Jeg har hatt en makeover!

Reklame | meraki studio + annonselenke

For et halvt år siden sluttet jeg med extensions og lot håret mitt få en pause fra fargingen. Det var en god avgjørelse for jeg fikk “hentet meg inn igjen”, men nå klarte jeg ikke å la være.. Jeg savnet å ikke måtte gå til frisøren flere ganger i uken for å få det stylet, jeg savnet å våkne opp å føle meg fresh, jeg savnet det blonde, og det ble bare irriterende til slutt. Så, vel.. Nå har jeg fått drømmehåret mitt tilbake! 💓 💗

Altså, se på denne fargen. Jeg dør! Den perfekte, klare, lyse og ikke gule blonde fargen som jeg alltid har måttet kjempe for å få. Malene på Meraki Studio tryllet den frem på bare en runde, jeg hadde helt ærlig trodd jeg måtte komme tilbake flere ganger som jeg pleier. Ingen styr, ingen stress, og det føles ikke ut som om mitt eget hår har tatt slitasje i det hele tatt. Jeg anbefaler virkelig å gå til henne for farge og extensions – i tillegg er hun en søt jente, jeg blir alltid rastløs om jeg må være lenge hos frisøren men det gikk som en drøm. Du vet de du bare møter som du stoler på, med en gang? Hun var en sånn en.

Jeg har på meg en jumpsuit og du finner den HER.

Løshåret de har på Meraki Studio skal visstnok være i helt topp kvalitet, det heter Marvelous og er deres eget brand. Jeg har aldri prøvd det før og vil derfor ikke komme med noen lovord helt enda, jeg må se hvordan håret responderer på diverse aktiviteter. Men enn så lenge føles det skikkelig bra. Mykt, enkelt å jobbe med og eksklusivt.  Det er europeisk og blender derfor fint inn med mitt eget, det er ingen hakk eller harde linjer imellom kantene.

Selv om jeg har løshår nå, så har jeg valgt å holde det kort. Jeg liker denne sveisen og i tillegg betyr det litt mindre slitasje. Håret mitt har riktignok blitt så utrolig mye bedre det siste halve året, det var fint å ta en pause fra løshåret men nå er jeg BACK!!!! Fetisha sa da hun møtte meg “herregud, du ser skikkelig ut som en hollywoodfrue” og dere vet det treffer meg midt i hjerterota.

Hva synes dere? Jeg er så fornøyd at jeg seriøst sitter å smiler for meg selv!!!! 💕

45 kommentarer
    1. Skikkelig svevende stilig å kjempe flott bilder og svevende kult innlegg puse kompis koser seg på puffen nå ønsker deg alt godt og en vidunderlig riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 😀🐱🌌♥️☀️✌

    2. Superfint!
      Er det bleking eller er det kun farge, og har hun brukt korrigering for å få det så blondt?
      🙂

    3. Døøødsfint!!!!
      Lurer på om du kan tipse om bra hårprodukter som sjampo, balsam, kurer etc som er veganske? Og hvor man kan kjøpe!

    4. Kjempefint! Elsker fargen! Sitter å leser boken din “Elsk meg” og må bare si at den er veldig BRA! Du er flink til å skrive og du klarer å sette ord og lage bilder som de fleste forstår. Hvertfall jenter. Jeg tror de fleste har kjent på følelsene og tankene du beskriver i boken. Digger boka. Eneste som mangler er en personlig hilsen fra deg😉❤

        1. Nå er boken ferdig lest…og jeg må innrømme at jeg ønsker en fortsettelse…
          Jeg har ikke fått nok og ønsker å lese mer i denne historien…føler alt ikke er sagt eller skrevet. Du har skrevet en kjempebra bok og etterlater meg som leser i å ønske mer! DET er en stor bragd. Gleder meg til neste bok😊Denne boken skal jeg gi til datteren min når hun er stor nok og kanskje føler på akkurat de samme tankene og følelsene. Alle jenter burde lese denne!

        2. Boken er ferdig lest og jeg ønsker mer. Mer av historien som jeg føler ikke er ferdig skrevet…mer av alt det ekte og såre og vanskelige du skriver om. Det at du klarer å få meg til å ønske mer er en bragd. Digget boken. Den skal datteren min få når hun er gammel nok og sikkert skal i gjennom mange av de samme tankene og følelsene. Alle jenter burde lese denne boken og alle kan kjenne seg igjen i alt eller deler av den. Rå bra!

    5. Dette kledde du skikkelig godt ❤ Jeg har lignende hårfarge og lengde. Hatt i mange år og vil aldri ha gult hår igjen 😊 men det krever nøye vedlikehold med lillakur 😘

    6. Hvor er Malene på Meraki Studio da?? Linken din funker ikke.. 🙈 Og er det bleiking eller farging? Du blei ihvertfall skikkelig fin på håret 😍

    7. Kjempe fint 😊

      Mååå bare anbefale deg å se «When they see us» på Netflix! En tragisk, men fin dokumentar om 5 tenåringsgutter som ble uskyldig dømt for en grov voldtekt i 1989.
      Det kom noen tårer! Snakk om et rettssystem som ikke fungerte i det hele tatt!

      1. Prisene på farge er helt normale men løshåret er ganske dyrt.. Men, det varer i over ett år! Min frisør hadde hatt sitt i 9 måneder og utsatt det for alt mulig, og det kjente seriøst like fresht ut som mitt.

    8. Hei Sophie
      Sykt fint hår! I januar skrev du et innlegg om hvilke shampoer og balsam du skulle teste for håret samt vitamin olje for hest skulle funke, kan du si noe mer om det har fungert?

      Og kan du anbefale noen tabletter for hårvekst? Vurderer å kjøre fra Good for me.

      Håper på positivt svar, ha en fin dag ellers!

      1. Hei! Ja, det funket nesten litt for bra, for jeg tok for mye på en gang og det endte opp med at jeg måtte tisse – hele tiden. Så alt med måte! Jeg har hørt masse bra om Good For Me, du kan jo også prøve å bestille Bitoin på Amazon? Det gjorde jeg, og det funket veldig bra 🙂

    9. Lurte faktisk på hvor lenge du kom til å gå med den naturlige hårfargen din. Ikke fra et dømmende ståsted. Rett og slett kun fordi du virker så mye mer “deg”, og så mye mer selvsikker den kalde blonde fargen. Så jeg forventet at du kom til å gå tilbake, og det ble kjempefint!

    10. Åhhh herregud du ser jo gamel ut jo. Likte ikke stilen din I hele tatt. Hvorfor ter du deg som ei gamel dame. Likte ingenting slik du er nå og ikke liker jeg at du er så fake hele tiden. Gameldags ser du ut nå

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg