REV AV. Om det er fem eller femti cm. har ingenting å si. Når det er sagt, det er en ærlig «feil», eller ærlig ego (siden du jo dreit i designeren og bare tenkte på at du selv skulle få det lettere i situasjonen), men at du 1. ikke sier noe til han, 2. Stiller deg heelt utenforstående og tilogmed inntar offerrollen (som du selv skrev: «får han det som han vil må jeg betale, for jeg det som jeg vil skilles vi som «venner» da jeg ikke stilte noen krav». VIRKELIG?? Hvilke krav mener du du kunne stilt i den situasjonen?) 3. Nekter å betale for noe du med VILJE har ødelagt, 4. henger han ut i etterkant og sier her at du ikke respekterer han? Faen, rett skal være rett, og du har tydeligvis satans problemer med å handle rett, så lenge det går ut over deg selv

        1. Om det var dét kjolen var verdt, er det klart det er det du må betale. Å tilby å betale 5000 for en kjole han priser til 90.000 er et hån. Han hadde sikkert vært greiere om du faktisk hadde klart fjerne deg litt fra eget ego, vært litt ydmyk og samarbeidsvillig. Det er DU som skulle vært på tilbudssiden der, ikke han. Du ødela kjolen (med vilje), sa ikke ifra, setter deg på bakbeina og henger han ut. Det er direkte uprofsjonelt av deg, og det overrasket meg faktisk. Verden kretser ikke rundt deg. Du gjorde en feil. Godta det og rydd opp, som vanlige (skikkelige) mennesker.

          1. Han kunne ikke dokumentere hva den var verdt i det hele tatt, det virket som om han dro ut priser fra lufta. Først var det 50 000, så var det 90 000, så var det 70 000, og nei – det er ikke et hån, når det fint kunne blitt reparert. Grunnen til at jeg ikke sa ifra (som jeg tar kritikk på) var at jeg aldri hadde hatt direkte kontakt med han, kun via stylist. Jeg hadde gitt beskjed til stylisten, som ikke gjorde jobben sin og sa ifra videre som vedkommende skulle ha gjort.

            Da jeg fikk vite at han ikke hadde fått beskjeden videre la jeg meg helt flat, og tilbydde 15 000 kr for å fikse etterslepet (og jeg tilbudte også mye annet).

            Jeg hang han forresten ikke ut. Han gikk selv til VG, SE&HØR etc, før jeg i det hele tatt hadde hatt sjansen til å betale, og før han i det hele tatt hadde kontaktet meg personlig. Så please.

            … Og jeg ryddet opp. Jeg betalte 15 000 kr for et lite etterslep til en kjole, og det tilbydde jeg meg fra start fordi kjolen ikke var ØDELAGT. Det var fortsatt fullt mulig å fikse, og slik jeg tolket det så han en mulighet til å tjene ekstra penger. Istedenfor måtte vi i forliksrådet, der jeg “vant”, og det var det nok en grunn til. Det endte opp med å bli en kjip situasjon for oss begge, da han ikke tjente penger på det men tapte pga saksomkostninger.

            1. «Kunne ikke dokumentere hva den var verdt»? Det er jo hans kjole og design for svingende, han kan jo ikke dokumentere verdi ut over at han ønsker det for den kjolen? Han har ikke en kvittering å vise til, som om han hadde kjøpt den på butikk. Kan louis v. dokumentere hva veskene deres er verdt?

              Videre siterer jeg fra minmote.no:
              «han senket i Forliksrådet prisen på erstatningskravet fra 30.000 kroner til 15.000 kroner. Det godtok ikke Isachsen.
              – Hun vil betale 5000 kroner, og mener at omtalen fra Gullruten er verdt 50.000 kroner, sier Braathen.» du betalte 15.000 fordi du måtte, ikke fordi du ville.

              Eller stemmer ikke dette? Og faen, hvor snørrhoven går det an å bli? Du ØDELA (ja) en kjole, og mener at o store Sophie Elises navn heller gagnet han, slik at du skulle slippe å gjøre opp for deg? Hva tror du at du er – kongelig? Hevet over loven?

              Og hvordan mener du han kunne fikse «et lite etterslep» på en kjole med tyllstoff/gjennomsiktig stoff uten at det skulle vises? Bare sy på nytt, med en fin liten søm midt i slepet? Du er ikke designer/skredder, hvordan vet du så mye om «hvor lett det er» å fikse? Du viser ingen respekt for andre enn deg selv, og mangel på respekt uttrykker du jo selv at du har her i videoen. Ordrett.

              Forøvrig ser jeg argumentet med at det var stylistens jobb å informere han, men det er også det eneste vettige du har sagt her.

              Og ps. Jo, måten du snakker om han og saken på her er å henge han ut. Du er så egoistisk og narsissistisk at jeg forstår ikke at du har venner.

    5. Hvor er det kule bildet med teksten ‘we all want something else’ i bakgrunnen fra? Såå stilig 👌🏽

    6. Bare digger vlog!!! Do it more, plis. Dritflink å klippe og lage den gøyal, jeg ler, smiler og koser meg hver fuckings gang. Du er bare queeeen all the way <3
      Terningkast : 6!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg